ik wil een zeemeermin worden

03-08-2012 01:05 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie zullen vast over me denken dat mens is knettergek. Maar nee dat ben ik niet. Van kinds af aan ben ik gefascineerd door zeemeerminnen. Hoe vaak heb ik wel niet gedroomd dat ik als zeemeermin meezwom met dolfijnen en walvissen. We speelden in de golven van de oceaan. Dat was mijn huis. Nog steeds droom ik hierover en nog steeds is mijn allergrootste wens een zeemeermin te zijn. Vandaag bedacht ik iets wat kan helpen mijn wens ooit te worden vervuld. Misschien is het ooit mogelijk voor chirurgen om kieuwen bij mensen te operen. Als dat ooit kan ben ik de eerste die dit zal laten doen. Denken jullie dat dit mogelijk is bij de mens. Ik las dat embryos kieuwen hebben en dat er zelfs mensen met kieuwen zijn geboren. Zo gek is de gedachte dus niet. Ik ga dit echt niet aan mijn huisarts vragen want ben bang dat hij me dan rechtstreeks naar een gesticht stuurt. Daarom brsloot ik om maar eens jullie mening te vragen. En nee ik ben niet gek en wil ook geen aandacht. Dit is iets wat me heel erg bezighoudt en waar ik uit schaamte met niemand over kan hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 03 augustus 2012 @ 01:15:

hoezo dan? De een wil ballerina worden, een ander profvoetballer en weer een ander zeeman en zij wilt een zeemeermin worden. Niks geks toch?Er is een zeer kleine kans om de eerste drie te worden (ballerina, profvoetballer, zeeman) maar een zeemeermin...? Nul komma niks kans.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Gaffer, heb zo een filmpje gekeken. Doe mij maar Ariël dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2012 @ 01:22:

Hoe neuken zeemeerminnen eigenlijk?Om eerlijk te zijn heb ik het ook afgevraagd. Als ik kijk naar de film Splash kunnen zeemeerminnen alleen met mensen neuken en niet met andere zeemeerminnen. Hoe ze zich dan voortplanten?



Als de staart geheel droog wordt verandert de staat in twee benen en kan men voor mens doorgaan. Maar... er mag geen water op die benen komen, of anders veranderen die weer terug in een staart. Maar dat geldt alleen in de eerste 24 uur. Daarna is de zeemeermin definitief een mens.



Ik heb wel wat met fantasy, maar behoefte om een zeemeermin, een Night Elf of een Pandaren te worden heb ik echter niet.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2012 @ 01:25:

[afbeelding]

Dat rechtse wezen doet me denken aan een Murloc:



World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Een zeemeerminnenpak van spandex?

Ik voel een soort spidermanachtige dingen opkomen. Supermermaid ofzo?

http://www.martijnvandersteen.be/sciegos



van de MAD-faculty
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2012 @ 01:32:

Jij weleens een zeemeeerminnenkut gezien?Je weet niet wie een mens is en wie een zeemeermin in mensenvorm (wanneer ze tijdelijk tweebenig zijn). Ik heb ook geen zeemeerminnenlul gezien (dus van een mannelijke zeemeermin).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2012 @ 01:38:

Hoe smaakt zeemeermin?



[afbeelding]Zeg, Bianc, zullen we op zeemeerminnenjacht gaan?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2012 @ 01:48:

Side effects that might happen over the week, (YES THIS SPELL WILL TAKE ONE WEEK TO FULLY COMPLETE)...

Het ergste wat je kan overkomen, is dat je dit wordt:







World of Warcraft: Legion
Het kan. Kieuwen is vrij makkelijk en een staart ook. Het veranderen van je bloedsomloop en verkleinen van je longen en veranderen

van je huid is wel wat moeilijker. Heb je ook nagedacht over de plaats van je anus in de staart?
Lieve TO,



Ooit ben ik ook zo'n prachtig wezen gewest, maar geloof me het leven onder water is niet zo ideaal als je zou denken.

De mensen vervuilen de zee waardoor al mijn vissenvriendjes uitsterven.

Daarom heb ik ervoor gekozen om voortaan een mens te zijn. Niet alleen om bovenstaande reden, maar ook omdat mensenmannen nou eenmaal veel knapper zijn,

Dit was een hele stap, en heeft me veel moeite gekost.

Ik heb daarbj hulp gekregen van mijn niet zo aardige tante, en uiteindelijk mijn vader. (die er overigens voor heeft gekozen om wel onder water te blijven)



Ik ben nu heel gelukkig op aarde, en ik wil je adviseren om nog eens heel goed na te denken over deze stap.

Idealiseer het niet, en probeer gelukkig te worden op het land.



Sterkte met je keus!
Alle reacties Link kopieren
Leren duiken?
Alle reacties Link kopieren
Je zou om te beginnen je haar te laten groeien zodat het over je borsten hangt en dan zo zonder boven kleding naar buiten gaan.

Kijken of je daar tegen kunt want echte zeemeeminnen dragen geen bikinitopje natuurlijk....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2012 @ 01:18:

Of wil je zelf eens een dag een zeemeermin zijn? Boek dan een One Day Mermaid Experience ® en onderga letterlijk aan den lijve hoe het is om als zeemeermin te zwemmen. Inclusief het gebruik van een staart, leer ik je de basis van het zeemeermin-zijn. In ons eigen zwembad, of op locatie, wat voor jou het beste uitkomt.

Vanaf 13 augustus en gedurende de hele maand september heb ik nog een aantal vrije plaatsen voor kinderfeestjes en One Day Mermaid Experiences. Wacht niet te lang en vraag eens naar de mogelijkheden!

Geplaatst door Kitty op 11:24 PM Leuk!
Ik moest gewoon even reageren hier. Al kom ik niet verder dan hahaha!
Hoe zie je dat voor je met die kieuwen? De hele manier van ademen is totaal anders via kieuwen dan via je neus/mond.



Ik denk dat ze eerder een medicijn uitvinden om kanker te genezen, dan dat ze kieuwen kunnen maken bij mensen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je eens met de meisje van de serie H20 praten.

Die deden er een beetje water bij en werden zeemeermin; just like that!



http://www.youtube.com/watch?v=WYPVK128 ... re=related
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:meerminder schreef op 03 augustus 2012 @ 08:50:

Ik moest gewoon even reageren hier. Al kom ik niet verder dan hahaha!Huh? Jij bent zelf al een zeemeermin!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedacht dat die smiley zo goed van pas zou komen.
Ik had dit topic onder psyche neer gezet ipv gezondheid
quote:meerminder schreef op 03 augustus 2012 @ 08:50:

Ik moest gewoon even reageren hier. Al kom ik niet verder dan hahaha!Hey!
Ik heb mij kostelijk vermaakt met dit topic. Begin de dag met een lach.
Ik heb nog steeds dat liedje van De Kleine Zeemeermin in m'n hoofd. M'n eigen schuld natuurlijk, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch een keer een uitzending met TO op TV gezien, dat ze wilde zwemmen als een zeemeermin. BGB zoek je mee?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven