Wat denken Willem en Maxima echt?

26-04-2017 20:44 623 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af wat Willem Maxima, de kinderen en de overige leden van het koningshuis ECHT denken tijdens Koningsdag.

Morgen komt het koninklijke gezelschap aan met de trein, ze worden eerst welkom geheten door een 1000 koppig koor, daarna begint de tocht door de stad, ik ben wel eens benieuwd wat ze ECHT denken van al die mensen die een heel jaar bezig zijn met voorbereidingen, groepjes dames gekleed in klederdracht die sinds 7.00 's ochtends langs de route staan, in de hoop dat de Koning hun zelf gepunnikte sjaaltje in ontvangst zal nemen, mensen die meedoen met het programma die als een kind zo blij zijn als het koninklijke gezelschap langs hun tafeltje loop ( na uren koukleumen) zodat ze kunnen vertellen over het kunstwerkje dat ze hebben gemaakt speciaal voor Amalia, en dan weer het zoveelste oude mannenkoor, en alweer koekhappen,en natuurlijk moeten de prinsen ook meedoen aan een wedstrijdje voetbal (of een andere sport) Het zal mij niet verbazen als het gezelschap blij is wanneer ze thuis aankomen, joggingpak aan en lekker bankhangen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:swimkim schreef op 29 april 2017 @ 17:04:

Gelukkig gebeurd dat hier absoluut niet......Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van die reacties. Arme meid.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook gewoon onzin. Ik zag haar op Koningsdag, ze is absoluut niet dik. Ze is wel heel groot/lang en misschien (nog) een wat groffere bouw, maar zeker niet dik. Ze was mooi en lief voor iedereen aan de kant.

Ze had aandacht voor iedereen, zo knap voor een meisje van 13.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 22:44:

[...]



Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van die reacties. Arme meid.Wat een zieke geesten heb je toch op de wereld. En het gekke is dat ik hier niet meer verbaasd over ben. Sommige "mensen" zijn gewoon gestoord. Arme Amalia zoveel gemene opmerkingen over zich heen krijgen. Ik vraag mij af of die zieke geesten zelf volle zalen trekken. Ik denk het niet dat soort is lelijk van binnen en van buiten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg triest. Mijn oudste dochter heeft een beetje dezelfde bouw als Amalia en dat zit haar erg dwars (niet dat ze dezelfde bouw heeft als Amalia, maar het feit dat ze wat groffer is) en weetje mijn dochter is pas 10, Amalia 13, er kan nog van alles veranderen. Ik vind het zo triest dat we op deze manier dat meisje straks een complex aanpraten. Hopelijk krijgt ze niets mee van dit soort onzin. Geen idee of ze veel op social media zit maar ik hoop van niet.
Alle reacties Link kopieren
En dat zijn dan volwassenen he. Gedraag je denk ik dan. Heel triest.
Alle reacties Link kopieren
Het behoeft geen uitleg dat het niet netjes is om op social media ongenuanceerde uitspraken te doen over een kind van 13, maar hey mensen, W&M hebben haar vast al vroeg ingeprent dat ze zich niks van anderen moet aantrekken. Grote kans dat W&M al tijdens de zwangerschap een plan van aanpak hebben gemaakt hoe ze hun kind(eren) zo goed mogelijk kunnen beschermen tegen negativiteit.

Hij zei ook iets in zijn intervieuw dat sommige dingen moeilijk te negeren zijn maar dat hij dat wel doet.

Verder hebben die meiden de oude mobieltjes van hun ouders, grote kans dat daar geen internet op zit, ik kan me ook niet voorstellen dat W&M Amalia zonder toezicht het internet laten afstruinen. Dat meisje leest dit allemaal echt niet hoor, ze worden alle 3 heel beschermd opgevoed. En op school zullen klasgenootjes heus wel opmerkingen maken, maar zo bijdehand als ze is zal zij ook wel de nodige opmerkingen maken.

Zo werkt dat met pubers.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Tuurlijk heeft Amalia wel internet op haar telefoon.

Iedere klas heeft tegenwoordig een groepsapp bv.

Een hedendaagse puber kan niet zonder.
Alle reacties Link kopieren
Het blijkt toch een te lange dag met teveel van het goede voor de prinsesjes Alexia en Ariane, ze waren er op het laatst klaar mee.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Net als alle voordelen die ze hebben omdat ze van koninklijke bloede zijn . Moeten ze ook de dingen nemen en doen die niet zo leuk zijn . Het hoort bij de plichten.
Denk dat ze liever samen zijn in hun huis. Als ze er van af willen, kunnen ze dat wel.maar ze verliezen dan n hoop goodwil voor sommige mensen is het nl.het hoogte punt van het jaar.
Ik zit graag voor de buis te kijken op deze dag.maar mochten ze hier in de stad komen .ga ik er niet voor in de rij staan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
27-04-2018 13:39
Het blijkt toch een te lange dag met teveel van het goede voor de prinsesjes Alexia en Ariane, ze waren er op het laatst klaar mee.
Klopt, dat was duidelijke te zien. Begrijpelijk aan de ene kant, maar ze zullen er toch aan moeten wennen. Amalia deed het geweldig, had bewondering voor haar, hoe ze belangstelling toonde in allerlei dingen en vooral: bleef lachen en charmant bleef tot het einde. Geen chagrijnig hoofd (zoals haar zusje regelmatig liet zien). En laten we eerlijk zijn, het is al met al maar 2½ tot 3 uurtjes, geen hele eindeloze dag, dan mag toch verwacht worden dat je dat kan doorstaan zonder chagrijnig te worden en dat overduidelijk te tonen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
[quote=pejeka post_id=28435059 time=1524837654 user_id=172714]
Klopt, dat was duidelijke te zien. Begrijpelijk aan de ene kant, maar ze zullen er toch aan moeten wennen. Amalia deed het geweldig, had bewondering voor haar, hoe ze belangstelling toonde in allerlei dingen en vooral: bleef lachen en charmant bleef tot het einde. Geen chagrijnig hoofd (zoals haar zusje regelmatig liet zien). En laten we eerlijk zijn, het is al met al maar 2½ tot 3 uurtjes, geen hele eindeloze dag, dan mag toch verwacht worden dat je dat kan doorstaan zonder chagrijnig te worden en dat overduidelijk te tonen.

Hoe flink ze er ook uit zien, het blijven kinderen, ze waren waarschijnlijk al voor dag en dauw wakker zich verheugend op vandaag, en gezien alle prikkels en activiteiten van de hele dag kan ik me heel goed voorstellen dat ze moe waren en dat ze die moeheid niet konden verbergen. Ik word ook stilletjes wanneer wanneer ik moe ben.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
watdachtjehiervan schreef:
27-04-2017 12:14
quote:Monti schreef op 27 april 2017 @ 12:12:

Amalia lijkt wat onzeker, wellicht ook de leeftijd. Volgens mij geniet ze wel. Maar ze heeft een prachtige open uitstraling. Het lijkt me een lieve meid.



Prinses Leontien lijkt me een spontane gezellige vrouw. Ze maakt leuk contact met de mensen.



Maxima is zoals altijd een prachtige vrouw om te zien.De vrouw van Maurits lijkt me zo onaardig.
Dat dan weer wel ja
Gatti schreef:
30-04-2017 22:57
Het is ook gewoon onzin. Ik zag haar op Koningsdag, ze is absoluut niet dik. Ze is wel heel groot/lang en misschien (nog) een wat groffere bouw, maar zeker niet dik. Ze was mooi en lief voor iedereen aan de kant.

Ze had aandacht voor iedereen, zo knap voor een meisje van 13.
Heel knap inderdaad. En vind Amalia een mooie meid, wat een mooie uitstraling heeft ze.
Ik vond het dit keer een hele geslaagde dag. Qua kleding... tsja, het moet je smaak zijn.
De dansers vond ik erg goed, en dat jongetje die de solo deed bij dat koor vond ik fantastisch!
Amalia vond ik heel volwassen overkomen, echt indrukwekkend al, op deze jonge leeftijd.
Enneh, de reacties van de familie op Kensington waren toch ook super?!
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
27-04-2018 18:39
Stilletjes is één ding, maar het overduidelijke chagrijnige hoofd van de zus van Amalia (en dat kwam al na een uurtje) was niet echt netjes. Nondeju, een hele stad/provincie slooft zich uit voor jou en je familie. Als je dan niet eens 2 uurtjes je fatsoen kan houden, nou sorry...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
28-04-2018 14:03
Stilletjes is één ding, maar het overduidelijke chagrijnige hoofd van de zus van Amalia (en dat kwam al na een uurtje) was niet echt netjes. Nondeju, een hele stad/provincie slooft zich uit voor jou en je familie. Als je dan niet eens 2 uurtjes je fatsoen kan houden, nou sorry...
Ik kan daar wel om lachen. Ze is een beetje tegendraads. Leuk juist.

Ik vind het ook belachelijk wat er gepost wordt over Amalia. Helaas kan je dat niet voorkomen. Het enige wat je kan doen is Amalia weerbaar maken.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
28-04-2018 14:13
Ik kan daar wel om lachen. Ze is een beetje tegendraads. Leuk juist.

Ik vind het ook belachelijk wat er gepost wordt over Amalia. Helaas kan je dat niet voorkomen. Het enige wat je kan doen is Amalia weerbaar maken.
Zoals ik al eerder zei, vond ik Amalia geweldig, deed overal aan mee, en was charmant en goed geluimd. Haar zus daarentegen... één blok chagrijn van (bijna) begin tot het einde, zelfs op het podium aan het einde van de rit stond ze nog met een chagrijnig hoofd en kon er geen lachje vanaf.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Gatti schreef:
30-04-2017 22:57
Het is ook gewoon onzin. Ik zag haar op Koningsdag, ze is absoluut niet dik. Ze is wel heel groot/lang en misschien (nog) een wat groffere bouw, maar zeker niet dik. Ze was mooi en lief voor iedereen aan de kant.

Ze had aandacht voor iedereen, zo knap voor een meisje van 13.
Ze heeft de bouw van de Oranjes. En ik zag bij een opname tijdens de viering dat ze precies op haar oma leek, niet alleen postuur. Dezelfde manier van kijken. En omdat oma bekend stond als prinses glimlach zal het met haar ook wel goed komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het was maar goed dat ik het opgenomen had.Kon ik doorzappen.Wat een saai programma,gelukkig was Marc v/d Linden het met me eens. :-D
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
28-04-2018 14:23
Ze heeft de bouw van de Oranjes. En ik zag bij een opname tijdens de viering dat ze precies op haar oma leek, niet alleen postuur. Dezelfde manier van kijken. En omdat oma bekend stond als prinses glimlach zal het met haar ook wel goed komen
Van de Romanovs. Dat zie je duidelijk in haar terug.
Leuke meid is het! Alledrie.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wat ze écht denken? Wat dacht je van wat álle ouders denken als ze hun toch al onzekere 13-14 jarige afgebrand zien worden? Dat dus, ook al mogen/willen/kunnen/ ze dat niet duidelijk maken door hun rollen. Maar ook die mensen zijn in de eerste instantie dus gewoon een vader en een moeder net als ieder andere ouder.
enn wijzigde dit bericht op 28-04-2018 15:35
0.47% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
28-04-2018 14:18
Zoals ik al eerder zei, vond ik Amalia geweldig, deed overal aan mee, en was charmant en goed geluimd. Haar zus daarentegen... één blok chagrijn van (bijna) begin tot het einde, zelfs op het podium aan het einde van de rit stond ze nog met een chagrijnig hoofd en kon er geen lachje vanaf.
Alexia is ook nog maar 12, word in juni 13. Ga er maar tegenaan staan dat je als 12-jarige steeds moet lachen en handjes schudden. De eerste keer dat de prinsesjes meegingen werd er van Amalia ook gezegd dat ze chagrijnig keek. Zij was toen geloof ook nog maar 12. Ze moeten groeien in hun rol en Amalia deed het dit jaar voortreffelijk. Ze kwam heel spontaan en vrolijk over.

En Alexia ik weet niet. Soms denk ik dat er iets met haar is. Ze had toen ook last van tics. Kweenie kan mijn vinger er niet op leggen
Kan ook zenuwen zijn hè?! Tegen hoeveel mensen wordt er niet gezegd dat ze chagrijnig kijken terwijl ze dat zelf helemaal niet in de gaten hebben/ zo bedoelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven