37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is gewoon zo, niks verzieken. Die vrouwen stormen sowieso wel op je af, of je nou gewoon op een vliegveld rondloopt of in een vieze bar bent. Je bent Europeaan dus meteen al rijk in de ogen van die mensen plus blank (neem ik aan).
quote:palanja schreef op 10 oktober 2011 @ 22:48:

[...]





Alsjeblieft zeg....

Verziek die jongen nou niet....



Thailand is een geweldig idee, zolang je niet in de girlybars gaat hangen.....Haha, met 'n beetje pech scoort ie 'n shemale
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenlief schreef op 10 oktober 2011 @ 22:53:

Dat is gewoon zo, niks verzieken. Die vrouwen stormen sowieso wel op je af, of je nou gewoon op een vliegveld rondloopt of in een vieze bar bent. Je bent Europeaan dus meteen al rijk in de ogen van die mensen plus blank (neem ik aan).



*Grinnikt*



Ik geloof dat je de gemiddelde Thaise Girly schromelijk onderschat....



Persoonlijk vind ik het oersaai......

Maar goed... ik ben bang dat ik toch tot de mannelijke minderheid behoor als het daar op aan gaat komen.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 10 oktober 2011 @ 22:55:

[...]



Haha, met 'n beetje pech scoort ie 'n shemale Hij zal de eerste niet zijn en ook de laatste niet....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenlief schreef op 10 oktober 2011 @ 22:53:

Dat is gewoon zo, niks verzieken. Die vrouwen stormen sowieso wel op je af, of je nou gewoon op een vliegveld rondloopt of in een vieze bar bent. Je bent Europeaan dus meteen al rijk in de ogen van die mensen plus blank (neem ik aan).



Denk je nu met het meest geniale wereldidee te komen ofzo?

Enne, je hebt het maar druk he, klaagt maar dat je er niet toe aan toekomt je eigen zaakjes te regelen. Hoe zou dat nou komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:gaia9 schreef op 10 oktober 2011 @ 22:58:

[...]





Denk je nu met het meest geniale wereldidee te komen ofzo?

Enne, je hebt het maar druk he, klaagt maar dat je er niet toe aan toekomt je eigen zaakjes te regelen. Hoe zou dat nou komen?





Hey Gaia!



Hoe is het!?



Heb je een nieuwe pupil in ikbenlief?



hahahaha
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Bedankt voor de reacties allemaal.

Topic mag gesloten worden.



Ik ben het leven zo gewend en ga op deze manier verder.



Er niet aandenken is een betere oplossing dan de confrontatie opnieuw aan te gaan, ik vrees dat ik anders in een depressie beland.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 10 oktober 2011 @ 21:30:

@hans66



Ja hoop is een goed ding dat moet je altijd blijven behouden hoe klein de kans ook is.

Ik kan me voorstellen dat je autistische stoornis het onderhouden van sociale kan belemmeren maar er zijn genoeg autistische mannen die een relatie hebben dus er is nog zeker hoop voor je.

Tussen autistische mannen zijn er nogal wat verschillen, waarschijnlijk zijn die groter dan tussen niet-autistische mannen. Ik lijk tegen het ontstaan van relaties totaal anders aan te kijken dan anderen. Ik ben van mening, of het zou logisch vinden, dat een vrouw meer of duidelijker signalen gaat uitzenden, als de man niet bij de eerste signalen reageert. Maar... dat doet een vrouw niet. Als een vrouw signalen uitzendt die ik niet zie of interpreteer, en ik reageer daardoor niet, trekt zij direct de conclusie dat ik niet geïnteresseerd ben. Mijn conclusie is dan dat haar interesse niet zo groot is. En de meerderheid van de vrouwen lijken op dezelfde wijze te redeneren. Als de man niet reageert, is hij niet geïnteresseerd. Die conclusie vind ik voorbarig, maar de anderen niet. Tot mijn 42e heb ik daardoor nooit een relatie gehad. Daarna had ik genoeg van mijn maagdelijkheid en liet ik mij m.b.v. betaalde seks ontmaagden. Van tijd tot tijd maak ik gebruik van betaalde seks, en onbetaalde seks of een relatie behoort niet tot de mogelijkheden. Ik verwacht ook niet, dat dat binnenkort gaat veranderen.



quote:Als ik geen signalen ontvang dat een vrouw dat ze meer zou willen dan onderneem ik ook niks. Er zijn mannen gemaakt om alleen te blijven. En ja het is wreed maar ik ga er niet zo moeilijk over doen. Ik heb nog nooit een date weten te regelen misschien ligt het er ook aan dat er geen fysieke klik aanwezig is vanuit de kant van de vrouw.

Ik ben niet bekend met de kant van de liefde het is een volledig onbekend gebied voor mij en ik heb me er net als Hans min of meer bij neergelegd.

Ik denk op soortgelijke wijze. Vrouwen willen nu eenmaal niet, en het zou zeer fout zijn hen te dwingen.



quote:Nou dat valt nog wel mee hoor Ik heb een leuk leven.

Ik ben vaak wel goed gekleed. Als ik ga keuren bij hondenshows ben ik altijd keurig in pak, ruik ik goed en besteed ik nog eens wat extra aandacht aan mijn kapsel.

Tijdens salesbemiddelingen is dat niet anders. Ik besteed voldoende zorg aan mijn uiterlijk. Ik zie er niet supergoed uit dat vrouwen omkijken maar ze zullen ook niet omkijken dat ik heel lelijk zou zijn. Athans dat is mijn mening uiteraard heb ik daar wel eens mij twijfels over maar dat is normaal voor een man die zich bevind in mijn situatie.

Ik ben vaak netjes gekleed, ik accepteer geen kapotte of vieze kleding. Ik koop dan nieuwe kleding, of ik trek een andere bloes aan en de vorige gaat direct in de was. Ik ben altijd geschoren. Vroeger droeg ik een snor, maar ik draag nu liever geen snor. Ik heb zo mijn humor; ik ben sociaal en grappig op mijn manier. Ik hoor van collega's dat ik flirterige tendensen heb en zeer populair ben. En vrouwen maken weleens oogcontact en houden die weleens vast. Als ik goedgehumeurd ben glimlach ik, en dat wordt met een glimlach beantwoord. Voor mij heeft het verder geen betekenis meer, maar ik glimlach om sociale redenen en uit beleefdheid, niet meer vanwege seksuele interesse.



Ik hoor nog weleens dat ik een (erg) knappe man ben. Maar het is in strijd met het feit dat ik nooit een relatie heb gehad. Ik waag dan te betwijfelen dat dat zo is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik ben een vriendelijke,zorgzame, verantwoordelijke, eerlijke man. Als ik vroeger een vriendin zou hebben dan zou ik allerlei dingen ondernemen. Vaak uit eten. Film bezoeken. Vaak reizen. Romantische uitstapjes etc. Alleen dit is helaas niet voor mij weggelegd en ik maak liever gebruik van de mogelijkheden die er nog wel zijn in plaats van om te verdrinken in zelfmedelijden.

Ik ben wel somber af en toe. Het idee dat ik de zoveelste kerst weer alleen moet doorbrengen is op zijn zachtsgezegd vrij pijnlijk.



Ik lees verdriet in je post maar ook dat je in de slachtofferrol zit en je er bij neer hebt gelegd. Je bent geen 80 jaar, kom op jongen/man Leef! Je bent 37 jaar jong! Kom op zeg!

Hier ga je echt spijt van krijgen, dat je al op deze leeftijd de handdoek in de ring hebt gegooid.

Ik denk dat het niet zozeer is dat het niet voor je is weggelegd. Je weet op dit moment gewoon niet hoe je het moet doen/hoe je precies moet krijgen wat je wilt. Hoe je mogelijkheden voor jezelf kan creeëren...



De keuze is aan jou... Ik ben ervan overtuigd dat je nog steeds een relatie zou kunnen krijgen.

Je uitstraling is erg belangrijk en ik denk dat je die op het moment mist, zeker als je je schouders laat hangen en het niet meer ziet zitten.



Nogmaals de vraag ben je op dit moment depressief? Want als dat het geval is dan moet je daar iets aan gaan doen.



Nog een vraag: sport je regelmatig of niet?



En de vragen uit mijn eerder post over je werk: volgens mij ga je geregeld met mensen en klanten om of niet? Heb je communicatietrainingen of persoonlijkheidstesten weleens voor je werk gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 10 oktober 2011 @ 23:04:

Bedankt voor de reacties allemaal.

Topic mag gesloten worden.



Ik ben het leven zo gewend en ga op deze manier verder.



Er niet aandenken is een betere oplossing dan de confrontatie opnieuw aan te gaan, ik vrees dat ik anders in een depressie beland.



Okay, je moet het zelf weten.

Ik vond het singles reizen idee, echt iets vor jou om over na te denken.



Uiteindelijk gaat het doorbreken van routine je iets opleveren.

Het conserveren van een levenstijl waar je niet tevreden mee bent gaat je juist een depressie opleveren.

Nu of in de toekomst.



Maar..... het is jouw leven......
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Hai Pal! Goed, en met u?



Mwoehahahaa "pupil". Nee Pal nu onderschat je me
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je in op een datingsite. Regel een vrouw via viva. Reis naar Thailand. Ga op salsadansen dan kom je sowieso in contact met vrouwen. Onderneem dan ook wat leuks maar ga niet zwelgen in medelijden met je depressie.
Alle reacties Link kopieren
quote:gaia9 schreef op 10 oktober 2011 @ 23:07:

Hai Pal! Goed, en met u?



Mwoehahahaa "pupil". Nee Pal nu onderschat je me



Nou, lijkt me echt iets voor jou.

Heb 'r even gegoogled en ik snap gelijk haar fascinatie met Thailand!



hahahaha....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 10 oktober 2011 @ 23:04:

Bedankt voor de reacties allemaal.

Topic mag gesloten worden.



Ik ben het leven zo gewend en ga op deze manier verder.



Er niet aandenken is een betere oplossing dan de confrontatie opnieuw aan te gaan, ik vrees dat ik anders in een depressie beland.Ik vrees dat je er misschien al in zit als ik het zo lees...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen fascinatie voor Thailand, vind het eerder een vreselijk land met al die kinderprostitutie. Maar veel vieze oude dikke westerse mannen die hier geen vrouw kunnen vinden reizen naar Thailand toe voor meisjes of vrouwen. En succes hebben ze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Als ik vroeger een vriendin zou hebben dan zou ik allerlei dingen ondernemen. Vaak uit eten. Film bezoeken. Vaak reizen. Romantische uitstapjes etc. Alleen dit is helaas niet voor mij weggelegd en ik maak liever gebruik van de mogelijkheden die er nog wel zijn in plaats van om te verdrinken in zelfmedelijden.



Shjiiit maaan Ik probeer tot je door te dringen... Je praat echt alsof je 91 jaar bent... "Als/dan /als ik vroeeegaaaahhh...... "

En dat laatste, zwelgen in zelfmedelijden, dat is eigenlijk precies wat je doet. En zal ik je wat vertellen, dat vinden de meeste vrouwen ontzettend onaantrekkelijk (kijk naar Matthoo )

En ik bedoel dit niet rot, maar ik hoop dat je ogen open gaan....
Alle reacties Link kopieren
TO, doe vooral dingen waarbij je je goed voelt. Maar vrees ook niet te veel voor verandering, iets nieuws proberen. En ga je behoeften niet onderdrukken. Ik lees geen slachtofferrol, wel enigszins passiviteit. Uiteindelijk moet jij ontdekken waar je behoeften liggen en wat je nog verder wilt bereiken in je leven. Gemis of je gevoel ontkennen, onderdrukken, komt later vaak toch terug in de vorm van bijvoorbeeld intense spijt, of bijv (waar je al bang voor bent) depressie.

De keuzes zijn aan jou.

Schroom ook niet om hulp te zoeken als je voelt dat je teveel vast loopt.

Veel sterkte en succes verder.
Alle reacties Link kopieren
Hans66, waarom hemel je jezelf in godsnaam op om te vermelden dat er vrouwen zijn die jou een hele knappe man noemen?
Alle reacties Link kopieren
Thomas_More,



Het volgen van cursussen lijkt een vrij goed idee. Ik heb onlangs iets gelezen over NLP, Neuro-Linguïstisch Programmeren (maar dat heeft niets te maken met het programmeren van een computer), en over cursussen sociale vaardigheden. Alleen... ik werk 41 uur per week, en het lukt mij niet om dat in te passen. Ik ben ook gehecht aan vrije tijd: TV, gamen, maar ook zangles en koor. En andere optie is - aangezien ik PDD/NOS heb - cursussen van Leo Kannerhuis. Dat zou te veel uren van mijn werk kosten. Dus... ik kan mij niet zo veel aan anderen aanpassen als ik zou willen. Dat kon ik vroeger niet, en dat kan ik nu nog niet.





quote:ikbenlief schreef op 10 oktober 2011 @ 23:16:

Hans66, waarom hemel je jezelf in godsnaam op om te vermelden dat er vrouwen zijn die jou een hele knappe man noemen?Omdat het heel verwarrend en tegenstrijdig is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenlief schreef op 10 oktober 2011 @ 23:07:

Schrijf je in op een datingsite. Regel een vrouw via viva. Reis naar Thailand. Ga op salsadansen dan kom je sowieso in contact met vrouwen. Onderneem dan ook wat leuks maar ga niet zwelgen in medelijden met je depressie.



Over zwelgen in zelfmeelijden gesproken.

Waarom zit jij niet te "studeren"?
Alle reacties Link kopieren
Wel hij zit wel in de slachtofferrol : ergens wil hij het wel veranderen maar hij weet niet hoe het moet en ipv dat te erkennen en er iets aan te doen.

Kiest hij ervoor om bij de pakken neer te zitten en passief te blijven en het zogenaamd te accepteren.

Ik geloof er niks van. Hij vraagt ook aan ons zijn er nog mogelijkheden voor mij? Ergens hoopt hij er nog wel op.

Maar ja dan moet je er wel wat voor doen natuurlijk.

Op een stoel blijven zitten werkt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 10 oktober 2011 @ 23:09:

[...]





Nou, lijkt me echt iets voor jou.

Heb 'r even gegoogled en ik snap gelijk haar fascinatie met Thailand!



hahahaha....



No thanx, liever eentje met wat meer perspectief graag!



Ik denk overigens dat zij zich prima thuis zou voelen daar in Thailand; zomaar een gedachtegang hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:batwom schreef op 10 oktober 2011 @ 23:19:

[...]





Over zwelgen in zelfmeelijden gesproken.

Waarom zit jij niet te "studeren"?Tja en ze heeft het namelijk zooo druk dat ze zelfs die belangrijke mail nog steeds niet heeft kunnen sturen Álles gaat fout!
Alle reacties Link kopieren
Man ow man
Alle reacties Link kopieren
Hans66, hoe oud ben jij? Nog steeds maagd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven