beauty/retraite/yoga in mijn eentje: niet duur, wie helpt?

17-06-2012 18:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben een beetje uitgeput van een zwaar jaar vol deadlines, en ik snak naar een weekje uitrusten. Ik deed eerder wel eens een yoga retraite, en dat beviel me erg goed, maar het was ook wel erg duur en dat kan ik nu niet betalen. Thuis blijven en vrij nemen vind ik lastig: ik blijf dan mijn dagelijkse taken volhouden! Wie heeft er een goed alternatief voor me?



Ik zoek nu iets wat niet al te duur is, en waar ik toch een paar nachtjes/1 weekje heel erg kan bijkomen. Iets waar ik wat vrije tijd heb, waar ik iets aan sport kan doen (dat mag yoga zijn, maar ook gewoon zelf een rondje hardlopen is prima als de omgeving zich daarvoor leent), gezond eten, massage eventueel? Wat zon zou lekker zijn, maar in Nederland in de mooie natuur is ook goed.



Iemand een fijne ervaring? Alle tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal, ik ben er druk op aan het googelen nu en zal deze week beslissen wat ik ga doen.



Fijn hoor, dat jullie zo lief met me meedachten. Ik krijg er weer vertrouwen in dat het helemaal goedkomt met die stress van mij
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 juni 2012 @ 22:50:

@Luni voor beide!



ok

Als ik ga laat ik zeker weten hoe het was. Misschien ga ik wel eerder maar moet tijd vrij maken.
Alle reacties Link kopieren
Stiltehuis Nijmegen. Ook een plek om tot rust te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven