Dag, mooie nieuwe dag

23-04-2014 03:59 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,



Omdat het niet altijd kommer en kwel hoeft te zijn op dit forum, bedacht ik me om er weer eens een feel-good topic in te slingeren... Net een nieuwe nick aangemaakt, werd weer eens tijd voor iets anders.



Goed, ik dwaal af, wat is het hoogst haalbare wat je uit vandaag wil halen? Ik trap af; hele dag werken, heb wat afspraken staan en daarna ga ik (ein-de-lijk) het hardlopen weer eens oppakken.

M'n hond gaat mee, heeft ie z'n beweging ook weer gehad, daarna heerlijk op de bank ploffen met een bord pasta.



Tell me, wat ga jij vandaag doen?
Alle reacties Link kopieren
Ook goedemorgen!

Ik ga van alles doen. Puinruimen, telefoontjes plegen, mail wegwerken, laatste stukje rondreis plannen, de stad in, eendjes voeren en misschien een mojito drinken in de zon en nog wat dingen die op mijn pad komen. Maar ik ga geen nieuwe nick aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jarig (word oud ) dus lekker vrij en heb mooiweer uitgekozen zie ik.
.
Goedemorgen,



Vandaag wat rommelen in huis, was doen, wat poetsen, forummen, op zoek naar een bbq op het internet en van die dingetjes.

Zit in mijn eerste week van 3 weken vakantie ( dankzij velen overuren ) dus tijd genoeg om rustig aan te doen.

Vanavond naar 10-min. gesprek op school met jongste, even horen of ze zich gedraagt



Isa_88 gefeliciteerd met je verjaardag, mooie dag uitgekozen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd isa!



Ik heb dadelijk van 9.30-5 wijn training, maw de hele dag wijntjes proeven en drinken daarna moet ik op kantoor aan de gang en daarna beoordelingsgesprekken met 2 personeelsleden en dáárna ben ik MOD en sluit ik het restaurant. Het wordt dus een erg lange dag, maar wel een leuke en ik heb er zin in.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Het word volgens mij wel een mooie dag. Ik moet alleen zo gaan werken tot 20:00 vanavond, daarna plof ik op de bank en zal ik niet veel meer doen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Ik heb zo een belangrijke presentatie dus momenteel ben ik stik zenuwachtig. Daarna nog even studeren en dan 2 uurtjes de sportschool in.



Fijne dag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
gewoon een hele dag werken! Maar volgens mij komt vandaag salaris + vakantiegeld binnen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Isa!



Grappig dat iedereen denkt dacht Cateautje een nieuwe nick had aangemaakt



Leuke plannen iedereen! Wat kan een zonnige dag toch heerlijk en opwekkend zijn. Aangezien ik niet in Europa woon, begint mijn (werk)dag nu pas.



Voor degene die al halverwege de dag zijn, geniet!
Isa, gefeliciteerd! Maak er wat moois van!



Lesbianwoman: succes! Gaat je vast lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven