Geen sex totdat we praten

03-05-2016 11:31 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil graag weten of ik nou zo onredelijk ben of hij gewoon doet alsof ik onredelijk ben.



In mijn relatie loopt het al een tijdje niet meer zo lekker. Nu heeft hij de afgelopen week erg kwetsende dingen gezegd, onder meer dat ik nog steeds geen kinderen heb omdat ik het niet waard ben (ik ben verminderd vruchtbaar doordat 1 eileider eruit is gehaald en zijn al 5 jaar bezig, vandaar ook onze relatieproblemen voor een groot deel), andere meiden liever, leuker en knapper waren ed.



Sindsdien wil ik met hem praten maar dat wil hij niet. Hij wil wel seks..



Ik kan dat niet, ik kan niet zomaar over mijn gevoel heen stappen. Ik weet niet eens of ik het hem wel kan vergeven maar ik kan zeker niet doen alsof het niet gebeurd of gezegd is.



Hij wil absoluut niet praten en vind dat ik zeik en me aanstel... Is dit zo?



Thanx alvast...

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 04 mei 2016 @ 23:01:

[...]



Vergeet even die flauwe opmerking over relatie-therapie, ik beet even terug na al die vreemde beschuldigingen aan mijn adres, maar je hebt gelijk, constructief is het niet.



Ik zou het toch fijn vinden als je antwoordt op mijn stelling, namelijk dat je helemaal niks kunt zeggen over hun relatie aan de hand van drie quotes zonder context.De context kan inderdaad belangrijk zijn, maar ik kan me geen liefdevolle relatie voorstellen waar degene met de rotopmerking dan niet excuses zou maken naderhand. En als je wederzijds rotopmerkingen hebt gemaakt zeg je toch allebei sorry? Wat ik zo lomp vind, is dat hij echt onder de gordel gaat waar het echt pijn doet en dat hij naderhand wel wil neuken maar niet eens aangeeft dat hij het zelf niet ok vindt.
quote:parbleumondieu schreef op 06 mei 2016 @ 07:47:

[...]



De context kan inderdaad belangrijk zijn, maar ik kan me geen liefdevolle relatie voorstellen waar degene met de rotopmerking dan niet excuses zou maken naderhand. En als je wederzijds rotopmerkingen hebt gemaakt zeg je toch allebei sorry? Wat ik zo lomp vind, is dat hij echt onder de gordel gaat waar het echt pijn doet en dat hij naderhand wel wil neuken maar niet eens aangeeft dat hij het zelf niet ok vindt.We zullen het nooit weten want TO is met de noorderzon vertrokken. Als ze net zo open en communicatief is met haar vriend als met ons, dan voorspelt dat niet veel goeds
Als ik dat allemaal zo lees,dan denk ik meteen weg wezen bij die vent,hij is jou niet waard.

Maar zo makkelijk is dat natuurlijk niet,je hebt een bepaalt gevoel bij iemand,,onverklaarbaar.

Hij moet wel een keer ophouden met dat soort praatjes,anders zal hij moeten gaan inzien dat het niet gaat werken zo.

Probeer hem dat heel duidelijk te maken op een of andere manier jij geef hem geen sex is er een van.

Denk ook aan jezelf wil jij nog meer gekleineerd worden met zijn kut opmerkingen,nee toch?

Andere meiden zijn veel liever,als mijn vriendin dat tegen mij zegt,van andere mannen dan he,en ze meent het,dan zeg ik gelijk als je beter kan dan ga je toch,,echt waar hoor.

Mijn Oma zei dit ook altijd tegen mijn Opa,hij was kapper had altijd mooie vrouwen om zich heen,en mij Oma was een zwak vrouwtje,maar ze liet mooi het kaas niet van haar brood eten,,,,moet jij ook niet doen he.
Alle reacties Link kopieren
En Topic opener?

Kun je wat met de reacties?

Ben je bij die droeftoeter weggegaan?

Of blijf je bij hem omdat hij soms ook wel lief is?



Ben benieuwd!
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
Gevoelloze hork. Met alle respect hoor, je verdient zoveel beter dan deze kansloze opmerkingen...
Love bubbles....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven