Waar wil je nooit meer naar terug?!

20-03-2014 15:17 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tegenhanger van het topic 'waar wil je nog heen?'

Dus welke reis/vakantie/trip is zo slecht bevallen dat je er nooit meer naar terug wilt?

En waarom was het zo verschrikkelijk?



Ik zelf kies voor Marrakech en Bratislava

In Marrakech voelde ik me onwijs ongemakkelijk door de mannen daar, de stad zelf vond ik wel leuk maar de mannen daar hebben het echt verpest voor me.

Bratislava vond ik zo ontzettend saai. Alsof het een klein dorpje is ipv de hoofdstad. Ook veel Engelse biervakantiegangers.
De Ardennen

De stad Buffalo in de VS
Lago d'Idro. Het is daar heeeeeeeeeeel groen in juli, alleen maar regen en super koud vanaf 17u. Terwijl je een berg over aan het gardameer zit met heerlijke temperaturen....
Alle reacties Link kopieren
Tsjechie, ben er nu aantal keren geweest en ik krijg er alleen maar een droevig gevoel van. Vind het niks. Het kan mij niet bekoren, vind t verschrikkelijk daar.



Hurghada Egypte



Venlo



Normandie
Ik vond Kopenhagen hartstikke leuk, maar daar had ik het na 2 dagen toch ook wel gezien. Dus daar hoef ik niet zo snel meer naar toe.
Isla Margarita! Gillend naar huis!
Alle reacties Link kopieren
Vennebos OMG hoe vreselijk was het daar!
Almere
Alle reacties Link kopieren
Marbella. Ging er naartoe met mijn vriendin toen we 17 waren. Interrail durfde ze niet, maar Marbella leek ons ook leuk. Wat een vreselijk oord.



Verder all inclusive in Turkije. Bah, wat een akelig land is dat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
De Ardennen, brr.. In mijn herinnering alleen maar treurige dorpjes en regen.



Verder eigenlijk niets waar ik niet terug naar toe zou gaan, maar ik ben dan ook nog nooit in Egypte/Tunesië geweest. Verder vond ik tot nu toe eigenlijk alles leuk, elk land/elke stad is anders.



Ik zag dat iemand slechte ervaringen had met Toscane, wat zonde, wat een pech! Mijn favoriete vakantiegebied, ondanks dat ik er al meerdere malen helemaal lek ben gestoken . Echt balen dat het ook zo tegen kan vallen..
Alle reacties Link kopieren
Tja, Almere is niet best.



Gran Canaria oersaai met vervelende mensen.



Friesland met hun stomme taaltje, ze verrekken het om gewoon verstaanbaar Nederlands te praten.



En de bijbelbelt die leven 100 jaar terug in de tijd.



Rotterdam word ik ook niet blij van.



En Belgie is een droevig grijs land.



Leuk topic dit
Ja en?
quote:Scamp schreef op 20 maart 2014 @ 17:30:

Drente en dan met name parc Sandur. park te duur

We hadden er 5 dagen geboekt en na 3 dagen wilde ik gillend naar huis.Je bent ook echt naar de verkeerde vakantieplek in Drenthe gegaan
quote:Soulcats schreef op 20 maart 2014 @ 19:24:

Tunesië met stip op nummer 1, 2 en 3.

Wat een kutland.Jep, same here. Dat was eens maar noooooooit weer.
Oh en in Milaan zie je me ook niet snel weer.
Alle reacties Link kopieren
WInterberg zo saai

De Ardennen, vreemd sfeertje

Kroatië wat een naar volk. Opdringerige verkopers en rare mafia praktijken.

Cattolica, niets voor ons.

Phuket, nooit meer!
Ik heb ook ooit in een agristurismo in Toscane gezeten.

Toscane was prachtig, maar dat appartement van ons vreselijk.

We zijn eerder naar huis gegaan.



En de volgende keer dat ik naar Toscane ga neem ik literverpakkingen Deet mee. Ik had zo'n grote en paarse muggenbulten dat het er uit zag alsof ik de builenpest had
Alle reacties Link kopieren
Marrakech; overdaad aan prikkels eb opdringerige mannen. In dat laatste kader sla ik Gambia de volgende keer ook graag over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caribou schreef op 21 maart 2014 @ 10:06:

Ik heb ook ooit in een agristurismo in Toscane gezeten.

Toscane was prachtig, maar dat appartement van ons vreselijk.

We zijn eerder naar huis gegaan.



En de volgende keer dat ik naar Toscane ga neem ik literverpakkingen Deet mee. Ik had zo'n grote en paarse muggenbulten dat het er uit zag alsof ik de builenpest had



Heee, een medestander. Tuurlijk is Toscane prachtig maar het lijkt ook wel weer allemaal op elkaar. Overal dezelfde heuvels met druiven.

Wij zijn ook eerder naar huis gegaan. Hadden 2 weken geboekt maar het na 1 week gezien!



Die muggen waren vreselijk! en als klap op de vuurpijl een paar schorpioenen binnen gehad. Ik heb mn koffers gepakt en ben vertrokken. Doei Toscane, nooit meer!
De Hengelhoef in Belgie. Wat een gore zooi daar! De drol van de vorige bewoners dreef nog in de wc en wilde maar niet wegspoelen. De Poolse onderhoudsman die kwam kijken vond dat ik de drol zelf maar uit de wc moest halen (uhm.....NEE!). De muur tussen de slaapkamer en de badkamer was half weggerot door schimmel en het babybedje was ook nat en beschimmeld. In het zwembad lag de vloer vol met modder, haar, patat en weet ik wat nog meer. Het personeel was jong en heel onvriendelijk. Nooit maar dan ook nooit meer ga ik daarheen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Wil nooit meer naar Polen. Grijs, vervallen en deprimerend. En ontzettend smerig eten ( bvb augurkensoep met dikke worst erin, wortelen en witte kool uit blik met azijnachtige saus erover enz)



In Tunesië vond ik de mannen vreselijk. Never again.



En Thailand is ook niet meer wat het vroeger was. Had de laatste keer het gevoel dat er dollartekens op mijn voorhoofd stonden, hou er ook niet van dat de waarheid er nogal buigzaam is en dat idiote gegiechel idd.
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen een heel land wegzetten als stom?!

Zuid Frankrijk is toch niet te vergelijken met Normandië. Of Istanbul met een all in resort ergens in Lara of een of ander dorp wat pas gestart is samen met het hotel. Of noord Turkije bij de zwarte zee bijv.

Net als Tunesië of Egypte.
Alle reacties Link kopieren
Tunesie: saai, dor land, niets te beleven en opdringerige mannen.



Zuid-Frankrijk hoeft voor mij ook niet meer: dor land en ook weinig te beleven.
Alle reacties Link kopieren
Benidorm, ook later niet om te overwinteren. Wat een oord!



Delen van Texas, erg saai.
Not a day goes by I don t think about you.
Ik kan echt geen een land bedenken. Overal waar ik geweest ben waren wel mooie of interessante dingen. En ook een fenomeen is Benidorm vind ik dan op een rare manier weer interessant.



We zorgen wel dat we eigenlijk altijd eigen vervoer hebben en een all-inclusive zou ook niks voor mij zijn. Maar als je zelf kunt bepalen waar je heen gaat kun je het overal leuk hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hong Kong: ik ben er vaak geweest (broer heeft er jarenlang gewoond). Maar bleh, wat een vieze, stink stad. Die eeuwige smoglaag: ook al schijnt de zon, je ziet hem amper...Hierdoor hangt er zo'n typische lucht in Hong Kong, waar ik maar niet aan kan wennen. Een soort surströmming-lucht, maar dan van gefermenteerd vlees.



Ik vond de inwoners ook niet vriendelijk; ze proberen je af te zetten waar je bij staat en als ze door hebben dat er geen geld bij je valt te halen, worden sommige ronduit onbeschoft.



In die tijd dat we vaak naar HK gingen, lag de airport nog in het centrum. Doodeng! Heb er nog steeds nachtmerries van
Alle reacties Link kopieren
Tanger. Wat een ontzettend vervelende opdringerige mensen. Er liep een vent een uur (!!) ons achterna omdat wij volgens hem een gids nodig hadden. Wilden we niet, maar hij wilde geen nee horen. Andere kerels probeerden hetzelfde. En daarna dan ook nog geld vragen.



San Clemente del Tuyu, klinkt mooi en ligt in Argentinie, maar het is een brok betonnen treurigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven