Waar wil je nooit meer naar terug?!

20-03-2014 15:17 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tegenhanger van het topic 'waar wil je nog heen?'

Dus welke reis/vakantie/trip is zo slecht bevallen dat je er nooit meer naar terug wilt?

En waarom was het zo verschrikkelijk?



Ik zelf kies voor Marrakech en Bratislava

In Marrakech voelde ik me onwijs ongemakkelijk door de mannen daar, de stad zelf vond ik wel leuk maar de mannen daar hebben het echt verpest voor me.

Bratislava vond ik zo ontzettend saai. Alsof het een klein dorpje is ipv de hoofdstad. Ook veel Engelse biervakantiegangers.
Texel, echt vreselijk saai. Op een camping, midden in de nacht het halve terrein over op zoek naar de wc. geweldig als je bang bent in het donker. Dus de grote boodschap maar naast de caravan gedaan. Moeder 's ochtends boos natuurlijk. Ik probeerde een hond de schuld nog te geven maar daar trapte ze niet in. Verder is er niks te doen, zelfs Den Burg is oer en oer saai. Het eiland rondfietsen en schapen kijken is zo ongeveer de enige activiteit daar. Niet leuk voor een puber (destijds). Brr, nooit weer.
Bulgarije. Corrupte criminele bende daar.

Zakynthos. Saaaaaaai en veel te veel Engelsen.

Thailand. Niks voor mij. Je wordt gezien als portemonnee op pootjes. En Bangkok is de smerigste stad die ik ooit bezocht heb. Dan viel Delhi me nog mee...

Rimini....aaaaaargh!
Frankrijk



Grote delen van Nederland, w.o. Groningen, Friesland, Drenthe



Guangzhou, China



Egypte, Tunesië, Turkije



Aruba
Alle reacties Link kopieren
Helmond.
Alle reacties Link kopieren
Praag hoeft van mij niet meer, mooie dingen om te zien, maar een hele nare sfeer, onvriendelijke mensen en bedreigend. In drie dagen tijd meerdere berovingen van dichtbij gezien.



Hong Kong vond ik ook niks, hele vervelende mensen. Niet bedreigend, maar chagrijnig en onbeschoft. Dat geldt vast niet voor iedereen, maar helaas wel voor de grote meerderheid die ik tegen kwam. Ik vond de omgeving ook niet erg interessant, in elk geval niet genoeg om de indruk van de bevolking goed te maken :-).



Maar gelukkig heeft iedereen daar andere meningen over, anders zou het zo druk worden op bepaalde plekken .
Alle reacties Link kopieren
quote:elizabeth2 schreef op 21 maart 2014 @ 12:21:

Leuk topic!



Wil nooit meer naar Polen. Grijs, vervallen en deprimerend. En ontzettend smerig eten ( bvb augurkensoep met dikke worst erin, wortelen en witte kool uit blik met azijnachtige saus erover enz)



In Tunesië vond ik de mannen vreselijk. Never again.



En Thailand is ook niet meer wat het vroeger was. Had de laatste keer het gevoel dat er dollartekens op mijn voorhoofd stonden, hou er ook niet van dat de waarheid er nogal buigzaam is en dat idiote gegiechel idd.





Grappig, ik ga over 2 maanden naar Polen (Krakau). Ik ben benieuwd.



Thailand vond ik ook niets, zoals ik al schreef, vooral Phuket. Zo opdringerig en dat rare gelach idd. Ik heb dat opdringerige en rare gelach ook meegemaakt op Bali, alsof ze er totaal geen blanken gewend zijn. Dan vond ik Portugal vorig jaar een verademing. Geen vervelende mannen en geen opdringerige verkopers.En heerlijk gegeten/mooi weer gehad.
Tijuana - Mexico. Voelde me daar niet veilig. Denemarken vond ik super saai, maar Kopenhagen is dan weer wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
@ Zomerfreak



Persoonlijk haak ik af bij 'de' Spaanse kustplaatsen als Lloret de Mar, Cambrils, Blanes enzo. Vond het als puber 3x niks en later als dertiger nog eens teruggeweest, toen werd ik spontaan gek! Wat een ellendige massahysterie daar.

Ben ooit een keer 15 minuten in Chersonisos geweest, 6 bekenden gezien......moeilijk oordelen na 15 minuten maar heel enthousiast werd ik er niet van.
quote:salandermillenium schreef op 22 maart 2014 @ 13:17:

[...]





Grappig, ik ga over 2 maanden naar Polen (Krakau). Ik ben benieuwd.



Thailand vond ik ook niets, zoals ik al schreef, vooral Phuket. Zo opdringerig en dat rare gelach idd. Ik heb dat opdringerige en rare gelach ook meegemaakt op Bali, alsof ze er totaal geen blanken gewend zijn. Dan vond ik Portugal vorig jaar een verademing. Geen vervelende mannen en geen opdringerige verkopers.En heerlijk gegeten/mooi weer gehad.Krakau is echt een fantastisch mooie stad! Smaken verschillen dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 20 maart 2014 @ 23:30:

[...]





Je bent ook echt naar de verkeerde vakantieplek in Drenthe gegaan

Iemand heeft mijn quote veranderd



Drenthe was wel mooi hoor maar na 3 dagen had ik de hunebedden en tuinkabouters wel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nooit meer terug naar een camping in Luxemburg waar we vorig jaar 1 nachtje op doorreis stonden. Wat een trieste bedoening was het daar zeg. Allemaal ouwe half ingestorte caravans, hoge bomen waardoor het somber en donker was.... heel naargeestig.



En naar Turkije ga ik ook niet meer zo gauw. Ooit 1 dagje in Marmaris geweest, dat was wel genoeg voor de rest van mijn leven denk ik. Ik vond de mensen er veel te opdringerig en al dat afdingen is ook helemaal niks voor mij.
..
quote:nausicaa schreef op 22 maart 2014 @ 13:10:

Praag hoeft van mij niet meer, mooie dingen om te zien, maar een hele nare sfeer, onvriendelijke mensen en bedreigend. In drie dagen tijd meerdere berovingen van dichtbij gezien.

Oh ik vond Praag juist geweldig! Heb die sfeer niet gevoeld. Zo zie je maar weer dat het verschilt.



Ik ga nooit meer naar gran canaria. Mooi weer hoor, maar alleen maar toerisme en mijn god wat is playa del ingles lelijk en naargeestig zeg... En het eten in de restaurants is vies. Maar ze hebben er ook geen echt Spaans eten. Alleen maar pizza enzo, en menukaarten in Noors en Zweeds enzo
Tenerife

Heb nog nooit zulke grote kakkerlakken gezien in dat 4 sterren resort....heb maanden door Afrika getrokken maar beesten zoals in Tenerife...brrrrr.....die zijn me niet meer terug!
Alle reacties Link kopieren
@ Salander: Krakau vond ik het minst erge deel van Polen, al was het wel daar dat ik die smerige azijngroenten geserveerd kreeg. Het is er best mooi, op een vervallen manier, maar ik vond het gewoon niet zo interessant. Auschwitz is wel dichtbij, heb ik daar gedaan, en is natuurlijk wel razend interessant, zij het uiteraard niet opwekkend...



O, op Bali heb je dus ook dat stomme gegiechel? Schrap ik dat snel van mijn bucket list!



Ik werd er in Thailand op bepaalde momenten echt boos van. Heb indruk dat ze dat vooral doen wanneer ze op een of andere manier zich ongemakkelijk voelen. Bvb als je emoties toont. Zo was ik bestolen, allemaal belangrijke spullen weg, waar ik om moest huilen. Kreeg ik daar giechelende Thais bij!! En toen ik ziek was, idem dito. Ik kon ze wel iets doen toen. Voelde echt eenzaam en naar. Zal allemaal wel met dat hele idee can 'saving face' te maken hebben, en een 'cool heart' hebben wordt hoog aangeschreven lees je dan, maar persoonlijk heb ik het als ijskoud ervaren...



Toch heel veel plezier in Polen.

Wie weet vind jij het wel super!

Hoop alleen dat je geen vegetariër bent! ;)
Appelscha, wat een kale koude bedoeling daar. Het was gelukkig maar een midweek, maar was genoeg voor de rest van mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie eigenlijk bijna van elke plaats waar ik geweest ben de charme wel. Altijd wel een mooi gebouw, leuk restaurantje of bijzondere ontmoeting waartegen alle negatieve punten kunnen worden weggestreept. En ben op heel wat plekken geweest die anderen als vreselijk betitelen. Maar als ik dan toch een plek zou moeten noemen, zeg ik Riobamba in Ecuador. Ronduit troosteloos.



Dat mensen plekken als Toscane, Krakau en Praag vreselijk vinden, begrijp ik trouwens echt niet. Stuk voor stuk hele mooie en fijne plekken. Heb het daar geweldig naar m'n zin gehad.
Frankrijk idd echt een overschat land met vervelende mensen (Is mijn ervaring)
Alle reacties Link kopieren
Turkije. Niet eens om het geflirt maar ik heb daar puur slechte ervaringen met mensen daar. Zal geen pvv stemmen hoor, maar ik mag Turken gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet meer terug naar Sabah, het minder toeristische gedeelte van Maleisië. Ik heb me er zo onveilig gevoeld! Wat was ik blij toen het vliegtuig weer opsteeg, terug naar Nederland. Overigens was de natuur daar wel prachtig!



Rusland (Moskou) en polen vind ik prima, centrum van de steden is vaak best mooi of met een opvallende geschiedenis. buiten het centrum staan veel flats of het is alsof je terug gaat in de tijd maar och... En ja je kunt er verschrikkelijk eten voorgeschoteld krijgen (duck blood soup!!!) maar als je een goed restaurant kiest kun je er heerlijk eten.

Canarische eilanden daar moet je niet heen gaan voor cultuur of omdat het zo mooi is. Voor mij is dat een relatief goedkope bestemming om in de winter van zon te genieten.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 20 maart 2014 @ 15:51:

Toscane! Behalve natuurschool vond ik er helemaal niks. Misschien waren wij in de verkeerde periode van het jaar daar, maar ik heb alleen maar lege dorpen aangetroffen met dichte luiken, gesloten restaurantjes en lege terassen. Een stoffige hitte! We zaten in een muffe agri-toerismo wat ons ook totaal niet beviel. Al met al een niet-geslaagde vakantie; ik heb nog nooit heimwee gehad maar toen wel!

Oh, ik vond Toscane prachtig! Ik heb er van elke seconde dat ik er rondwandelde zo intens genoten, zo mooi en lieflijk allemaal.





Ik zelf wil nooit meer terug naar Lloret de Mar, ik hoef niet uit te leggen waarom denk ik zo.

Overal dronken meisjes, jongens die aan je zitten, onhygiënische eettentjes.. ik was enorm blij dat er een mc Donalds zat op de boulevard.
Alle reacties Link kopieren
Disneyland Parijs, wat een commerciële ellende zeg!
Naar mijn ex.

Saai, stil en bijzonder eentonig.
Alle reacties Link kopieren
In de Ardennen heb ik de prachtigste vakanties gehad, er zijn mooie huizen en geweldige restaurants, lekker na een herfstwandeling met een lekker biertje bij een knappend vuurtje in een kroeg. Of op het terras nagenieten van een mountainbiketocht. Maar vakantieparken mijd ik liever. Schimmelplekken, vochtproblemen, urinevlekken op de matrassen, kapotte verwarming in de winter, een zwembad dat "wegens omstandigheden" gesloten was, en bleef...
Egypte, vreselijk ! De mannen, de hitte, de voedselvergiftiging, de vrouwen, de opgelopen bacterie in mijn lijf en de idioten op de luchthaven. De schoonmaker en de kok, waren wel lief, want die probeerden me in leven te houden met soep en rijst en me op te vrolijken met boeken en bloemen.
Bangladesh, Dakha: daar noodgedwongen 1 nacht verbleven wegens storing vliegtuig. Heet, klam, hoogste vochtigheidsgraad die je ooit hebt meegemaakt en slechts een blote enkel was al reden voor de moslims daar om afkeurend te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven