Grote twijfel

27-05-2016 20:36 63 berichten
Toen ik het tegen kwam op internet werd ik enthousiast, het Keltfest, een groot Keltisch festival in de Biesbosch.

Nou was ik van plan om morgen te gaan, maar die depressie van mij is nog lang niet voorbij en nu twijfel ik of ik het wel naar m'n zin zal hebben.

Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze zin hebben om mee te gaan, maar niemand kon of had daar zin in en mijn zoon ligt met griep onder de wol.

Het is maar één keer per jaar en gemist is gemist, maar toch vraag ik me af of het voor mij wel de moeite waard is om te gaan.

Het is een groot festival, er komen duizenden mensen op af.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil, misschien wel een schop onder mijn kont of iets. In ieder geval, nu het erop aan komt heb ik de neiging om me er uit terug te trekken. Wat te doen?
Alle reacties Link kopieren
De vraag is: wat trek je aan, heks Cateautje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zou je dan helemaal alleen moeten gaan? Dan zou ik het zelf niet doen denk ik maar als er iemand meegaat moet je gewoon gaan hoor. Lekker even er tussen uit;)
quote:viva-amber schreef op 27 mei 2016 @ 20:41:

De vraag is: wat trek je aan, heks Cateautje?Dan moet ik in burgervermomming, want het fest heeft niets met hekserij te maken.
quote:Aragog schreef op 27 mei 2016 @ 20:42:

Zou je dan helemaal alleen moeten gaan? Dan zou ik het zelf niet doen denk ik maar als er iemand meegaat moet je gewoon gaan hoor. Lekker even er tussen uit;)Nee, er gaat niemand mee, helaas, want dat leek me wel gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg bij twijfel niet doen. Zo'n festival komt wel weer een keer, en je gezondheid is veel belangrijker
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 27 mei 2016 @ 20:46:

Ik zeg bij twijfel niet doen. Zo'n festival komt wel weer een keer, en je gezondheid is veel belangrijker Maar dan is thuis zitten mijn lot voor de komende zomer en dat lijkt me niet goed voor mijn herstel.
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt er vaak erg vrolijk van, vooral als het weer ook nog voor mij mee werkt. Maar als je twijfeld zou ik het niet doen denk ik.



Edit, crosspost. Daar zeg je zo waar wat, naar buiten gaan en iets ondernemen is vaak wel goed om te doen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees tussen de zinnen door dat je het liefst wilt gaan. Ga!
Hakuna Matata
Volgens mij wil je zelf graag gaan!
Gemist is gemist, maar ik zie er als een berg tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon gaan, denk ik. Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar als het te bereizen en betalen is, wat houd je dan tegen om gewoon te gaan en een uurtje rond te lopen en kijken? Als je het niet leuk vindt, kun je altijd weer naar huis, toch? En als je het wel leuk vindt, blijf je gewoon zo lang je wilt.



Het lijkt me heel goed voor je om het tenminste te proberen. En heel fijn om te lezen dat je weer zin in dingen krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Waar zie je precies tegenop? Het alleen zijn? Of erheen moeten etc.? Of...?
quote:Tobbert schreef op 27 mei 2016 @ 21:01:

Waar zie je precies tegenop? Het alleen zijn? Of erheen moeten etc.? Of...?Om de stap te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn neef erheen gaat, die is een mannelijke heks. Echt waar. Wat is het Keltfest precies? En waarom heeft het je interesse? Is het zoiets alsje favoriete artiest, die 1 keer per jaar naar Nederland komt?



Ik ben ook nog steeds licht depressief, al ben ik in remissie. En ik ga nog geen dagjes weg aan, als ik me niet ergens terug kan trekken. Maar da's persoonlijk hoor. Ik ga nooit in mijn eentje naar een groot evenement. Ik weet wel, dat ik erg trots op mezelf ben als er wel dingen lukken. Vandaag een uur gewandeld met de honden in het park, en daar voel ik me dan toch goed over. Ik denk dat je trots op jezelf zult zijn als je gaat maar ik heb zelf behoefte aan veiligheid creeren. Jij ook?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Is het buiten? Dan gaan. Vitamine D aanmaken. Is heel goed voor je herstel.



Is het je enige geplande uitje deze zomer? Dan ook gaan. Leuke dingen zijn heel goed voor je herstel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 mei 2016 @ 21:03:

[...]



Om de stap te zetten.Bedoel je om je bed uit te komen, en erheen te gaan, an sich? Opstartproblematiek? Ik bekijk elke dag wat ik wil en als ik niet wil, dan is dat gewoon zo. Ga ik ook later geen spijt van hebben, dat heeft geen zin.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Ik vond er geen draad aan een paar jaar terug eerlijk gezegd.

Was toen prijzig en het stelde niet zoveel voor.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, ik heb je even gemist. Las destijds altijd je zaterdagtopics. Je leek me altijd zo'n blijmoedig iemand. Maar ik begrijp nu dat het op dat vlak niet helemaal naar wens gaat. Wat jammer zeg!



On topic: ben het eens met eerdere forumster; waarom niet gewoon even gaan? Met de gedachte: als het niet leuk is stap ik gewoon weer op. Heb je in ieder geval de stap genomen om te gaan. En mocht het onverhoopt wel leuk zijn dan heb je een leuke dag en na afloop een WoW gevoel dat het je gelukt is om zoiets van a tot z te beleven met alle facetten waar je nu nog tegenopkijkt. Soort overwinning misschien?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 21:04:

Ik denk dat mijn neef erheen gaat, die is een mannelijke heks. Echt waar. Wat is het Keltfest precies? En waarom heeft het je interesse? Is het zoiets alsje favoriete artiest, die 1 keer per jaar naar Nederland komt?



Ik ben ook nog steeds licht depressief, al ben ik in remissie. En ik ga nog geen dagjes weg aan, als ik me niet ergens terug kan trekken. Maar da's persoonlijk hoor. Ik ga nooit in mijn eentje naar een groot evenement. Ik weet wel, dat ik erg trots op mezelf ben als er wel dingen lukken. Vandaag een uur gewandeld met de honden in het park, en daar voel ik me dan toch goed over. Ik denk dat je trots op jezelf zult zijn als je gaat maar ik heb zelf behoefte aan veiligheid creeren. Jij ook?Dit is het: http://keltfest.nl/
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 21:06:

[...]





Bedoel je om je bed uit te komen, en erheen te gaan, an sich? Opstartproblematiek? Ik bekijk elke dag wat ik wil en als ik niet wil, dan is dat gewoon zo. Ga ik ook later geen spijt van hebben, dat heeft geen zin.Opstarten en gaan. Ik denk dat als ik er eenmaal ben dat ik me wel kan vermaken, in hoeverre dat mogelijk is.
quote:Vera8 schreef op 27 mei 2016 @ 21:08:

Cateautje, ik heb je even gemist. Las destijds altijd je zaterdagtopics. Je leek me altijd zo'n blijmoedig iemand. Maar ik begrijp nu dat het op dat vlak niet helemaal naar wens gaat. Wat jammer zeg!



On topic: ben het eens met eerdere forumster; waarom niet gewoon even gaan? Met de gedachte: als het niet leuk is stap ik gewoon weer op. Heb je in ieder geval de stap genomen om te gaan. En mocht het onverhoopt wel leuk zijn dan heb je een leuke dag en na afloop een WoW gevoel dat het je gelukt is om zoiets van a tot z te beleven met alle facetten waar je nu nog tegenopkijkt. Soort overwinning misschien?Zou kunnen inderdaad. Ik heb op dit moment het gevoel alsof Dordrecht aan de andere kant van het land ligt, terwijl het maar een kwartiertje met de trein is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 mei 2016 @ 21:03:

[...]



Om de stap te zetten.

Snap ik. Ik ga ook wel eens alleen ergens heen, en moet mezelf ook vaak schoppen. Maar meestal ben uiteindelijk wel heel blij dat ik het gedaan heb. En, hou ik mezelf altijd voor, als het niet is, ga ik lekker naar huis.



Geen echte tips dus (behalve jezelf een schop onder je kont geven), maar de ervaring dat het heel leuk kan zijn. Zelfs als je depressief bent.



Je kunt er trouwens nog één nachtje over slapen. Je hoeft nu geen besluit te nemen
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me wel een leuk festival trouwens.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Vera8 schreef op 27 mei 2016 @ 21:13:

Het lijkt me wel een leuk festival trouwens.Ja hè, er is van alles te doen, veel Ierse muziek en er is een grote markt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven