Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Naar yette!
Alle reacties Link kopieren
En ik kon in de haast ook nog-es mijn eigen adapter niet vinden dus nu zit ik onder een stopcontact te forummen met mijn foon aan een heel kort snoertje - op schouderhoogte :'(
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
23-05-2017 13:27
Naar Yette! Hoe is het met je handen inmiddels?
Mijn linkerhand viel mee, maar mijn rechterwijsvinger en middelvinger vervellen. Ik heb gelukkig fijne verkoelende zalf gekregen.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
23-05-2017 13:30
En ik kon in de haast ook nog-es mijn eigen adapter niet vinden dus nu zit ik onder een stopcontact te forummen met mijn foon aan een heel kort snoertje - op schouderhoogte :'(
Eén mojito voor Yette (hoop ik, dit is tevens een test)

The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
23-05-2017 13:37
Eén mojito voor Yette (hoop ik, dit is tevens een test)
Hmmm, plaatjesplakken gaat nog steeds niet dus, dan maar zo: :cheers:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
:cheers: cheers!
Vanmiddag wilde ik met De Dochter een mojito drinken om het einde van de examens te vieren. Maar de dag is nog jong. Toch?
Ik wacht nu eerst tot De Zoon op zaal kan. Hij is compleet platgespoten.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
23-05-2017 13:43
:cheers: cheers!
Vanmiddag wilde ik met De Dochter een mojito drinken om het einde van de examens te vieren. Maar de dag is nog jong. Toch?
Ik wacht nu eerst tot De Zoon op zaal kan. Hij is compleet platgespoten.
Je hebt inderdaad nog een aantal uur om vandaag nog een mojito te drinken.
Sterkte met hand en met De Zoon.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
12-04-2017 15:17
iemand een lekkere poke bowl?

Ja die Poke Bowl wil ik wel, lekker stukje van de grill erbij en koolhydraat arm smikkelen maar. I like !

(hoi! ik ben er weer!)

Hoe is het met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Nog genoeg tijd voor een mojito!
Alle reacties Link kopieren
Djeez. Komt er een neuro vragen of De Zoon gereanimeerd wil worden als het misgaat? Die vraag heb ik nog nooit gehad. Hij is nog steeds knockout, dus kan zelf geen antwoord geven.

Ik heb maar besloten dat hij dat wel wil :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Wat 'n vraag :-O
:hug: voor Yette. Wat een toestand weer.
Jeminee, het is jouw dag wel weer Yette... veel succes!!
Yette, dat is heftig en moeilijk. Als zoon weer bij is en weer thuis zou ik hem toch die vraag stellen. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk Yette!!
Alle reacties Link kopieren
Yette ik hoop dat zoon snel bijkomt en dat het dan rustig blijft zodat jij met dochter aan de mojito's kan! *dat glas vasthouden koelt je vingers ook goed*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hoi :)
De Zoon kwam rond 15.30 bij en antwoordde op de reanimatie-vraag: ' Ja, duh!'
We hadden heb toen net naar de afdeling gereden, waar je verpleegkundige dan een hele intake doet. Er was op Neurologie geen plek meer, dus een onbekende verpleegster van Spoedopnames met heel veel vragen. De Zoon werd er melig van, dus moest ik zijn sarcasme weer vertalen omdat ze er niks van begreep. Tussendoor bleef hij mij maar vragen of ik nog iets fatsoenlijke te eten kon brengen vanavond. Of zou Domino's ook op je kamer bezorgen?

Ik ben nu even thuis. Groentetaart gaat zo de oven in en die mojito met De Dochter is er bij gebrek aan dochter nog niet. Ze zal wel in het park hangen met vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Lekker droog van zoon Yette.

Ik heb 2x een half uur gefietst van en naar de fysio. Nek en schouders en rug losgemaakt. Moet de ademhaling ook helpen. Dat gaat op zich wel ok. Moet er wel constant aan denken..
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Dolf!
Lastig op steeds aan je houding te moeten denken, hè?
Alle reacties Link kopieren
Droge zoon inderdaad Yette. Lijkt geloof ik op z'n moeder :-D
Dolfje je bent er flink mee aan de slag en dat gaat ook helpen om de 'gewoonte' er in te krijgen. Althans dat hoor ik van nichtje. Ik ben ook weer even naar de fysio/acu geweest. Die heeft weer flink 'geplukt' aan mijn ruggengraat om het bindweefsel los te krijgen. Dat doet pijn en maakt een eng 'knakgeluid'. Maar het geeft nadien heel veel verlichting. Hypermobiel zijn en reuma hebben is geen goede combi.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Toch wel humor zo'n zoon. Jammer van onbekende pleegs, maar misschien gaat ze het onthouden...


Ik doe niet aan kilo's vanwege zomer. Stress vermijden/relativeren is een betere methode ben ik achter. Streefgewichtcijfertje zit stiekem in mijn hoofd maar de weegschaal kan ik heel goed verstoppen. :puh:

Weekendgevoel nog even uitstellen, morgen thuiswerken. :high5:

Alle reacties Link kopieren
Helemaal gelijk Watervrouw! De weegschaal die ik aan moest schaffen om de artsen info te kunnen geven afgelopen winter toen het niet goed met me ging, heeft ook weer schutkleurtjes gekregen en staat diep weggemoffeld in een kastje.
Morgen nog een dagje werken en dan lang weekend met aansluitend maandag nog een vrije dag om paspoorten te regelen. Dus 5!!!! dagen niet werken. Of niet op kantoor werken, want de agenda zit wel weer redelijk vol.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Plaatjes plakken schijnt het weer te doen als je 200 posts hebt gedaan in het nieuwe forum. Geen idee hoeveel posts ik nog moet :sheep:

Mijn zonnebloemplantjes doen het goed buiten, ik ga komende tijd proberen ze omhoog te kijken ofzo. Ik houd van die dingen en ze zijn redelijk watervrouwproof :daisy:
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
23-05-2017 17:53
Goed bezig Dolf!
Lastig op steeds aan je houding te moeten denken, hè?
Ja houding maar ook de ademhaling. Dat is ook zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Man en ik zijn inspiratieloos voor een cadeau voor schoonmoeders verjaardag.
Nu denken we eraan om zelf een cadeaubon te knutselen voor een avondje restaurant (met ons :P)en dan koop ik er een flinke bos bloemen bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven