Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-02-2015 02:43 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 01 maart 2015 @ 00:30:

We mogen niet mopperen (doen we natuurlijk wel), maar als je het met paar jaar geleden vergelijkt. Een paar van die koude en onhandige winters achter elkaar. Wekenlang dikke laag sneeuw, glad, koud etc.Oh dat was zo erg! Daar kan ik helemaal niet tegen. Dan word ik zowat een kluizenaar, ga dan alleen naar buiten als het echt moet. Werken en boodschappen dus en verder zit ik binnen.
Alle reacties Link kopieren
Waar wandel je naar toe of omheen of vanaf?

Mar, toch vergeet je dat ook weer snel.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 01 maart 2015 @ 00:37:

Waar wandel je naar toe of omheen of vanaf?

Mar, toch vergeet je dat ook weer snel.Je weet waar ik woon, ik woonde 11 jaar geleden 5 min vanaf, daar is een natuurgebied met strandjes, daar zou ik gaan lopen. Mot ut wel droog zijn he
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat sportief van je Myv. Hoop wel dat je met iemand gaat, wel zo gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo een eind wandelen Myleen. Gezond ook, lekker in de buitenlucht.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoop dat ik geen spijt krijg ervan hahahahaha. Zal mij benieuwen. Ga morgen vroeg de wekker zetten en kijken wat het weer hier gaat doen hahahahaha
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ga je met iemand? In het najaar heb ik een tijdje met een vriendin gelopen. Zo'n drie keer in de week een uur. Flink de pas er in zodat je net gaat zweten zeg maar. Was lekker maar ik ben een mooi weer loper. Toen het koud en nat werd ben ik er mee gestopt. Ik wil het binnenkort echt weer gaan oppakken.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga niet alleen hoor. Maar ik heb zenuwpijn in voeten en benen dus voor mij is het geen plezier om te lopen. Is gewoon pijnlijden .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom doe je het dan Myv? Voor één of ander goed doel of om iemand te helpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 01 maart 2015 @ 01:07:

Maar waarom doe je het dan Myv? Voor één of ander goed doel of om iemand te helpen?Ja iemand die vroeg het die even in zak en as zit dus ja, geen probleem (op zere voeten na -grijnz-). Maar als ik dan ga, dan liever met droog weer hahahahaha.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier is het rustig, maar stiekem hoop ik dat er nog iemand wakker is / ook niet kan slapen
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 22:00:

[...]





He wat balen zeg. Alleen je rug of zag je er ook teveel tegenop?





Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik er ook heel erg tegenop zag. Hij is heel dwingend momenteel en ik ben bang dat dat direct weer gaat botsen. Hij wilt het zo en zo gebeurt het. Ziet ook totaal niet zijn aandeel in het geheel. Moet eerst even een plan opstellen hoe daar mee om te gaan anders wordt het een discussie van "ja maar jij, nee maar jij enz." En dan is het direct weer over. Hebben nu afgesproken voor over 1 a 2 weken.



Moos hij kan niet naar Belgie komen omdat er nog wat open staat bij de politie. Volgens mij is dat al afgerond maar hij durft het risico niet te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meisjes, kom nog even zwaaien na een heel gezellig feestje . Was de bob dus gelukkig nergens last van morgen. Vriend is keihard aan het zingen in de badkamer, heeft een paar biertjes teveel op geloof ik



Morgen gaan we even lekker uitwaaien, frisse lucht snuiven en geocachen in het Mastbos. Mits vriend geen kater heeft want die mogen het bos niet in. Alleen aangelijnde honden



Praadje, voor jou even een dikke knuf! niks overhaasten hoor. T komt allemaal op zn tijd.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Ha Cat, wat leuk dat het een gezellig feestje was. Nu maar hopen dat hij morgen inderdaad geen kater heeft. Voor zo meteen welterusten.



Ja ik moet het inderdaad rustig aanpakken. Door de spanning zit nu ook mijn nek helemaal vast.
Alle reacties Link kopieren
Prada, lijkt me allemaal heel moeilijk. Kan niet veel wijsheid brengen, maar wil je toch even een knuffel geven.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Door, thanks x
Door, thanks x
Door, thanks x
Alle reacties Link kopieren
Moge allemaal.



Ik heb verrukkelijk geslapen, werd om 9 uur wakker van de wekker. Moest even denken welke dag het was en waarom ik die wekker had gezet. Maar ik weet het weer .



Cat veel plezier in het Mastbos. Lijkt mij zo leuk geocoaching. Kan je dat downloaden voor je Ipad? Of alleen voor Iphone?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2015 @ 10:06:

Moge allemaal.



Ik heb verrukkelijk geslapen, werd om 9 uur wakker van de wekker. Moest even denken welke dag het was en waarom ik die wekker had gezet. Maar ik weet het weer .



Cat veel plezier in het Mastbos. Lijkt mij zo leuk geocoaching. Kan je dat downloaden voor je Ipad? Of alleen voor Iphone?Durf ik niet te zeggen eigenlijk. Wij hebben op scouting gewoon gps apparaten liggen die we af en toe lenen maar in principe kun je het met iedere kaarten-app doen waarbij je op coordinaten kan navigeren geloof ik.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Hoi dames



Ga nu bijlezen, maar wilde eerst even hallo zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verrukkelijk weer. Vanochtend een notenplaattaart gemaakt, zoiets





Hij was nog warm toen ik bij mijn stiefzus aankwam. Eerst even kopje thee genomen en daarna lekker gaan wandelen op de Zaanse Schans. Verrukkelijk weer. Daar tegenover zit een bierproeferij dus even een wijntje genomen met die notenkoek erbij. Zaten we net te smikkelen dat de eigenaar zei dat ze ook broodjes serveerde hahahahaaha. Duh, wij hadden zin in die notenkoek.



Was gezellig verder. Ondanks dat onze eerste afspraak samen kwam vanuit een verdrietige situatie. We hebben elkaar wel op verjaardagen en met kerst end. gezien bij onze ouders maar dit was echt alleen samen. Het klikt heel erg leuk dus is erg fijn
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat fijn MV dat het klikt. En dat je ondanks je zenuwpijn toch met haar bent gaan wandelen. Lief.



En een voor prada.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 01 maart 2015 @ 18:35:

Wat fijn MV dat het klikt. En dat je ondanks je zenuwpijn toch met haar bent gaan wandelen. Lief.





Ja en prachtig weer he met zon. Mijn andere stiefzus maakt op dit moment iets verschrikkelijks mee met haar huisdier wat mij erg raakt, snap haar zo goed, heel verdrietig, hoop dat hij het gaat redden. Zij zijn nu bij mijn moeder en hun vader dus ben benieuwd hoe het vandaag is afgelopen en hoeveel kans hij nog maakt.



Hoe was jouw dag verder?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mv; thanx voor de tip. Dus als ik het goed begrijp; bodem en rand invetten+bakpapier. En na bereiding helemaal laten afkoelen en daarna pas uit de vorm halen.



MM; jazeker, heb nu al superveel zin in Pinkpop. Hele leuke line-up.



Prada; hopelijk keert het tij spoedig met je rug en de oudste. Ik hoop het voor je.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven