Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,



Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!



Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.



Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.



Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...



Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 12:36:

[...]





Ja, maar dat wil ik dus niet. "zeg lieverd, kunnen wij het even over ruften hebben?" vind het al erg genoeg als ik er 1 laat. Als ik erover begin wordt zijn aandacht er nog meer bij betrokken.



Mijn moeder zegt altijd: 'hoe meer je in poep roert, hoe harder het gaat stinken.' Een erg toepasselijke kreet waar ik heel erg achter sta. Als ik erover begin herinner ik hem er weer aan.Joh, wat doe je moeilijk! De volgende keer dat je weer zo'n knetterende scheet laat roep je gewoon heel hard "SORRY!" en vraag je "vind je het eigenlijk vervelend? Sorry hoor, ik kan er niks aan doen!" En voila, je hebt een gesprek, zonder "in poep te roeren". En laten we wezen: als jij de veren in je matras laat trillen, dan heeft hij dat echt wel door en heb je zijn aandacht écht wel. Zeker als je krampachtig net gaat doen alsof jij het niet was. Loosen up!
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 12:39:

[...]





Joh, wat doe je moeilijk! De volgende keer dat je weer zo'n knetterende scheet laat roep je gewoon heel hard "SORRY!" en vraag je "vind je het eigenlijk vervelend? Sorry hoor, ik kan er niks aan doen!" En voila, je hebt een gesprek, zonder "in poep te roeren". En laten we wezen: als jij de veren in je matras laat trillen, dan heeft hij dat echt wel door en heb je zijn aandacht écht wel. Zeker als je krampachtig net gaat doen alsof jij het niet was. Loosen up!





Je hebt gelijk hoor! Ik ga proberen ermee te leven en er volgende keer wat beter mee om te gaan door 'sorry' te zeggen ofzo.



Ik hoopte gewoon dat er een supersimpel middeltje tegen was. Dat iedereen hier zou roepen "Oh meid, dan moet je X en Y drinken joh, wist je dat niet..?" haha.



't Is ok, ik ben voldoende geholpen. Jullie hebben het wel voor me gerelativeerd. Bedankt daarvoor!
Alle reacties Link kopieren
Pieuw, wat ben ik blij dat ik gewoon mezelf kan zijn bij mijn vriend.

En ja, ook wij zijn pas een paar maanden samen



Maar ik ben echt niet 24/7 elegant en ladylike hoor



Daar zou ik persoonlijk doodmoe van worden

En hij ook denk ik, want waar blijft mijn eigen ik dan?



Jou vriend heeft dus eigenlijk een relatie met iemand die het grootste gedeelte van de tijd een elegant toneelstuk aan het opvoeren is?



Bij mij was de elegantie er al snel af trouwens.

Wij kende elkaar 2 weken en toen werd ik doodziek toen hij hier een weekend was

Compleet met diarree en overgeven erbij.



Leuk, niet echt, maar hey, dat hoort ook bij mij

Een wit smoeltje, een bibberlip en een slobber broek



En hij vindt me nog steeds de leukste die er rondloopt

Al wil hij ook geen seks als ik ongesteld ben, dat treft....ik ook niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 09 maart 2011 @ 12:48:

Pieuw, wat ben ik blij dat ik gewoon mezelf kan zijn bij mijn vriend.

En ja, ook wij zijn pas een paar maanden samen



Maar ik ben echt niet 24/7 elegant en ladylike hoor



Daar zou ik persoonlijk doodmoe van worden

En hij ook denk ik, want waar blijft mijn eigen ik dan?



Jou vriend heeft dus eigenlijk een relatie met iemand die het grootste gedeelte van de tijd een elegant toneelstuk aan het opvoeren is?



Bij mij was de elegantie er al snel af trouwens.

Wij kende elkaar 2 weken en toen werd ik doodziek toen hij hier een weekend was

Compleet met diarree en overgeven erbij.



Leuk, niet echt, maar hey, dat hoort ook bij mij

Een wit smoeltje, een bibberlip en een slobber broek



En hij vindt me nog steeds de leukste die er rondloopt

Al wil hij ook geen seks als ik ongesteld ben, dat treft....ik ook niet
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik doe alles fout lees ik nu. Ik knip mijn nagels waar mijn vriend bij is, plassen doe ik met de deur open en ik laat 's nachts scheten in bed.



Oh ja, ik scheer ook nog mijn benen, oksels en bikinilijn in de douche, waar mijn vriend bij is!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Peecee,

Volgens mij heb je een fobie/dwangmanie. Ik vind jouw reactie op het reilen en zeilen van het menselijk lichaam echt abnormaal. Je bent vies van plassen, poepen, winden, boeren en hebt een hekel aan slikgeluiden.

Ik zou in jouw krampachtige nabijheid geen stap durven verzetten. Geen hap of slok meer door mijn keel krijgen. Stel je voor, dat je iets zou merken van mijn IBS.

Je doet me aan een sprookje denken. De prinses op de erwt.

Als je echt serieus bent in je afkeer, raad ik je aan hulp te zoeken. Je maakt het met je aversie van het menselijk lichaam erg moeilijk voor jezelf een normale relatie aan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 09 maart 2011 @ 12:59:

Oh jee, ik doe alles fout lees ik nu. Ik knip mijn nagels waar mijn vriend bij is, plassen doe ik met de deur open en ik laat 's nachts scheten in bed.



Oh ja, ik scheer ook nog mijn benen, oksels en bikinilijn in de douche, waar mijn vriend bij is! Idem en ik heb ook nog -onder meer- een kind uitgepoept waar mijn man bij was. Het is een wonder dat we nog bij elkaar zijn. Hij zal wel een ander hebben
Alle reacties Link kopieren
Zolang je verliefd bent zal je veel kunnen hebben. Gaat het (even) wat minder in je relatie, kijk je toch anders tegen dat soort zaken aan...



Enfin ieder zijn plezier. Stinken jullie maar een eind weg bij elkaar... Tokkies!
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 09 maart 2011 @ 12:59:

Oh jee, ik doe alles fout lees ik nu. Ik knip mijn nagels waar mijn vriend bij is, plassen doe ik met de deur open en ik laat 's nachts scheten in bed.



Oh ja, ik scheer ook nog mijn benen, oksels en bikinilijn in de douche, waar mijn vriend bij is! Mijn man zal de scheiding wel aangevraagd hebben inmiddels, want hij is mijn kapper voor down under....
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 13:09:

Zolang je verliefd bent zal je veel kunnen hebben. Gaat het (even) wat minder in je relatie, kijk je toch anders tegen dat soort zaken aan...



Enfin ieder zijn plezier. Stinken jullie maar een eind weg bij elkaar... Tokkies!



Goh, wat vreemd dat mijn man en ik dan al 15 jaar bij elkaar zijn. Met ups en downs. Met poep, pies, kots, bloed, vruchtwater, uitgescheurde vagina's en hechtingen. En ik ben toch echt niet anders tegen lichaamsfuncties aan gaan kijken. Doodnormale lichaamsfuncties.



Ik vind iemand met volkomen normale lichaamsfuncties een Tokkie noemen een tikje...absurd. En kortzichtig. Want je hebt kunnen lezen dat de meeste rufters hier een darmziekte- of probleem hebben. Erg aardig om mensen met problemen waar ze niets aan kunnen doen zo te noemen. Misschien wel een beetje Tokkie-achtig.



En btw, dit is een dutch oven:

Alle reacties Link kopieren
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 09 maart 2011 @ 13:12:

[...]





Mijn man zal de scheiding wel aangevraagd hebben inmiddels, want hij is mijn kapper voor down under....Oh? Kinky!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 09 maart 2011 @ 13:20:

[...]





Oh? Kinky!







Misschien dat ik hem ook nog kan verleiden meteen mijn teennagels bij te houden. Met uiteindelijke doel dat hij zelfs mijn billetjes afveegt na De Grote Boodschap
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Peecee: Iedereen laat scheten. Jij zegt een keer per jaar mss een scheet te laten...no way. Je lijf moet gas gewoon kwijt. Je merkt er dan misschien niets van, waarschijnlijk raak je ze...juist, 's nachts kwijt. Toepasselijk in dit topic. Wat kortzichtig overigens dat je iemand niet zou willen vanwege een darmaandoening. Die kunnen altijd nog opduiken hoor, straks ben je getrouwd, heb je kinderen en dan krijgt je vent ineens een darmaandoening. Dillema... :S



TO: Ik heb eens een wind gelaten die zo stonk dat vriend op de bank is gaan liggen. Met de slappe lach. Het mooie van een relatie is toch dat je helemaal jezelf kunt zijn bij elkaar. Daar hoort dit gewoon bij hoor.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man knipte mijn teennagels tijdens mijn zwangerschap, toen ik er toch echt met de beste wil van de wereld niet meer bij kon.

En ja, hij schoor de boel ook nog. Want ik had geen zin in voortijdig opengereten schaamlippen, die kwamen tijdens de bevalling wel.



De horror!
Alle reacties Link kopieren
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:18:

[...]





Goh, wat vreemd dat mijn man en ik dan al 15 jaar bij elkaar zijn. Met ups en downs. Met poep, pies, kots, bloed, vruchtwater, uitgescheurde vagina's en hechtingen. En ik ben toch echt niet anders tegen lichaamsfuncties aan gaan kijken. Doodnormale lichaamsfuncties.



Ik vind iemand met volkomen normale lichaamsfuncties een Tokkie noemen een tikje...absurd. En kortzichtig. Want je hebt kunnen lezen dat de meeste rufters hier een darmziekte- of probleem hebben. Erg aardig om mensen met problemen waar ze niets aan kunnen doen zo te noemen. Misschien wel een beetje Tokkie-achtig.



En btw, dit is een dutch oven:

[afbeelding]



Moest je dat er gauw nog aan toevoegen om zieltjes te winnen. Jee wat integer van je.



Maar zoals je kan lezen heb ik al duidelijk gezegd dat ik er anders tegenaan kijk als iemand er niets aan kan doen. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Alle reacties Link kopieren
Tjemig zeg, want een tere zieltjes hier.

Manlief en ik zijn al 28 jaar getrouwd en nog steeds dol op elkaar. Kennen elkaars geuren, kleuren en geluiden.

Hebben elkaar meermalen doodziek meegemaakt en stront, kots of bloed moeten ruimen. Hoort er allemaal bij.

Als ik 32 jaar lang iedere wind tegen had moeten houden, zou ik nu een darmprolaps hebben van hier tot Tokyo.

En chronische blaasontsteking van een leven lang "zachtjes plassen".
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef helemaal geen zieltjes te winnen, ik wilde simpelweg nog wat toevoegen.



Tsja, de mensen die hier reageren hebben allemaal geschreven dat ze een of ander darmprobleem hebben, op een enkeling na.

Ik vind het dan niet bepaald integer om die mensen Tokkies te noemen en daar een over de grond rollende smiley bij te zetten.



Jij bedoelt dan misschien de "echte viespeuken", maar die heb ik hier niet gezien.
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:32:

Ik hoef helemaal geen zieltjes te winnen, ik wilde simpelweg nog wat toevoegen.



Tsja, de mensen die hier reageren hebben allemaal geschreven dat ze een of ander darmprobleem hebben, op een enkeling na.

Ik vind het dan niet bepaald integer om die mensen Tokkies te noemen en daar een over de grond rollende smiley bij te zetten.



Jij bedoelt dan misschien de "echte viespeuken", maar die heb ik hier niet gezien.Ik ben een tokkie. Ik heb geen darmaandoening, ben zelfs kerngezond, is aan mijn poepies dan ook goed te ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat is er 1.
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:35:

Ah, dat is er 1.

ja eerlijk is eerlijk, ik kom gewoon aan de 20 per dag, net als ieder ander mens.





Mijn hond kan overigens binnen 30 seconden een gebouw evacueren.
Alle reacties Link kopieren
Nummer 2 meldt zich. Ik heb er ongeveer 8 geteld tot nu toe en de dag is nog jong..
Alle reacties Link kopieren
Ik laat werkelijk alleen scheten op het toilet en onbewust in bed. Manlief daarentegen probeert er wel eens eentje te laten ontsnappen. Ik ruik het altijd! . En vervolgens geeft hij de kat of onze dochter de schuld, hahaha. Maar ik vind het niet erg. Toen we 2 maanden verkering hadden, kregen we samen op vakantie een voedselvergiftiging. Nou daar was weinig charmants meer aan hoor. Inmiddels zijn we zevenhalf jaar verder en hebben we meerdere diareeaanvallen en een bevalling (en de nasleep daarvan) meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:32:

Ik hoef helemaal geen zieltjes te winnen, ik wilde simpelweg nog wat toevoegen.



Tsja, de mensen die hier reageren hebben allemaal geschreven dat ze een of ander darmprobleem hebben, op een enkeling na.

Ik vind het dan niet bepaald integer om die mensen Tokkies te noemen en daar een over de grond rollende smiley bij te zetten.



Jij bedoelt dan misschien de "echte viespeuken", maar die heb ik hier niet gezien.Blijf je nou proberen om het te laten lijken alsof ik iemand met een aandoening daarop zou afvallen. Hoe verzin je het...
Alle reacties Link kopieren
Tokkie nr. 3 hier!
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, wat jij wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven