Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Andijvie dilemma: Een bloemkool die vandaag nog goed is om te eten, maar morgen toch echt soepgroente is. Stoofvlees voor erbij al uit de vriezer gehaald vanochtend.... Maar de asperges die ik gisteren van de boer kocht lonken en ook de ham van mijn eigen slager ziet er verrukkelijk uit, eieren, boter en peterselie zijn ook in huis.... Hmmm, wat maak ik klaar?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En die kuttrein zit weer stampvol.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 22 april 2017 @ 16:55:

Stil hier.

Ik zit me te vervelen in de trein, op de terugreis van de opleiding. Vanavond lekker hangen en tv kijken. Heb nog een bakje zuurkool van eergisteren staan, dat hoef ik alleen op te warmen. Fijn.

Opleiding is heel theoretisch, ben nu wel een beetje duf.

Helpt mijn voorstelling tegen je dufheid Ren?

Begin van opleidingen zijn meestal erg theoretisch, wordt vanzelf interessanter en leuker en dan als je ontdekt dat die theorie echt handig is in de praktijk dan wordt het heeeeeel leuk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 22 april 2017 @ 16:56:

Andijvie dilemma: Een bloemkool die vandaag nog goed is om te eten, maar morgen toch echt soepgroente is. Stoofvlees voor erbij al uit de vriezer gehaald vanochtend.... Maar de asperges die ik gisteren van de boer kocht lonken en ook de ham van mijn eigen slager ziet er verrukkelijk uit, eieren, boter en peterselie zijn ook in huis.... Hmmm, wat maak ik klaar?



Vandaag bloemkool en stoofvlees.

Morgen asperges en dan kom ik bij je eten
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 22 april 2017 @ 16:56:

En die kuttrein zit weer stampvol.Ik help je een beetje om ladylike te blijven
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 22 april 2017 @ 16:58:

[...]



Helpt mijn voorstelling tegen je dufheid Ren?

Begin van opleidingen zijn meestal erg theoretisch, wordt vanzelf interessanter en leuker en dan als je ontdekt dat die theorie echt handig is in de praktijk dan wordt het heeeeeel leuk!



Haha, ik zie je swingen.

Opleiding is nu ook wel leuk, maar wordt straks inderdaad nog leuker.
quote:Oudblond schreef op 22 april 2017 @ 16:59:

[...]



Ik help je een beetje om ladylike te blijven



Tsssss

Ik wil niet ladylike zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 22 april 2017 @ 16:58:

[...]





Vandaag bloemkool en stoofvlees.

Morgen asperges en dan kom ik bij je eten Merci, ik volg je advies. En morgen eten we een beetje vroeg want man moet de avond werken, dus je knietjes graag rond 17 uur onder tafel schuiven graag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 22 april 2017 @ 17:00:

[...]



Merci, ik volg je advies. En morgen eten we een beetje vroeg want man moet de avond werken, dus je knietjes graag rond 17 uur onder tafel schuiven graag
Alle reacties Link kopieren
Bij thuiskomst van het werk was man hier met een vriend lampen aan het ophangen en hebben we net ff een pilsje mee gedronken.

Straks eten en vanavond met collega's ff op pad.
Alle reacties Link kopieren
Fijn is dat Dolfje als je huis weer een beetje meer 'af' is! Hoe ging het bij de fysio met de oefeningen. Was toch gisteren?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hij was heel tevreden, vond dat ik beter ademde. Zelf heb ik dat nog niet zo in de gaten.

Ademen bij inspanning komt over twee weken aan de beurt. Eerst zo oefenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 22 april 2017 @ 17:00:

[...]





Tsssss

Ik wil niet ladylike zijn Maar dan worden we nooit vriendjes
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 22 april 2017 @ 17:10:

[...]



Maar dan worden we nooit vriendjes Nee, helaas. Dat gaat inderdaad nooit lukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 22 april 2017 @ 17:09:

Hij was heel tevreden, vond dat ik beter ademde. Zelf heb ik dat nog niet zo in de gaten.

Ademen bij inspanning komt over twee weken aan de beurt. Eerst zo oefenen.Voor jou is dit nu nog 'hard' werken. Over een tijdje ben je je minder bewust van 'de juiste' techniek en dan voel je als je die los laat en corrigeer je jezelf. Teminste dat is wat mijn nichtje me gisteren vertelde. Zij is helemaal van haar klachten af en bij grote stress voelt ze meteen als ze fout gaat ademen. Voor haar is het dan voldoende om 10 minuten op haar rug te gaan liggen en heel bewust te ademen. Het 'nadenken' over hoe ze dat doet helpt haar nu om weer in het goede patroon te komen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
He waar is iedereen?

Gisteren de uitslag van de dorpsquiz en we hebben het heel goed gedaan! Niet gewonnen maar wel heel goed. Was een gezellige avond.

Vandaag geen plannen alleen wat boodschappen doen en man zal vanmiddag vast voor de buis hangen voor het voetbal.
Ha Dolfje, leuk dat je een gezellige avond had.



Ik ben heel even hier, ben bezig in huis, dingen afvinken van mijn voorjaarsschoonmaaklijst. Ga zo ook nog oefenen met foto's bewerken en heb nog wat wassen liggen. Zat te doen dus!

Maar het zonnetje schijnt op dit moment volop, dus ik denk dat ik over een uurtje ook nog even ga fotograferen hier om huis.
Mogge,



Blijkbaar is mijn huidige boek een beetje te dik voor avond-in-bed-lezen want na 3-4 bladzijden had ik er gisteren wel genoeg van. En heel laat was dat nog niet dus ik was vandaag vanaf 5u wakker en rond 7u maar het licht aangedaan. (die ene wekker staat nu ook ongeveer op zomertijd)

Ochtend-in-bed-lezen werkte wel redelijk. Dus nu eerst tijd voor ontbijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik was om 4 uur alweer wakker vannacht, en om 6 en om half 8 . Ben op een gegeven moment ook maar opgestaan. Voel me nu alleen behoorlijk verrot daardoor. Man ligt nog steeds te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen stammers. Gisteravond heerlijk uit eten geweest ter ere van mijn 35ste verjaardag (voor de 11de keer ).

Vandaag geen plannen, lekker bankhangen en Netflixen
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Zoek maar wat lekkers uit, ik trakteer

Sommige mensen worden zeikend verwekt
Gefeliciteerd met je 11e 35ste verjaardag Tak!

Ik heb net een stukje appeltaart op, maar dat chocoladegebakje kan er nog wel bij. Dank je.



Vandaag weer huiswerkdag. Tot later!
Dan lust ik die TomPoes wel. Prima toetje na mijn ontbijt
De plaatjes hadden natuurlijk eerst gemoeten.



Gefeliciteerd







Takkie van harte, ik neem een slagroompunt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven