Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 05 december 2016 @ 08:34:

Volgens het weerbericht wordt het woensdag rond de 15 graden! Ik ga nu op de fiets.. mochten jullie me niet meer horen dan ben ik ergens halverwege vast gevroren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 05 december 2016 @ 08:34:

Volgens het weerbericht wordt het woensdag rond de 15 graden!

Woon jij in het Zuiden?

Hier komt de voorspelling rond de vijf voor woensdag. Voor mij hoeft het met kerst trouwens geen 15 graden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 05 december 2016 @ 09:05:

[...]



Woon jij in het Zuiden?

Hier komt de voorspelling rond de vijf voor woensdag. Voor mij hoeft het met kerst trouwens geen 15 graden te zijn.Liever 25 gr
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 05 december 2016 @ 09:25:

[...]



Liever 25 gr
Alle reacties Link kopieren
Het hoogste wordt hier vrijdag en zaterdag met 10 gr.
Al een account? Log dan hier in.
quote:jippie55 schreef op 05 december 2016 @ 09:05:

[...]



Woon jij in het Zuiden?

Hier komt de voorspelling rond de vijf voor woensdag. Voor mij hoeft het met kerst trouwens geen 15 graden te zijn.

Ja.



15 graden met kerst hoeft voor mij ook niet. Doe dan maar sneeuw. Maar ik vind het wel even lekker 15 graden.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook maximaal 10 graden deze week. Maar ik vind dat al heel wat vergeleken met de afgelopen dagen. Hopelijk krijgen we er wel wat zon bij.



Sterkte voor degenen die zo'n jeuk hebben van de droogte. Lijkt me echt verschrikkelijk, zeker als je er 's nachts wakker van ligt.



Ik zag net een of ander tijdschrift liggen met veel zomerse bestemmingen. Ik kon het niet laten liggen, dus nu even wegdromen
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook dat je zoveel en zo fout wilt eten met de kou?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 05 december 2016 @ 20:42:

Hebben jullie dat ook dat je zoveel en zo fout wilt eten met de kou?Yep, ik snaai me een slag in de rondte. Gelukkig kan ik het wel hebben, maar gezond is het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 05 december 2016 @ 21:15:

[...]





Yep, ik snaai me een slag in de rondte. Gelukkig kan ik het wel hebben, maar gezond is het niet.

Hier idem. Kan het ook hebben maar ergens zijn grenzen



Ik zit voor morgen al varkenshaas te bedenken met een volle roomsaus met paddestoelen en rösti met spek en haricots verts omwikkeld met spek en tiramisu. En das dan alleen avondeten. Ik snaai ook enorm als in gevulde amandelspeculaas, chocoladeletters, marsepein en dergelijke. En dikke volle soep als lunch met boterhammen met roomboter en dikke kaas erop.



Laatste dagen ook veel stamppotten met speklappen en rookworst. De skinnys zitten al wat strakker.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu voor de 2e keer achter elkaar niet gaan sporten. Geen zin om door die rotkou te moeten, ook al ga ik met de auto. Ik kan daar de antivriesdeken er natuurlijk opleggen. Maar na een goed uurtje moet ik die er dan weer afhalen. Een kwartiertje naar huis rijden en hem er weer opleggen voor morgen. Dan heb ik 2 keer werk, hoewel het zo gepiept is. Maar geen zin in. Net als verkleden in de winter en warm moeten worden in de sporthal. In de winter duurt dat gewoon langer. Staat me erg tegen. Hopelijk vriest het volgende week niet.
Man o man, wat is het toch koud 's ochtends, bah ik ben het echt zat nu.

Dat je thuis op de bank zit en het altijd net te koud hebt.



Gisteren op mijn werk moest ik een deel van de ochtend werken in een ruimte waar de verwarming niet aanstond. Echt WTF, dat was niet leuk! Gelukkig wordt het de komende dagen weer wat warmer.



Yas, die donkere dagen, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Het voelt zo opgesloten, de wereld is zo klein want je ziet niets uit het raam. Zo bedrukkend en benauwend.



Sterkte allemaal!
Morgen dames!

Ik breek even in/kom er ook even bij. Ik ben gevoelig voor een winterdip, dit jaar veel te laat met vitamine D begonnen en de winterdip is helaas vroeg dit jaar maar wel heftig bij vlagen heb ik het idee...

Ik ben een ochtendmens maar ik kwam vanmorgen echt mn bed niet uiy...



Wat het denk ik nog erger maakt, ik wandel normaal erg graag. (En dat is iets wat erg goed helpt tegen sombere stemmingen)

Maar met de kou, ik krijg mezelf niet naar buiten...



Het enige leuke leukevan deze winter: ik ga volgende week verhuizen naar het leukste huis de wereld :blob!

Nu nog ff heel erg druk ermee maar dit is mn 2e koophuis, weer een plekje helemaal voor mezelf!! (Al is de stress die ik nu ff heb ook niet erg bevordelijk voor mn stemming... en ben ook single sinds 2 jaar. Niet echt een ramp, alleen zijn is fijn maar soms is het ook minder leuk... heb soms toch behoefte aan een arm om mij heen)
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 05 december 2016 @ 20:42:

Hebben jullie dat ook dat je zoveel en zo fout wilt eten met de kou?



Ja, en de ellende is: in deze tijd van 't jaar is het ook allemaal voorhanden. Man kreeg vorige week een assortiment uit de pepernotenwinkel mee van 't werk. Een pepernotenwinkel, echt, je verzint het toch niet? En lékker! Dan is er natuurlijk ook overal allerlei chocolade, vanmorgen een verjaardag op het werk.. het gaat maar door. En ik me maar voornemen 'vandaag echt gezond' te eten.



Vanmorgen op de fiets naar het werk was mijn mantra: "Ik ben niet geschikt voor dit weer".. ik zoek nog een andere, iemand een idee?

Kon m'n muts ook niet vinden (ooit zelf een katoenen muts gemaakt) en heb last van m'n voorhoofdsholte.



Toch.. ben ik blij met dit zonnige winterweer. Beter dan regen, ook al is het stervenskoud.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nieuwe huis, Alice!



En ja.. wandelen helpt inderdaad. Dat heb ik zondag ook lekker gedaan met m'n dochter.
Later is nu
Alice, gefeliciteerd met je nieuwe huis!



Ik ben nu nog niet naar buiten te krijgen met deze kou. Ik vind wandelen in deze temperaturen echt niet te doen. Wanneer de kou langer aanhoudt zal ik er langzaam aan wennen en is wandelen wel weer te doen. Nu nog niet.
Ja dat heb ik ook maar ik word zo somber van niet wandelen... dat heb ik het hele jaar hoor... als ik 1 week niet wandel zit ik gelijk in een dip.

(Ik ga mezelf maar ff onder de douche gooien en erop uit... trek wel een maanpak aan...

Of een, hoe heet zo'n kreng, swansie, en dan de meest foute )
quote:Alicemorgan82 schreef op 06 december 2016 @ 09:45:

Ja dat heb ik ook maar ik word zo somber van niet wandelen... dat heb ik het hele jaar hoor... als ik 1 week niet wandel zit ik gelijk in een dip.

(Ik ga mezelf maar ff onder de douche gooien en erop uit... trek wel een maanpak aan...

Of een, hoe heet zo'n kreng, swansie, en dan de meest foute )Succes! Ik heb sowieso niet zoveel met wandelen dus ik mis het niet. Ik ga van de week naar de sportschool, lekker warm binnen.
Alle reacties Link kopieren
Mij krijg je nu ook echt niet aan het wandelen. Ik moest net tanken en dat ging nog maar net



Ik ben trouwens met een nieuwe Netflix serie begonnen, die ik heb uitgezocht op warm weer 30 degrees in February, die móet wel goed zijn dan. Het is een Zweedse serie, maar speelt zich af in Thailand. Maakt het toch net wat fijner om naar te kijken.
quote:pamelacourson schreef op 06 december 2016 @ 10:01:

Mij krijg je nu ook echt niet aan het wandelen. Ik moest net tanken en dat ging nog maar net



Ik ben trouwens met een nieuwe Netflix serie begonnen, die ik heb uitgezocht op warm weer 30 degrees in February, die móet wel goed zijn dan. Het is een Zweedse serie, maar speelt zich af in Thailand. Maakt het toch net wat fijner om naar te kijken.

Haha, van dat tanken herken ik



Welke serie is dat?
Alle reacties Link kopieren
Pff, ik kom weer even klagen, zit er echt doorheen. Wat een kutklimaat hebben we. Gisteren was het dieptepunt, ik heb de hele dag het licht aan moeten houden omdat het zo donker was. En de winter is nog niet eens begonnen



Elfje, de serie heet 30 degrees in February. Erg goede serie, maar ik ben na het eerste seizoen (tijdelijk) afgehaakt omdat ik er zo somber van werd Eén bak ellende, ik trek dat niet nu ik toch al niet lekker in mijn vel zit door dat rotweer.
Alle reacties Link kopieren
Zalige serie. Maar dat komt omdat ik dat ik een fervente Thailandganger ben. En net acteerwerk is weergaloos.



Donker he, donker. Vrijdag laatste werkdag voor dit jaar dus dan hoef ik 2 weken lang niet meer im het donker naar buten als ik niet hoef. 2 januari weer beginnen, klinkt nu als als horror. De meest ellendige maand van het jaar
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een.. dit vind ik nog erger (voor zover mogelijk) dan de kou.. er is gewoon een soort van donkere sluier neergedaald, wat een treurnis. En mijn humeur was al zo geweldig :(
Alle reacties Link kopieren
Het kan er vandaag mee door, hè mensen? Zon en niet zo heel koud. Hier kan ik wel mee leven. Helaas gaat de temperatuur weer naar beneden.



Ik ken iemand die volgende maand voor 2 jaar naar Florida vertrekt. Ik ben jaloers!!!
Alle reacties Link kopieren
Gaat redelijk vandaag idd.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven