Hij is verliefd op haar, ik weet het nu zeker

18-09-2016 09:28 1373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms weet je het gewoon ineens, dit gaat fout. Hoe fout weet ik nog niet maar dit gaat helemaal fout.

Gisterenavond dus naar dat optreden van die band geweest, bij ons stamcafé in het dorp. Ik ben gewend me goed te kleden, kort stijlvol jurkje, hoge hakken. Wij gaan nooit naar dit soort avondjes eigenlijk. Ik was als een vlag op een modderschuit. Iedereen liep in jeans, vrijetijdskleding dus (ik heb dat niet eens in mijn kast hangen!). Uiteraard was P ook voor de gelegenheid gekleed. Superstrakke zwarte jeans, zwart topje, halve laarsjes, haar in een staart en bijna geen make-up maar wel met felrode lippen. Alle kerels vergaapten zich aan haar, de mijne ook.

Haar man stond er stoïcijns en onaangedaan bij, hij is dat vast gewend. Gedraagt zich superieur en dominant.

Die van mij hield zich wat op de achtergrond, want we waren met onze oudste zoon L gegaan, die P voor het eerst ontmoette. Zijn studievriend was er ook bij want die was voor het weekend komen logeren. Die twee knullen konden hun ogen niet van haar afhouden (ze is 16 jaar ouder dan hen!) en staken hun bewondering niet onder stoelen of banken. Gezegd moet worden dat er hier in ons dorp niet veel spannende meisjes rondlopen en dat iemand die er maar een beetje goed uitziet ook meteen erg opvalt.

Fijn gratis reclame voor haar dus, maar het ergste was dat het onze vriendengroep gisterenavond wel heel duidelijk werd hoe vreselijk dominant de man van P zich tegenover haar gedraagt en hoe ontzettend maling zij daaraan heeft.

De tweede helft van de avond vermaakte ze met haar grappige en vrolijke verhalen haar mannelijke fanclub (want buiten J hangen er nog twee mannen om haar heen, duidelijk geïnteresseerd). Begrijp me goed, het gaat allemaal heel subtiel, maar ik stond daar met een hartslag van 250 te glimlachen terwijl ik zin had om te huilen omdat ik de blik in de ogen van J niet verkeerd in kan schatten. Hij is verliefd op haar, ik weet het nu zeker. En ik vind dat zij hem ook op een speciale intense manier aankijkt als ze tegen hem spreekt.



Haar man wilde op een bepaald moment naar huis en kondigde dat op een wat hufterige manier aan. Zij draaide zich naar hem om en zei dat hij vast kon gaan, ze nam wel een taxi naar huis. Hij bleef natuurlijk...



Fout fout fout!



Thuisgekomen trok ik het niet meer, ik had teveel gedronken en begon ruzie te maken met J. De jongens waren niet met ons naar huis gegaan, maar naar een dancing een stuk verderop. J bleef heel rustig en ik beschuldigde hem ervan dat hij verliefd op P was. Hij keek me heel rustig aan en antwoordde en als dat zo zou zijn, wat kan ik daar dan aan doen? Toen verdween hij naar bed. Ik ben ten einde raad
Xyz
je bnt gewoon jaloers. Kom op, wees trotser op jezelf en stop om jezelf steeds met anderen te vergelijken.
Ik gun J die roodgestifte sexy vrouw wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 18 september 2016 @ 10:24:

Je kunt je schoonmoeder voor je karretje proberen te spannen maar jouw man is niet jouw bezit.



stel dat hij weg wil maar dit niet doet omdat het niet mag van mammie..is dat jouw idee van een geweldig huwelijk? ik denk het wel, gezien ze hem 22 jaar geleden ook aan zich bondt door middel van een zwangerschap
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Oef, de dag dat ik mijn relatieproblemen met mijn schoonmoeder ga bespreken....dan zijn de mannen in witte pakken niet ver meer!
Alle reacties Link kopieren
Niet met schoonmoeder bespreken, je blaast het ontzettend op allemaal. Zij zal eerder begrip voor je man hebben dan voor jou. In je vorige topic schreef je dat ze in dezelfde bridgeclub speelt als P en dat ze haar GEWELDIG vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 18 september 2016 @ 10:35:

[...]





ik denk het wel, gezien ze hem 22 jaar geleden ook aan zich bondt door middel van een zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 18 september 2016 @ 09:36:

Euh misschien moet je het zo schrijven dat mensen het ook snappen. Niet iedereen heeft al je vorige topics gelezen.

Dit dus.



En dat je verliefd wordt op een ander kun je niets aan doen. Hoe je ernaar handelt wel.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 18 september 2016 @ 10:27:

[...]





Vriend is het ermee eens . Nog lang niet zwanger hier, maar nu bedenken of het een tweede naam is of dat we hem zouden willen bewaren voor een eventuele tweede dochter . Of... misschien toch in plaats van mijn jarenlang gekoesterde meisjesnaam.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp geen bal van dit verhaal.

Ik ga bijna denken dat ik wat informatie mis.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 18 september 2016 @ 10:12:

Alles beter dan een dronken, dramatische vlag op een modderschuit.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je mij nog niet gezien.



.wie niet weg is , is gezien!.....ik kom!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodsandbeats schreef op 18 september 2016 @ 09:32:

Oh dit is de Franse notarisfamilie-soapL.O.L!
Hoe oud ben je? Is het nog mogelijk om nog een keer zwanger te worden?
quote:Bitje93 schreef op 18 september 2016 @ 10:38:

Ik begrijp geen bal van dit verhaal.

Ik ga bijna denken dat ik wat informatie mis.Huwelijk met een franse slag
Alle reacties Link kopieren
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 18 september 2016 @ 10:22:

Mediterraan notaristype met een vrouw in zijn armen met gestifte lippen in strakke zwarte jeans doen het denk ik wel goed op de cover van een Boeketboekje! En dat jij dan ergens bovenop een rots zit te huilen met mascara over je wangen en je haar door de war.



Jij kan er anders ook wat van!
quote:Bitje93 schreef op 18 september 2016 @ 10:38:

Ik begrijp geen bal van dit verhaal.

Ik ga bijna denken dat ik wat informatie mis.



Klopt is vervolg van ander topic. In het kort to en man hebben sinds kort contact met P en haar man. P is ieders droomvrouw, to bang dat man verliefd wordt.



To heeft man 22 jaar geleden in de val gelokt door expres zwanger te worden en zij wist dat hij met haar zou trouwen. To man komt uit een gegoede notaris family en wonen in Frankrijk, huwelijk is altijd een beetje wankel geweest.



Volgens mij was dat hem wel
Alle reacties Link kopieren
P heeft echt een hele mooie naam. Ik moest aan een oud nummer van zanger Henk Westbroek denken: "Zelfs je naam is mooi"...
quote:Syenna schreef op 18 september 2016 @ 10:46:

P heeft echt een hele mooie naam. Ik moest aan een oud nummer van zanger Henk Westbroek denken: "Zelfs je naam is mooi"... Ze schijnt ook Drs te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 18 september 2016 @ 10:16:

Ik kwam trouwens in een oude post van TO P's volle naam tegen. Prachtig. Die gaat op mijn lijstje.Pretty .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Syenna schreef op 18 september 2016 @ 10:46:

P heeft echt een hele mooie naam. Ik moest aan een oud nummer van zanger Henk Westbroek denken: "Zelfs je naam is mooi"... Pulia?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 18 september 2016 @ 10:47:

[...]



Ze schijnt ook Drs te zijnOh ja, Drs. P
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 18 september 2016 @ 10:48:

[...]





Pulia?Puta (vindt TO)
Poedeltje
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 18 september 2016 @ 10:38:

Ik begrijp geen bal van dit verhaal.

Ik ga bijna denken dat ik wat informatie mis.

Mis je ook en volgens mij moet je loepen. Heb ik net ook gedaan, begreep de OP van gisteren ook al niet. Die heb ik toen ook al weggeklikt.



Wat een drama om niets zeg. Soms kwijlen mannen bij mooie vrouwen. Is vervelend maar je kunt er zelf een groot drama van maken of het normaal oplossen met je man. Gewoon door te zeggen 'schat ik begrijp het maar vind het écht heel vervelend, wil je er aub een beetje op letten?'. Maar al twee dagen drama maken... ik zou ook zo reageren als hem. Niet slapen daardoor .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven