Haat aan vreemdgangers

26-06-2011 12:59 225 berichten
Dit topic is om je kwaadheid, verdriet, schuldgevoel, wraakgevoel, nouja alle mogelijke gevoelens neer te zetten die te maken hebben met vreemdgaan.



Of je nu dader bent, bedrogene of minna(a)r(es), wees niet bang om te spuien wat je te spuien hebt.

Ik zal zelf beginnen: ik ben verschrikkelijk boos, voel me gebruikt, boos op hem, boos op mezelf en dat ik in zijn mooie praatjes trapte,

Ben gekwetst, verdrietig dat het niet werkte tussen ons, voel me te kijk gezet en ben nogmaals HEEL ERG BOOS op die vieze, leugenachtige, ijskoude bedrieger!!!!! GRRRRR
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 13:39:

Voor de mensen die haar zo zielig vinden, hier haar eerdere topic Is wraak altijd slecht?Ik vind haar niet zielig in dit topic en het andere, maar zo makkelijk veroordelen doe ik niet aan. Het zijn geen leuke grappen om zo belazerd te worden, als je erachter komt zit je er middenin. Wie heeft dat veroorzaakt?
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 13:45:

[...]

Als ze niet veroordeeld wilt worden dan moet ze niet dr levensverhaal op een forum zettenKip ei verhaal, jij bent degene die veroordeelt, het verhaal hier an sich neerzetten vraagt niet per definitie op een veroordeling. Dat doe jij toch echt zelf, en anderen.
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:43:

[...]



Als die man niet vanaf het begin eerlijk is, ben je er niet van A tot Z zelf bij.



Nee van B tot Z. Nadat de man had verteld dat hij getrouwd was is ze met hem doorgegaan, wilde dat hij van zijn vrouw af ging en toen hij dat niet van plan bleek wilde ze zijn vrouw gaan inlichten.

Nou nou, wat een slachtoffer. Tijd genoeg om je te bezinnen en man weg te bonjouren. Maar nee, dat dan maar niet, ondanks haar "haat" voor vreemdgangers.
quote:noa schreef op 26 juni 2011 @ 13:24:

Ik snap dat het behoorlijk rot aanvoelt als je denkt een leuke man te daten en verliefd wordt en er dan achter komt dat hij al een relatie heeft. Neemt niet weg dat ik de topictitel nogal ongenuanceerd vind. Maar dat zal de gekwetstheid wel zijn die spreekt.Goed verwoord.
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 13:45:

[...]





Als ze niet veroordeeld wilt worden dan moet ze niet dr levensverhaal op een forum zettenEh? Is dat dan een soort vrijbrief om allerlei veroordelende opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen?
quote:lughnasadh schreef op 26 juni 2011 @ 13:48:

[...]

Nee van B tot Z. Nadat de man had verteld dat hij getrouwd was is ze met hem doorgegaan, wilde dat hij van zijn vrouw af ging en toen hij dat niet van plan bleek wilde ze zijn vrouw gaan inlichten.

Nou nou, wat een slachtoffer. Tijd genoeg om je te bezinnen en man weg te bonjouren. Maar nee, dat dan maar niet, ondanks haar "haat" voor vreemdgangers.Verhaal in een notendop is makkelijk oordelen, maar de praktijk is altijd iets gecompliceerder dan dit. Ja, als je eenmaal te horen krijgt dat hij in een relatie zit kun je er beter mee kappen. Maar als je er tot over je oren in zit, en meneer gaat je paaien met mooie worden, duurt het even voordat je weer met beide benen in de werkelijkheid staat.
Ja dat was de kwaadheid, de ongenuanceerde topic titel. Fijn dat jullie allemaal meeschreeuwen, jammer dat jullie eigen gekwetstheid via mijn rug naar boven komt.

Ja ik zit er mee, en ja ik mag op dit forum dat can me af schrijven als ik wil.

Julli mogen ook loepen, meeschreeuwen, ik wil niet zielig doen om dat ik verliefd ben geworden om een gebonden man maar ook dat, vooral dat, doet erg veel pijn omdat het hopeloos was... En nu voel ik me gekwetst en gebruikt, wel of geen slachtoffer terzijde, mijn gevoelens zijn gewoon echt k*t de laatste tijd. Een illusie verloren, weer wat wantrouwen erbij .....
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 13:45:

[...]





Als ze niet veroordeeld wilt worden dan moet ze niet dr levensverhaal op een forum zetten
Dank voor degenen die me sterkte wensen, bij nader inzien is dit topic misschien ook wel een vraag om dat, en daarom bedankt dat jullie 'm opmerken
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:02:

Ja dat was de kwaadheid, de ongenuanceerde topic titel. Fijn dat jullie allemaal meeschreeuwen, jammer dat jullie eigen gekwetstheid via mijn rug naar boven komt.

Ja ik zit er mee, en ja ik mag op dit forum dat can me af schrijven als ik wil.

Julli mogen ook loepen, meeschreeuwen, ik wil niet zielig doen om dat ik verliefd ben geworden om een gebonden man maar ook dat, vooral dat, doet erg veel pijn omdat het hopeloos was... En nu voel ik me gekwetst en gebruikt, wel of geen slachtoffer terzijde, mijn gevoelens zijn gewoon echt k*t de laatste tijd. Een illusie verloren, weer wat wantrouwen erbij .....



I know girl, daarom sterkte

Probeer hem echt uit je kop te zetten hoor!

Er zijn zoveel mooie dingen in het leven, loop dat niet mis doordat je teveel met hem en het gebeurde bezighoudt.

Alle reacties Link kopieren
quote:lolove89 schreef op 26 juni 2011 @ 13:34:

als vrouwen in deze maatschappij niet zo makkelijk waren met seks zonder relatie zou geen enkele man uberhaubt vreemd kunnen gaan. maarja deze cultuur met al zijn seksuele vrijheid is geweldig of neit



What the freaking ****

Dus het is de schuld van de zedeloze vrouwen dat mannen hem niet in hun broek kunnen houden?

Sorry hoor, meen je dit?

Hoofddoek invoeren dan maar?
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 26 juni 2011 @ 14:00:

[...]





Eh? Is dat dan een soort vrijbrief om allerlei veroordelende opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen?Nee hoor, maar als je alleen maar postieve reacties verwacht en niet tegen negatieve reacties kunt dan moet je niet op een forum wat plaatsen, je weet dat daar veel verschillende mensen op zitten en dus veel verschillende meningen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens niets tegen hoofddoeken hoor, maar wel tegen dit soort seksistisch gelul uit het jaar nul.



Ongelofelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:47:

[...]



Kip ei verhaal, jij bent degene die veroordeelt, het verhaal hier an sich neerzetten vraagt niet per definitie op een veroordeling. Dat doe jij toch echt zelf, en anderen.Klopt, ik ontken ook niet dat ik veroordeelt reageer, maar goed zoals ze zelf ook al in het topic titel zet '' haat aan vreemdgangers '' en dat heb ik ook, ik haat vreemdgangers, ik zie haar ook als een vreemdganger, ook al wist ze eerst niet van zijn partner af ze wist het later wel en is gewoon door gegaan en ook al heeft zij dan geen partner ze deed wel mee aan het vreemd gaan, ze wist namelijk van die partner af.
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteto schreef op 26 juni 2011 @ 14:05:

[...]





What the freaking ****

Dus het is de schuld van de zedeloze vrouwen dat mannen hem niet in hun broek kunnen houden?

Sorry hoor, meen je dit?

Hoofddoek invoeren dan maar? idd
Ik heb niet gezegd dat ik er niet tegen kan chantalo(leuk is anders, Maargoed dat wist ik idd vantevoren dat niet iedereen het met je eens kan zijn, maar goed ook) maar het kwetsend praten om het kwetsen vind ik erg jammer. Maar ook dat moeten mensen zelf weten, ik veroordeel ze daar niet gelijk om. Ik weet namelijk nooit wat de echte reden ervan is, en die zouzomaar eens wat meer begrip voor wie dan ook kunnen opleveren.
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:06:

[...]





Nee hoor, maar als je alleen maar postieve reacties verwacht en niet tegen negatieve reacties kunt dan moet je niet op een forum wat plaatsen, je weet dat daar veel verschillende mensen op zitten en dus veel verschillende meningen hebben.Het niet met iemand eens zijn, staat niet gelijk aan veroordelen, uitlachen en kwetsen.
Chantalo, jij hebt dus haat aan mij. Oké, dank voor de mededeling, voor mij reden om niet meer op jouw bijdragen te reageren als dit is hoe jij mij veroordeeld hebt. Mocht het ander zijn/worden, laat het me dan vooral weten. Fijne dag nog
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteto schreef op 26 juni 2011 @ 14:05:

[...]





What the freaking ****

Dus het is de schuld van de zedeloze vrouwen dat mannen hem niet in hun broek kunnen houden?

Sorry hoor, meen je dit?

Hoofddoek invoeren dan maar?



omdat het leven nog steeds zo werkt ja, tv en media en emancipatie laat jullie graag wat anders geloven. vrouwen zijn degene die mannen in de verleiding brengen en aan seks laten denken, niet andersom. (waarom anders savonds alleen halfnaakte vrouwen op tv en geen kronkelende naakte mannenlijven?)



wat als elke vrouw zei, nee ik doe mn benen niet open tot je met me trouwt (of in ieder geval op 1e plek staan in serieuze relatie ditdat), zou dit gezeiks er dan zijn?



je hoeft maar naakt voor een man te gaan staan en hij bespringt je hoor. dat zou ieder fatsoenlijk meisje toch moeten snappen.



mannen en vrouwen zijn heus wel gelijk, maar ontkennen dat er verschillen zijn slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:11:

Chantalo, jij hebt dus haat aan mij. Oké, dank voor de mededeling, voor mij reden om niet meer op jouw bijdragen te reageren als dit is hoe jij mij veroordeeld hebt. Mocht het ander

zijn/worden, laat het me dan vooral weten. Fijne dag nog



Ik heb inderdaad een hekel aan vreemd gaanders ja ..

En waarmee kwets ik je ? Door te zeggen dat ik vreemdgaanders haat ? Je opent er zelf een topic over of door mijn mening te geven over jou verhaal ? Ik zeg hoe ik er over denk, hoeft echt niemand het mee eens te zijn het is mijn mening ..
Alle reacties Link kopieren
quote:lolove89 schreef op 26 juni 2011 @ 14:14:

[...]





omdat het leven nog steeds zo werkt ja, tv en media en emancipatie laat jullie graag wat anders geloven. vrouwen zijn degene die mannen in de verleiding brengen en aan seks laten denken, niet andersom. (waarom anders savonds alleen halfnaakte vrouwen op tv en geen kronkelende naakte mannenlijven?)



wat als elke vrouw zei, nee ik doe mn benen niet open tot je met me trouwt (of in ieder geval op 1e plek staan in serieuze relatie ditdat), zou dit gezeiks er dan zijn?



je hoeft maar naakt voor een man te gaan staan en hij bespringt je hoor. dat zou ieder fatsoenlijk meisje toch moeten snappen.



mannen en vrouwen zijn heus wel gelijk, maar ontkennen dat er verschillen zijn slaat nergens op.OMG, uit welk tijdperk kom jij?
Cum non tum age
C, Jij zegt:

Ik heb haat aan vreemdgangers + ik zie SNJ als vreemdganger = ik haat SnJ.

Ik ben niet de vreemdganger in kwestie, ik was gewoon tot over m'n oren verliefd....
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:19:

C, Jij zegt:

Ik heb haat aan vreemdgangers + ik zie SNJ als vreemdganger = ik haat SnJ.

Ik ben niet de vreemdganger in kwestie, ik was gewoon tot over m'n oren verliefd....



Ik vind je wel een een vreemdgaander, je deed er aan mee. Jij wist van het bestaan af van die partner maar ging gewoon door.



Denk even aan die gevoelens die jij nu hebt en die die vrouw zou hebben, zou jij het over je hart kunnen verkrijgen om dat iemand anders aan te kunnen doen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat er op TO zo gereageerd wordt alsof zij de vreemdganger is. Vreemdganger is degene die vreemd gaat, dus in een relatie zit. TO zit niet in een relatie. Het is aan degene die een relatie heeft om zich niet in te laten met een ander.........waarom dan de ander de schuld geven? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. TO is niet verantwoordelijk voor zijn daden. Ook is het voor een buitenstaander blijkbaar moeilijk te begrijpen dat als je gevoelens voor iemand hebt, je die persoon dan (wil) geloven.

Helaas in dit geval bleek hij niet eerlijk te zijn, dus een echte vreemdganger........(zoals helaas bij bijna elke bezette man).
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:11:

Chantalo, jij hebt dus haat aan mij. Oké, dank voor de mededeling, voor mij reden om niet meer op jouw bijdragen te reageren als dit is hoe jij mij veroordeeld hebt. Mocht het ander zijn/worden, laat het me dan vooral weten. Fijne dag nog Haat aan mij is geen goed Nederlands. Het is een hekel hebben aan of iets haten, maar geen haat aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven