Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd, PaVanDetta!
Alle reacties Link kopieren
30 graden?!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal voor de felicitaties!



Pa wordt over het halve forum gefeliciteerd. Zal hem straks alle berichtjes laten lezen.

Hij krijgt vanavond wel onweer als cadeau.



Alhoewel... van zuidwest naar noordoost, dus regio 040 zal zoals immer wel weer overgeslagen worden!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Nog een ballonnetje voor Pa:







Gefeliciteerd en veel plezier vanavond met het Noodweer !
Alle reacties Link kopieren
Ok, ladies (and gent ) het is nu 11.32 uur en het is hier al 25 graden in de huiskamer.



Word je toch heel erg niet blij van hé............daarbij doe ik helemaal niets behalve typen achter de laptop en heb ik het nu al warm. Kom maar op met dat noodweer.



En, oh ja, in 2050 zou ik 87 worden dus hopelijk heb ik voor die tijd al lang het loodje gelegd...........
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 02 augustus 2014 @ 11:15:

Dankjewel allemaal voor de felicitaties!



Pa wordt over het halve forum gefeliciteerd. Zal hem straks alle berichtjes laten lezen.

Hij krijgt vanavond wel onweer als cadeau.



Alhoewel... van zuidwest naar noordoost, dus regio 040 zal zoals immer wel weer overgeslagen worden!



Voor alle zekerheid alvast zijn eigen, persoonlijke onweer:



Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie ballon, LV. Ik moet nog wel een beetje wennen aan je nieuwe kapsel. Die nieuwe tint kleurt niet zo goed bij je teint, geloof ik. Ik vind dit wel wat:



Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 02 augustus 2014 @ 11:35:

Ok, ladies (and gent ) het is nu 11.32 uur en het is hier al 25 graden in de huiskamer.



Word je toch heel erg niet blij van hé............daarbij doe ik helemaal niets behalve typen achter de laptop en heb ik het nu al warm. Kom maar op met dat noodweer.



En, oh ja, in 2050 zou ik 87 worden dus hopelijk heb ik voor die tijd al lang het loodje gelegd...........



Hoi Hipster, ik las net in het topic van Cato dat je in een medicijnloze week zit. Heel veel sterkte dus met deze temperaturen! En ik duim mee voor een hele stevige, verfrissende bui!



Haha, wat jij over 2050 zegt, zegt mijn man ook. Ik heb wel medelijden met alle kinderen met dezelfde "gesteldheid" als wij, die krijgen het nog zwaar... Ik hoop dat ze tegen die tijd iets uitgevonden hebben om de klimaatverandering om te draaien. En aangezien me dat weinig realistisch lijkt, in ieder geval iets waardoor we er beter mee kunnen omgaan. Een thermopak die je lichaamstemperatuur constant houdt, bijvoorbeeld...
Wat een mooi onweer Loona .



Hopelijk gaat het hier vanavond wel lukken, dat onweer. Net als bij Bella hebben de buien blijkbaar een hekel aan mijn woonplaats, ze fietsen er altijd keurig omheen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer eens een weer-dip dagje. Ik word zo moedeloos van die zon, hitte en benauwdheid. De afgelopen dagen was het in huis ein-de-lijk ietsjes afgekoeld maar het is nu weer 2 graden warmer.

Er lijkt geen einde aan te komen en ik weet niet eens meer hoe het voelt om het koud te hebben?



Had gisteren wel weer iets typisch. Ik zat bij de huisarts in de wachtkamer, samen met wat bejaarden mensen die allemaal een tijdschrift als waaier gebruikte omdat er geen airco was. Dus ik doe dat ook, krijg ik meteen opmerkingen van "Jij hebt toch zeker niet zo'n last van die warmte he? Je bent nog zo jong!" (ik ben 27).

En daarna een vrouw : "Als je dan toch bij de huisarts bent, moet je maar vragen of je toevallig nu al niet in de overgang bent hoor meid, met die opvliegers" HA HA HA.
Alle reacties Link kopieren
Hier trouwens de afgelopen dagen ook geen regen en vandaag zo te zien ook geen onweer. :(
Alle reacties Link kopieren
Beste mede winterliefhebbers en noorderburen want ik kom uit Belgie



Ik heb dit topic gelezen en wat ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb waar mensen ook een hekel hebben aan warme temperaturen mensen die mij dus begrijpen want in mijn omgeving ben ik de enige die dol is op de Herfst en de Winter.

Ik heb vooral een hekel aan alle temperaturen boven de 24 graden,warme nachten,s'morgens vroeg licht en s'nachts lang licht (al is dat in Augustus al beter Yes!) en vooral wat mij stoort in de media en mede mensen je MOET hete temperaturen leuk vinden ...

Ik heb in Juni een discussie gehad met iemand die zei dat het in de zomer 3 maanden aan een stuk 40 graden moet zijn gek! En ik zei dat ik liever een graad of 23 heb toen zei die man doodleuk dat ik een zuurpruim ben en dat ik maar naar de Noordpool moet verhuizen wat een egoïst zeg!



Dus ik hoop dat ik hier mag klagen bij warm weer

Trouwens drukkend warm hier de zon schijnt en in de verste verste geen regen of onweer te zien
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier (040) wel 3 druppels gevallen en wat gerommel vanuit de verte.

As we speak breekt de zon weer door.



Ik heb vanmorgen uit pure ellende maar vuilniszakken opengeknipt en (nog enigszins netjes) aan de bovenkant van de ramen geplakt.

Ik word gewoon helemaal gestoord van die zon die naar binnen brandt 's morgens.

(we hebben gordijnen, maar die wil ik niet altijd dicht hebben, dan kan ik mijn kat niet in de gaten houden in de tuin. En het raam is heel groot, dus luxaflex oid is veel te duur, het is huur en we willen binnenkort verhuizen).
Alle reacties Link kopieren
@kimmeke1983

40 graden?! Dat overleef ik niet. Ik zag ergens ook staan dat iemand graag ELKE DAG 40 graden wilde in NL..





Gefeliciteerd met je vader, BellatrixVanDetta! Hoe oud is hij geworden?



Even wat positief nieuws voor witbloempje86, kimmeke1983, pixi, Lady-Voldemort, LunaLoona, hipstercat, BellatrixVanDetta, blue_lagoon, jen16 en de rest van de zomerhaters: er zou onweer komen! Code geel voor alle provincies! Dus in de middag en avond stevige onweersbuien!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Over kleding: vanwege littekens draag ik buitenshuis altijd lange mouwen en lange broeken. Op het werk staat airco aan, en sommige collega's zetten hem rustig op 18 graden. Dus als ik daar vragen krijg waarom ik zo warm gekleed ben kan ik altijd zeggen dat het binnen altijd zo koud is door de airco.



Ik draag altijd skinny jeans, en van die wijde luchtige blouses (met hemdje eronder omdat ze licht doorschijnen). Niet echt mooi, maar ja, het moet maar. Warm is het sowieso wel, of je nou lange mouw aanhebt of korte mouw.



Ik kom met dit weer zo min mogelijk buiten, hooguit even naar de Appie, waar het ook 15 graden is ofzo, en dan snel naar huis. Thuis trek ik alles uit en loop ik vaak alleen in mijn ondergoed, of een kort los broekje met een hemdje.



In de winter heb ik dus ook véél leukere kleding aan, ik heb zelfs vorige week al een doos binnengekregen van de h&m met truien, lekkere wollen vesten en mooie jasjes.



Hopelijk dit jaar wel een échte koude winter, en niet zoals vorig jaar, waarin ik de hele winter geen sjaal om hoefde.
Het gaat hier echt GOED los (regio 030) en als het goed is hopelijk overal, dus ben blij voor jullie! Ik vind het zelf ook wel even lekker, die buien.
Alle reacties Link kopieren
Hm het gaat van zuidwest naar noordoost. Hier weer niks dus.

Het is opzich wel echt ongelofelijk hoe vaak er overal regen is behalve hier. Of dat je op de buienradar één grote blauwe/rode vlek boven NL ziet, maar precies hier groen (geen regen dus).
Alle reacties Link kopieren
"Waar in Nederland valt gemiddeld de meeste neerslag?



In Nederland heb je de meeste kans op een nat pak op en rond de Veluwe. Hier valt gemiddeld gezien elk jaar de meeste neerslag in Nederland.

Waar in Nederland valt gemiddeld de minste neerslag?



De droogste plek van Nederland vinden we in het Zuid-Oosten. Gemiddeld gezien valt er in Midden-Limburg namelijk de minste neerslag (gemiddeld minder dan 700 mm per jaar)."

http://gemiddeldgezien.nl/het-weer/gemiddelde-neerslag



Nou dat klopt dus wel! Ik kom van de Veluwe en woon sinds een paar jaar in het zuid-oosten van Brabant, het ligt dus niet aan mij dat ik vind dat het hier nooit regent.
Alle reacties Link kopieren
People, ik heb hier (020) net een flinke bui met wat gerommel gehad, maar het was in ieder geval regen, joepie!



Ja, Luna ik hoop dat ze tegen die tijd toch echt wat hebben gevonden om het wat dragelijker te maken. Ze hebben nu al raamfolie met zonnecellen om de zon om te zetten in energie; ik stel voor dat die energie direct naar een airco-systeem gaat om je huis af te koelen. Wat denk je, zal ik patent aanvragen op dat idee?



Dan word ik in ieder geval nog een heel rijk oud besje
It's hip(ster) to be square!
Hier Zutphen (niet zo ver bij die kletsnatte Veluwe vandaan dus) en wederom geen druppel. Drie druppels en een dooie vogel, aldus Lord Voldemort .



Goed idee trouwens Hipstercat! Ik zou mijn post wel even weghalen als ik jou was, voor iemand anders er mee vandoor gaat.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, LV, daar zeg je me wat



*is nu driftig aan het zoeken hoe ze posten moet verwijderen*
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Ja, chips hé, is het hier in de kamer van 26,5 graden naar 25,5 graden gegaan Nou, dat zet zoden aan de dijk!



(de zon is inmiddels al weer achter de wolken vandaan )
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds zonnig... (En waai tohoch niehiet stilletjes ons huisje voorbij, AGAIN )
Alle reacties Link kopieren
Hier zoals ik al had verwacht kurkdroog en HEET! Oh wat HAAT ik de zomer! Echt pestpokkenteringtyfusweer. Heb eigenlijk altijd een ander woord in gedachten maar dat vind ik niet netjes op het forum.



Moet zelfs nog sporten

Heb 0 energie en lig alleen maar op bed mezelf ellendig te voelen en ik leef van douche naar douche. Dit is toch helemaal geen leven zo

Gaat die helse kutzomer OOIT nog voorbij? Wordt het OOIT nog koud??
Alle reacties Link kopieren
quote:jen16 schreef op 02 augustus 2014 @ 17:46:

Hier nog steeds zonnig... (En waai tohoch niehiet stilletjes ons huisje voorbij, AGAIN )



Arme jen16



Het is hier inmiddels 25 graden.
It's hip(ster) to be square!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven