Dante's date inferno

23-01-2017 14:42 118 berichten
Aan het typen......
Ik hou hele keiharde opmerkingen voor me.
quote:badmeester schreef op 23 januari 2017 @ 22:48:

Ik hou hele keiharde opmerkingen voor me.Zo zo.
quote:badmeester schreef op 23 januari 2017 @ 22:48:

Ik hou hele keiharde opmerkingen voor me.

Jammer....



Er zit idd. wel wat in jullie zeggen, ik ga erover nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt Hulp zoeken. Deze man gaat jou niet redden ook niet wanneer jij heel hard je best doet. Red jezelf en geef prioriteit aan psychisch beter worden via therapie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 24 januari 2017 @ 07:35:

Ik zou echt Hulp zoeken. Deze man gaat jou niet redden ook niet wanneer jij heel hard je best doet. Red jezelf en geef prioriteit aan psychisch beter worden via therapie.

Al gedaan want het gaat de laatste weken niet zo lekker, schiet snel in de stress.

Dat heeft echter wel tijd nodig. ( ik ga vandaag beginnen)
IA: ja daar zit een dikke muur achter, en nee dat gaat mij niet helpen, dat weet ik.

Ik weet overigens de rede daar wel van hoor... ik d8 daarmee klaar te zijn, maar dat is dus niet zo.

Bedankt ook dat je me er op wijst.



Het voordeel van een mindere periode is dat als je erachter bent dat en waarom het ff niet zo lekker gaat dat je er wel beter en sterker uitkomt als je het inziet en eraan werkt.

Dat is wel een leuk vooruitzicht
Je zegt dat je ervan kunt genieten om iemand expres kwaad te maken. Misschien kun je uitleggen hoe dat werkt bij jou. Ik kan daar echt totaal niet van genieten, zelfs niet een beetje. Dat lijkt op: de aanval is de beste verdediging en dat je je dus aangevallen voelt. Anders lijkt het mij niet 'leuk' om iemand kwaad te maken. Of wel?



De laatste keer dat ik het leuk vond om iemand kwaad te maken was ik 8 en speelde ik belletjetrek. Maar dat doe je toch niet bij iemand die misschien wel verliefd op je is? Wat is daar leuk aan? Ik denk dat je dan een soort van wraak neemt, terwijl hij niet degene is waardoor je boos bent. Op mannen die je gekwetst hebben toen je op je kwetsbaarst was. Denk ik. Je zit idd ingewikkeld in elkaar.



Dat mist een beetje, vind ik, dat mensen zich kwetsbaar durven te tonen. Misschien ook omdat iedereen wat later dan vroegah een vaste relatie krijgt. Als je heel jong bent, gaat dat kwetsbare eigenlijk vanzelf. Bij mij wel iig. Ik ben wel blij dat ik al voorzien ben want het is ook niet niks, je kwetsbaar opstellen naar iemand die je nog nauwelijks kent. Probeer je bokshandschoenen thuis te laten of wissel ze in voor fluwelen handschoenen.
Ik ben geen spelnazi maar ik vroeg me af, mist er nou een woord uit je onderschrift? Wat betekent het?



"To know the life die before the death will come to you."



Lijkt me iig geen prettige gedachtes opleveren. Focus je op het goede in het leven, ik vind dat dat helpt om niet zo te doemdenken. Elke dag is een kadootje, als je het zo bekijkt, klinkt het al heel anders.
Ha.. snap dat je schrikt van die zin... zeker niet negatief bedoeld, is een doordenkertje. (Maar ivm mijn RL ff geen puf om het uit te leggen.... zit wat achter...)



Nee natuurlijk geniet ik daar niet van, ja 3 minuten...

Dat ik me om onzekerheden ff niet te voelen en mezelf te willen beschermen voor tijgers die er niet zijn heb ik af en toe de neiging om een muur om me heen te zetten en me te gedragen als een bitch. Wat niet zeggen wil dat ik er ook 1 ben.

En ik besef me heel goed dat ik die i.m.o menselijke onzekerheden zal moeten accepteren ivm van me af te slaan omdat ik mensen daarmee kwetsen kan en dat wil ik niet.



Ik waardeer het zeker dat je me erop aanspreekt, en aan mezelf werken kan geen kwaad, je valt me niet aan maar sommige dingen hebben tijd nodig en (ik ga ff overdrijven...) te veel dingen tegelijk verbeteren dat kan mn brein niet helemaal aan.

Vandaar dat ik het hier, bij het tot nu gediscussieerde, even laten wil want het gaat wat veel worden. (En dan ga ik meppen ja....)
ALS je je gedraagt als een btich dan BEN je een bitch.
En in het kader van de eerlijkheid:



Alice Morgan je komt heeeeeeeeel labiel over. En dat is heel onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
je bent gewoon boos op jezelf.

omdat je seks met hem gehad hebt.

je had hem een ander beeld van jezelf willen geven, de onbereikbare Alice, waarvoor hij eerst draken moest verslaan om de poort van jade te bereiken.
wij slapen nooit.
Ik snap dat je niet wilt praten over al je zielsroerselen. Maar je zegt, je kunt er mensen mee kwetsen, maak daar maar van: je kwetst mensen. Echt waar. En dan willen ze niet meer met je omgaan, wie wil er nu gekwetst worden steeds, omdat jij onzeker bent?



Dat begrijpt echt niemand hoor maar gekwetst worden wel. En dat onthou je, niet de reden die erachter zit, daar wil je ook niet echt over praten. Kan hoor maar dan ga je dat ook niet oplossen en ik denk dat de schoen daar het meest wringt in sociaal opzicht, ook in romantische relaties. Mensen willen niet fungeren als jouw boksbal en begrijpen daar geen snars van.



Maar goed. Different subject, zoals je vraagt. Probeer je eens van je allerliefste kant te laten zien en wacht geduldig af, wat dat oplevert. Wacht nog even met jezelf verdedigen, misschien is dat wel helemaal niet nodig. Misschien wil die nieuwe vlam van je precies datgene doen wat je gebroken hart kan helen, laat dat dan toe. Nooit geschoten is altijd mis. Er bestaan hele lieve mensen hoor, en ook mensen die niet zo snel schrikken. Heb eens vertrouwen in je medemens, en heb vertrouwen in jezelf.



Maar als ik het goed begrijp, ga je juist uithalen als mensen lief tegen je zijn dusse... ik zoek dekkiiiiiiiiing.
quote:Ameliaaa schreef op 24 januari 2017 @ 10:57:

Ik snap dat je niet wilt praten over al je zielsroerselen. Maar je zegt, je kunt er mensen mee kwetsen, maak daar maar van: je kwetst mensen. Echt waar. En dan willen ze niet meer met je omgaan, wie wil er nu gekwetst worden steeds, omdat jij onzeker bent?



Dat begrijpt echt niemand hoor maar gekwetst worden wel. En dat onthou je, niet de reden die erachter zit, daar wil je ook niet echt over praten. Kan hoor maar dan ga je dat ook niet oplossen en ik denk dat de schoen daar het meest wringt in sociaal opzicht, ook in romantische relaties. Mensen willen niet fungeren als jouw boksbal en begrijpen daar geen snars van.



Maar goed. Different subject, zoals je vraagt. Probeer je eens van je allerliefste kant te laten zien en wacht geduldig af, wat dat oplevert. Wacht nog even met jezelf verdedigen, misschien is dat wel helemaal niet nodig. Misschien wil die nieuwe vlam van je precies datgene doen wat je gebroken hart kan helen, laat dat dan toe. Nooit geschoten is altijd mis. Er bestaan hele lieve mensen hoor, en ook mensen die niet zo snel schrikken. Heb eens vertrouwen in je medemens, en heb vertrouwen in jezelf.

:



Dat was nou net wat ik van plan was na een heftige kineseologie sessie waar veel shit uitkwam...

Gracias sigñora
Di nada!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 24 januari 2017 @ 10:43:

je bent gewoon boos op jezelf.

omdat je seks met hem gehad hebt.

je had hem een ander beeld van jezelf willen geven, de onbereikbare Alice, waarvoor hij eerst draken moest verslaan om de poort van jade te bereiken.

Precies, dit is waar het op neer komt. Je hebt daarmee gevoelsmatig de contole uit handen gegeven en dus sta je 1-0 achter. Pas ook bij het heel even genieten als je je als bitch gedraagt, geeft een machtig gevoel, want dan lijkt het alsof jij de 'situatie' onder controle hebt.

Je vergeet alleen dat het leven geen spelletje is en mensen hun gevoel is ook niet iets om mee te spelen.

En je schiet jezelf uiteindelijk alleen maar in je voet, omdat mensen dat snel zat zijn.

Ik hoop oprecht dat je hier mee om leert gaan en je een leuke partner vind.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 januari 2017 @ 07:35:

Ik zou echt Hulp zoeken. Deze man gaat jou niet redden ook niet wanneer jij heel hard je best doet. Red jezelf en geef prioriteit aan psychisch beter worden via therapie.Daar sluit ik me bij aan.
Waarvan akte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven