Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
En laat ik nou nét zo'n periode hebben met een hoop stress waarbij mezelf verliezen in een foute gast zeer welkom zou zijn. Maar echt zoooo onverstandig. Mijn vrienden kennen mij, maar ik ken mezelf ook. Ben ik straks weer 5 jaar verder met een gast die meer van zijn vervoersmiddel houdt dan van mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 04 maart 2014 @ 21:14:

En laat ik nou nét zo'n periode hebben met een hoop stress waarbij mezelf verliezen in een foute gast zeer welkom zou zijn. Maar echt zoooo onverstandig. Mijn vrienden kennen mij, maar ik ken mezelf ook. Ben ik straks weer 5 jaar verder met een gast die meer van zijn vervoersmiddel houdt dan van mij.

Hahah. Sorry. Erg he.

Maare, je hebt mijn mailadres. Ik wil hem zien! Supernieuwsgierig waar jij je door van de wijs laat brengen.:)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem binnen!
Alle reacties Link kopieren
OOohh ik ook benieuwd!!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
I see I see.



Oke jongens. Ik heb dus nieuwe matches gemaakt. Een zeer divers clubje mannen geworden. Eens zien.
Alle reacties Link kopieren
Philein vindt hem cute en er niet playerig uitzien. En dát is nu net het probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 04 maart 2014 @ 21:29:

Philein vindt hem cute en er niet playerig uitzien. En dát is nu net het probleem. Haha. Ik ben erg benieuwd hoe hij communiceert met je. Maar ik begrijp het al: smooth.
Alle reacties Link kopieren
Smooth, zelfverzekerd en natuurlijk. Niet voor niks stemde ik binnen een uur in met een date. Dat doe ik normaal echt nooit. Ik was meteen ingepakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 04 maart 2014 @ 21:38:

Smooth, zelfverzekerd en natuurlijk. Niet voor niks stemde ik binnen een uur in met een date. Dat doe ik normaal echt nooit. Ik was meteen ingepakt.

Haha. Ik moest hard lachen hier, fantastisch.

Frizz, je hebt te maken met een pro denk ik. Binnen een UUR. WTF.
Alle reacties Link kopieren
Ja máár... Nu heb ik dus bedacht dat ik hem live heus wel de baas kan. Dat ik hem dan meteen doorzie en en dat de magic gone is. En dat hij vervolgens baalt dat ie mij niet kan krijgen.



Net zoiets als met zo'n heel duur kledingstuk wat je ziet hangen in de winkel en vervolgens past in de hoop dat het niks is zodat je met een gerust hart en een volle portemonnee naar huis kan.



Dat ik er zelf in geloof he?
Alle reacties Link kopieren
oeff.... ik krijg er plaatsvervangend zenuwen van
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Zullen we met z'n allen daten met hem donderdag. Gewoon voor de fun?
Alle reacties Link kopieren
Hahah Frizz, weet waar je aan begint. Mijn Tinderman (enigszins vergelijkbaar met de jouwe ben ik bang) kon mij in real life ook prima aan. Ik heb dat serieus zelden, dat ik verbaal tekort schiet. Hij was sterker, zonder dat het een strijd was.

Dus tja, geloof vooral niet in jezelf, haha

Maar ik ga met je mee hoor donderdag. Samen redden we het met gemak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mee
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!



(of gaat dat tegen mijn eigen tinder-verbod in?? hmm)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn de gevaarlijkste, degenen die ons stil krijgen. Dat gaat bij mij eigenlijk altijd mis.



Leuk, met zijn allen. Ik heb alleen nog geen locatie.



Stel je voor dat je ergens afspreekt met je date, en alle tafels om je heen zijn bezet door Viva forummers.
Alle reacties Link kopieren
Frizz, in jouw geval denk ik dat het gewoon het beste plan van dit jaar is.

En als je dan stil wordt, dan nemen wij de tekst even van je over.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook mee! Kan ik meteen oefenen
Alle reacties Link kopieren
Oke. we hebben al een tafeltje vol.

Hoe laat Frizz?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Ik weet alleen de dag, geen tijd, geen locatie. Ik ben er ook niet meer over begonnen omdat ik dus nog niet weet of ik ga.



En ik weet ook nog niet hoe ik hem eventueel moet afwijzen. Alhoewel mijn beste vriend zegt: "Gewoon zo Frizz: 'LATERS!', en dan blokkeren". Maar dat wil ik natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ik vind dit zo grappig. Is die vriend van je nog vrij soms?



Nee serieus. Tja. natuurlijk ga je hem niet ineens blokkeren. Dat is een beetje gek.

Maar het is aan hem om die afspraak even concreet te maken en dan aan jou of je erop ingaat. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Nee al jaren gelukkig getrouwd!



Ja tuurlijk.
Donderdagavond Tinderdate? Gezellig, waar en hoe laat?
Alle reacties Link kopieren
Shit. Ik heb allerlei Tinderberichten gemist.

Beetje raar: ik spreek iemand sinds vandaag en doet al een voorstel voor een afspraak. Soms kun je ook echt te snel gaan. Ik weet verdomme nog niet eens wat z'n ouders doen.

Nou ja, hij overtreft jouw man nog niet, Frizz. Dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel doorgaat. Gister nog wel even een goed gesprek gehad en hij weet nu in ieder geval dat ie geen seks hoeft te verwachten.

En het was een leuk gesprek. Hij vertoont echter ook de eerste tekenen van ziek worden, dus nog even onder voorbehoud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven