Getrouwd, kinderen en nu verliefd op een vrouw

12-12-2014 20:27 104 berichten
Hoi allemaal,



I
Ik snapte het wel hoor... Ik heb dit soort gesprekken vaker dus maak je geen zorgen.



Idd 'we' zijn niet zo ruimdenkend als dat 'we' ons voordoen. Helaas waren er ook mensen die het er bij ons niet mee eens waren maar mn ouders hebben doorgezet. Mijn situatie (coming out) was daardoor ook een eitje.... Maar weet dat dit zeer zeker niet in alle gevallen zo is. Jammer gnoeg :(
Alle reacties Link kopieren
Marie25,

Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig!!

Je weet nu dus meer?



Icebaby,

Vroeger vond je haar dus niet bijzonder?

Je kent haar dus goed en al langere tijd. Dat maakt het nog lastiger, lijkt me.

Is ze misschien lief voor je en dat je dat mist bij je man, je schreef over harde woorden etc.

Wat ben je nu van plan eigenlijk?

Om uit je dip te komen, bedoel ik.



Ik had toen wel direct zoiets van bijzondere vrouw, maar zij nam het initiatief. Ik denk ook niet dat het anders iets geworden was.Ze keek me heel lang aan (streelde ergens..)en ik dacht echt letterlijk wat is ze aan het doen? Flirt ze nu met me?

Help!

Zulke mooie ogen, dat van bliksem getroffen iedere keer weer. Wat het apart maakt is dat ik later ( nadat het contact verbroken was)nog een kind gekregen heb met zelfde soort ogen.

Het zijn mooie herinneringen, maar echt niet meer dan dat.
Alle reacties Link kopieren
@belle01

Wat bijzonder van haar ogen.

En wat mooi beschreven.



.
Alle reacties Link kopieren
Icebaby hoe gaat het?



Ik had me voorgenomen het contact te verbreken, maar ik kan het niet.

Ik werd juist enorm somber van het idee haar nooit meer te zien.

Belle01 dit moet toch echt haast onmogelijk zijn geweest?
1111111111111
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik kon een paar dagen niet online.

Icebaby, ik wil daar niet teveel details over vertellen. We kozen voor ons huwelijk, maar daarnaast ook voor elkaar.....



Fijn dat het weer beter met jullie gaat!
Alle reacties Link kopieren
Icebaby,

Sorry voor mijn korte antwoord.

Ik wilde er eerst niets over kwijt, maar toch even een antwoord.

Niet zo moreel verantwoord en ook niet wat jij zou doen volgens mij. Dus oordeel niet te hard.

En je kunt er ook niet zoveel mee, alleen vind ik het ondanks alles fijn dat ik het heb mogen meemaken. Ik hoef nu op mijn 70ste geen spijt te hebben.

Maar idd hebben we "iets" gehad.

En ik heb daar geen spijt van en zij had daar toen ook geen spijt van.

Het was onoverkomelijk.

Wat zou jij hebben gedaan in mijn plaats? Zij nam wel het initiatief, maar ik ging niet weg.

Het moest ook gewoon gebeuren bij ons, ik denk dat onze gevoelens ook te heftig waren om niets mee te doen.
11111
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen.

Ik dacht toch echt dat je schreef dat je nooit een verhouding zou beginnen, vandaar dat ik dacht dat jij daar totaal anders tegenaan zou kijken!

Of heeft je gesprek met de vertrouwenspersoon je van gedachte doen veranderen?

Of heeft zij nu toch iets laten merken?

Ik vind je nu ineens anders klinken, niet meer zo stellig.

Dat je gevoel volgen soms beter is.

Maar zelf initiatief nemen durf je niet.

Dat lijkt me in jou situatie ook lastig, omdat je niets merkt aan.

Ik ben nu nogal druk met werkvoorbereiden. Ik reageer deze week nog wat uitgebreider.
1111
Alle reacties Link kopieren
-.
Alle reacties Link kopieren
Lieve icebaby,

Ik schrik er echt van dat je echt stress en zelfs gezondheidsproblemen door je huwelijk hebt.

Het kan natuurlijk ook komen doordat je niet (echt) jezelf kunt zijn.

Ik wens je veel kracht. Erg moedig en wat een lieve moeder.



Wel grappig dat jullie Marie en icebaby allebei niet echt initiatief durven nemen.

Dat komt natuurlijk ook doordat jullie in dezelfde situatie zitten.

Bij mij was het destijds makkelijk.

Ze was volgens mij zo zeker van haar zaak dat ik haar ook leuk vond dat ze daarom me gewoon ging versieren zeg maar. Het leek zo vanzelf te gaan bij haar best vreemd denk ik nu achteraf.

Ze was wel wat ouder dan ik en misschien meer ervaring dat heb ik haar nooit gevraagd eigenlijk waarom ze dat gewoon durfde!

Wat ook vreemd was dat mensen om ons heen het niet door hadden dat wij iets hadden terwijl het echt zo duidelijk was. Zo veel spanning.

Waarom ik dit vertel weet ik niet, jullie hebben er niets aan.



En ja icebaby het heeft veel pijn gedaan destijds, maar nu een mooie herinnering. Ik kwam oude foto's tegen en zelfs toen geen vlinders meer......



Ik merk volgens mij wel Marie dat jij misschien eerder initiatief gaat nemen of toch niet? Ik hoor je niet zeggen dat je echt geen verhouding zou willen.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie reageren als jullie 'haar' weer gezien hebben.

Of heb je haar nu wel weer gezien Marie?

Ontloop je haar nu ook? Je schreef toch dat je geen contact meer hebt.
Alle reacties Link kopieren
-
111
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Marie gaat alles goed?

Je hebt al je posts verwijderd?

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe en wat.

Ik hoop dat je nog iets gaat posten.



En icebaby gaat het nog?

Je schrijft dat je op bent dat is nogal

Maar ook om zeker te weten dat jullie gewoon slechte match zijn, lijkt me lastig mee om te gaan.

Ik hoop echt dat het wat beter gaat.

Hoe gaat het met je verliefdheid?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie het goed vinden doe ik ook een duit in het zakje. Ik benijd jullie niet, herken wel veel helaas.

Ook een man, kinderen en gevoelens voor een vrouw. Het duurt nogal een tijd. Zou het vertellen niet beter zijn, vraag ik me af. Hoogstwaarschijnlijk is het wel de snelste manier om ervan af te komen. Of het contact verbreken, maar dat vind ik ook verschrikkelijk, bovendien zou ze dat niet begrijpen als ik het niet vertel.



Marie, hoe reageerde ze bij jou? Ik zal de rest ook lezen.
Alle reacties Link kopieren
.
11
Alle reacties Link kopieren
Je hebt twee "jonge kinderen". Ik neem dus aan tussen baby en 5 jaar oud, zeg maar. En opééns was je man niet leuk meer? Dat wist je niet vóórdat je die kinderen maakte, maar dat is écht iets van de tijd daarna, de laatste 2 jaar, zeg maar? Sure...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
I
1.
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven