Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 17 februari 2015 @ 08:11:

Hoe is het nu met jou, Dreamer?



Na het gedoe van dat bedreig etc stukken beter. Heb het achter me kunnen laten en maak me er niet meer druk om!



Ben een heel ander mens geworden en ga een betere toekomst tegemoet!



Doei ex! Hallo gelukkige wereld!
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Maka! Is het al tijd voor een nieuw topic? ))
Alle reacties Link kopieren
Ben je toe aan een nieuw topic Pollewop?
Hee Pollewop en monroe!



Heb een rommelige week maar ik ben er bijna klaar voor. Ik

ben er achter gekomen dat ik schijnbaar een soort van automatisch wacht op

een man zijn plannen en het irriteert mij zo dat ik schijnbaar mijn leven in vul

waar zij nog ruimte voor me hebben. Dus ik pak het anders aan. Ik vul mijn leven in

en mijn date ziet maar of hij komt. Echt grrrr....

Heel confroterend maar weer wat geleerd. Hij kan er niks aan doen.Ik doe het allemaal

mijn zelf aan. Waarom kan ik niet normaal een relatie beginnen. suf!



Ex ook nog contact gehad, aangezien hij niet anders kan dan te lieve berichtjes sturen

heb ik die ook maar even geparkeerd.



Mannen wat moet je ermee?



Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog middenin een stukje verwerking dus mij kun je momenteel beter niet vragen wat je met mannen moet. Door de gehaktmolen en er hondenvoer van maken, zoiets.
Ja goed idee. Maar serieus. Bij mij gaat het stukken beter na vorig jaar. Ik wil alleen voorkomen dat ik ooit weer zo diep ga. Dus let beter op. Ik hoop dat jij ook snel weer in rustigere vaarwater zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het punt te bereiken waarop ik weer zo diep kan voelen voor iemand. Maar dat is een onderwerp voor het nieuwe topic.
Diep voelen is 1 ding, maar ik wil niet meer mezelf kwijt raken. dan maar liever alleen zijn.

Stuk rustiger en ik vermaak mezelf ook prima!

Alle reacties Link kopieren
Ik wil me hier ook melden, zie Kriebels, en nu? voor het hele verhaal..



Hoe laat je los als je bijna elke dag met diegene aan 't werk bent en wel moet (want niemand op werk "mag" het weten)? Verwijderen van social media valt op bij collega's dus dat doe ik liever niet (wel al ontvolgt, maar dan krijg ik toch de neiging om te checken) en zijn nummer heb ik verwijderd (mocht hij een werkgerelateerde vraag hebben kan hij me toch altijd nog contacten en zal ik normaal beantwoorden, maar dan kan ik niet in een emotionele bui domme dingen doen).

Ik wil normaal tegen hem kunnen/blijven doen, maar ik merk dat ik het er de afgelopen dagen erg moeilijk mee heb (omdat hij me dus blijft opzoeken, plagen etc. via app en op werk, en ik hem gister heel erg zag lopen flirten met een ander voor mijn neus) en heb hem dit ook gezegd. Hoop dat ie er rekening mee houdt, als in dat ie me minder opzoekt/plaagt, maar ik moet dus wel elke dag tegen hem aankijken (en als dat ene meisje er dan toevallig weer is, ze is dan wel van een ander bedrijf dus is er niet vaak, moet ik tegen die twee lopen aankijken)..

Oef..



En nu ga ik even jullie verhalen lezen :P
Loslaten is moeilijk als je elkaar blijft zien. Weet niet of ik het zou kunnen als je elkaar nog zo vaak ziet. Merk zelf dat ik een dip heb, elke keer als ik ex gezien heb.



En net als Maka weet ik dat ik teveel over had voor ex, en mezelf daardoor kwijt ben geraakt.

Als hij maar gelukkig was, en het is heel zuur als je naderhand ontdekt dat het niet had uitgemaakt wat ik had gedaan. Heb het idee dat het ongelukkige, onrustige gevoel diep van binnen zit bij hem, en dat ik daar niets aan had kunnen veranderen. Hij lijkt er nu alleen maar ongelukkiger op te worden in zijn uppie. (Correctie; met zijn nieuwe vlam)

Ik krijg in ieder geval regelmatig de vraag wat er met hem aan de hand is, want hij ziet er slecht / grauw / niet gelukkig uit.



Merk nu ook dat het bij mij allemaal heel dubbel voelt.

Zie steeds beter in dat ik beter af ben zonder ex, maar ik ben heel boos dat ik hierdoor mijn huis kwijt ben geraakt. En als hij had willen praten en dingen had willen aanpassen hadden we het samen gered, maar hij wilde niet aan de relatie werken, het moet allemaal vanzelf gaan. En als de volgende "patiënt" al bij de deur staat te wachten, dan is het toch veel makkelijker en spannender om je in een nieuwe relatie te storten?



Zo lang ik hem niet zie gaat het wel, als we elkaar zien knettert het gewoon nog tussen ons. Een hele rare aantrekkingskracht. Lijkt haast wel primitief, aan de haren mee de grot in slepen, dat idee

Ondanks zijn nieuwe vlam..



Heb het er nu even moeilijk mee, ik heb wat nodig wat nog in het huis ligt, en hij zegt "ik breng het wel" in plaats van "kom maar halen".

Alsof hij mij niet meer in huis wil hebben.

Terwijl we er zo lang samen hebben gewoond. Maar misschien moet ik het gewoon zien als iets liefs, het scheelt mij weer een ritje die kant op.



Hoewel ik dan ook gelijk weer denk, wat zou hij te verbergen hebben? Zou zijn scharrel daar al wonen? Zou hij dingen in huis verandert hebben?



En dan denk ik weer, boeiend, hij blijft er wonen. Ik niet. En ik weet dat hij niet de juiste man is. Als ik nu recente foto's van hem zie, vind ik hem niet eens aantrekkelijk, het is bijna andersom, wat zag ik ooit in hem?

Behalve als we elkaar zien want dan knettert het weer.



Zo vermoeiend, deze gedachten kronkels.
Alle reacties Link kopieren
Knuffel! :(
Alle reacties Link kopieren
RoxSi, je topic is al van afgelopen januari. Is er in die twee maanden nog niets veranderd?

Lekker ventje,,je verbreekt je relatie ( min of meer dan ) voor hem, jullie hebben meerder keren sex gehad maar daarna houd hij de boot af, hij is een beetje jaloers als je anderen wat wil sturen en flirt openlijk met anderen. Klinkt voor mij niet als de ideale man!
Nieuw topic mag geopend worden Pollewop!de zomer kan beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel zeker dat ik in mijn laatste relatie niet echt verliefd was, dus dat had toch nooit stand kunnen houden. (ik vond hem zelfs onaantrekkelijk de laatste maanden)



Crush & ik hebben 3x seks gehad binnen die twee maanden en meerdere keren gewoon afgesproken (wel close, als in bij mij op schoot liggen en met m'n haar spelen en kussen en vooral veel praten).

Hij leek zo serieus, maar ook zo serieus met zichzelf/ons te worstelen en nu moet ik accepteren dat het gewoon niks gaat worden. En ik heb tegen hem misschien heel normaal gedaan (blijf altijd te lief en aardig) toen we het afkapten, waardoor hij het gevoel had dat ik er misschien toch overheen was en hij oude grapjes en plagerijtjes en opmerkingen gewoon kon maken en doen. Daar zoek ik als vrouw dan misschien teveel achter en het maakte me weer gek, dus vandaar dat ik besloten heb hem te zeggen dat het me dieper zit dan ik laat blijken. Ik hoop dat hij dat begrijpt en er rekening mee kan houden op werk (als in; mij dus niet meer plagen. Dat flirten met anderen enzo moet ik maar mee dealen en los leren laten.), maar op social media toch maar de blok erop gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Maka, aan jou de eer! Ik ben op zich toe aan het nieuwe topic. Het blijft een rot plekje op mijn hart, maar ik kan ermee leven. Ex whappt me geregeld nu ik ziek ben... Tja. De nieuwe date... Pfff. Ik maak er een potje van. Wel, niet, wel, niet... Monroe: chin up meid! Ben trots op jezelf!
pollewop, je hebt een p.b.



Wat werdt het titel van het nieuwe topic ook al weer? Is het nodig of weten we de dat het gewoon goed zit? Daten is weer een ramp maar ik ben blij dat ik veel bewuster ben van mijn rol in dingean. Monroe je kunt het. Nog even!
Alle reacties Link kopieren
Daten is inderdaad een ramp althans: ik maak er een rommeltje van.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak er ook een rommeltje van Pollewop. Daar gaan we het over hebben in ons nieuwe topic. Gaat Pollewop dat openen?
hahah. rommeltjes in datewereld? :D
Hoe gaat het met jullie. Lang geleden dat ik hier terug was. Ik heb alle verhalen niet terug gelezen. Omdat ik niet meer op de forum gekomen ben. Nou de verdriet is minder en tijd heelt alle wonden. Ik ben nog vrijgezel en aantal dates gehad maar geen jongen tegengekomen waar ik verliefd op was. Nou mijn ex vriend stuurde mij nog emails maar niet op gereageerd. Hoofdstuk met hem is afgesloten. Life goes one zonder hem ...
Hee rebaca,



Het gaat met de meeste van ons stukken beter net als bij jou zo te lezen. Tijd heel idd alle wonden en nu maken we rommeltjes in de datewereld...Tja
Haha rommeltjes in de datewereld. Ja is niet makkelijk hoor je bent aan daten en dan kom je iemand tegen met issues of je vind hem niet leuk. Er is altijd wel iets. En jij makka ik weet je verhalen nog van vroeger. Heb je al een nieuwe vriend.

Ik heb de drie laatste paginas nu gelezen. Wat ik niet snap is dat sommige aan daten zijn en nog contact hebben met hun ex??
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is er geen contact meer met de laatste ex maar ben er nog niet overheen. Dat maakt daten lastig omdat ik alles en iedereen vergelijk met het gevoel dat ik bij hem had. Dus iets een kans geven is een drempel waar ik toch een keer overheen zal moeten.



Vanmiddag zal ik een nieuw topic openen aangezien Pollewop het nog niet heeft gedaan
Alle reacties Link kopieren
Monroe, haha! Ik liet het over aan Maka, omdat dat een soort running gag werd: ooit komen we hier overheen, en dan openen we een nieuw topic. Iets met: "wij lieten onze ex met rust en dat deden we damn goed!" Maar rommelen in de marge in dateland klinkt ook goed
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gewoon erkennen dat mijn date het gewoon niet is.... Op papier de perfecte match. Alles. Maar.... De praktijk blijkt weerbarstig... Het "gevoel" is er niet (zo). Krijg je dát weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven