Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Heel veel plezier Filee!
Dankje
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Filee!

Ren dan voel je je al niet lekker, mis je ook nog een gezellige babbel, een paar glazen wijn en oesters van Nam Kee! en ik hoop dat het een kleine malaise is die morgen helemaal verdwenen is zodat je van de voorspelde stralende zon kan genieten!

Ons huis is katvrij. Ik heb de laatste spulletjes schoongemaakt en opgeborgen of weggegeven. Ik had pas een hele voorraad seniorvoer ingeslagen voor een behoorlijk bedrag. Dat heb ik naar buren in de straat gebracht waarvan ik weet dat ze het niet breed hebben en die hun drie oudere snorrebeesten soms moeilijk goed kunnen onderhouden. Tijdens het koffie drinken daar zaten er twee op mijn schoot en eentje draaide rondjes rond mijn benen. Alsof ze wisten dat ik lekkers voor ze had gebracht. En daarna liep ik snotterend naar huis terwijl ik mezelf ook echt wel uit moest lachen om al die waterlanders.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond gaan jullie helemaal geen kat meer nemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 17:53:

Dat wordt het zoiezo



Ik ga vanavond met een paar vriendinnen het nachtleven onveilig maken.

We gaan naar een karaokebar met bowlingbaan Veel plezier wenste ik je al, maar voor mij klinkt dit als de horror! Ik hou het rustig vanavond. Man werkt en ik ben moe. Zo even bellen met Maman terwijl mijn preischoteltje gaart in de oven en daarna met een glaasje wijn en een muziekje in bad (als de wasmachine en de droger tegen die tijd klaar zijn).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:13:

[...]



Veel plezier wenste ik je al, maar voor mij klinkt dit als de horror! Ik hou het rustig vanavond. Man werkt en ik ben moe. Zo even bellen met Maman terwijl mijn preischoteltje gaart in de oven en daarna met een glaasje wijn en een muziekje in bad (als de wasmachine en de droger tegen die tijd klaar zijn).Normaal vind ik het ook horror, maar nu heb ik er echt zin in
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 18:10:

Oudblond gaan jullie helemaal geen kat meer nemen?Zeker wel Filee! Een leven zonder katten vinden we beiden niets. Ons huis is er zelfs op verbouwd Maar we willen 2 kittens en de tijd om ze op te voeden en 'een gezin' te worden. Dus dat moet wachten tot juli/augustus. We hebben besloten om niet op reis te gaan en onze vakanties te laten overlappen zodat de kittens minstens de eerste maand voortdurend menselijk gezelschap hebben. We willen het gewoon goed doen want dan hebben zowel de katten als wij de volgende eh... 18 jaar het fijn met elkaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 18:15:

[...]



Normaal vind ik het ook horror, maar nu heb ik er echt zin in Snap ik Even uit de toestand en uit je normale gedoe. Lekker uit je bol gaan Fileetje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Filee!



Wij zijn net thuis van een gezellig en leerzaam dagje en ook nog even over het strand gewandeld in de zon.

Nu wacht ik tot de oven warm is en de pizza's erin kunnen en vanavond naar een feestje.
Leuk! Ik mis mijn oude hond nog steeds, maar gelukkig heb ik nog een pup van 1.5 nu. Ik merkte dat de oude hond al "gebreken" begon te krijgen en niet lang meer had, dus daarom had ik vorig jaar een pup aangeschaft. Helaas moest ik sneller afscheid nemen van de oude hond dan verwacht. Gelukkig heeft de pup dezelfde trekjes en streken als de oude hond. Die twee waren net jut en jul en hebben dus elkaars streken overgenomen. Dat is leuk, maar soms ook confronterend omdat de oudste hond er dus niet meer is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 29 april 2017 @ 18:18:

Veel plezier Filee!



Wij zijn net thuis van een gezellig en leerzaam dagje en ook nog even over het strand gewandeld in de zon.

Nu wacht ik tot de oven warm is en de pizza's erin kunnen en vanavond naar een feestje.Klinkt als een leuke maar volle dag Dolfje. Hoe gaat het met je hoofdpijn en vermoeidheid? Merk je al iets van de ademhalingstraining?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
In rust gaat het wel maar met beweging nog niet. Maar dat heb ik nog niet geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Filee is de hond met jou bij je ex-schoonouders? Ik hoop wel dat je je maatje nu bij je hebt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 29 april 2017 @ 18:24:

In rust gaat het wel maar met beweging nog niet. Maar dat heb ik nog niet geleerd.Dat zou ook snel zijn, maar fijn dat je wel vooruitgang ervaart! Dat geeft denk ik vertrouwen (al blijft het spannend en inspannend) dat je nog veel te winnen hebt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:24:

Filee is de hond met jou bij je ex-schoonouders? Ik hoop wel dat je je maatje nu bij je hebt!Ja die is meteen meegegaan. Zij is van mij en blijft bij mij. Ik heb ook meteen al haar spulletjes meegenomen toen ik vertrok. Dus mijn pup is bij mij en heeft het naar haar zin (ex schoonouders hebben ook een pup)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Filee! En dat die twee hondjes het samen kunnen vinden is ook fijn. Lul-de-behanger zal deze constructie minder op prijs stellen vermoed ik. De term 'liefdevolle wraak' komt zomaar in me op...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hij heeft niets over de hond te zeggen. Op papier ben ik de eigenaar en wij zijn niet getrouwd of hebben een samenlevingscontract dus hij kan de hond ook niet opeisen



Betere wraak kun je niet hebben
Alle reacties Link kopieren
En daar hoef je helemaal niets (naars) voor te doen. Jij bent gewoon wel degene gebleven die je pretenteerde te zijn. Mooi. Ik hoop zo dat jij en hond snel jullie eigen nest krijgen en dan komt het echt goed met jullie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja. Ik ga volgende week op nog meer appartement/huizen reageren en hopelijk levert het snel wat op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:16:

[...]



Zeker wel Filee! Een leven zonder katten vinden we beiden niets. Ons huis is er zelfs op verbouwd Maar we willen 2 kittens en de tijd om ze op te voeden en 'een gezin' te worden. Dus dat moet wachten tot juli/augustus. We hebben besloten om niet op reis te gaan en onze vakanties te laten overlappen zodat de kittens minstens de eerste maand voortdurend menselijk gezelschap hebben. We willen het gewoon goed doen want dan hebben zowel de katten als wij de volgende eh... 18 jaar het fijn met elkaar.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik blijf gewoon mijzelf. Waarom zou ik veranderen.

Ik zie wel op tegen het gesprek volgende week over de verdeling van de inboedel. Ook al zijn de kledingkasten, bank en bureau van mij (ik heb de aankoopbon met mijn naam en rekeninggegevens nog).
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 29 april 2017 @ 18:41:

[...]





Lieverd ben je! Zal ik 'kittens-krijg-verlof' aanvragen op het werk?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:57:

[...]



Lieverd ben je! Zal ik 'kittens-krijg-verlof' aanvragen op het werk? Nee heb je, ja kun je krijgen. Dus gewoon proberen!
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:57:

[...]

Lieverd ben je! Zal ik 'kittens-krijg-verlof' aanvragen op het werk? Kan best hoor! Mijn oud collega had altijd een week bevallingsverlof als de schapen op haar mans boerderij gingen bevallen. (Het kostte haar wel vakantiedagen, dat wel.)
quote:sssssst schreef op 29 april 2017 @ 19:30:

[...]



Kan best hoor! Mijn oud collega had altijd een week bevallingsverlof als de schapen op haar mans boerderij gingen bevallen. (Het kostte haar wel vakantiedagen, dat wel.)Dan nam ze dus gewoon een week vakantie op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven