Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Hier (20 km rechts van zwolle) ook geen spatje, echt die buienradar daar klopt ook geen ene mallemoer van.....hoe moeilijk kan het zijn? Ik ben dit weer zooooo ontzettend zat weer zo n lamme plak dag, maandag weer een bloedheet opgewarmd niks mee te beginnen kantoor gatver gatver ben er echt vreselijk klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Oh en welkom kimmeke1983!! (waar zijn mijn manieren gebleven)

Schrijf gezellig met ons mee!
Alle reacties Link kopieren
Luitjes,



Ik heb een hekel aan regen (zoals ik eerder al gezegd heb), maar ook een hekel aan heeeeeeeeeeeeeeeeel heet...

Dus nu is het aan het regenen en het waait lekker door.... Dus ik zit nu binnen bij de openstaande deur terwijl het lekker doorwaait...

Genieten...
Alle reacties Link kopieren
Pfff hier nog steeds zon zon zon en regenwolken zijn nergens te bespeuren

Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar hier klopt het weerbericht op tv zelden zeker als het over mijn provincie gaat zoals vandaag zou het max 25 graden worden maar het is zeker 28 graden als het geen 29 is
Ooooooh klaag klaag klaag. Ik vond het weer vreselijk heet op mijn werk. En dan zit je gebukt in een tropisch hete kamer iemands dikke voeten in schoenen proberen te proppen. Geloof dat ik echt liters water verloor. Kreeg binnen no time knallende hoofdpijn. Had geen tijd om iets te drinken of even 10 minuutjes pauze te nemen.

Zat ik maar op een kantoor met de airco aan.

Pokkkkkkke zomer! Ik haat het.
Alle reacties Link kopieren
Lammy



Ik heb zojuist flink gesport (ja, met dit gore weer) en net weer fris gedoucht en nu lekker schoon, voor zolang het mag duren. Voorspel dat ik vanavond nog wel een keer onder de douche sta, leef er nu alweer naartoe.



Straks even naar de koele supermarkt, lekkere Spa Rood halen want die is op en daar hebben we veel behoefte aan met dit takkenweer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat Lammy ik zweet mij ook altijd te pletter als ik werk vooral in mijn gezicht bah bah ik haat dat. Ik heb ooit eens gelezen dat mensen meer energie hebben tijdens de zomer maaar ikke niet ik werk toch minder snel dan als het weer frisser is
Alle reacties Link kopieren
Oh ja een zwetend gezicht... ZO ontzettend VIES vind ik dat!
Alle reacties Link kopieren
Zo erg dat de zweetdruppels op de grond vallen. Onder mijn oksels zweet ik gelukkig niet!
Ik ben vandaag flauw gevallen....



De combinatie zwanger, geen trek door de warmte en dus een veel te lage bloedsuikerspiegel, de intense benauwdheid en even een rondje door de stad was te veel.

Manlief schrok nogal.......



Daarna met een koud vruchtensapje en voetjes in een koud badje ging het wel weer



Ik wil dat het afkoelt! Toe nou......

De hele vorige week voorspelden ze 22-24 graden, maar de thermometer kwam hier elke dag boven de 26.
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden het valt echt niet mee he..

En dan denk ik aan Lammy en haar loodzware werk, aan Bleutje die gewoon dapper staat te sporten! En dan kloppen bij iedereen natuurlijk die kutvoorspellingen weer niet, verdorie!



En het erge is, ik ben ook zo bang voor alweer de volgende zomer, en alle zomers die nog komen gaan. Het is toch eigenlijk gewoon niet te doen zo? Nog een paar keer weer de winter overslaan en weer zo'n extreem lange, heet en tropische zomer en ik trek het gewoon niet meer!
Oh bah, siska, wat naar :( Hoe gaat het nu? Hier is het niet afgekoeld vandaag. Eigenlijk heeft het ook nauwelijks geregend, slechts enkele druppels. Ben de warmte echt meer dan zat, maarrrr:







Volgens de Keltische kalender is de herfst begonnen!

Ik verklaar de zomer bij deze dan ook ten einde.
Ach arme siska.......snap dat je man schrok, pas goed op jezelf hoor! En als je geen trek heb neem een mok bouillon of iets hartigs, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Aach Siska ik snap dat je man geschrokken is. Probeer indd je voeten en polsen goed koel te houden en drink een koud colaatje ofzo, beetje suiker inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
He bah Siska, wat vervelend. Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat.



Ik zit sinds eind van de middag te wachten op regen, want het zou vanuit het zuidwesten gaan beginnen met regenen. Gaat het in Amsterdam regenen. Sinds wanneer is Amsterdam in het zuidwesten??
quote:jen16 schreef op 02 augustus 2014 @ 19:48:

Oh meiden het valt echt niet mee he..

En dan denk ik aan Lammy en haar loodzware werk, aan Bleutje die gewoon dapper staat te sporten! En dan kloppen bij iedereen natuurlijk die kutvoorspellingen weer niet, verdorie!



En het erge is, ik ben ook zo bang voor alweer de volgende zomer, en alle zomers die nog komen gaan. Het is toch eigenlijk gewoon niet te doen zo? Nog een paar keer weer de winter overslaan en weer zo'n extreem lange, heet en tropische zomer en ik trek het gewoon niet meer! Nee nee nee nee, ik wil een echte strenge koude winter, met heel veel sneeuw en kou. ik ben dit weer zo zat.
Blue Lagoon, Jen en alle anderen: *zwaaai*



Ik wil winter. Ik meen het. Wel een zachte trouwens alsjeblieft. Ik heb het nog nooit gezegd maar ik begin een hekel te krijgen aan die hitte. Ik vind de lente het fijnste seizoen en toen was het al om te stikken. Vorige zomer heb ik mezelf verplicht bij iedere zonnestraal buiten te zitten (want eindelijk een tuin en vitamine opdoen zodat ik beter tegen de winter zou kunnen) maar nu blijf ik lekker binnen bij de ventilator. En voor volgende zomer koop ik een zwembad. Nu geen geld (waarschijnlijk verhuizen binnen een paar weken), maar volgend jaar komt 'ie er echt. Geen voetenbadje zoals nu, maar eentje waar ik gewoon echt in kan zitten. Dan is het vast beter te doen.



Ik mis de gezelligheid die de winter zo heeft, ik snak er echt naar! (Ik hoorde van de week het bericht dat de eerste kruidnoten zijn gesignaleerd en ik kon wel juichen!)



Sterkte allen, ik begin jullie steeds meer te begrijpen (en dan te bedenken dat het winter-haat topic van mij is...).
Alle reacties Link kopieren
Wat een herkenning!



Ik houd ook niet van de zomer, te warm en het lijkt elk jaar heter te worden!



Er zijn twee dingen die ik erg vind: Met stip op 1 is het werken op kantoor met een man of 60. Voornamelijk mannen, en er zitten mannen tussen die gewoon stinken! Bah bah bah! En dan te bedenken dat het op de werkplek ook nog eens erg warm EN benauwd is. Door deze combi heb ik elke keer weer hoofdpijn
Alle reacties Link kopieren
En sterkte voor iedereen, moge de zomer maar heel gauw voorbij zijn!!
Alle reacties Link kopieren
quote:jen16 schreef op 02 augustus 2014 @ 19:48:

En het erge is, ik ben ook zo bang voor alweer de volgende zomer, en alle zomers die nog komen gaan. Het is toch eigenlijk gewoon niet te doen zo? Nog een paar keer weer de winter overslaan en weer zo'n extreem lange, heet en tropische zomer en ik trek het gewoon niet meer!



Dat heb ik ook, ik ben zelfs bang voor de winter, dat die weer zo warm gaat worden. Ben bang dat er geen echte winters meer gaan komen

Ik wil het zo graag koud hebben en mijn mooie kleren en laarzen weer aan, mijn mooie sjaals weer om, mijn mooie handschoenen weer aan en mijn coole muts weer op!!



En ik mis de kaarsen en dat het lekker op tijd donker is...



Wow Siska74, dat is schrikken! Ik hoop dat het nu weer een beetje gaat met je. Doe rustig aan!



Krullevaer

Zo'n 'winter' als vorig jaar zou voor jou perfect zijn dan. Ik kan het niet meer opbrengen om op jouw topic iedereen een fijne tijd te wensen wat ik normaal gesproken altijd doe. Zit zo in zak en as!



En wel godverdomme, mijn favoriete shoarmatent is uitgerekend vandaag gesloten!

Nu moeten we Domino's eten en daar ben ik veel minder fan van. Balen, balen, balen!!
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je aan me denkt Jen

Ik denk ook aan jou!
Alle reacties Link kopieren
En mijn favoriete friettent heeft vanaf maandag ook nog eens tien dagen vakantie grrrrrr



Oh en Krullevaer: een zwembadje is zo relaxt! Zeker doen volgend jaar! Ik heb zelf geen buitenruimte maar als ik een dakterras zou hebben dan zou ik het wel weten, dan kwam er echt een zwembadje!



Toen ik nog thuis woonde hadden mijn ouders een zwembad waar we echt met het hele gezin in konden en als die opstond lag ik daar ook altijd in, en vaak als ik in het holst van de nacht eens een keer thuis kwam trok ik mijn bikini aan en nam ik een duik!
Alle reacties Link kopieren
Please laat het deze winter een ECHTE winter worden. Vorig jaar zoveel leuke sjaals, mutsen, truien gekocht maar heb ze nog niet kunnen aandoen Ik ga dit jaar geen winter spullen kopen wie weet helpt het en komt er winter

Nog veel sterkte Siska hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap rustig!
Alle reacties Link kopieren
We hebben trouwens wel weer nieuwe Spa Rood in huis! Maar meteen twee sixpacks meegenomen



En op marktplaats voor een zacht prijsje wat dingetjes gekocht die me hopelijk nog een beetje opvrolijken deze zomer. Heb ik volgende week in ieder geval wat om naar uit te kijken!
Op dit ogenblik is het hier wel te doen, ik zweet niet eens. Ik ben wel diep teleurgesteld over de buien, of liever het gebrek eraan.



Ik heb trouwens de eerste tekenen van de herfst gezien: eikeltjes en kastanjes op de grond. Okee, ze waren nog niet rijp en waarschijnlijk gewoon afgewaaid (het waaide hier nogal de afgelopen dagen), maar het waren eikeltjes en kastanjes hoe je het ook wendt of keert . De maïs wordt ook al weer idioot hoog, dat is ook een goed teken. En het wordt ook alweer wat vroeger donker .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven