Vanmiddag hoor ik of ik dood ga - knuffel nodig

12-01-2017 10:32 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dramatische titel (en dat voor mijn eerst geopende topic na 8 jaar meelezen), maar zo voel ik me nu even ook.

Vanmiddag heb ik een gesprek met de oncoloog. Na 4 maanden van intensieve chemotherapie is het nu alles of niets. Van te voren is er gezegd dat er een kans was van <10% dat er na de chemo geopereerd zou kunnen worden. Zo niet, heb ik waarschijnlijk nog 2 jaar te leven.

Gisteren de CT-scan gehad, vanmiddag volgt dus de uitslag.



Ik heb vanochtend brood gesmeerd, de kinderen naar school gebracht, me aangekleed zoals ik er uit zag voordat ik ziek werd (panty en jurkje ipv een joggingbroek en slobbertrui), en ik doe net alsof ik niet elk moment keihard kan gaan huilen. Ik ben bang dat als ik eenmaal begin ik niet meer kan stopppen.

Na het gesprek zal ik alle tranen weer opdrogen, en zodra ik de kinderen weer zie een glimlach opzetten en weer doen alsof alles normaal is.



Maar nu wil ik heel graag even virtueel uithuilen en een (virtuele) knuffel van krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
quote:Sophles schreef op 14 februari 2017 @ 09:21:

[...]





Haha, ik vind je grappig en sterk (maar dat wil je vast niet horen). Ik snauwde zelf laatst tegen mijn jongste (van 5): 'tjongejonge, je lijkt wel een kleuter!' Eeeeh... ik bén een kleuter', antwoordde hij.... Hahaha, dat heb ik ook eens gedaan. Ik kwam toen meteen daarna zelf tot de conclusie dat het arme kind ook gewoon een kleuter ís! En daar moest ik weer zo hard om lachen dat ik ook gewoon niet meer boos kon zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 14 februari 2017 @ 08:25:

Hoi Anna, ik ben aan het werk en zag een prachtige zonsopkomst terwijl ik in de auto zat. Ik moest aan je denken! Hoop dat je een goede dag hebt vandaag. Verder wil ik nog even zeggen dat je een enorme mafkees bent, hahahaha, veterstrikdiploma verscheurd... Lach er maar om. Dat was mijn diploma...
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
quote:frans3 schreef op 14 februari 2017 @ 10:38:

[...]





Lach er maar om. Dat was mijn diploma...
Wat ben jij een geweldige en sterke vrouw!

Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnA_C schreef op 13 februari 2017 @ 15:15:

Haha, nee hoor. Ik ben helemaal geen geweldig mens. Ik ben een enorme rommelkont, heb een hekel aan opruimen ("wie niets opruimt heeft altijd alles bij de hand"), maak ruzie met mijn man omdat hij wel snapt hoe de droger werkt en ik niet, ik ben veel te ongeduldig naar mijn kinderen toe (dieptepunt was toen ik tegen mijn toen 3-jarige schreeuwde dat hij niet zo kinderachtig moest doen), ik vergeet altijd een kaartje te sturen met verjaardagen, ik eet altijd alle chocola op en ik heb als kind het strikdiploma van mijn zus verscheurd.

En dan zijn er nog de slechte eigenschappen waarvan ik me niet eens bewust ben...

fantastisch!!



Oh meid..schrijf deze dingen op.

Zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Anna, op een van de eerste pagina's van dit topic heb ik gereageerd, toen je net het nieuws had gekregen dat je niet meer beter wordt. Daarna zag ik je topic regelmatig voorbij komen, maar durfde ik het op een of andere manier niet te openen. Net of het dan niet echt was, dat dit mensen die zo jong zijn niet kan overkomen.



En toen kreeg ik vorige week een appje. Van jouw zus Frans. Die ik hier heb leren kennen, toen wij beiden zwanger waren van onze oudsten. Ze vroeg of ik dit topic kende en dat jij haar zus bent. Ineens komt het dan dichtbij, dit gebeurt echt, en ja ook met mensen die zo jong zijn, gelukkig zijn, een gezin hebben. Net als jij dacht, denk ik wel eens hoe veel geluk ik heb, en ineens kan het zo maar 180 graden omdraaien.



Ik lees nu weer mee en kan me niet voorstellen waar jij en iedereen om je heen doorheen moet gaan. Wel wil ik je jou, Frans, je ouders, man, kinderen, iedereen om je heen die van jou houdt en waar jij van houdt veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie nog een ongelooflijk mooie tijd gaan hebben samen
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:frans3 schreef op 14 februari 2017 @ 10:38:

[...]





Lach er maar om. Dat was mijn diploma... Beter lachen dan huilen
Don't waste your time or time will waste you.
Hoe maak jij het vandaag lieve AnnaC



Ik zie jouw motto trouwens nu pas, wat ontzettend mooi, heb je die zelf verzonnen?

Wens je een hele mooie dag!
Alle reacties Link kopieren


Vandaag een heerlijk zonnetje in huis (en door jou ook op het forum).



Blijkbaar heb ik ook een slechte muzieksmaak want ik heb zitten genieten op je suggesties. Wat betreft kiezen, soms hoeft de tekst niet volledig te passen als het nummer maar bij jou past. Ik ben ooit op een begrafenis geweest waar metal werd gedraaid, omdat dat de muziek was waar hij naar luisterde. Misschien moet je de begintune van rad van fortuin ook maar opnemen
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Haha, misschien moeten we van mijn uitvaart een rad van fortuin aflevering maken!

In de categorie "songtekst" 17 letters:

.'. ... ..... .. ..... . .... ...'. .... ..



En de categorie "dingen die je doet" 12 letters:

............

Iemand?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Zitten we al in de finale? Dan wil ik graag de d, r, n, t en e van je. En daarbij de s, l en a. Sla? Ja, sla :p
Alle reacties Link kopieren
categorie songtekst:

.'. n.t s.ared .. d..n. . ..st d.n't .ant t.



Categorie 'dingen die je doet':

...a..r...en



oei, het lijkt makkelijk, maar als je hier staat is het echt heel moeilijk. Veel moeilijker dan je denkt. Publiek, niet voorzeggen! Doodse stilte graag.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Die songtekst is mooi zeg! Heel treffend.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mooie songtekst idd. Lijkt me heel moeilijk om uit te zoeken.



Dingen die je doet... ik zie em niet!
Alle reacties Link kopieren
Niet? Helpt het als ik zeg dat ik eerst deze wilde doen:

een ..... ..enen .. .e. ......r..



en onthoud goed: het gaat om dingen die je doet!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Zit me suf te piekeren, zie het niet .
Geef nog een letter cadeau...
Alle reacties Link kopieren
welke letter?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Anna wat ben je toch een dijk van een wijf!

Wilde ik even zeggen
Alle reacties Link kopieren
k
Alle reacties Link kopieren
De k van Karel? Helaas, die zit er niet in.

Zet je je Joker in? Ja natuurlijk, de Joker. Kom maar hoor.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik zie het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag Anna! Heb de ballen verstand van RvF dus ik houd wijselijk mijn mond
Don't waste your time or time will waste you.
quote:AnnA_C schreef op 15 februari 2017 @ 17:10:

categorie songtekst:

.'. n.t s.ared .. d..n. . ..st d.n't .ant t.



Categorie 'dingen die je doet':

...a..r...en



oei, het lijkt makkelijk, maar als je hier staat is het echt heel moeilijk. Veel moeilijker dan je denkt. Publiek, niet voorzeggen! Doodse stilte graag.







I'm not scared of dying I just don't want to.



Dingen die je doet..kan werkelijk van alles zijn haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven