Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:sebastiaan1234 schreef op 24 juli 2014 @ 11:38:

Ik snap niet dat mensen dit weer lekker vinden. Verbranden, zweten, uitdrogen, hoofdpijn, moe, bloedheet slapen met een dun dekentje en de ventilator op de hoogste stand, terwijl dát nog te heet aanvoelt, niet lekker kunnen fietsen of sporten buiten, slecht voor de natuur, snikhete auto... ik ben maandag naar Leeuwarden gefietst in de lichte regen en bewolking, wat is dat gezellig zeg! Dát was pas aangenaam in korte kleding!Amen.
Alle reacties Link kopieren
quote:noekske74 schreef op 24 juli 2014 @ 11:38:

Met nijnemans lijkt het gelukkig wat beter te gaan. Ik zag hem weer wat hooi eten en hij drinkt wel goed. Wie weet heeft hij ook gewoon veel last van de warmte (is een buitenkonijn).



Gisterenavond weer een sprong in het kinderbadje genomen en ben er in blijven zitten totdat ik het koud kreeg? Koud???? Jawel, koud .

Dat werkt dus! Heb de rest van de avond geen geplak meer gehad. Dus deze routine ga ik de komende dagen maar aanhouden. Dan zijn in ieder geval de avonden aangenaam.



blue_lagoon wat goed van je dat je zo veel aan het afvallen bent. En al die beweging ondanks de hitte; knap hoor! Ik heb begrepen dat konijnen heel snel kunnen oververhitten (broer en schoonzus hebben er twee buiten) en dat je daar heel erg op moet letten. Zie hieronder een aantal tips (zoals bevroren fles in hok etc):

http://www.konijnen.nl/diversen/hitteslag.htm
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:sebastiaan1234 schreef op 24 juli 2014 @ 11:38:

Ik snap niet dat mensen dit weer lekker vinden. Verbranden, zweten, uitdrogen, hoofdpijn, moe, bloedheet slapen met een dun dekentje en de ventilator op de hoogste stand, terwijl dát nog te heet aanvoelt, niet lekker kunnen fietsen of sporten buiten, slecht voor de natuur, snikhete auto... ik ben maandag naar Leeuwarden gefietst in de lichte regen en bewolking, wat is dat gezellig zeg! Dát was pas aangenaam in korte kleding!



Ik begrijp er ook geen zak van



Dit weer hier is alleen maar lekker als je een tentje op het strand kan zetten en de hele dag in de zee kan liggen, verder niet!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het beter gaat met je konijn, Noekske! En een heel goede site, Hipster.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 24 juli 2014 @ 11:51:

[...]





Ik dacht ook geen enkel moment dat je het slecht bedoelde, maar met de hoog oplopende emoties op andere topics hield ik even mijn hart vast voor wat er nu op dit topic kon gebeuren. Dat viel nog mee, afgezien van ene Hatseflats zijn er geen lullige reacties geweest.



Even een vraagje aan iedereen hier: hoe zorgen jullie ervoor dat jullie voldoende eten en drinken? Ik heb nauwelijks trek en al helemaal geen zin om eten te maken. Verder drink ik redelijk veel, maar ik heb het gevoel dat het nog niet genoeg is, omdat ik me niet erg fit voel. Heeft iemand tips?



Ja, rampzalig eten met dit weer



Ik heb bij de HEMA een limonadetap (grote glazen karaf met kraantje) gekocht en deze gevuld met gesneden citroen en sinaasappel, citroensap en koud water. Staat op het aanrecht en is zo'n drie liter dus lekker doordrinken de hele dag.



Eten doe ik voornamelijk vloeibaar door smoothies met karnemelk, fruit en proteine. Verder natuurlijk chips, olijven en dropjes voor het zout! Ik heb een ijskast vol eten en moet vandaag toch echt een salade gaan maken (en opeten ).
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
En watermeloen, ja met dit weer kan ik niet zonder watermeloen!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
De konijnen staan gelukkig in de schaduw. Maar ja, dan nog is het bloedheet. Ik ga in ieder geval de tip van de plastic fles water in de vriezer opvolgen. Bedankt, Hipstercat!
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Alle reacties Link kopieren
quote:noekske74 schreef op 24 juli 2014 @ 12:27:

De konijnen staan gelukkig in de schaduw. Maar ja, dan nog is het bloedheet. Ik ga in ieder geval de tip van de plastic fles water in de vriezer opvolgen. Bedankt, Hipstercat!Graag gedaan!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet veel zin in eten en drinken, maar soms heb ik echt een bui waarin ik veel drink en ik nodig moet plassen.



Haha, hipstercat. Even een vraagje: zijn dit écht allemaal meiden hier?



LunaLoona, bedankt voor jouw complimentje! Helaas valt het niet mee hier vandaag. Laat het maar regenen!



Noekse74, sterkte ermee! Onze konijntjes zitten de hele dag in de schaduw. We hebben een speciaal deken op hun rennetje gelegd zodat ze het niet te warm krijgen. Net hun flessen bijgevuld. Terwijl ze normaal altijd zo actief zijn, liggen ze nu met hun oogjes halfdicht te luieren.



Het is niet makkelijk om iedereen bij te houden, maar het lukt. Dan wil ik nog even wat zeggen: ik vind het weer warm vandaag. Een klein briesje die niks helpt, een strakblauwe lucht, een sterke zon.. Bah. En dan al die vliegen die je amper met je vliegenmepper dood kan slaan.



Weet iemand trouwens hoe je afbeeldingen hierop kunt plaatsen? Ik wilde even wat leuke afbeeldingen sturen om jullie (en mijzelf!) proberen te laten afkoelen, hihi.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Zover ik weet zijn het allemaal meiden sebastiaan1234, maar uhh, pin me er niet op vast want mijn hersens zijn inmiddels ook al gesmolten



Volgens mij komt er af en toe nog wel eens een andere man 'langschuiven' weet alleen niet meer hoe die heet......



Anyone???
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Dat is Hans66, maar die is nu op vakantie!



Voldoende drinken lukt me wel, veel (bevroren) fruit in de blender en flesjes Spa Rood in de koelkast. Eten is een ander verhaal.



Fijn dat het wat beter gaat met je konijn noekske74!

Sebastiaan1234, plaatjes plakken kun je aanvragen bij de moderator. En wel hier



Ik ga zo weer eens sporten en daarna lekker onder de koude douche!
Alle reacties Link kopieren
Wat een daadkracht blue, sporten met dit weer.



Ik ben trots op je!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je, Hipstercat
Alle reacties Link kopieren
En ook jaloers want ik lig al dagen als een uitgeknepen dweil op de bank
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de website, blue lagoon!



Trouwens, sterkte, hipstercat! Ik heb het ook erg benauwd!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Dankje sebastiaan1234



(en dat is een koele knuffel hé, we gaan natuurlijk niet van die kleffe warme uitdelen )
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 24 juli 2014 @ 13:55:

Dankje sebastiaan1234



(en dat is een koele knuffel hé, we gaan natuurlijk niet van die kleffe warme uitdelen )
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Het wordt telkens bewolkter, de zon schijnt minder en het voelt wat koeler aan! Bij jullie ook?
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hier stralende helverlichte zon



Maar wel weer gesport en fris gedoucht, aangekleed, opgemaakt en geparfumeerd! Zit nu lekker op de bank te relaxen en zometeen een reisgids bekijken!



Hipstercat, herken heel erg wat je schrijft. Ik ben echt niets waard met dit takkenweer en lig ook veel uitgeteld op de bank of op bed (in de slaapkamer geen zon!!) maar voel me toch beter wanneer ik even iets gedaan heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil met dit weer ook leuke dingen doen, Blue Lagoon! Anders word ik erg depressief. Knap dat je ondanks de warmte (zeg maar gerust hitte) toch fit wil blijven! Respect!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Sebastiaan1234!



Ziezo. Weer fris en ijskoud gedoucht. En een ijskoude Spa Rood. Straks nog wel zweten want twee wassen ophangen. Ach ja, dan douchen we nog maar een keer...
Nou, het wordt nu wel beter hoor, mede dankzij een behoorlijke bries. Desondanks ben ik vanmiddag toch maar niet met de fiets naar de bank gegaan die ik moest schoonmaken, maar heb lekker de bus gepakt. Gelukkig deed mijn OV-chip het dit keer wel .



En morgen wordt het nog maar 21 graden!!! Rejoice !!!
Alle reacties Link kopieren
21 graden?! Jippie!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
21 graden is heerlijk s nachts dus ook koeler!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je lekker met de bus kon Lady-Voldemort!

Hopen dat het morgen gaat regenen want dan inderdaad 21 graden aldus het KNMI, maar waar de zon schijT (en dat zal hier natuurlijk wel weer) kan het nog 25 graden worden.



Het zweet loopt in straaltjes van me af en dan heb ik alleen maar even de was opgehangen. Straks na het ophangen van de 2e was dus nog maar een keer douchen zoals ik al voorspelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven