3 jaar telefonisch contact en durf nog steeds niet te daten.

25-08-2014 04:02 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
......................
anoniem_206169 wijzigde dit bericht op 05-09-2014 00:27
Reden: .............
% gewijzigd
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt dit je een beetje, een vriendin van mij heeft ook zoiets gehad, 1,5 jaar contact met een man en ook niet afgesproken omdat ze niet durfde/wilde. Uiteindelijk toch gedaan want ze had ook wel door dat dit zo niet door kon gaan. Hij werd het zat.



Was hartstikke leuk en volgend jaar gaan ze trouwen. Hoeft niet hetzelfde te zijn voor jou natuurlijk, maar ga gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 25 augustus 2014 @ 04:16:

Weet je wel zeker dat dit geen catfish is? Is hij echt wel wie hij zegt te zijn en beschikbaar?Zij wil niet afspreken en hij is de catfish? Gekker kan het niet
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 25 augustus 2014 @ 08:01:

Die man heeft echt niet drie jaar zitten wachten hoor, maak jezelf alsjeblieft niets wijs. Waarom zou ie?Want? Zij heeft toch ook op hem gewacht. Zulke mensen bestaan gewoon. Maar vaak zijn het niet de meest sociale mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 25 augustus 2014 @ 10:54:

Ik denk dat de tijd dat jij in zijn hoofd zijn allessie was al lang voorbij is. Op een eerder moment was de kans dat jullie zouden klikken veel groter geweest. Nu is jullie relatie al "ingewikkeld" voordat jullie elkaar ooit gezien hebben, door al dat afhouden moet hij oud zeer hebben dat hij zelfs al weggekauwd heeft ook.



Dit is ook vast niet de eerste keer dat je jezelf hebt voorgenomen om hem nog deze maand te ontmoeten. Wat mij betreft heb je twee mensen drie jaar lang bedrogen.



De heerlijke aandacht voor jezelf van hem is al die tijd belangrijker voor je geweest dan de man van vlees en bloed achter die gratis aandacht he? Best handig dat je angst als excuus voor dat egocentrisme kunt opvoeren he?
Ze heeft wel wat te verliezen. Ze heeft nu een heerlijke droom waarin ze een 'bijzonder contact' heeft met een 'knappe man' die al drie jaar 'geen contact' heeft met andere vrouwen vanwege haar lovely self. Een man waarbij zij alle touwtjes in handen heeft en hij alleen maar op haar wacht en zich buigt naar haar grillen en wensen.



Dan kan de werkelijkheid alleen maar tegenvallen vergeleken bij zo'n droom.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 25 augustus 2014 @ 10:54:

Ik denk dat de tijd dat jij in zijn hoofd zijn allessie was al lang voorbij is. Op een eerder moment was de kans dat jullie zouden klikken veel groter geweest. Nu is jullie relatie al "ingewikkeld" voordat jullie elkaar ooit gezien hebben, door al dat afhouden moet hij oud zeer hebben dat hij zelfs al weggekauwd heeft ook.



Dit is ook vast niet de eerste keer dat je jezelf hebt voorgenomen om hem nog deze maand te ontmoeten. Wat mij betreft heb je twee mensen drie jaar lang bedrogen.



De heerlijke aandacht voor jezelf van hem is al die tijd belangrijker voor je geweest dan de man van vlees en bloed achter die gratis aandacht he? Best handig dat je angst als excuus voor dat egocentrisme kunt opvoeren he?Och, hij heeft ziczelf net zo hard bedrogen. Hij was er zelf ook bij. Een normaal mens was na een paar dagen en iig na een maand wel afgetaaid. Dat hij 3 jaar wacht, zegt ook genoeg over hem.
quote:aya007 schreef op 25 augustus 2014 @ 05:02:

[...]

Klopt straks ben ik hem kwijt, daar was ik ook bang voor.

Nee heb geen contact met anderen en hij ook niet, dat zegt hij tenminste. Ik wil het eerst met hem proberen, en als het niet klikt.

Dan zie ik wel..



Dat is wel lang hoor. Ik zou als ik jou was afspreken en ook een beetje rekening houden met een teleurstelling. Al is het maar omdat je in al die tijd waarschijnlijk een droombeeld van hem gecreëerd hebt waar hij nooit aan kan voldoen aangezien hij een heus mens is en mensen hebben ook hun mindere kanten. Ik zou in je achterhoofd houden dat drie jaar wachten op jou misschien niet (helemaal) waar is. Dat is wel echt heel lang hoor. Door niets te ondernemen wordt je angst vanzelf een self fulfilling prophecy. Op een dag komt hij een ander tegen en dan raak je hem kwijt, waar je bang voor bent.



Succes en veel plezier met je date.
Alle reacties Link kopieren
Waarom spreek je niet gewoon dit weekend af?

Waar ben je bang voor? Je spreek elkaar al 3jaar en dus weet je meer dan genoeg van elkaar.

Vraag je zelf af waarom je nu opeens wel wilt afspreken aangezien je 3 jaar lang ermee gewacht hebt..doe het voor jezelf en niet uit schuldgevoel omdat je hem "al 3 jaar lang heb laten wachten"

Vind je hem echt leuk? Spreek dan af en maak het niet moeilijker(ja is makkelijker gezegt dat weet ik uitervaring)

Wie weet is de date echt leuk en denk je waarom heb ik hier 3jaar lang mee gewacht?!
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat je zo onzeker bent dat je hem nooit hebt durven te ontmoeten! En hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Ineens ben je 3 jaar verder.



Iemand anders zei het ook al: je raakt hem waarschijnlijk ook kwijt als je nu niet afspreekt. Doe het gewoon, en probeer niet te hoge verwachtingen te hebben.



Heel cynisch, maar als hij inderdaad drie jaar op een onbekende telefoondame heeft gewacht, dan is er misschien ook iets mis met hem...



Dus:

* of je raakt hem kwijt omdat hij zijn geduld eindelijk verliest en jij blijft spijt houden. Had ik maar...

* of hij valt ontzettend tegen op de date

* of hij vindt jou tegenvallen

* misschien vinden jullie elkaar wel tegenvallen

* of het valt allemaal mee! Leer elkaar dan echt kennen door geregeld af te spreken.



En valt het tegen? Tja, niets aan te doen. Hoort er allemaal bij. Huil uit, zie het als een wijze les en ga iets aan je onzekerheid doen zodat je echt kunt gaan daten.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt dat het uiterlijk niet belangrijk is en mijn innerlijk belangrijker vind. Ook heb ik geen verwachtingen ik weet dat niemand perfect is. Jullie hebben gelijk, ik moet gewoon met hem afspreken..
Een dag niet gelachen...
Heb je al gebeld?
Alle reacties Link kopieren
En? Al iets afgesproken?
quote:aya007 schreef op 25 augustus 2014 @ 18:37:

ik moet gewoon met hem afspreken..inderdaad. Heb je hem al gebeld om af te spreken dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaat het gebeuren?
Zo die knul is ook niet goed bij zijn hoofd hoor, drie jaar gaan wachten!!!!!!!!
Ja TS nu kan je het wel op je onzekerheid gooien



Maar ik was vroeger ook zon bang onzeker vogeltje en daarom zeg ik:



Als je op deze manier je leven leeft komt het natuurlijk nooit goed

En

Je bent fout bezig want je hebt hem heel lang aan het lijntje gehouden



En het meest erge vind ik nog dat je gvd een topic gaat openen terwijl je het allang dondersgoed weet
quote:badmeester schreef op 25 augustus 2014 @ 22:18:

En het meest erge vind ik nog dat je gvd een topic gaat openen terwijl je het allang dondersgoed weet



nee, het ergste is dat ze ook na het openen van dit topic en na haar voornemen om deze maand met hem af te spreken, nog steeds niet met hem gaat afspreken dit weekend



ik denk dat ze allebei wat te verbergen hebben, zowel TO als hij. Allebei catfish.
quote:milna schreef op 25 augustus 2014 @ 22:21:

[...]





nee, het ergste is dat ze ook na het openen van dit topic en na haar voornemen om deze maand met hem af te spreken, nog steeds niet met hem gaat afspreken dit weekend



ik denk dat ze allebei wat te verbergen hebben, zowel TO als hij. Allebei catfish.



Ik kan zo slecht tegen die pisonzekere zeikmachines die maar gaan lopen: " ohhhhh ik ben zo onzeker wat moet ik nouhoe doehoen"

Tien schoppen onder je hol.
Alle reacties Link kopieren
'Het lijkt voor mij het eind van de wereld als hij mij niet ziet zitten'...



Lees net deze zin nog een keer. Seriously?

Je maakt het echt veel en veel te groot voor jezelf. Misschien knap jij wel op hem af? Je gaat een borrel samen drinken!

En als je denkt, wat een kansloze kerel, dan zeg je: Bedankt voor het drankje, maar ik ga weer naar huis. Ik voel geen klik...

Of zoiets.

Enne Anna, zondag is de laatste dag van deze maand hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 25 augustus 2014 @ 22:23:

[...]Ik kan zo slecht tegen die pisonzekere zeikmachines die maar gaan lopen: " ohhhhh ik ben zo onzeker wat moet ik nouhoe doehoen"

Tien schoppen onder je hol.



Briljant!
Zo als ik drie jaar op een vrouw zou wachten dan zou ik wel een trio op de eerste date verwachten
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 25 augustus 2014 @ 22:29:

Zo als ik drie jaar op een vrouw zou wachten dan zou ik wel een trio op de eerste date verwachten Goeie tip voor TO...
Alle reacties Link kopieren
Wees eens niet zo hard tegen haar. Extreme onzekerheid kan dit met eens mens doen.



En bedriegen en aan het lijntje houden... hij is er toch zelf bij! Wie zegt dat hij 3 jaar smachtend op haar heeft zitten wachten en zijn leven heeft stilgezet? Misschien heeft hij ondertussen dates en relaties gehad, maar blijft hij benieuwd naar TO.





Aya, ga ervoor! Is het niets, dan is het niet het einde van de wereld. Die bestaat nog steeds, ondanks alle relatiebreuken;).



Misschien is het wel verstandig om aan je onzekerheid te gaan werken, want dit klinkt niet gezond. Je hebt een fantasiewereld gecreëerd en deze houd je in stand door hem niet te willen ontmoeten. Maar die fantasiewereld komt hoe dan ook tot een einde. Omdat hij er genoeg van heeft, omdat alles kan tegenvallen of omdat er een leuke, echte wereld voor in de plaats komt.



Hoe functioneer je verder in het leven? Heb je vrienden, werk, studie, etc? Heb je relaties gehad of gedatet in het verleden?
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 25 augustus 2014 @ 23:40:

Wees eens niet zo hard tegen haar. Extreme onzekerheid kan dit met eens mens doen.



En bedriegen en aan het lijntje houden... hij is er toch zelf bij! Wie zegt dat hij 3 jaar smachtend op haar heeft zitten wachten en zijn leven heeft stilgezet? Misschien heeft hij ondertussen dates en relaties gehad, maar blijft hij benieuwd naar TO.





Aya, ga ervoor! Is het niets, dan is het niet het einde van de wereld. Die bestaat nog steeds, ondanks alle relatiebreuken;).



Misschien is het wel verstandig om aan je onzekerheid te gaan werken, want dit klinkt niet gezond. Je hebt een fantasiewereld gecreëerd en deze houd je in stand door hem niet te willen ontmoeten. Maar die fantasiewereld komt hoe dan ook tot een einde. Omdat hij er genoeg van heeft, omdat alles kan tegenvallen of omdat er een leuke, echte wereld voor in de plaats komt.



Hoe functioneer je verder in het leven? Heb je vrienden, werk, studie, etc? Heb je relaties gehad of gedatet in het verleden?



Ja ik ben erg onzeker en negatief. Ik vul alles in voordat ik ermee begin. Ben persoonlijk een rustig, verlegen persoon en niet zo sociaal. Ik werk en vriendinnen heb ik niet meer uit elkaar gegaan, ook een reden dat ik mensen niet zo snel in vertrouwen neem.



Ik heb wel eerder gedate waar een relatie is uit voortgekomen maar die heeft niet lang geduurd en de rest van de dates werd niets, krijg een soort black out tijdens een date. Vlak na de breuk met me ex heb ik deze jongeman leren kennen, ik stond er eerlijk gezegd nog niet open voor om iemand anders te leren kennen. Maar na een tijdje bellen vond ik hem steeds leuker en leuker en heeft hij me ex wel doen te vergeten.



Moet zeggen dat ik niet meer zo vaak bel met hem de laatste tijd en als ik bel is het of voicemail of hij is kortaf en zegt ik bel later terug en dan belt hij niet meer. Misschien moet ik er gewoon mee ophouden, denk dat hij er genoeg van heeft ook al zegt hij van niet.

In het begin belde hij elke dag, misschien wilt hij me nu alleen maar zien en vind hij me niet meer zo interessant.



Of hij wacht op een telefoontje dat ik zeg ik sta klaar kom we gaan wat drinken, dat kan ook.
Een dag niet gelachen...
Zie je nou wel hoe slap je bent.



Alleen maar excuses en nog steeds geen actie. Dit gaat m niet worden. Succes met een vrijgezel leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven