Eerste keer uiteten met een man

06-07-2014 21:10 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal.



Deze stuntelkip gaat morgen voor het eerst uit eten met een man.

Ik ben nog nooit met een man uit eten geweest, iemand tips wat ik moet doen, of juist moet laten? Ben zo vreselijk zenuwachtig
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Alle reacties Link kopieren
Gewoon jezelf zijn! Niet meer en niet minder. Tja en al ratel je aan één stuk door en stuntel je. Als dat bij je past. Dan is dat maar zo toch.



Ik date regelmatig, en ik vind het echt belangrijk dat ik bij iemand mezelf kan zijn.

Ooit had ik een date en ging ik met een man naar de kermis. Toen we een oliebol hadden gegeten zat ik helemaal onder het poedersuiker. Genant? Nee, ik ben nou eenmaal onhandig en voelde me dusdanig op mijn gemak bij hem, dat ik me er helemaal niet voor schaamde. We kregen een relatie en hebben er daarna nog vaak om moeten lachen.

Een keer kreeg ik op een date maar liefst twee keer een bloedneus. Ook lekker charmant. Tja, kan gebeuren.

Tijdens een andere date, zat ik met een man aan een tafeltje. Ik zat op zo'n soort bankje. Toen ik op stond om naar de wc te gaan, was ik zo onhandig dat ik op de grond viel. (aiiii genant) Maar ja, dat is ook wel iets wat typisch iets is voor mij.



Weet je, maak je geen zorgen. Je kan daar wel je perfecte zelf gaan uithangen en zenuwachtig zijn. Niemand is perfect. Ben gewoon lekker jezelf. Veel plezier.
Ik ben bang dat deze man van de wereld naar de ober gaat knippen en/of fluiten om duidelijk te maken dat hij een voorkeursbehandeling verdient.



Nog een tip: reserveer nu alvast de taxi die je op een afgesproken tijdstip komt ophalen om je veilig thuis af te leveren.
quote:MEFunny schreef op 07 juli 2014 @ 12:44:

Vraag me dan toch wel af hoe het is verlopenidd
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 07 juli 2014 @ 10:58:

Het is best komisch om te zien wat TO schrijft, en wat voor oordelen er volgen op basis van net niet goed lezen.







TO, trek iets aan waar je je prettig in voelt, of dat nu een colbert is of een jurkje. Neem eten wat je lekker vindt en wees verder jezelf. Iedereen is weleens zenuwachtig voor een date, ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt!
Alle reacties Link kopieren
quote:meidmetmissie89 schreef op 06 juli 2014 @ 21:32:

Hij is een tikkeltje ouder als ik :(Hij is niet een tikkeltje ouder, hij is véél ouder. Een leeftijdsverschil van 20 jaar. Hij is zelfs zo oud dat hij je vader zou kunnen zijn. Maak jezelf niks wijs.
Alle reacties Link kopieren
Ach genoeg relaties met een groot leeftijdsverschil dat prima werkt Medina.



TO ik ben wel heel benieuwd hoe het gegaan is gisteren!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik ben ook benieuwd!
quote:DrMelfi schreef op 07 juli 2014 @ 08:58:

[...]

Als TO zich netjes gedraagt en aankleedt wat hij wil mag ze volgende keer vast mee naar Van der Valk. Of weekendje Preston Palace. Voor deze charmeur is alleen het beste goed genoeg.





Ik lijk wel een wijf maarruh... Hoe is het gegaan, TO?
Alle reacties Link kopieren
Ja wil ik ook weten en ik ben echt een wijf!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is to nu vier maanden zwanger als ik jet nieuwe topic mag geloven
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik las het ook...

Niet te hopen dat ze aan de sushi is geweest...
Grumpf. Is het weer zover?
Is zij dat? Djeez.
Je bent behoorlijk zwanger en gaat nu daten met een andere man?

Weet hij dat je zwanger bent? En al moeder?
TO zoekt een mealticket?
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 juli 2014 @ 22:34:

Je bent behoorlijk zwanger en gaat nu daten met een andere man?

Weet hij dat je zwanger bent? En al moeder?Even voor de chronologie: gisteren date. Vandaag ontdekt dat ze zwanger is. Dus nee.
Alle reacties Link kopieren
Vast een vriendin die onder hetzelfde account (mee)schrijft



Wel bijzonder dan toch: voor het eerst uiteten met een man en dan zwanger zijn/worden. Is weer eens wat anders dan al die door-de-pil-heen-zwanger topics.



Ik ga maar niet meer uit eten met een man dan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Kun je van wokken zwanger raken? Verrassend!
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 08 juli 2014 @ 23:15:

Vast een vriendin die onder hetzelfde account (mee)schrijft



Wel bijzonder dan toch: voor het eerst uiteten met een man en dan zwanger zijn/worden. Is weer eens wat anders dan al die door-de-pil-heen-zwanger topics.



Ik ga maar niet meer uit eten met een man dan.Ik vind dat een erg vervelende insinuatie. Het enige wat ik doe is de informatie uit twee topics combineren, omdat ik in de reacties zie dat men niet (goed) leest. Of je op basis van die informatie de TO gelooft of niet, zal me worst wezen. Als je denkt dat TO een trol is, prima, zeg dat dan. Maar ik vind het wel kwalijk dat je op basis van één reactie mij uitscheldt voor medetroller.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 09 juli 2014 @ 16:35:

[...]





Ik vind dat een erg vervelende insinuatie. Het enige wat ik doe is de informatie uit twee topics combineren, omdat ik in de reacties zie dat men niet (goed) leest. Of je op basis van die informatie de TO gelooft of niet, zal me worst wezen. Als je denkt dat TO een trol is, prima, zeg dat dan. Maar ik vind het wel kwalijk dat je op basis van één reactie mij uitscheldt voor medetroller.



Huh? Waar scheld ik je uit dan? En waar precies beticht ik je van trollen? Ik vind het jammer dat je het zo hebt opgevat want zo was het absoluut niet bedoeld. Ik loep zelden en wanneer iemand dat wel doet of een paar dingen uit andere posts combineert, levert dat bijv. wel eens tegenstrijdigheden op bij een TO in wat zij/hij schrijft. Daar reageerde ik op, zeer zeker niet specifiek op/naar jou.



Je had kunnen vragen hoe ik het bedoelde, in plaats van gelijk met beschuldigingen te strooien.



Dank je.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 09 juli 2014 @ 16:35:

[...]





Ik vind dat een erg vervelende insinuatie. Het enige wat ik doe is de informatie uit twee topics combineren, omdat ik in de reacties zie dat men niet (goed) leest. Of je op basis van die informatie de TO gelooft of niet, zal me worst wezen. Als je denkt dat TO een trol is, prima, zeg dat dan. Maar ik vind het wel kwalijk dat je op basis van één reactie mij uitscheldt voor medetroller.Huh? Waar heb jij het nou over? Ze spreekt haar vermoeden toch uit over TO, niet over jou. Althans zo lees ik het.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 09 juli 2014 @ 18:48:

[...]





Huh? Waar scheld ik je uit dan? En waar precies beticht ik je van trollen? Ik vind het jammer dat je het zo hebt opgevat want zo was het absoluut niet bedoeld. Ik loep zelden en wanneer iemand dat wel doet of een paar dingen uit andere posts combineert, levert dat bijv. wel eens tegenstrijdigheden op bij een TO in wat zij/hij schrijft. Daar reageerde ik op, zeer zeker niet specifiek op/naar jou.



Je had kunnen vragen hoe ik het bedoelde, in plaats van gelijk met beschuldigingen te strooien.



Dank je.Ok, aangezien je het niet zo bedoelde, bied ik mijn excuses aan voor de te snelle conclusie. Het was inderdaad netter geweest van mij om te vragen of je mij bedoelde met "zeker een vriendin die meeschrijft".
Alle reacties Link kopieren
Oke Loona, sportief van je
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 12 juli 2014 @ 10:16:

Oke Loona, sportief van je En van jou, dat je nog even reageert. Zand erover!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven