3 jaar telefonisch contact en durf nog steeds niet te daten.

25-08-2014 04:02 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
......................
anoniem_206169 wijzigde dit bericht op 05-09-2014 00:27
Reden: .............
% gewijzigd
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:aya007 schreef op 26 augustus 2014 @ 00:57:

[...]Ja ik ben erg onzeker en negatief. Ik vul alles in voordat ik ermee begin. Ben persoonlijk een rustig, verlegen persoon en niet zo sociaal. Ik werk en vriendinnen heb ik niet meer uit elkaar gegaan, ook een reden dat ik mensen niet zo snel in vertrouwen neem.

Als je dat van jezelf weet, ga er dan aan werken, doe IETS!

Spreek af met die knakker en/of ga praten met een coach, psycholoog whatever. Je komt echt over als een kluizenaar.

Neem kleine stapjes, maar onderneem wel actie!
quote:Quinty schreef op 26 augustus 2014 @ 08:20:

[...]



Als je dat van jezelf weet, ga er dan aan werken, doe IETS!

Spreek af met die knakker en/of ga praten met een coach, psycholoog whatever. Je komt echt over als een kluizenaar.

Neem kleine stapjes, maar onderneem wel actie!Like
quote:aya007 schreef op 26 augustus 2014 @ 00:57:

[...]



Moet zeggen dat ik niet meer zo vaak bel met hem de laatste tijd en als ik bel is het of voicemail of hij is kortaf en zegt ik bel later terug en dan belt hij niet meer. Misschien moet ik er gewoon mee ophouden, denk dat hij er genoeg van heeft ook al zegt hij van niet.

In het begin belde hij elke dag, misschien wilt hij me nu alleen maar zien en vind hij me niet meer zo interessant.





je kan wel zielig doen dat hij de telefoon niet opneemt en je niet terugbelt, maar het zou me niet verbazen als hij het zat is om na 3 jaar nog steeds naar jouw pijpen te dansen. Hij vertelt je alles wat je wil horen en hij springt door alle onredelijke hoepels die je hem voorhoudt, maar het is nooit genoeg voor jou om hem een kans te geven.



en het is niet onzekerheid, maar lafheid dat je niet met hem af wil spreken



Want waarom heb je hem gisteravond niet gewoon gebeld om te vragen of hij dit weekend af kan spreken? Dat komt niet door onzekerheid, maar door gebrek aan moed. Veel mensen zijn onzeker en toch spreken ze een blind date af.



De vraag is dus: Wil je zo'n lafaard blijven als je nu bent?
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds niet gedate en mekaar niet meer gesproken
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
Doe iets! Ga naar een psycholoog en werk aan je onzekerheid.

De tijd glijd ongemerkt voorbij en voor je het weet kijk je vol spijt terug op je leven. Had ik maar gedate toen ik de kans had. Dan had ik nu een gezin gehad. Dan had ik nu kinderen gehad.

Hoeveel leuke dingen onderneem je als je ook geen vrienden hebt?

Jij hebt niets behalve je werk en je familie?

Vrees de dag dat je ooit werkloos wordt of met pensioen gaat.
quote:aya007 schreef op 29 augustus 2014 @ 04:56:

Nog steeds niet gedate en mekaar niet meer gesproken



Succes met je zelfmedelijden.



Er is er hier maan 1 die het verneukt heeft en dat ben jij. Maar zelfs die gedachte zal je waarschijnlijk wel weer omzetten in een nog groter zelfmedelijden.
Jammer hoor, voor je. Het leek me zo op t eerste gezicht een leuke man. Een man die iets voor je over heeft......
quote:pixiemorgan schreef op 25 augustus 2014 @ 07:39:

Dit is toch al een tijdje geleden voorbij gekomen, dit topic? Kan niet loepen, want mobiel.

Ja, ik heb dit verhaal ook al eerder gelezen.

Heb je hier al vaker een topic over geopend TO, onder een andere naam?
Laat gaan, deze man is een luchtbel. DIe heeft echt niet de afgelopen drie jaar stilgezeten om af en toe met jou te kunnen bellen. Als dat wel zo is, is het een héle rare snuiter - en daar heb je ook weer niks aan.



Richt je op de toekomst. Ga aan jezelf werken, schop die angst de deur uit en ga een beetje LEVEN. Succes!!
Ik denk trouwens dat je al te laat bent en dat hij nu een relatie heeft met iemand anders. Als jij al drie jaar niet wil afspreken is voor hem de maat ook wel eens vol natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Tja eigen schuld lijkt me zo. Ik was er al lang klaar mee geweest als ik hem was.
Er is ook wel wat mis met die gozer als hij 3 jaar op je gaat zitten wachten hoor.

En:
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 29 augustus 2014 @ 08:37:

Laat gaan, deze man is een luchtbel. DIe heeft echt niet de afgelopen drie jaar stilgezeten om af en toe met jou te kunnen bellen. Als dat wel zo is, is het een héle rare snuiter - en daar heb je ook weer niks aan.



Richt je op de toekomst. Ga aan jezelf werken, schop die angst de deur uit en ga een beetje LEVEN. Succes!!+1!
Alle reacties Link kopieren
Och meid, ik snap hoe jij je voelt, in een soort gelijke situatie gezeten. Wat een succes verhaal is geworden



Heb mijn vriend leren kennen toen ik via een organisatie een brief stuurde naar een willekeurige militair in Afghanistan. Er is heel leuk contact ontstaan, geskypte en gebeld. Hij wilde graag afspreken, puur vriendschappelijk. Want zijn verloofde had een jaar ervoor de verloving verbroken omdat hij er voor koos uitgezonden te worden. Hij had het hier nogal moeilijk mee.

Ik had ook allemaal wat als scenario's, en hield de bood een beetje af. Vriendin heeft hem via haar penvriend, die ze schreef via dezelfde organisatie ons adres gegeven. 6 jaar geleden op dag voordat ik naar Nederland zou om kerst te vieren, zou hij bellen om 3 uur. Ik zat kwart voor bij de telefoon. Om 3 uur ging de deurbel, hij stond voor de deur! Ik wist niet beter dan dat hij daar kerst vierde.

Sindsdien zijn we samen. Ben nu zwanger van hem.En zal die vriendin eeuwig dankbaar zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 12:42:

Och meid, ik snap hoe jij je voelt, in een soort gelijke situatie gezeten. Wat een succes verhaal is geworden



Heb mijn vriend leren kennen toen ik via een organisatie een brief stuurde naar een willekeurige militair in Afghanistan. Er is heel leuk contact ontstaan, geskypte en gebeld. Hij wilde graag afspreken, puur vriendschappelijk. Want zijn verloofde had een jaar ervoor de verloving verbroken omdat hij er voor koos uitgezonden te worden. Hij had het hier nogal moeilijk mee.

Ik had ook allemaal wat als scenario's, en hield de bood een beetje af. Vriendin heeft hem via haar penvriend, die ze schreef via dezelfde organisatie ons adres gegeven. 6 jaar geleden op dag voordat ik naar Nederland zou om kerst te vieren, zou hij bellen om 3 uur. Ik zat kwart voor bij de telefoon. Om 3 uur ging de deurbel, hij stond voor de deur! Ik wist niet beter dan dat hij daar kerst vierde.

Sindsdien zijn we samen. Ben nu zwanger van hem.En zal die vriendin eeuwig dankbaar zijn Ow wat leuk dat het alsnog goed is gekomen
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara_ schreef op 29 augustus 2014 @ 08:35:

[...]



Ja, ik heb dit verhaal ook al eerder gelezen.

Heb je hier al vaker een topic over geopend TO, onder een andere naam?Nee me eerste keer, ben pas lid.
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 29 augustus 2014 @ 08:31:

Jammer hoor, voor je. Het leek me zo op t eerste gezicht een leuke man. Een man die iets voor je over heeft......



Hij is ook wel lief tegen me, we hebben mekaar vandaag gesproken.

Ik wil nog wel met hem afspreken ga mezelf de moed inspreken en het gewoon doen.
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 29 augustus 2014 @ 08:10:

Doe iets! Ga naar een psycholoog en werk aan je onzekerheid.

De tijd glijd ongemerkt voorbij en voor je het weet kijk je vol spijt terug op je leven. Had ik maar gedate toen ik de kans had. Dan had ik nu een gezin gehad. Dan had ik nu kinderen gehad.

Hoeveel leuke dingen onderneem je als je ook geen vrienden hebt?

Jij hebt niets behalve je werk en je familie?

Vrees de dag dat je ooit werkloos wordt of met pensioen gaat.Ja klopt ik wil ook heel graag een gezin en verder gaan met me leven, denk er ook elke dag aan. En daar moet ik iets voor doen want dat komt niet vanzelf aanwaaien. Ik moet het gewoon proberen en accepteren als het niets wordt.
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
En er is niets mis met hem, hij is juist het tegenovergestelde socialer en durft meer. Het gaat hem om mijn karakter die hij heeft leren kennen anders was hij waarschijnlijk allang al weg. En hij had al een poging gedaan om het contact te verbreken maar belde weer na 2 maanden. Dus het ligt allemaal aan mij, anders blijf ik forever alone
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 04:40:

Dus het ligt allemaal aan mij, anders blijf ik forever alone



Euh, als het met hem niet lukt, zijn er nog meer mannen op de wereld hoor!



En al zou het met hem wel lukken, dan nog is het verstandig om iets aan je onzekerheid te doen. Hij moet niet je hulpverlener gaan worden en het fundament van je bestaan.



Dus hup, kijk online naar psychologenpraktijken bij je in de buurt of er een tussen zit die je wel wat lijkt en vraag maandag meteen een gesprek aan.
Jemig vrouw, bel hem op en vraag of hij morgen ergens een kop koffie wil gaan drinken. Doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 25 augustus 2014 @ 04:16:

Weet je wel zeker dat dit geen catfish is? Is hij echt wel wie hij zegt te zijn en beschikbaar?



Dit, en weet je zeker dat jij niet een catfish bent TO?



Is toch niet zo moeilijk hem ontmoeten? Het kan zijn dat hij je inderdaad niet aantrekkelijk of zo leuk vind als over de telefoon. Als dat zo is dan wordt het sowieso niets.

Ik zou ervoor gaan.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 30 augustus 2014 @ 18:12:

[...]





Dit, en weet je zeker dat jij niet een catfish bent TO?



Is toch niet zo moeilijk hem ontmoeten? Het kan zijn dat hij je inderdaad niet aantrekkelijk of zo leuk vind als over de telefoon. Als dat zo is dan wordt het sowieso niets.

Ik zou ervoor gaan.



Ik ben geen catfish hij heeft me een paar keer via de webcam gezien en ben voor de rest altijd eerlijk geweest over mezelf.



En dat kan zo zijn dat de realiteit anders blijkt te zijn, dat zeg ik ook elke keer tegen hem. Hij zegt dat hij me gewoon accepteert zonder me nog gezien te hebben, nou eerst zien dan geloven.



Ik ben van plan om aankomende week af te spreken
Een dag niet gelachen...
Van plan, van plan.
Alle reacties Link kopieren
quote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

[...]Ik ben van plan om aankomende week af te spreken Alwèèr?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven