Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,



Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!



Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.



Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.



Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...



Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden van het forum,



mijn partner laat eveneens met regelmaat van de klok winden in bed. Dikwijls komt daar ook een zoefje jus mee! erg genant en als we lepeltje lepeltje liggen wordt mijn hele been warm.

ik geprobeerd om hierover met mij man te praten, maar deze slaat helemaal dicht en is niet voor enige rede vatbaar.

is er iemand met soortgelijke ervaring?



Groetjes Van Johanna Miens
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme.................nooit zou ik bij zo kerel in bed willen liggen. Reden voor beeindiging relatie....
Alle reacties Link kopieren
quote:miens schreef op 14 maart 2011 @ 03:37:

Hoi Meiden van het forum,



mijn partner laat eveneens met regelmaat van de klok winden in bed. Dikwijls komt daar ook een zoefje jus mee! erg genant en als we lepeltje lepeltje liggen wordt mijn hele been warm.

ik geprobeerd om hierover met mij man te praten, maar deze slaat helemaal dicht en is niet voor enige rede vatbaar.

is er iemand met soortgelijke ervaring?



Groetjes Van Johanna MiensLeuk, dat je even je achternaam vermeld.... Is dit jouw manier om je (smerig ruftende, overigens) man te dwingen om te stoppen? Door jullie hele omgeving op de hoogte te stellen???
Alle reacties Link kopieren
Joh, het is lichtelijk nep het is een trol. Loep maar eens.
Alle reacties Link kopieren
Een zoefje jus?
Alle reacties Link kopieren
@TO: Als je echt veel last hebt van winderigheid, kijk dan eens op scdiet.nl voor tips.
Alle reacties Link kopieren
Ja had hij maar gelachen dat had het wat losser gemaakt. Nee mijn vriend en ik geen problemen meer mee. Sterker nog, soms stapt ie uit bed met zijn telefoon en neemt dan een een ruft op op de voicerecorder en dan kun je weer instellen dat ie langzaam of snel gaat of als een oude plaat klinkt of met vogeltjes erbij.
Alle reacties Link kopieren
Whahahahahaa Sweetmoon dat zou ook iets voor mijn vriend zijn!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik geef daar niet zo om hoor, om hem te pesten laat ik ze wel eens onder de deken en dan lekker wapperen.



Het is menselijk en onze relatie is er wel tegen bestand. Zo heeft mijn vriend de actie om wat vaker te boeren, (ook zwaar irritant) gelukkig beperken we dit maar tot thuis/ ouders.



Ik weet dat ik een stinkerd ben haha ;) dus ik let wel op, maar gewoon lekker doen tis toch menselijk..

En inderdaad letten op wat je eet, ook met kruiden en bepaald kolen.
In het begin wil niemand denk ik in bijzijn van zijn of haar partner een scheet laten. Het is toch iets 'oncharmants'. Bij ons kwam het na een paar weken. Gewoon er samen om lachen.



Bij ons was het ijs echt gebroken toen we eens ontzettend veel scheten moesten laten van een fruitsalade haha. Om de beurt ging het 'oh ooooh..:-$'. Nou op den duur lig je gewoon helemaal in een deuk.



Eigenlijk doen wij het nu ook gewoon wanneer het moet. Soms zeg ik wel eens jeeeeemig die klonk vies haha, maargoed het is menselijk! We hebben verder nog een prima seksleven en vinden elkaar nog heel lief en aantrekkelijk.



Het is maar net wat voor lading jij eraan geeft..



En wat betreft zo sexy en vrouwelijk en elegant mogelijk zijn voor je partner: die vrouwenbladen kunnen het allemaal wel zo mooi vertellen dat je niet chill in je joggingsbroek naast 'hem' op de bank moet gaan zitten, maar het gaat er toch niet om wat een blad/de menigte vindt, maar waar jullie je prettig bij voelen?



Wij vinden het bijvoorbeeld heerlijk om lekker slonzig op de bank te zitten met wat kaarsjes aan, kopje thee en een dekentje. Daarnaast vinden we het ook weer leuk om er leuk uit te zien en de stad in te gaan.



Vind dat er soms zo'n heisa is om 'hoe het moet'. Ga gewoon af op je eigen gevoel en relatie
Alle reacties Link kopieren
@plukdedag1967



waarom doe je zo vervelend tegen mij? ik heb lang getwijfeld om over deze drempel heen te stappen en mijn probleem aan de buitenwereld kenbaar te maken.

Je hoeft mij toch niet op zo'n misselijke manier te schofferen?



Graag een sympathieke reactie,



groetjes johanna miens
Alle reacties Link kopieren
quote:miens schreef op 14 maart 2011 @ 03:36:

Hoi Meiden van het forum,



mijn partner laat eveneens met regelmaat van de klok winden in bed. Dikwijls komt daar ook een zoefje jus mee! erg genant en als we lepeltje lepeltje liggen wordt mijn hele been warm.

ik geprobeerd om hierover met mij man te praten, maar deze slaat helemaal dicht en is niet voor enige rede vatbaar.

is er iemand met soortgelijke ervaring?



Groetjes Van Johanna MiensSloeg zijn sluitspier maar dicht
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
quote:miens schreef op 15 maart 2011 @ 08:23:

@plukdedag1967



waarom doe je zo vervelend tegen mij? ik heb lang getwijfeld om over deze drempel heen te stappen en mijn probleem aan de buitenwereld kenbaar te maken.

Je hoeft mij toch niet op zo'n misselijke manier te schofferen?

Graag een sympathieke reactie,



groetjes johanna miens



Zo erg was de reactie toch niet? Ze bedoelde alleen maar dat het niet handig is om met voor-en achternaam op dit forum te gaan posten want zo herkent iedereen je... Lijkt me niet dat je man het leuk zou vinden als hij je bericht hier zo zou lezen....



Wat voor sympathieke reactie wil je dan?
Alle reacties Link kopieren
Voor het geval je ze overdag allemaal op/inhoudt: eens kijken of je 's nachts minder laat als je ze overdag laat vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik blijf lachen hierom:p
Alle reacties Link kopieren
oh wat heerlijk, heb zelden zo gelachen om een topic, en dat nog wel over scheten.

Man zit voetbal te kijken en ik zit steeds hardop te lachen.

Af en toe kijkt hij me aan van die is gek. Zegt hij net, zit je nu nog steeds te lachen om een scheet.....



Vooral van die man die het opneemt met zijn telefoon,,, men, ik kom niet meer bij
Alle reacties Link kopieren
nou ik vind dit niet om te lache. ik hb mijn slaapzak op de bank al klaarliggen.

wraps, gehakt en een vrij straffe kruidenmix!!!
Alle reacties Link kopieren
@miens: waarom kook je dan ook niet zelf?
Alle reacties Link kopieren
Miens had het te druk met kiwi's in haar vagina te douwen omdat ze strakker moest worden daar benee.



(loep maar eens)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven