Tiques 4

01-05-2007 21:17 419 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er weer mee????
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst dat het om getallen moest gaan, want ik had er een paar gevonden. Maar ze passen neit in het staatje.
Toch schijnt het wel om de getallen te gaan, maar vraag me (nog) niet hoe of wat.
Alle reacties Link kopieren


Dankzij jullie ben ik nu ook bij 7 ik denk dus mee maar ik weet niet of jullie veel aan mij hebben hihi

Alle reacties Link kopieren
staan de vragen wel op goede volgorde
Alle reacties Link kopieren


ik heb 3 antwoorden kunnen vinden van de 7 de rest tja misschien dat dat nog komt

Alle reacties Link kopieren


je zoekt woorden maar getallen vertellen je ook iets lees ik op ouzzelkolder maar daat kom ik niet veel verder mee bij 7

Alle reacties Link kopieren
is er iemand die al een hintje kwijt kan bij puzzel 7?
Alle reacties Link kopieren
ik heb 'm inmiddels. Getallen zijn wel degelijk belangrijk. Misschien is het het beste om te beginnen bij de duitse nazi's. (dan krijg je de werkwijze door)

Het gevonden getal koppel je dan weer aan een woord.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de oplossing ( gekregen) en zelfs met de oplossing erbij snap ik hem nog niet. Ook niet na jouw uitleg. Ik ken alle getallen ( denk  ik ) maar snap die koppeling met het woord niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de oplossing ( gekregen) en zelfs met de oplossing erbij snap ik hem nog niet. Ook niet na jouw uitleg. Ik ken alle getallen ( denk  ik ) maar snap die koppeling met het woord niet



als je je e-mail adres in het wit zet, stuur ik je de uitleg wel.
Alle reacties Link kopieren
wit:  ger-ko@zonnet.nl
Alle reacties Link kopieren
tja. ik klikte op de muis, dus het wil ging weg. Nou ja, wat maakt het uit
Alle reacties Link kopieren
Nou dat beloofd niet veel goeds als jullie het zelfs niet snappen met het antwoord erbij.

Ik moet het antwoord nog maar zien te vinden.
Alle reacties Link kopieren
mail is onderweg
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hem nou, maar hij is niet makkelijk. Het is wel logisch als je hem ziet ja. Duchesse heeft hem zelf gevonden. Knap hoor.
Alle reacties Link kopieren
Iemand puzzel 8 al gevonden? ik denk dat ik de middelste 3 gevonden heb, maar de eerste en de laatste....

iemand een hintje?



tine ( die eigenlijk aan het werk moet)
Alle reacties Link kopieren
Ik was het gisteravond helemaal zat ineens, en ben vroeg gestopt. Nu zit ik er weer vroeg achter, en zou ook wel graag een hint voor 8 hebben. Maar volgens mij is hier nog niemand doorheen. Ik dacht dan van boston, chicago, denver dat er maar 2 hoofdsteden zijn, maar het is niks aardrijkskundigs kreeg ik als tip. Dacht ik er ook een te hebben
Alle reacties Link kopieren
En nou snap ik ineens 7 ook heel goed. Hij is helemaal neit zo moeilijk!
Alle reacties Link kopieren


Zotte oma zou jij mij de uitleg willen mailen van 7 dan hoop ik dat ik hem snap hahahha

Alle reacties Link kopieren
gemaild.
Alle reacties Link kopieren


dank je ik heb je weer terug gemaild

Alle reacties Link kopieren


ik heb alle antwoorden bij 7(dankzij zotteoma) maar hij pakt mijn oplossing niet mag ik iemand mailen?

Alle reacties Link kopieren
laat maar ik heb hem al domme fout gemaakt hahahaha
Alle reacties Link kopieren
wie kan me helpen bij vraag 7 kan er drie vinden
Alle reacties Link kopieren
mail maar lijnie citroentaart@yahoo.co.uk
Alle reacties Link kopieren


en mail dan welke je hebt dan kan ik je over die andere hints geven.











Iemand al bij 8? Heeft het misschien iets te maken met vliegen. LGA is namelijk een vliegveld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven