Wat denken Willem en Maxima echt?

26-04-2017 20:44 623 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af wat Willem Maxima, de kinderen en de overige leden van het koningshuis ECHT denken tijdens Koningsdag.

Morgen komt het koninklijke gezelschap aan met de trein, ze worden eerst welkom geheten door een 1000 koppig koor, daarna begint de tocht door de stad, ik ben wel eens benieuwd wat ze ECHT denken van al die mensen die een heel jaar bezig zijn met voorbereidingen, groepjes dames gekleed in klederdracht die sinds 7.00 's ochtends langs de route staan, in de hoop dat de Koning hun zelf gepunnikte sjaaltje in ontvangst zal nemen, mensen die meedoen met het programma die als een kind zo blij zijn als het koninklijke gezelschap langs hun tafeltje loop ( na uren koukleumen) zodat ze kunnen vertellen over het kunstwerkje dat ze hebben gemaakt speciaal voor Amalia, en dan weer het zoveelste oude mannenkoor, en alweer koekhappen,en natuurlijk moeten de prinsen ook meedoen aan een wedstrijdje voetbal (of een andere sport) Het zal mij niet verbazen als het gezelschap blij is wanneer ze thuis aankomen, joggingpak aan en lekker bankhangen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ze hadden inderdaad ook leuke enkellaarsjes kunnen aandoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 27 april 2017 @ 21:25:

Ik vind het grappig dat wij in Nederland een prinses Anita hebben.Wat is daar mis mee!? Just a name.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:sueann schreef op 27 april 2017 @ 21:24:

[...]

Die ballerina's staan helemaal niet omdat ze er niet goed op lopen. Het is zó vreemd dat hier niet op gelet wordt. Mogelijk is het iets wat uit Argentinië meegenomen is. Ook dat krampachtige bleke witblonde kleintjes in spierwit te kleden schijnt daar vandaan te komen, plus alle drie in dezelfde kleren.Wat ben jij vervelend.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:26:

[...]



Wat is daar mis mee!? Just a name.



Niks mis mee; ik wacht op Prins Johnny.



Of eigenlijk; Prinses Anita vond haar naam Prinses-waardig (is hij ook), maar Prinses Petra niet kennelijk.
Everything you see I owe to spaghetti!
Mogen die meiden ook gewoon zichzelf zijn? Denk dat ze al dan meer genoeg op hun schouders hebben met dat ongevraagd steeds in de kijker moeten staan. Waarom zou Amalia in godsnaam ineens op hakken moeten gaan lopen? Twee uur lang door Tilburg moeten wandelen is best lang als je het mij vraagt (ik kan niet eens normaal op hakken lopen). Zou je dat ook van je eigen 12/13 jarige dochter verwachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 27 april 2017 @ 21:30: [...]



Niks mis mee; ik wacht op Prins Johnny.



Of eigenlijk; Prinses Anita vond haar naam Prinses-waardig (is hij ook), maar Prinses Petra niet kennelijk. Het verhaal gaat, dat Bé vond dat Petra geen geschikte prinsessenaam is.

Hoe wordt ze thuis en in de grote familiekring genoemd? Het lijkt me best handig om zulke zaken gescheiden te kunnen houden, maar op de langen duur gaan ze toch in elkaar overlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 27 april 2017 @ 21:30:

[...]





Niks mis mee; ik wacht op Prins Johnny.



Of eigenlijk; Prinses Anita vond haar naam Prinses-waardig (is hij ook), maar Prinses Petra niet kennelijk.Anita is van de Apeldoornse ingetrouwde tak. Veel minder belangrijk dan de schoonzus van de Koning.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:sueann schreef op 27 april 2017 @ 21:34:

[...]

Het verhaal gaat, dat Bé vond dat Petra geen geschikte prinsessenaam is.

Hoe wordt ze thuis en in de grote familiekring genoemd? Het lijkt me best handig om zulke zaken gescheiden te kunnen houden, maar op de langen duur gaan ze toch in elkaar overlopen.En dat verhaal van jou klopt voor geen meter.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:doemijdiemaardan schreef op 27 april 2017 @ 21:33:

Mogen die meiden ook gewoon zichzelf zijn? Denk dat ze al dan meer genoeg op hun schouders hebben met dat ongevraagd steeds in de kijker moeten staan. Waarom zou Amalia in godsnaam ineens op hakken moeten gaan lopen? Twee uur lang door Tilburg moeten wandelen is best lang als je het mij vraagt (ik kan niet eens normaal op hakken lopen). Zou je dat ook van je eigen 12/13 jarige dochter verwachten?Neuh. Maar er zijn voor pubers toch genoeg leuke nette schoenen die geen hoge hakken hebben, maar toch wat "eleganter" zijn dan die enorme platte ballerina's?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 21:26:

Ze hadden inderdaad ook leuke enkellaarsjes kunnen aandoen.



Slechtste keus ever. Amalia heeft al vrij stevige benen, met een enkellaarsje worden die optisch nog eens extra verkort en lijken ze alleen maar nóg plomper...



Ik snap die verslaving van de Nederlandse vrouw aan enkellaarsjes niet, want bij de meesten accentueert het alleen maar de stevige benen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
De tand des tijds begint langzaam aan Prinses Marilene te vreten
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 27 april 2017 @ 21:40:

De tand des tijds begint langzaam aan Prinses Marilene te vretenTja... we worden er allemaal niet jonger op met het verstrijken der tijd. Kijk eens naar een foto van jezelf van 10 jaar geleden, en kijk dan eens in de spiegel...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 27 april 2017 @ 21:37:

[...]





Neuh. Maar er zijn voor pubers toch genoeg leuke nette schoenen die geen hoge hakken hebben, maar toch wat "eleganter" zijn dan die enorme platte ballerina's?En wat had Amalia dan aan moeten doen? Flatjes niet goed, enkellaarzen niet goed. Wat dan wel?????
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:44:

[...]



En wat had Amalia dan aan moeten doen? Flatjes niet goed, enkellaarzen niet goed. Wat dan wel?????Sneakers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 27 april 2017 @ 21:40:

De tand des tijds begint langzaam aan Prinses Marilene te vreten

Ja, und?



Inmiddels lopen ze allemaal tegen de 50.



Echt wat een gelul
Al een account? Log dan hier in.
quote:sueann schreef op 27 april 2017 @ 20:49:

[...]

Ze zouden vaker close-upjes van haar moeten plaatsen:

https://www.instagram.com/p/BTY5IL5h_z8/



Leontien heet Laurentien en is dochter van oud-minister Laurent Jan Brinkhorst.





[...]

Dat komt misschien doordat ze broodmager is, dat maakt een beetje strak ogend. Ze heet Marilène, is dochter van oud-minister Hans van den Broek.Ik heb geen instagram
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 21:45:

[...]



Sneakers?Ga toch weg. Hoe ordinair onder die jurkjes.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Monti schreef op 27 april 2017 @ 21:46:

[...]





Ik heb geen instagramIk ook niet, maar kan wel die foto zien.
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:46:

[...]



Ga toch weg. Hoe ordinair onder die jurkjes.Maar andere opties zijn er niet. Pejeka heeft alles afgekeurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:44:

[...]



En wat had Amalia dan aan moeten doen? Flatjes niet goed, enkellaarzen niet goed. Wat dan wel?????Ik schat in alleen maar glazen muiltjes. Nee, hoor ik vond het prima, de dames kunnen hun hele leven nog hakken dragen. Laat ze nog maar lekker kind/puber zijn.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeik over die schoenen, zeg. Ongelooflijk waar mensen zich druk over kunnen maken
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 21:47:

Wat een gezeik over die schoenen, zeg. Ongelooflijk waar men zich druk over kunnen maken

Dat dus. Alle meisjes en dames zagen er prachtig uit.

En als je wilt gaan zeiken over een 13 jarig puberkind, get real!

Het kind heeft het al moeilijk genoeg.
Al een account? Log dan hier in.
quote:sueann schreef op 27 april 2017 @ 21:24:

[...]

Die ballerina's staan helemaal niet omdat ze er niet goed op lopen. Het is zó vreemd dat hier niet op gelet wordt. Mogelijk is het iets wat uit Argentinië meegenomen is. Ook dat krampachtige bleke witblonde kleintjes in spierwit te kleden schijnt daar vandaan te komen, plus alle drie in dezelfde kleren.Dat viel mij ook op. Prinses Amalia loopt met haar voeten extern uitgedraaid naar buiten. Viel me niet op omdat het niet elegant zou zijn. Het is niet heel gezond voor je voeten.
quote:pejeka schreef op 27 april 2017 @ 21:37:

[...]





Neuh. Maar er zijn voor pubers toch genoeg leuke nette schoenen die geen hoge hakken hebben, maar toch wat "eleganter" zijn dan die enorme platte ballerina's?

Weet je, ik zal het allemaal wel niet begrijpen. Ben ook een slechte op het gebied van mode, voel me het lekkerst in een spijkerbroek, leuk shirt en sneakers.

En verder ben ik vooral van leven en laten leven. Ik zie drie leuke, mooie meiden waar helemaal niets mis mee is. En die (hopelijk en waarschijnlijk) iets aanhebben waar ze zich lekker in voelen. Ze zagen er keurig uit en dat geneuzel over een paar schoenen of een jas of panty... Je kunt nu eenmaal niet iedereen plezieren.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wilde Amalia helemaal geen flatjes aan maar schoenen met een hak. Maar vonden Maxima en Willem-Alexander dit niet geschikt voor haar leeftijd. Ik denk dat als Amalia 18 is haar eigen stijl gaat ontwikkelen en net zo modieus en hooggehakt als Maxima wordt. Laatst droeg zij nog een jas die Maxima ooit droeg. Gevoel voor stijl zit er al vroeg in denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven