Geen sex totdat we praten

03-05-2016 11:31 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil graag weten of ik nou zo onredelijk ben of hij gewoon doet alsof ik onredelijk ben.



In mijn relatie loopt het al een tijdje niet meer zo lekker. Nu heeft hij de afgelopen week erg kwetsende dingen gezegd, onder meer dat ik nog steeds geen kinderen heb omdat ik het niet waard ben (ik ben verminderd vruchtbaar doordat 1 eileider eruit is gehaald en zijn al 5 jaar bezig, vandaar ook onze relatieproblemen voor een groot deel), andere meiden liever, leuker en knapper waren ed.



Sindsdien wil ik met hem praten maar dat wil hij niet. Hij wil wel seks..



Ik kan dat niet, ik kan niet zomaar over mijn gevoel heen stappen. Ik weet niet eens of ik het hem wel kan vergeven maar ik kan zeker niet doen alsof het niet gebeurd of gezegd is.



Hij wil absoluut niet praten en vind dat ik zeik en me aanstel... Is dit zo?



Thanx alvast...

Liefs!
quote:SaveTheDay schreef op 03 mei 2016 @ 13:23:

[...]



Dat kan dan wel weer heel lekker zijn



True



Maar dan moet het wel om iets onbenulligs gaan.
Alle reacties Link kopieren
Of een aanvulling/afsluiting (of desnoods voorafje haha) van het uitpraten zijn.
Alle reacties Link kopieren
En TO, kun je wat met onze reacties?
quote:WaaromPorque schreef op 03 mei 2016 @ 13:30:

[...]





True



Maar dan moet het wel om iets onbenulligs gaan.Precies, je neukt geen wereldproblemen weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 03 mei 2016 @ 13:30:

[...]





True



Maar dan moet het wel om iets onbenulligs gaan.Of een 'gelijkwaardige' knallende ruzie. Niet zoéén, waarbij de één de ander moedwillig de grond inboort en dan wel even tot z'n eigen gerief wil komen (zo komt het over, op mij.. naar aanleiding van de OP.. kan ook heel goed dat hij met daden z'n liefde wil tonen, maar zeg dan niet van die knullige dingen)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft kon hij hem in de heg van de buren steken en zou ik mijn koffers hebben gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Ging even mis..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Laat hem lekker de rambam krijgen, met zo'n klojo beter geen kinderen krijgen noch relatie.

Dump die vent en werk aan jezelf, want ik begrijp niet dat je nog wilt praten met hem na zulke opmerkingen.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
quote:elle5460 schreef op 03 mei 2016 @ 14:13:

Ging even mis..



Laat mij raden...

Bla, bla, bla. ..kanaal... bla, bla, bla bloeb, bloeb?
quote:SaveTheDay schreef op 03 mei 2016 @ 13:35:

[...]



Precies, je neukt geen wereldproblemen weg.Maar niks mis mee om het te proberen
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk leest TS alle reacties hier en denkt bij zichzelf: "Maar wanneer het goed gaat tussen ons, dan gaat het ook écht goed!" Waarschijnlijk snapt ze niet dat iedereen haar adviseert om hem te dumpen, want "normaal is hij niet zo" en "als hij nou maar zijn excuses aanbood, dan zou het weer goed zijn".



Dat maakt dit soort relaties ook verslavend: het gaat een tijdje goed, dan gebeurt er iets ontzettend vervelends en zit je in een diep dal, en daarna krijg je weer een enorme high omdat het zo goed gaat. Echter, zodra je die roze bril afdoet zie je hopelijk wel in dat dit geen aardige man is. Als je de vraag "Vind ik mijn partner aardig?" niet met 'ja' kunt beantwoorden, dan is er iets goed mis.



Bovendien kan je waarschijnlijk naar die excuses fluiten. Je kunt een ander mens niet controleren. Hou de eer bij jezelf en ga daar weg, aub.
Wauw, wat ontzettend gemeen om jou hierop te pakken.



Is dat de werkelijke reden dat je nog niet zwanger bent? Ik heb er ook maar één en de gyn zei toen dat dit geen problemen gaf met zwanger worden omdat dan die ene eierstok het overneemt. Bij mij gaf het idd geen problemen, maar misschien dat ik het niet helemaal juist heb begrepen.
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 12:21:

[...]



Ken jij iemand die dat zomaar tegen zijn vriendin zou zeggen?

Ik niet.



Maar wij zeggen allemaal wel eens domme dingen en die domme dingen worden vaak ook nog eens totaal uit verband gerukt door de ongelukkige ontvanger van de boodschap. Denk je niet dat er iets dergelijks aan de hand is?



Ik geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.



Ik ken dat soort types wel. Ze bestaan echt. Heb er zelf ook ooit eens als vriendje gehad (long long time ago)

Er zit een steekje los bij dat soort gasten.



Dat jij ze niet kent zegt dus niet zoveel.



Oh en TO, dit gaat nooit goed komen ook al doe je nog zo je best. Ik hoop dat je gauw inziet dat je beter af bent zonder hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 11:45:

Vrouwen zijn onbegrijpelijk, zo zie je maar weer. Ik zeg alleen maar lieve dingen tegen mijn vriendin en krijg desondanks geen seks. Deze man beledigt je tot op het bot en jij overweegt toch nog om het bed met hem te delen. Ik doe toch echt iets verkeerd denk ik, ik ga mijn vriendin vanmiddag eens beledigen Huh? Hoezo dat dan? Wat doe je volgens haar wel verkeerd dan? Of voelt ze zich niet meer tot je aangetrokken?
quote:Anijsje0123 schreef op 03 mei 2016 @ 17:01:

[...]





Ik ken dat soort types wel. Ze bestaan echt. Heb er zelf ook ooit eens als vriendje gehad (long long time ago)

Er zit een steekje los bij dat soort gasten.



Dat jij ze niet kent zegt dus niet zoveel.



Oh en TO, dit gaat nooit goed komen ook al doe je nog zo je best. Ik hoop dat je gauw inziet dat je beter af bent zonder hem.Ik weet dat ze bestaan, maar dit zou TO de afgelopen 5 jaar al eerder zijn opgevallen denk je niet? Ik vind het nogal dapper dat je TO zonder blikken of blozen aan de hand van één OP kunt vertellen dat het nooit meer goed komt. Ben je helderziend?
Dit!quote:Jaja007 schreef op 03 mei 2016 @ 11:45:

Feiten:

- Hij zegt dat jij het niet waard bent omdat je vermindert onvruchtbaar bent

- Hij zegt dat andere meiden leuker/liever/knapper zijn

- Hij wil absoluut niet met jou praten



Conclusie:

Jij hebt geen vriend, maar een hork. Niet relatiewaardig.



Stappen:

Inpakken en wegwezen.
En waarom wou je net kinderen met deze malloot?



Ik zou hem vriendelijk gebieden dan maar te vertrekken naar een ander.
quote:Rocinante schreef op 03 mei 2016 @ 14:30:

[...]



Maar niks mis mee om het te proberen Voor God en vaderland
Alle reacties Link kopieren
Die knappe vrouwen willen hem niet, anders was hij wel bij ze.



En ik kan me voorstellen dat je geen seks wilt met een man die zegt dat jij het niet waard bent om kinderen te krijgen en je daarom onvruchtbaar bent (WTF ).



Wat ik aan jou weer niet snap is dat je uberhaupt nog iets met hem wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 19:39:

[...]



Ik weet dat ze bestaan, maar dit zou TO de afgelopen 5 jaar al eerder zijn opgevallen denk je niet? Ik vind het nogal dapper dat je TO zonder blikken of blozen aan de hand van één OP kunt vertellen dat het nooit meer goed komt. Ben je helderziend?



Anijsje heeft gelijk hoor.



Een vent die dat soort dingen tegen zijn vriendin kan uitkramen en daarna niet eens excuses aanbiedt is geen relatie materiaal.
Alle reacties Link kopieren
maken dat je bij hem weg komt!
quote:Defietsboer schreef op 03 mei 2016 @ 20:32:

[...]





Anijsje heeft gelijk hoor.



Een vent die dat soort dingen tegen zijn vriendin kan uitkramen en daarna niet eens excuses aanbiedt is geen relatie materiaal.

Als hij dat dus letterlijk heeft gezegd. Waar ik en nog wat anderen onze twijfels over uit hebben gesproken. En waar TO, de 'one-post-wonder', nog geen uitleg over geeft.

Als je een topic opent, zeker je eerste topic, dan blijft je toch op z'n minst even hangen om antwoord te geven op de vragen?
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 19:39:

[...]



Ik weet dat ze bestaan, maar dit zou TO de afgelopen 5 jaar al eerder zijn opgevallen denk je niet? Ik vind het nogal dapper dat je TO zonder blikken of blozen aan de hand van één OP kunt vertellen dat het nooit meer goed komt. Ben je helderziend?Dit komt niet na 5 jaar uit de lucht vallen hoor. En nee, ik geloof niet dat als je in staat bent zulke dingen tegen je partner te zeggen er een goede relatie in zit maar geloof vooral wat je zelf wilt geloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 20:56:

[...]



Als hij dat dus letterlijk heeft gezegd. Waar ik en nog wat anderen onze twijfels over uit hebben gesproken. En waar TO, de 'one-post-wonder', nog geen uitleg over geeft.





Dan kan je nooit meer op een forum communiceren, want niks zou dan waar zijn.



Beste voor TO: beentjes dicht en zwaaiend handje.
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 20:56:

[...]



Als hij dat dus letterlijk heeft gezegd. Waar ik en nog wat anderen onze twijfels over uit hebben gesproken. En waar TO, de 'one-post-wonder', nog geen uitleg over geeft.

Als je een topic opent, zeker je eerste topic, dan blijft je toch op z'n minst even hangen om antwoord te geven op de vragen?Goh, en alleen aan de hand van de OP heb jij je twijfels over hoe hij het precies heeft gezegd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven