daten afgebroken: cadeau

08-05-2014 11:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jammergenoeg heb ik besloten geen vervolgdates te plakken aan een mooie date-periode (2 maanden) dit omdat bepaalde zaken waar ik in de beginfase over twijfelde, die ik aan wilde kijken (met zijn medeweten) inderdaad regelmatig naar voren kwamen. Al met al zou ik niet eerlijk zijn geweest om dit door te zetten terwijl mn bedenkingen niet minder werden maar we wel meer aan elkaar zouden zijn gaan hechten wat het nog pijnlijker had gemaat.



Allemaal al pijnlijk en moeilijk genoeg voor ons beiden, maar nu gaf hij aan dat hij een cadeau voor me had wat nu waardeloos is geworden. Hij gaf aan een overtocht met boot naar Engeland te hebben geboekt samen met B&B ter plekke.



Ik wil hem door mijn besluit niet op kosten jagen en intuitief wilde ik deze boeking direct overnemen. Een vriendin van mij geeft aan dit onzin te vinden omdat hij nooit geinformeerd heeft naar mijn beschikbaarheid (tot moment van afbreken wist ik niets van zijn plan, sterker nog: die data zijn spitstijd in horeca en ik moet gewoon werken) bovendien vindt zij het zijn keuze - en risico - dit zo vroeg in een prille "relatie" te boeken.



Wat vinden jullie de netste manier om hier mee om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt. Maar dit is zijn probleem, hij heeft het risico genomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 08 mei 2014 @ 12:12:

Dat is het risico van het vak (man zijn).

Als je iets gaat boeken waar zij niets van weet ligt het risico geheel bij de man.



Als je samen iets gaat boeken en het gaat uit ligt het risico ook bij de man.



Heeee, wacht eens even?

Dat is natuurlijk niet altijd eerlijk hoor! Ha,Ha!! samen boeken is samen opdraaien voor annuleringskosten.. maar dat is mijn bescheiden mening. M.a.w. zo zou ik het willen en doen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Bij samen boeken zou ik wel eerst kijken of het geen optie is dat een van beiden het reisje met een ander maakt en dat die ander dan de helft van de boekingskosten overneemt, dat kan dan ook de vrouw zijn, net hoe het uitkomt. Als dat niet mogelijk is dan inderdaad wel de annuleringskosten delen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
heeft hij gezegd dat jij moet betalen ofzo? wat een gierigaard zeg, zo duur is zo'n bootreis niet, en hij kan toch lekker met een vriend gaan ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus ook zo'n muts die zich daar schuldig over zou voelen als het mij overkwam. Maar nu ik er niet bij betrokken ben en het dus van een afstand kan overzien zeg ik dat het geheel en al zijn eigen schuld is.



Wie boekt er dan ook een reisje voor een date als je nog helemaal in de beginfase zit. Helemaal als ze heeft aangegeven over bepaalde dingen te twijfelen. Eigen schuld dikke bult als hij zijn geld kwijt is omdat hij niemand anders heeft om mee te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat krijg je er nou van, als mannen niet eerst even advies vragen op het forum voor ze iets spontaans doen.



Niet jouw probleem TO, hier zou ik me echt niet druk over maken.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Je had toch sowieso niet gekund.
I believe in good

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven