Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
quote:LunaLoona schreef op 22 juli 2014 @ 11:35:

Hier nog wat tips om te slapen met dit warme weer. En voor degenen met een plat dak op de woning: natspuiten met de tuinslang brengt verkoeling!



Herinner me nog een hele warme zomer, 1983? 1984? 1985? Waarbij de conciërge van onze basisschool de hele dag op het platte dak stond met de tuinslang om verkoeling te brengen.



Weer gefopt dus vandaag, tot een uur of 11 was ik in de veronderstelling dat het redelijk koel zou blijven maar ik had mij weer eens vergist... IJdele hoop. IJdele hoop....
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 22 juli 2014 @ 20:47:

[...]





Inderdaad! Zou wat zijn als de nieuwslezers ook overal hun persoonlijke mening over gaan geven.
Alle reacties Link kopieren
A-men.
2014 gaat al de geschiedenis in als wArmste jaar ooit.

Wat hebben we het zwaar he. Vanaf maart is het al zomers puf puf.

Hou met angst de berichten in de gaten want maandag mag ik weer gaan werken. Verheug me enorm op bedompte kamertjes waar het waarschijnlijk boven de 35 graden is opgelopen. Een feest als ik daarbij in douche een groot plastic schort en laarzen aan mag.

O wat verlang ik naar de herfst.
Hehe, ik ben weer een beetje afgekoeld. Een partijtje flessenvoetbal met de kinderen en wat buren ontaardde in een vreselijk watergevecht, en toen zijn de kinderen met zijn drietjes (de BFF van dochter deed gezellig mee) geëindigd in het hondenbadje. Ik ben tot op mijn onderbroek nat, maar ik ga me lekker niet afdrogen, laat staan omkleden .
quote:witbloempje86 schreef op 22 juli 2014 @ 20:45:

Erg irritant ja die opdringerigheid, maar vooral van weermensen vind ik dat niet kunnen. Die moeten gewoon objectief het weer brengen, komt er regen of zon en hoeveel graden. Of dat wel of niet heerlijk is bepaal ik zelf wel.Helemaal mee eens!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 juli 2014 @ 21:47:

Hehe, ik ben weer een beetje afgekoeld. Een partijtje flessenvoetbal met de kinderen en wat buren ontaardde in een vreselijk watergevecht, en toen zijn de kinderen met zijn drietjes (de BFF van dochter deed gezellig mee) geëindigd in het hondenbadje. Ik ben tot op mijn onderbroek nat, maar ik ga me lekker niet afdrogen, laat staan omkleden .Klinkt gezellie!
Morgen regen in heel Nederland!
Alle reacties Link kopieren
Huh? Hier is echt geen drup voorspeld hoor (maar wij vissen hier wat regen betreft altijd achter het net ). Zelfs geen wolkje te bekennen zie ik in mijn weather-app...

Of bedoel je het meer als staking? Haha "Morgen regen!!" (en gauw een beetje)?



Oh dat klinkt heerlijk Lady-V! En supergezellig ook. Inderdaad lekker niet afdrogen en met een beetje geluk een lekker briesje vangen; dan koel je wel af hoor!
[quote]jen16 schreef op 22 juli 2014 @ 22:08:

Huh? Hier is echt geen drup voorspeld hoor (maar wij vissen hier wat regen betreft altijd achter het net ). Zelfs geen wolkje te bekennen zie ik in mijn weather-app...

Of bedoel je het meer als staking? Haha "Morgen regen!!" (en gauw een beetje)?



Nee natuurlijk gaat het niet regenen
Goed idee: een ouderwetsche sit-downstaking voor de poorten van het KNMI.



Alvast een paar ideeën voor spandoeken:



WARMTE IS GEEN ZEGEN, WIJ WILLEN REGEN!



KAN IEMAND HIER DIE ZON EVEN UIT ZETTEN?



DIT JAAR WIL IK SNEEUW, BAKKEN VOL MET SNEEUW!



Nieuwe (of betere ) ideeën zijn van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Solly! (Ik klamp me gewoon aan ieder goed bericht vast; ik was al verwoed in alle apps en weersites aan het kijken! )

Vorige week hoorde ik ook bij veel mensen berichten over regen (ook op dit topic) en bij mij viel er heel de dag niets, ik dacht: Het zal toch niet..



Helaas, helaas!
Alle reacties Link kopieren
YELL YELL YELL, DE ZON MAG NAAR DE HEL!



GEEF MIJN PORTIE ZON MAAR AAN FIKKIE (je weet wel, 'fikkie')



KOU, IK HOU VAN JOU EN IK BLIJF JE ALTIJD TROUW
Alle reacties Link kopieren
BESTE KNMI; DIE ZOMER WILLEN WE EGNIE!
WIJ ZIJN HET ZAT DAT DE KOPEREN PLOERT ONS IEDERE DAG BELOERT !



zoiets?
quote:jen16 schreef op 22 juli 2014 @ 22:56:

YELL YELL YELL, DE ZON MAG NAAR DE HEL!



GEEF MIJN PORTIE ZON MAAR AAN FIKKIE (je weet wel, 'fikkie')



KOU, IK HOU VAN JOU EN IK BLIJF JE ALTIJD TROUW
DIT WEER STAAT BIJ MIJ IN EEN KWADE REUK

MORGEN GRAAG EEN WOLKBREUK
Alle reacties Link kopieren
Niet eerder dan vrijdag weer regen... Bah! Is het al bijna kerst?



















Alle reacties Link kopieren
Dag van nationale rouw?Hier ook, maar dan omdat de binnenthermometer alweer 28 graden aangeeft.

Ben echt nog te lam om achter een nieuwe ventilator aan te gaan, dus de oude met fratsen moet nog maar.

Kat uitgefoetert omdat het pas 11.15 uur is, meneer weer geen tanden wil poetsen en ik heb begrepen dat het pas maandag beter weer wordt!grrrrrrrrrrrrrrrr



Isis, regen WAAR?
Alle reacties Link kopieren
LunaLoona, weer hele mooie foto's!



miedo, in het weekend is er kans op een regenbui. Daarna weer ''prachtig'' zomerweer. 28 graden is echt te warm binnen, bij ons komt het niet onder de 25 graden sinds april ofzo.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Miedo, wat een vreselijke kutzomer (en voorjaar) hebben we toch!



Luna, die plaatjes
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemina wat een rotdag. Ik sta alweer van top tot teen in het zweet. Had vanochtend weer lekker mijn haren gewassen en nu voelt het op mijn hoofdhuid alweer vies aan .

Het is nu zelfs zover gekomen dat mijn eetlust er onder gaat lijden (en dat wil bij mij nogal wat zeggen ).

Als klap op de vuurpijl is 1 van onze konijnen ziek. Volgens mij heeft ie "gas". Hij eet helemaal iets meer.Verdomme, dat arme beestje....

Zojuist een heel gevecht met hem aangegaan om druppels in zijn bekje te wurmen (stond daarna echt te druipen van het zweet).

Hopelijk knapt ons nijntje weer op...
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 23 juli 2014 @ 11:19:

Dag van nationale rouw?Hier ook, maar dan omdat de binnenthermometer alweer 28 graden aangeeft.





Wat mij betreft mogen ze wat het weer betreft maanden van nationale rouw doen. Wat een geweldige kreten worden er hier gegeven!



Ik heb het kerstliedje 'It's the most wonderful time of the year' verbasterd tot een speciale zomerversie: It's the most horrible time of the year'



Vriend moest erom lachen. En ik? Ik ben blij dat er tenminste nog iemand lacht, mij is het lachen namelijk ruimschoots vergaan. Ik kan echt niet meer, en we moeten nog zo ontzettend lang...



noekske74, sterkte met jullie konijn!
Alle reacties Link kopieren
De thermometer buiten wees 36 graden aan
Alle reacties Link kopieren
Ik wil sneeeeuuwwwww Frisse lucht in kunnen ademen!

Heb echt zo'n zin in Kerst en lekker de koude dagen, sokken aan met laarzen, mijn gave jasjes weer kunnen dragen.



Ik ga vanavond een Kerstfilm kijken, heb ik de hele week al zin in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven