Dante's date inferno

23-01-2017 14:42 118 berichten
Aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Welk gevoel is goed?

Wat je voor hem voelt? Bedoel je dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 16:09:

Zo'n bitch ben ik ook wel, iemand kwaad maken en daar stiekem een beetje van genieten.



Dat zijn bijzonder linke spelletjes.

Zou ik snel afleren als je tenminste iemand een serieuze kans wilt geven.
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve Alice. We hebben eerder gePB't onder een andere nick. Ik vind je een lieve vrouw en ik bedoel het echt niet gemeen - maar het lijkt erop alsof je helemaal niet goed gaat. Iedere keer hetzelfde liedje.



Hulp vragen lijkt me echt geen overbodige luxe. Je bent bijna niet te volgen en hoe je met daten, relaties en mannen omgaat is verre van gezond. Ook de onschuldige 'grapjes' over Dante's inferno die ie-de-re keer terugkomen, het wijst allemaal een beetje in de richting van tijd-voor-de-psycholoog. Nogmaals, niet vervelend bedoeld. Maar zoek alsjeblieft hulp.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 16:14:

[...]



Jij zit best ingewikkeld in elkaar.

Weet ik.... , being normal is boring...



Ik ga ff met mn kop tegen de muur slaan, date is furieus w.b. mijn wegduwactie.

Hij weet niet goed wat hij hiermee moet.

Ben bezig met een lijmpoging, mocht dat niet lukken, dan zal ik zelf helaas op de blaren moeten zitten....

Het is niet anders, wel weer een goede leerschool.
quote:LaFolie schreef op 23 januari 2017 @ 16:52:

Lieve lieve Alice. We hebben eerder gePB't onder een andere nick. Ik vind je een lieve vrouw en ik bedoel het echt niet gemeen - maar het lijkt erop alsof je helemaal niet goed gaat. Iedere keer hetzelfde liedje.



Hulp vragen lijkt me echt geen overbodige luxe. Je bent bijna niet te volgen en hoe je met daten, relaties en mannen omgaat is verre van gezond. Ook de onschuldige 'grapjes' over Dante's inferno die ie-de-re keer terugkomen, het wijst allemaal een beetje in de richting van tijd-voor-de-psycholoog. Nogmaals, niet vervelend bedoeld. Maar zoek alsjeblieft hulp.

Mee bezig, andere manier dan psych, maar hulp is hulp.

Ja klopt hoor, dit is niet normaal hoe dit gaat, ik heb meteen een afspraak gemaakt bij mijn 'coach' en ga ook weer met therapie beginnen. ( dat had ik vorige week al geregeld want ik moodswing echt te veel)
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 17:05:

[...]



Weet ik.... , being normal is boring...



.

Je lijkt er bijna trots op.



Dat mag hoor, mijn zegen heb je, maar waarom dan steeds dot soort hysterische topics openen?



Blijkbaar vind je het zelf allemaal heel lollig maar een langdurende relatie zal je er mijns inziens niet mee opbouwen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 17:05:

Weet ik.... , being normal is boring...

Jammer dat je (weer) in de grapjes-modus schiet en gaat koketteren met je ongezonde gedrag.

Hiermee neem je jezelf ook niet serieus en gaat een echte oplossing uit de weg.



quote: Ik ga ff met mn kop tegen de muur slaan, date is furieus w.b. mijn wegduwactie.

Hij weet niet goed wat hij hiermee moet.



Dat snap ik van hem en dat is precies wat je kan verwachten met dergelijke acties.

Mooi staaltje 'hoe verpruts ik een prille liefde'.
quote:s-a-r-kast schreef op 23 januari 2017 @ 16:20:

Welk gevoel is goed?

Wat je voor hem voelt? Bedoel je dat?

Meer, lastig uit de leggen.

Vreemd ook dat Ik soms zoveel in mn kop zit want ik ben een gevoelsmens, met een 6e zintuig dus als het echt goed zit (vooral qua persoon) wat betreft gevoel dan kan ik daar op vertrouwen.

Waarom ik dat toch niet doe, ja hallo ik ben niet van ijzer en wat betreft relaties en daten ben ik best wel gekwetst en is mijn vertrouwen beschadigd.



nee natuurlijk ben ik daar niet trots op maar wat moet ik dan, mezelf schamen dat ik onzekerheden heb en me niet meer vol ergens in kan en durf te storten omdat ik te bang ben voor afwijzing? Das het kutte he, van geen 20 meer zijn, dat dat niet meer gaat.

En in dit geval, hij breekt muren om mij af (voor mijn gevoel, en dat is goed...) en dat heb ik nog nóóit meegemaakt.... Ik wist niet dat dat bestond.



Vast terecht hoor dat ik hier door sommigen met een bestraffend vingertje wordt toegesproken, maar hallo hee.... ik ga al aardig met de billen bloot hoor, moet ik helemaal het achterste van mijn tong laten zien?

Mag ik ook fouten maken omdat ik mezelf soms probeer te behoeden voor pijn?



En ja jullie hebben gelijk hoor.. maar helaas ik ben niet van ijzer...
Leerschool? Je leert er helemaal niets van!
Alle reacties Link kopieren
Maar je opent toch zelf een topic? Wat verwacht je dan? Een hoop 'ah wat zielig' en 'alle mannen zijn eikels' ? Voor ons hoef je niet het achterste van je tong te laten zien hoor.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:badmeester schreef op 23 januari 2017 @ 17:47:

Leerschool? Je leert er helemaal niets van!

En waar baseer je dit op? Op de fouten uit mijn verleden?

Das niet helemaal eerlijk he.... ( en wat dit nu met me doet weet je niet want je kunt niet in mijn hoofd kijken)



Ik ga geen topic openen om vervolgens alle adviezen door de plee te spoelen...

Ik heb er echt wel wat aan maar het is geen kwestie van een knop omzetten.



Lf: doe aub niet zo flauw... het klopt wat jullie zeggen maar jullie bulldozeren wel heel erg over me heen.

Een heel klein beetje minder kan toch wel of niet...

Ik vraag niet om volledig de grond in te worden getrapt.
En als hij er genoeg van heeft dan begrijp ik het, en dan weet ik echt wel waar de fout ligt.

(En noem me een rare meid maar ik vind dat dan wel leerzaam ja)
Ik denk dat je teveel navelstaart.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap gewoon niet wat je wil. Iedere week opnieuw doe je dit, in eigen of andere topics. Iedere keer krijg je hetzelfde te horen.

Niemand 'bulldozert' over je heen. Als iedereen unaniem hetzelfde zegt, is het misschien wel gewoon waar wat ze zeggen.



En lees eens terug, niemand is heel hard voor je hoor.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 17:42:

Vast terecht hoor dat ik hier door sommigen met een bestraffend vingertje wordt toegesproken, maar hallo hee.... ik ga al aardig met de billen bloot hoor, moet ik helemaal het achterste van mijn tong laten zien?

Mag ik ook fouten maken omdat ik mezelf soms probeer te behoeden voor pijn?

Hallo hee, jij opent dit topic vol grootse dramatiek...



En hee... wil je ons nu manipuleren bewegen om je met fluwelen handschoentjes aan te pakken om je eigen destructieve gedrag te gaan sugarcoaten?

Wat wil je met dit topic? Een aai over je bol? Medelijden?



Of... een realistische spiegel?
Alle reacties Link kopieren
waar gaat dit nou over? ik snap er niks van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 17:50:

Ik vraag niet om volledig de grond in te worden getrapt.

Nounounou...



Mag het een beetje minder dramatisch?




Jaaaaaaa.... jullie hebben gelijk... dat weet ik ook wel...

(Grrrrrrrrrrr....)



En ja het klopt ook wat er gezegd wordt, zeg ik nu voor de 3e keer...
quote:iemand_anders schreef op 23 januari 2017 @ 18:00:

[...]



Nounounou...



Mag het een beetje minder dramatisch? Nee.
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 17:59:

waar gaat dit nou over? ik snap er niks van.Jij bent toch een man?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 18:01:

[...]



Nee.

Be my guest.



Maar -even serieus- als je een serieus probleem hebt en wilt werkelijk advies, stòp dan als eerste met die drama en grapjasserij.

Dat werkt als een rookgordijn en helpt jezelf er totaal niet mee.

Het enige wat het doet is het opwekken van zelfmedelijden en calimerogedrag.



Dat is mijn advies en daar zul je het mee moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 23 januari 2017 @ 18:04:

[...]



Jij bent toch een man?yep.
quote:iemand_anders schreef op 23 januari 2017 @ 18:05:

[...]



Be my guest.



Maar -even serieus- als je een serieus probleem hebt en wilt werkelijk advies, stòp dan als eerste met die drama en grapjasserij.

Dat werkt als een rookgordijn en helpt jezelf er totaal niet mee.

Het enige wat het doet is het opwekken van zelfmedelijden en calimerogedrag.



Dat is mijn advies en daar zul je het mee moeten doen.

Ik weet het, het klopt helemaal wat je zegt, dankje daarvoor.



Moet/wil ik nog even wat vertellen: ik ken deze persoon al een tijd, van mijn werk. Ik had altijd een bepaald beeld van hem wat me afschrikte. ( en hij kwam wat opdringerig over in het begin, toen had ik nog een relatie trouwens)

Ik heb nooit erg aardig gedaan tegen hem, hij wel tegen mij

Ik geloof idd dat ik die angst maar eens weg moet gaan werken...
Alle reacties Link kopieren
Oh je hebt in je etensbak gescheten? Op zich is er niets mis met seks. Voor seks op de werkvloer dien je volgens mij wat steviger in je schoenen te staan. Wat wil je hier nog mee? Of wat zou je graag willen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 23 januari 2017 @ 18:40:

Oh je hebt in je etensbak gescheten? Op zich is er niets mis met seks. Voor seks op de werkvloer dien je volgens mij wat steviger in je schoenen te staan. Wat wil je hier nog mee? Of wat zou je graag willen.

Laat maar ok?

Je begrijpt het compleet verkeerd (logisch want TO was vaag en nu flink ingekort dus nog vager), maar ik weet genoeg want goede adviezen gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven