Eerste keer uiteten met een man

06-07-2014 21:10 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal.



Deze stuntelkip gaat morgen voor het eerst uit eten met een man.

Ik ben nog nooit met een man uit eten geweest, iemand tips wat ik moet doen, of juist moet laten? Ben zo vreselijk zenuwachtig
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
quote:fireandice schreef op 06 juli 2014 @ 22:12:

geen spareribs bestellen want die kun je op geen enkele manier charmant eten Weinig is zo woest aantrekkelijk als een vrouw die spareribs eet
Maar waarom ben je zo zenuwachtig dan? Is het de man van je dromen en gaat-ie nou zien dat je saus weer door je neus naar buiten komt als je eet of zo?



Anyway: neem iets wat je lekker vindt, en ga vooral niet proberen hem te imponeren door dingen te kiezen die je eigenlijk zelf niet lekker vindt maar waarvan jij denkt dat ze chic zijn of zo.

En eet geen muizehapje. Een vent die je mee uit eten neemt vindt het doorgaans niet erg leuk als je beweert na een half bordje sla vol te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Charmante avatar heb je TO..
Alle reacties Link kopieren
dankje,



en nee ik bunker normal gesproken erg goed zeg maar, als ik ga wokken eet ik 15 sushi minimaal en nog creme brulee en dan de rest nog :):):)

dus dat word inhouden hahaha



ik ben heel onzeker ik heb nooit durven eten/drinken bij andere mensen sinds paar jaar lukt het aardig maar heel bescheiden
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Alle reacties Link kopieren
Houd je wel in gedachten dat jij vast wel heel leuk van jezelf bent voor de 'ware' en dat het niet om kleding gaat als je met iemand echt een klik hebt? Deze oudere man waar je misschien tegenop kijkt, is waarschijnlijk ook een gewoon mens, net als vele anderen.
Ach, zo charmant vind ik hem niet als hij een wokrestaurant een goed idee vindt... Je hoeft echt niks bijzonders te doen hoor. En so what als je een beetje stuntelt? Dat hoort dan toch bij je? Als hij je leuk vindt is dat helemaal niet erg. Mijn date vindt het prachtig als ik aan het stuntelen ben met mijn eten, of met wat dan ook, en hij kan zich rot lachen. Dan lach ik gerust mee, want hij is zelf minstens zo lomp.

Hij is verdorie 45, die man heeft echt wel wat gezien in die jaren. Die zou niet eens mogen schrikken als je wél aan de spareribs gaat ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 06 juli 2014 @ 21:13:

De vork in je linker hand en het mes in je rechter, geen spagetti bestellen en geen sushi gaan eten.Juist wel. En dan net zoals Lady en de Vagebond heel romantisch samen een spagettisliert naar binnen slobberen.
Waarom zo vallen over die woktent? Chic is het niet, maar als to's date weet dat ze nerveus wordt van eten is een informele tent wellicht een betere keus dan een chic restaurant.
quote:Ginevra schreef op 06 juli 2014 @ 23:06:

Waarom zo vallen over die woktent? Chic is het niet, maar als to's date weet dat ze nerveus wordt van eten is een informele tent wellicht een betere keus dan een chic restaurant.Als ze dat leuk vinden, vooral doen. Het is denk ik (voor mij in ieder geval) het verschil tussen de sfeer van een woktent en het gegeven dat voor beiden 'charmant' het codewoord lijkt te zijn en TO die zich zo druk maakt.
Alle reacties Link kopieren
Doen: relax. Dan ben je het leukste.

Al die regeltjes, als hij wil kussen doet hij toch wel een poging.

Ik vraag me af hoe leuk dat is, twintig jaar verschil. En of hij ooit nog kinderen wil.
Hij is bijna twee keer zo oud ?!
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 07 juli 2014 @ 02:23:

Hij is bijna twee keer zo oud ?!

Nou en?

Zijn piemel zal er toch niet afgevallen zijn?
quote:yolcu schreef op 06 juli 2014 @ 22:35:

Ach, zo charmant vind ik hem niet als hij een wokrestaurant een goed idee vindt...

Nee precies, zo'n vreetschuur uitkiezen voor ons eerste etentje samen zou ik best 'n afknapper vinden. Door het all you can eat principe kom je daar ook tussen de gezinnen met kinderen te zitten lijkt me en da's niet bepaald romantisch.

Een bistro met 'n goeie ala carte kaart was 'n beter idee geweest.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 25 en gaat voor het eerst uit eten....met een man.....??



Yeah right.
Alle reacties Link kopieren
@yoshe dat kan toch wel als TO erg onzeker is



Wel een flink leeftijdsverschil vooral als jij 'jong' bent voor je leeftijd (nog nooit uit eten geweest, onzeker, hecht veel waarde aan zijn opmerkingen over je uiterlijk). Pas op dat het niet ongelijkwaardig wordt.
Het leeftijdsverschil is veel te groot. Nu kan 't nog net, maar over 5 jaar is 't een ouwe lul van 50 terwijl jij dan in de bloei van je leven komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 06 juli 2014 @ 21:29:

[...]

Natuurlijk doe jij geen colbert aan.

Het is een date, geen sollicitatiegesprek.Daarom hebben mannen vaak een colbertje aan, voor ons is 't wel zo :p
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:meidmetmissie89 schreef op 06 juli 2014 @ 22:01: hij is 45 ik 25Dat is een groot leeftijdsverschil.

Is hij jouw sugardaddy soms?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:marseille schreef op 07 juli 2014 @ 07:18:

@yoshe dat kan toch wel als TO erg onzeker is



Wel een flink leeftijdsverschil vooral als jij 'jong' bent voor je leeftijd (nog nooit uit eten geweest, onzeker, hecht veel waarde aan zijn opmerkingen over je uiterlijk). Pas op dat het niet ongelijkwaardig wordt.



Ik krijg hier een heel raar gevoel bij. Een onzekere TO van 25, een man van 45 die wil dat ze zich netjes aankleedt maar dan te beroerd is om haar fatsoenlijk mee uit eten te nemen. Een woktent, kom op zeg. Daar ga je verplicht heen met een personeelsfeest of als oma 80 wordt maar niet voor een leuke avond.



Mijn gevoel zegt dat die ongelijkwaardigheid er allang is.....
Als je een oudere man zoekt, kies er dan eentje die je meeneemt naar een fatsoenlijk restaurant. Wat wordt jullie eerste weekend weg? Naar een jeugdherberg?😃
Alle reacties Link kopieren
quote:marseille schreef op 07 juli 2014 @ 07:18:

@yoshe dat kan toch wel als TO erg onzeker is

En TO is nog nooit eerder in een restaurant geweest? En heeft nog nooit eerder gezien wat mensen dan aantrekken?



Maar gezien TO haar andere topics zal ze wel heel erg bleu zijn. Ik vraag me dan ook af welke bedoelingen deze man heeft.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eten, niet alleen een salade omdat je indruk wilt maken met je zelfbeheersing.

Eet niet iets "moeilijks" als garnalen in de schil of spaghetti.

Maar bovenal: geniet er van!





Overigens ben ik erg benieuwd naar een man van 45 die voor een afspraakje in een wokrestaurant kledingeisen stelt.

Niet echt een mondaine levensgenieter, vermoed ik....





Ik verdien zelf de prijs voor de meest vernederende kennismaking met zijn ouders"

ik bleef eten, ze aten spaghetti en ik kreeg een giga-bloedneus, midden op mijn bord....
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 07 juli 2014 @ 08:21:

Als je een oudere man zoekt, kies er dan eentje die je meeneemt naar een fatsoenlijk restaurant. Wat wordt jullie eerste weekend weg? Naar een jeugdherberg?😃Als TO zich netjes gedraagt en aankleedt wat hij wil mag ze volgende keer vast mee naar Van der Valk. Of weekendje Preston Palace. Voor deze charmeur is alleen het beste goed genoeg.
Het is best komisch om te zien wat TO schrijft, en wat voor oordelen er volgen op basis van net niet goed lezen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me dan toch wel af hoe het is verlopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven