Nashville Memphis New Orleans

21-08-2015 11:45 31 berichten
Dames en verdwaalde heren,



Ja ik kan googelen en ja ik heb de lonely planet.



Maar toch ben ik benieuwd of jullie tips hebben, ga volgende week drie weken lang rondreizen vanuit Atlanta met de auto in bovengenoemde steden/streken. Dus: hebben jullie nog leuke tips?



(al in de planning staande Atlanta Braves, Natchez en een bezoek aan de USS Alabama (battleship).



Dank u
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325633 wijzigde dit bericht op 18-09-2019 12:06
Reden: .
99.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat je nu nog langer moet wachten maar wel mooi vooruitzicht.
Wbt jetlag is dat wel lastig omdat je daar last van gaat krijgen als je terugkomt vanuit amerika.
Heb er meestal tochwel minimaal dag of 5 /7 last van. Met 14 dagen trip miet dat dus wel lukken. Wel jammer dat je daar dan maar 14 dagen hebt.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325633 wijzigde dit bericht op 18-09-2019 12:07
Reden: .
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is een mooi programma voor 2 weken vind ik. Niet dat ik daar geweest ben maar ik vind drie weken constant rondrijden en dingen bezoeken behoorlijk vermoeiend. Ik ben er na een dag of 10-14 wel echt klaar mee en dan lassen wij heel vaak rustdagen in bij strand of zwembad. Je zit dan zo vol indrukken.

Ik heb meestal wel last van een jetlag maar de eerste 2/3 dagen zijn het ergst. Functioneren gaat wel overdag maar ik stort dan s’avonds na het eten echt in. Dus als je nog een paar dagen tot een week hebt komt dat wel goed lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
New Orleans was ik zelf met Mardi Gras, dat maakt het meteen een stuk geweldiger, maar dan nog is het eten (gumbo, jambalaya, beignets/soort oliebollen bij Cafe du Monde) en de muziek zoo aan te raden. Zo gezellig, en zulke aardige mensen.

Atlanta (als je daar ook komt); Coca cola museum! Heel cool, en je kan echt tientallen smaken proeven. en Stone Mountain, in de buurt, vond ik ook wel cool.

Nashville: idd de live muziek, geweldige cafeetjes. ook wel wat musea bezocht, maar weet niet meer precies welke..

Ben overal maar kort geweest tijdens een korte trip toen ik zelf in de US woonde dus kan er niet teveel over zeggen, maar de sfeer is overal erg fijn en de mensen zijn zeer welkom!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325633 wijzigde dit bericht op 18-09-2019 12:06
Reden: .
98.94% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven