Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Zo was het bij ons ook zonwolken. Hij was zichzelf kwijt, twijfelde maar wilde toch verder met me. En vandaag een app. Het is over, hij gaat terug naar zijn ex. De ex waar hij uitsluitend platonisch contact mee had. De ex waar het helemaal klaar mee was. Ik voel me voorgelogen en gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Nu begrijp ik waarom hij tijd voor zichzelf nodig had. Om bij haar te zijn.
hier ook een slechte dag. fysiek voel ik het weer..dat is lang geleden. benauwd en neiging om in paniek te schieten...:( sorry dat ik jullie niet echt kan op peppen. Klote Monroe dat hij terug is gegaan naar zijn ex. Ik kan me voorstellen dat je je gebruikt voelt. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Monroe: wat ontzettend kut!! Damn zeg, denk je dat het niet erger kan... krijg je dit....



Maka: ik heb het ook al twee dagen, dat fysieke. Verschrikkelijk, dat ik echt bijna barst (lichamelijk gevoel) van het missen. Dat ik wil bellen, huilen, zeggen dat ik hem mis. Zo hard!! Het overweldigt me weer even helemaal.

Vannacht ook weer heftig gedroomd, ik ben vooral woedend in mijn dromen, en hij lacht me uit in die dromen. Ik scheld, ik gooi met dingen, ik maak hem uit voor rotte vis en hij lacht alleen maar. Ik word erg gewoon hels van dan.



Zonwolken, ik weet niet wat 'erger' is: jij lijdt omdat zij lijdt. Ik lijd, omdat hij niet lijdt. Het is niet te vergelijken met elkaar, maar pijn doet het allebei.
Alle reacties Link kopieren
Fysieke pijn is ook herkenbaar vorig weekend een paniek aanval gehad en waar ik die normaal kan laten afvloeien (enkele jaren terug veel last van gehad) kon ik er nu echt niet alleen uit komen.



Ik wil haar zo graag terug, hou me met alle macht vast aan alle lijntjes maar ben zo bang dat ik dat voor niks doe. Ik kan niet loslaten zolang zij mij hoop geeft maar als ik vraag of ze mij letterlijk kan zeggen dat ze me niet meer wilt dan zegt ze dat ze dat niet kan..



Ik had verwacht dat het na 6 weken beter zou zijn..



Pollewop dat zijn ook nare dromen, hoe lang is het al uit tussen jullie?



Monroe, wow dat is ook niet eerlijk, hoe kunnen mensen zo zijn? Heb je wel mensen om je heen die je steunen?
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar wat jullie schrijven. Ik voel me zo vreselijk alleen en zou ook zo graag willen dat alles weer goed kwam. Ik huil de ogen uit mijn hoofd.



Wat vreselijk rot voor je Monroe, je zult naast je verdriet ook vast heel boos zijn.



Zonwolken, die onduidelijkheid is ook vreselijk. Het is zo pijnlijk als je iemand terug wilt en je bent afhankelijk van de keus van de ander.



Hopelijk ga je een betere nacht tegemoet Pollewop, overdag is het al zo moeilijk en als het dan 's nachts ook doorgaat is het helemaal vreselijk.



Hoe gaat het nu met je Maka? Hopelijk heb je geen paniek aanval gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie trouwens ook dat niets meer leuk of interessant is? Dingen waar ik normaal plezier uit haal boeien me totaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paard, ondertussen betaal ik iemand anders die enkele dagen voor haar zorgt.. Omdat ik het niet kan de puf niet heb geen zin, paard samen met ex gekozen ook trouwens..



Dus ja ik herken de des interesse in dingen zeker!
Alle reacties Link kopieren
Het paard herinnert je dan natuurlijk ook aan je ex. Kan me voorstellen dat dit geen afleiding geeft. Wel jammer want dieren kunnen wel veel liefde en troost geven. Mijn kat is de hele dag nat van het knuffelen tijdens het huilen. Gaat je ex ook niet naar je paard toe?



Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat er weer een moment komt dat ik kan genieten van dingen. Hebben jullie dat ook?

Arm katje :D haha..



Ben lekker gaan wandelen en nu weer wat beter, het is niet anders. Volhouden. Het wordt vanzelf beter. Denk ik
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij vindt de kat het niet zo erg hoor, hij spint er gelukkig nog bij



Wat goed van je dat je bent gaan wandelen. Wandelen is hartstikke goed voor je maar ik kan mezelf er soms echt niet toe zetten om ook maar 1 stap te zetten alleen.



Deze dag schiet gelukkig al een beetje op. Hopelijk kan ik straks slapen en stopt het malen in mijn hoofd. Worden jullie ook helemaal gek van al die vragen die door je hoofd schieten?
En idd. Ik moet niks meer. Ik zie alleen nog mensen die ik wil zien, doe dingen die ik wil doen etc. Niks moet .. Nu even niet!
gelukkig maar salie thee. Ik zou ook graag een beestje willen maar ben te weinig in Nederland daarvoor. Ik mag zo ook gaan slapen..:)
Alle reacties Link kopieren
Ja Maka, dieren kunnen zo veel liefde geven maar als je vaak van huis bent is een huisdier niet te doen.



Ik wens je voor straks een fijne nacht en hopelijk gaat het morgen iets beter.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden.

Ik lees al een aantal dagen met jullie mee en ik herken t zo allemaal, normaal schrijf ik nooit mee op een forum maar heb nu echt de sterke drang om dat wel te doen.



Na een relatie van 2,5 jaar is t nu ong. 5 maandjes over en dat kwam van hem af. Ik was gebroken, ik had me nog nooit zo gevoeld, viel af bij t leven, at niets meer, sliep niet meer. Nadat t over was tijdje geen contact gehad en als we contact hadden liep dat uit op ruzie.

Nu hebben we 2 weken geleden ineens weer contact en dan ook goed. We wilden elkaar dan ook weer zien, zo gezegt zo gedaan, was een prima avond, gezellig ook maar ik zelf merkte dat ik na onze ontmoeting weer "terug bij af was" nu niet zo erg als aan t begin maar ik klampte me weer aan hem vast.



Nu heb ik gister aan hem medegedeeld dat t voor mij te snel gaat, gevoelens gaan op en neer en dat ik hem van mezelf moet loslaten, heb hem dan ook op een lieve manier gevraagd om mij die rust te gunnen.

Dussss ik moet er aan geloven om ook mijn ex met rust te laten, dag 1 is voor mij in gegaan!



Excuses voor mijn lange verhaal misschien, maar wilde even kort vertellen hoe t in zijn werk zit...:)



Meiden ik vind t sterk dat jullie t zo volhouden om t zo maar even te noemen, allemaal ong. dezelfde situatie dus je kan elkaar "oppeppen" zover dat gaat.
Jij ook! Elke dag weer een nieuwe dag! Laten we door ademden, en hij blijft nog steeds een sukkel..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pinky25, wat knap van je dat je naar je gevoel luistert en voor je zelf kiest. Het zal waarschijnlijk niet de makkelijkste stap zijn maar uiteindelijk wel de beste.
Alle reacties Link kopieren
Doorademen is een goed idee Maka, dat kunnen alle sukkels ons in ieder geval niet afnemen
Idd, ik ben ook bang als ik weer contact heb dat ik aan heb vast klamp. Succes met de eerste weken Pinky!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, ik ga vol houden!!



Ik merkte dat ik weer onrust kreeg door dat ik steeds weer op mijn Whatsapp zat te kijken of hij wat gestuurd had of een reactie of iets.

Nadat we elkaar weer gezien hadden na die maanden zei hij nog gevoel te hebben, me mist (daar kwam het dan op neer) maar dat hij een relatie niet meer zag zitten maar hij zei ook zeg nooit nooit. Hierdoor blijf je hoop houden, maar uit eindelijk zoals jullie velen hier kreeg ik nie de reacties of antwoorden wat ik wilde, alsof t soms ook een vreemde was. Ik begon weer te piekeren, te malen waar door ik weer slecht begon te slapen. Nadat ik al dat verdriet, pijn en ellende had gehad de 1e weken wilde ik dit niet nog een x mee maken. Dus vandaar deze keuze en nu heb ik voor mijn gevoel weer de "touwtjes" in handen en niet hij. T was niet de makkelijkste maar wel de beste denk ik, ik merk dat ik nu al wat meer rust heb!



Dus meiden t is soms goed om "hard" te zijn zeker als je hoop blijft houden terwijl je in je achterhoofd weet dat t niet meer goed komt. Hoop blijft er altijd denk ik.

Voor jezelf kiezen is soms t beste en t sterkste denk ik. Dit wil ik jullie dan even mee geven... T geeft echt wat meer rust...
Alle reacties Link kopieren
@Maka22: Jaa ik zou t ook volhouden zoals je t nu doet hoor ook al is dat moeilijk, ik vind t echt sterk! Waarschijnlijk gebeurt dat ook als je weer contact met je ex krijgt, je blijft toch een zwak houden...
Alle reacties Link kopieren
Als ik je verhaal zo lees ben je een sterke vrouw Pinky. Ik denk dat je het zeker vol gaat houden!
Alle reacties Link kopieren
Nja dat was ik altijd wel Salie-thee, heb mezelf wel echt terug moeten vinden hoor de afgelopen maanden, ben er nog zeker niet. Ik probeer te denken wat t beste is voor mijzelf in dit geval, ik voelde t weer aan komen t vast klampen werd er ook super onzeker van. Maar eens kijken of ik t volhoud maar t moet!!

Liefdesverdriet is echt killing man man...



Ik vind jullie allemaal echt sterk hier op t forum! Toch wel trots dat wij vrouwen dit aan kunnen en hoe lief wij eigenlijk zijn



Herkennen jullie dat ook dat onzekere? Vreselijk
Dank je! En voor iedereen:



Ik vond dat hij heel vreemd deed alsof hij vindt dat ik iets verkeerd heb gedaan de afgelopen tijd. Of nouja ik ken hem al jaren en ik weet dat hij mij van alles verwijt, maar nu dat hij mij iets nieuws verwijt ofzo. Goed, kan het ook niet uitleggen en wat ik heb gedaan is al rot genoeg natuurlijk. Maar hij gaf mij het gevoel dat ik opnieuw iets vreselijks had geaan gisteren.



Ik heb hem vannacht geblokkeerd overal waar het kan, gewoon omdat ik zijn whatsapp en Facebook statussen blijf bekijken en omdat ik geen zin meer heb in elkaar aantrekken en afstoten, kreeg ik vanmiddag een telefoontje van hem dat hij dat niet vond kunnen, want na zoveel jaar kunnen we het ook anders afsluiten; terwijl ik niet zo goed weet wat er nog afgesloten moet worden. Het is over, laten we dan allebei maar verder gaan zonder elkaar in de weg te zitten.
Goedemorgen! Rdvv goed dat je alles hebt geblokkeerd. Het lijkt misschien hard maar je hebt de ruimte en tijd nodig om te herstellen. Laat hem..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven