Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 19:58:

[...]



Volgens mij niet. De zwelling is ook weg en alles ziet er heel/recht uit. Ook geen problemen met ademen enz. Dus ik ga ervanuit dat ik mazzel heb gehad.

Ik had ook een arts gebeld voor advies en die zei dat als alles er goed uitzag en ik geen problemen heb met ademen, het beter is om het met rust te laten.Krijg je nou ook "schadevergoeding" van diegene die de deur in je gezicht open deed? Elke dag een gebakje, hij moet een week lang al jouw rotklusjes doen?
quote:Renaissance schreef op 12 april 2017 @ 20:02:

[...]





Krijg je nou ook "schadevergoeding" van diegene die de deur in je gezicht open deed? Elke dag een gebakje, hij moet een week lang al jouw rotklusjes doen?

Hij heeft vandaag inderdaad mijn afwas moeten doen op werk



Maar dat was vooral omdat hij die dingen nodig had
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 20:04:

[...]



Hij heeft vandaag inderdaad mijn afwas moeten doen op werk



Maar dat was vooral omdat hij die dingen nodig had Ik zou dat maar even uitmelken, fijn een knechtje.
quote:Renaissance schreef op 12 april 2017 @ 20:05:

[...]





Ik zou dat maar even uitmelken, fijn een knechtje.Ja ik heb die dingen weer gebruikt en hij heeft ze weer nodig morgen. Ik verwacht dus dat de afwas weer gedaan gaat worden




You mean girl
Dat heet vooruitdenken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 20:01:

[...]



Voor grote groepen is het het makkelijkste om een beperkte keuze te geven. Dan hoeven ze alleen die wat groter in te kopen en voorkomen ze dat ze veel moeten weggooien.



maar ze weten toch niet wat de groep gaat bestellen?

die bestellen gewoon op de dag zelf a la carte, maar krijgen dan de beperking van max 4 verschillende gerechten van de kaart van 9

(volgen we het nog haha)
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 20:11:

[...]





maar ze weten toch niet wat de groep gaat bestellen?

die bestellen gewoon op de dag zelf a la carte, maar krijgen dan de beperking van max 4 verschillende gerechten van de kaart van 9

(volgen we het nog haha)Daarom beperken ze de keuze voor grote groepen dus tot 4 dingen. Dan kopen ze die ingrediënten die dag wat groter in ipv de ingrediënten van alle 9 gerechten groter te moeten inkopen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 12 april 2017 @ 20:15:

Hallo!Hoi!
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 20:12:

[...]



Daarom beperken ze de keuze voor grote groepen dus tot 4 dingen. Dan kopen ze die ingrediënten die dag wat groter in ipv de ingrediënten van alle 9 gerechten groter te moeten inkopen.Maar je weet toch van te voren niet welke 4 gerechten ze gaan bestellen?
quote:_Inkie_ schreef op 12 april 2017 @ 20:18:

[...]



Maar je weet toch van te voren niet welke 4 gerechten ze gaan bestellen?Nee maar ze kunnen maar uit vier vooraf geselecteerde gerechten kiezen denk ik. Die keuze is dus al van te voren bepaald door het restaurant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 20:12:

[...]



Daarom beperken ze de keuze voor grote groepen dus tot 4 dingen. Dan kopen ze die ingrediënten die dag wat groter in ipv de ingrediënten van alle 9 gerechten groter te moeten inkopen.



ze krijgen niet een kaart met maar 4 gerechten erop.

ze mogen wel uit de kaart van 9 kiezen, maar de groep mag maar maximaal 4 verschillende dingen kiezen van die 9
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 20:19:

[...]



Die keuze is dus al van te voren bepaald door het restaurant.nee niet dus
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 20:20:

[...]





ze krijgen niet een kaart met maar 4 gerechten erop.

ze mogen wel uit de kaart van 9 kiezen, maar de groep mag maar maximaal 4 verschillende dingen kiezen van die 9Ooh zo. Dan is het gemakzucht denk ik.
Hier hadden we vanochtend nog sneeuw
Pfffff, ik ben het al niet gewend om zonder muis te werken, maar op mijn nieuwe laptop was het extra zoeken. Maar het is dan toch, na lang zweten, gelukt om een plaatje te plakken.

Ik heb dus een nieuw klein en handzaam laptopje. Kan ik overal met gemak huiswerk maken!

Vandaag gesport, huiswerk gemaakt (op mijn dino-laptop), nieuwe laptop opgehaald, gekookt (boboti) en na het opruimen laptop uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 20:22:

[...]



Ooh zo. Dan is het gemakzucht denk ik.Dat denk ik ook. Wel vaker zoiets op de kaart zien staan.
Maar lekker hoor, Hawaii!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 april 2017 @ 19:46:

Ach laat toch, die TVP's ..



Leuke locatie trouwens, Hawai. Jammer dat ik er niet uit zie, in zo'n hoelarokje .



Mijn dochter is gisteren 16 geworden. Ze is letterlijk bedolven onder de cadeautjes van vrienden m/v, ze werd er helemaal verlegen van. Vandaag nog steeds een beetje jarig, want de felbegeerde (spuugdure) docs werden bezorgd, helemaal uit Engeland. En dan krijgt ze van mij ook nog een tattoo, maar die moet nog even wachten wegens tentamens.Wat een lief nieuws LV! Ik word helemaal teruggeworpen in het gevoel van de speciale behandeling die ik van mijn moeder kreeg toen ik 16 werd! Nog steeds een van mijn beste herinneringen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 12 april 2017 @ 20:26:

[afbeelding]Ah..... Mijn kat ligt voorzichtig waakzaam op schoot. De oude lieverd leer toch nog!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zijn jullie ook zo toe aan lang weekend? Ik kan niet eens meer helder denken en ik heb nog een deadline voor zaterdag.... Morgen laatste dagje werken voor het weekend begint en hopelijk kan ik de aanvraag voor extra geld ook morgen inleveren.
Ik heb er geen reet aan, aan mijn lange weekend, want de klanten interesseert het geen reet dat we maandag niet wassen dus de dagen daarna wordt er extra gewerkt. Door mij zelfs twee volle dagen, katsjieng!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven