Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
Dankje meid voor je verhaal! Ik heb hem net even gezien dus. Hij gaf toe met een meid aan het daten te zijn en dat ze een hotel hebben gepakt samen en seks hebben gehad. Hij verteld heel leuk dat hij heeft aangegeven niet gelijk een relatie te willen en zij dacht er net zo over volgens hem. We zien het wel waren de woorden die hij uitsprak waar ik super onzeker van werd. Later zei die weer dat het niks zou worden en ik me niet druk moest maken. Ik bereid me voor op het ergste en heb nu door dat ik afstand moet nemen.



Was zo zwak om te huilen en pakt ie me ook nog vast ook en geeft me een kus op de wang en zegt maak je niet al te druk om mij.



Pff ik voel me zo verdrietig en zo boos! Aldoor beweerde hij geen belang te hebben met een andere meid. Ze liegen je kei en kei hard voor!!!





Ik zit nu ook op tinder sinds kort maar ben te kieskeurig daarin. Aan iedereen mankeert wel wat en daarom gebeurt er niks. Vriendinnen van me zeggen doe het gewoon! Zoen met ze of heb een leuke avond, je hoeft er niet perse een relatie mee. Ene kant denk ik nu ja, ik moet het maar gewoon doen want hoop is er echt niet meer. M'n verstand weet het wel maar mijn hart laat het gewoon niet toe!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Teddy, heb je een beetje kunnen slapen? Wat je voel is normaal, laat het vooral ook lekker lopen en uit het. Des te eerder ben je er overheen
Alle reacties Link kopieren
ik snap het helemaal, maar hoe voel je je nu? nu je dit weet... je voelt je er zeker niet beter door..

hoe voelde je je toen je dit niet wist? vast ietsje beter..



Het is dus niet goed voor jou om dit soort dingen te weten, want het doet je pijn, je hebt er verdriet door.. maar je moet je juist weer goed gaan voelen, dus deze dingen kan je er niet bij gebruiken. .



probeer nu dit nieuws te gebruiken als, oke.. prima hij gaat schijnbaar door, weet je.. ik ga dat ook doen, hij verdient mij niet.. en hij komt er nog wel achter wat die mist, maar dan kan die lekker er in zakken.



top dat je op tinder zit echt waar!! en inderdaad zie het als een leuk avondje, dat doe ik ook. Ik kijk niet meteen voor relatie materiaal, daar ben ik niet aan toe... ik wil gewoon even het leuk hebben.



dus probeer niemand te vergelijken, er leeg in te gaan.. je angsten te overwinnen, want als je je angsten en verdriet niet overwint blijft dit doorgaan,.. en dat wil je niet :(



je kunt het!! en je doet het al heel erg goed!!
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 22 juni 2016 @ 13:50:

Hoi Teddy, heb je een beetje kunnen slapen? Wat je voel is normaal, laat het vooral ook lekker lopen en uit het. Des te eerder ben je er overheen Nee ik heb veel wakker gelegen! Word ik vanochtend wakker met een appje van hem. Hij heeft een vast contract gekregen voor minimaal 34 uur!!!! Ik denk ja dit moet je mij wel weer even vermelden he. Even laten zien hoe goed hij het wel niet heeft. Eerlijk is eerlijk ik gun hem dit gewoon even niet...
Alle reacties Link kopieren
voor mezelf even een update..



het gaat mwah.. ik heb weer veel buien dat ik aan mezelf twijfel, ik vind dat ik niks bereikt heb, ik te dik en lelijk ben, ik ben ook nog eens een verschrikkelijk mens met problemen..



en vervolgens word ik boos, boos dat ik niet vrij uit mag praten over mijn postnatale depressie en verlatingsangst.. bang voor veroordelingen..

die ik al krijg van zijn familie en vrienden, ze vinden mij de slechte en ik heb kun gekwetst etc etc.. maar ze denken zich niet in waar ik doorheen ga/ging



boos dat hij me 2 x op een moeilijk moment heeft verlaten en dat hij dus zo snel opgeeft, boos dat die zo naar zijn omgeving luistert.



bang dat ik nooit meer die echte liefde vind die we hadden, dat niemand mij en mijn zoontje zal accepteren..



het echte verdriet ben ik dus al redelijk voorbij, maar door al dat malen slaap ik ontzettend slecht, en begin ik me dus ook steeds zieker te voelen lichamelijk..
Alle reacties Link kopieren
quote:Beertje_Pooh schreef op 22 juni 2016 @ 14:30:

ik snap het helemaal, maar hoe voel je je nu? nu je dit weet... je voelt je er zeker niet beter door..

hoe voelde je je toen je dit niet wist? vast ietsje beter..



Het is dus niet goed voor jou om dit soort dingen te weten, want het doet je pijn, je hebt er verdriet door.. maar je moet je juist weer goed gaan voelen, dus deze dingen kan je er niet bij gebruiken. .



probeer nu dit nieuws te gebruiken als, oke.. prima hij gaat schijnbaar door, weet je.. ik ga dat ook doen, hij verdient mij niet.. en hij komt er nog wel achter wat die mist, maar dan kan die lekker er in zakken.



top dat je op tinder zit echt waar!! en inderdaad zie het als een leuk avondje, dat doe ik ook. Ik kijk niet meteen voor relatie materiaal, daar ben ik niet aan toe... ik wil gewoon even het leuk hebben.



dus probeer niemand te vergelijken, er leeg in te gaan.. je angsten te overwinnen, want als je je angsten en verdriet niet overwint blijft dit doorgaan,.. en dat wil je niet :(



je kunt het!! en je doet het al heel erg goed!!Ik had niet om deze info gevraagd.. Zijn kameraad pakte zijn telefoon en liet me hun WhatsApp gesprek lezen van 2 stukjes. Hij zei laat die vent los meid, kijk maar hij is allang verder gegaan..



Hij beweerd dat het waarschijnlijk niks gaat worden en zag dat hij zijn tinder profiel ook alweer had aangepast. Nouja raar hoor met iemand daten, seks hebben en toch verder zoeken. Ik kan het niet, maar het zal wel de nieuwe mode zijn van tegenwoordig en misschien moet ik dit ook maar gaan doen als het echt beter word om iemand zo te vergeten.



Het is zo'n gek idee dat ze zo snel seks kunnen hebben. Ik heb nog gezegd een beetje jammer dat je zo tegen mij kon liegen en zei dat je het eerste jaar niks met een meid wilt doen behalve een praatje maken en een sigaretje roken oid. Maar ik was hiervoor al gewaarschuwd door andere meiden hier op het forum. Dat mannen dit schijnbaar altijd zo spelen... in de relatie miste hij de vrijheid, nu heeft ie dat en zoekt ie alsnog weer een meid... pff mannen!!!
Teddy, probeer vooral te onthouden hoe hij NIET reageerde op je sollicitatie. Dat zegt nu genoeg over hem. Egoïst...
Alle reacties Link kopieren
@beertje het heeft tijd nodig. Je hebt (ik hoop) wel vrienden of familie waar je ben terecht kunt? Verdriet kan zich ook lichamelijk uiten he? Heb je al hulp gezocht bij een huisarts/psycholoog?



@Teddy, iedereen verwerkt het op zijn eigen manier. Daar is geen goed en fout in, ik zou ook in staat zijn om over een week of 2/3 met een vreemde kerel het bed in te duiken. Dat is mijn manier van verwerken en daar kies ik bewust voor. Mijn ex geeft opeens bakken met geld uit terwijl hij in onze relatie heel zuinig was. Tsja, ieder zijn ding. Wel stom dat ie laat weten dat hij een vast contract heeft en niet naar jou informeerd.



Bij helpt het om weer van mijn vrijheid te genieten en vooral dingen te doen die vriend niet leuk vond, maar ik wel. Ik probeer nu dus nieuwe hobbies uit, zoek een reis uit waar hij absoluut niet heen zo willen, eet weer lekker in bed of een appel op bank. Oh ja en als het mooi weer is ga ik de hele dag naar het strand, lekker kiten/suppen/surfen, daarna uitgebreid lunchen en een boek mee. Heerlijk zo'n stranddag, maar dat deed ik met vriend niet, want hij vond dat niet leuk.



Helaas heeft mijn ex nog geen andere woning dus zie ik hem nog regelmatig en dat is lastig. Ik hoop dat hij snel wat anders heeft. Gelukkig hebben we weinig gemeenschappelijk vrienden dat is nu wel een pluspunt.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen verwerkt het idd op zn eigen manier, maar dat liegen wat de ex van teddy doet (en die van mij dus ook deed) is zo gemeen en kinderachtig.

Wat een bullshit om te roepen dat je het eerste jaar écht nog geen andere meid wil (precíes wat mijn ex ook zei en binnen 2 maanden had ie 'n ander hoor) en dan dus toch gewoon doen.

Dat ze dat doen moeten ze zelf weten, maar hou dan gewoon je bakkes met je gelul.

(Sorry voor mn woordkeuze. Ik heb echt mn dagen niet hoor de afgelopen tijd.... maak met iedereen ruzie).

Maar wat missmadam ook al aangeeft: lekker doen wat je zelf wil.

Goeie tip! En teddy, maak daar gebruik van! Jij hebt geen kinderen om rekening mee te houden.

Ik zit hier compleet vast met vrijwel alle dagen de kinderen bij mij. Tijd voor mezelf of dingen doen die ík zou willen is er voor mij nauwelijks bij.

En dat breekt me nu dus ook op.



Probeer gebruik te maken van de mogelijkheden die je wel hebt. Doe lekker leuke dingen voor jezelf. Probeer er wat van te maken!



(Ik krijg trouwens nog steeds berichtjes en vandaag stond ie weer aan de deur...)
Alle reacties Link kopieren
@woman waarom kan jouw ex niet wat vaker voor de kinderen zorgen?



En dat vertellen van dingen is ook om zichzelf groot te houden en stoerder te doen. Meestal zijn mannen slechter in het alleen zijn dan vrouwen. En tsja het staat ex vrij om nu met iemand wat anders te beginnen. Hij is mij geen verantwoording meer schuldig, maar het zou wel steken denk ik.



Ik heb morgen een afspraak met een psycholoog om alles een plekje te geven en mijzelf niet te blijven verwijten wat ik anders had kunnen doen.
Teddy laat los, waarom hebben jullie nog contact? Wat brengt het je op? Verdriet, frustraties en slapeloze nachten.

Hoe onvolwassen om te zeggen dat hij het eerste jaar geen nieuwe relatie wil en hoe onvolwassen om te verwachten dat hij zich daar ook aan houdt. Jullie zijn beide single en vrij om te doen en laten wat jullie willen zonder elkaar daarvan op de hoogte te brengen.

Jullie hebben geen kinderen, stuur hem een laatste bericht dat je verder geen contact meer wenst en blokkeer hem op sociaal media, smartphone... zodat je dit eindelijk achter jou kan laten en verder gaan met je leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 22 juni 2016 @ 15:31:

@woman waarom kan jouw ex niet wat vaker voor de kinderen zorgen?



En dat vertellen van dingen is ook om zichzelf groot te houden en stoerder te doen. Meestal zijn mannen slechter in het alleen zijn dan vrouwen. En tsja het staat ex vrij om nu met iemand wat anders te beginnen. Hij is mij geen verantwoording meer schuldig, maar het zou wel steken denk ik.



Ik heb morgen een afspraak met een psycholoog om alles een plekje te geven en mijzelf niet te blijven verwijten wat ik anders had kunnen doen.



Omdat t blijkbaar heel logisch is dat mannen gewoon fulltime blijven werken en ik om genoeg geld binnen te kunnen krijgen dus 30 uur in 3 dagen moet proppen omdat anders de kinderopvangkosten weer te hoog worden en het niet tegen elkaar opweegt

(Dat eerste stuk was overigens sarcastisch bedoelt he. Ik vind t namelijk absurd dat hij lekker fulltime kan blijven werken, flink kan verdienen en de zorg van de kids aan mij overlaat. O en overigens ook altijd te laat alimentatie betaald en te weinig)



Dus. Daar komt het op neer. En o ja (komt weer wat sarcastisch) laten we niet vergeten dat hij quality time met zn liefje nodig heeft, want het is allemaal o zo moeilijk omdat hij ook nog zo rot voelt over mij en dat merkt zn liefje en o jeeee daar moeten we wat aan doen hoor.

Alle reacties Link kopieren
quote:womansintuition schreef op 22 juni 2016 @ 17:01:

[...]





Omdat t blijkbaar heel logisch is dat mannen gewoon fulltime blijven werken en ik om genoeg geld binnen te kunnen krijgen dus 30 uur in 3 dagen moet proppen omdat anders de kinderopvangkosten weer te hoog worden en het niet tegen elkaar opweegt

(Dat eerste stuk was overigens sarcastisch bedoelt he. Ik vind t namelijk absurd dat hij lekker fulltime kan blijven werken, flink kan verdienen en de zorg van de kids aan mij overlaat. O en overigens ook altijd te laat alimentatie betaald en te weinig)



Dus. Daar komt het op neer. En o ja (komt weer wat sarcastisch) laten we niet vergeten dat hij quality time met zn liefje nodig heeft, want het is allemaal o zo moeilijk omdat hij ook nog zo rot voelt over mij en dat merkt zn liefje en o jeeee daar moeten we wat aan doen hoor.

Wat een bullshit!
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 22 juni 2016 @ 17:32:

[...]





Wat een bullshit!Ja. Dat is idd de korte samenvatting
Alle reacties Link kopieren
Ik lees morgen jullie berichten en beantwoord ze dan! Hij belde me vanavond op... Hij wou graag weten hoe ik me eronder voelde en dat ie mij geen rotgevoel wil geven, dat ik in onze jaren zeker wat voor hem heb betekend maar dat hij gewoon verder wil gaan. Weer zegt ie duidelijk dat het gewoon een flirt is en dat ze nog geen intentie hebben om een relatie te beginnen, dat ik me dus niet druk hoef te maken. Toch ben ik dan weer de angsthaas die door gaat vragen en zegt stel dat je wel door gaat met afspraken dan kan het toch? Hij zegt het kan maar daar denk ik nog niet over na, we hebben het nu gewoon gezellig samen en ik kon haar niet weerstaan dus het gebeurde gewoon. Wat voelde dat als een steek in mijn rug zeg!!! Ik kan niet boos worden want hij is tenslotte 5 maanden vrijgezel, maar dit speelt al een aantal weken en het voeld voor mij erg snel. Is het tegenwoordig zo normaal om gelijk weer opzoek te gaan? Ik zit blijkbaar zo anders in elkaar... Ik tinder er op los, hopelijk krijg ik ook snel wat aandacht van een leuke vent zodat ik me ergens anders op kan focussen. Hij verdiend mijn aandacht gewoon niet meer!
Teddy, alles ok? Stel gewoon geen vragen. Het helpt je niet. En hij kan liegen ook, dan heb je een valse gerustheid en doet het achteraf toch maar pijn! X
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisia schreef op 23 juni 2016 @ 18:22:

Teddy, alles ok? Stel gewoon geen vragen. Het helpt je niet. En hij kan liegen ook, dan heb je een valse gerustheid en doet het achteraf toch maar pijn! X

Nee het gaat eigenlijk helemaal niet goed. Hele dag loop ik met misselijkheid en hartkloppingen rond. Hij heeft zich vanochtend ziek gemeld omdat ie erg last had van zijn knie wat gisteren is geknakt ofzo? Vanaf morgen heeft ie 3 nachtdiensten en daar wou die wel heen zei die. Nou appte ik vanmiddag en vroeg hoe het ging... staat zijn internet uit, wat normaal nooit zo is!! Dus ik weet wel genoeg. Zich ziekmelden en ondertussen gauw naar die meid want vanaf morgen kan die ook 3 dagen niet naar der toe.



Ik moet echt afstand nemen hoe moeilijk het ook is. Ik ga echt kapot van binnen. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn om het contact elke keer te houden? Iedereen zei al neem afstand en ik met mijn domme hoofd ging er toch mee door.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 23 juni 2016 @ 18:48:

[...]



Nee het gaat eigenlijk helemaal niet goed. Hele dag loop ik met misselijkheid en hartkloppingen rond. Hij heeft zich vanochtend ziek gemeld omdat ie erg last had van zijn knie wat gisteren is geknakt ofzo? Vanaf morgen heeft ie 3 nachtdiensten en daar wou die wel heen zei die. Nou appte ik vanmiddag en vroeg hoe het ging... staat zijn internet uit, wat normaal nooit zo is!! Dus ik weet wel genoeg. Zich ziekmelden en ondertussen gauw naar die meid want vanaf morgen kan die ook 3 dagen niet naar der toe.



Ik moet echt afstand nemen hoe moeilijk het ook is. Ik ga echt kapot van binnen. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn om het contact elke keer te houden? Iedereen zei al neem afstand en ik met mijn domme hoofd ging er toch mee door.



Meid echt.. jij hebt zo erg het voordeel dat je geen contact hóéft te hebben omdat je verder geen binding hebt.

Probeer dat dan echt. En ja meis, wat had je dan gedacht? 5 maanden issie vrijgezel zeg je.

Hij kan zeggen wat ie wil, maar hij liegt er toch op los. Wie weet heeft ie in die tussentijd wel nog meer gedaan...

Ik spreek uit ervaring want dat deed die van mij precies zo.

Die is na 8 jaar en 2 kids met mij nog geen maand alleen geweest, terwijl die maar vol bleef houden geen ander te willen.

Laat 'm heen lullen.

En waarom weet jij dat ie ziek is gemeld? Jullie hoeven elkaar dat niet meer te vertellen. Pijnig jezelf nou niet zo. Je komt er zoveel sneller overheen als je alles met hem gewoon afkapt.

Ik zou willen dat dat hier kon. Maar dat gaat niet ivm onze kinderen. Maar echt... maak er gebruik van teddy! Echt waar. Doe jezelf een lol.

En als je denkr dat een andere jongen je kan helpen er over heen te komen: doen!

Zat mannen op tinder die dat willen hoor (heb ik ervaren).

Maar echt allereerst: stop met jezelf te pijnigen. Je bent niet "un vriendin" van hem, maar zn ex. Jij hoeft niet de dingen te weten zoals ziek zijn en welke diensten. Je hebt er niks aan.

Zet 'm op meis, maak gebruik van 't feit dat je geen contact hóéft te hebben. Kan het niet vaak genoeg zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens Womans.

Je doet jezelf er zo onnodig veel pijn mee.

Je kunt het helemaal niet gebruiken. Je moet zélf door. En ja, mannen gaan gewoon gauw met een ander.

De mijne ook. 2 weken terug vertelde hij nog dat hij absoluut niet op zoek was en er geen behoefte aan had.

De week er op las ik op twitter dat die ene collega waar hij toen intiem mee gesproken had tijdens onze relatie even was langs geweest toen hij alleen thuis was.

Hm. Ja. 1 + 1 is 2 natuurlijk.

Ik zeg je heel eerlijk dat het echt een knal in mijn gezicht was, maar wel weer even een goeie knal.

Ik had hem even nodig. Ik check nu ook niet meer zijn twitter (dat was het enige dat ik nog checken kon)

En natuurlijk, diep in mijn hart wil ik zo graag dat hij iets van zich laat horen. Zeker omdat ik over 3 weken weg ben naar het buitenland voor een lange tijd. Maar ik heb duidelijk gezegd het is Alles of Niets.

Duidelijk antwoord dit.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Teddy, stop aug het contact. Het beschadigt jou alleen maar. Ik zou een bepaalde tijd geen contact hebben en misschien kun je daarna door als vrienden. En oordeel niet over jezelf, het is gewoonlastig. Dus lekker uit je telefoon verwijderen van Facebook (of tenminste zijn berichten) etc.



Ik heb zelf twee redelijke dagen achter de rug, vanavond met een vriendin naar een mooie verre reis gekeken waar vriend absoluut niet heen zou willen. En wat voor meubels gekeken die ik moet vervangen omdat hij ze meeneemt. Langzaam maar zeker zal het wel slijten, mij doet het veel goed om vooruit te kijken. Ik hoop alleen dat ex wel snel een woning vindt, hij is nu gefocust op een complex en het is niet zeker dat hij daar wat krijgt. Tot die tijd is het afwisselen wie thuis slaapt en wie niet (gelukkig kan hij volgend jaar bij een vriend logeren omdat deze op zakenreis is).
Alle reacties Link kopieren
Teddy, zoals andere ook al zeiden echt.. stop het contact, per direct..nu meteen!! het brengt je niks op teddy, pijn en verdriet meer niet.. je krijgt hem er niet mee terug, en dan nog... hij gedraagd zich als een eikel!



dus stoppen stoppen stoppen, wat woman zei wees blij dat jij het niet hoeft, ik zou het zo graag compleet willen verbreken..





hier gaat het ook even niet zo goed, hij vertelde me vandaag dat hij dacht over me heen te zijn, maar dat was niet zo, en hij had ook pijn en verdriet.. hij hield zo veel van me, en wilde altijd alles voor me doen.. maar het is kapot voor hem, en het komt niet meer goed..



ik voel me zo rot, twijfel aan mezelf, aan alles.. en vooral de vraag waarom, waarom kunnen we niet praten en vergeven, stap voor stap..



ik heb wel een vakantie kado gekregen van vriendin, dus hopen dat ik het geregeld krijg met mijn werk, heb het echt nodig..
Beertje,



probeer hem niet te geloven. Als hij alles wou doen, dan heb JIJ dat niet kapot gemaakt. Dan weet hij gewoon duidelijk niet echt wat hij wil.

Mijn ex zegt tegen mij ook pijn en verdriet te hebben en dat hij mij blijft missen. Kan allemaal wel hoor, maar dan moet ie ook maar ballen aan zijn lijf krijgen. Tegen zijn vrienden zegt hij dat hij gelukkig is, bij mij huilt ie (want hij kan 'nergens anders terecht'). Dus ofwel verdrinkt ie verder in het verdriet en vecht hij voor de relatie, ofwel moet hij er hem ook maar eens over zetten.



Niet twijfelen en niet nadenken over de mogelijkheden. Het is wat het is. En hij zal wel merken wat hij mist als jij verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Het is weer even geleden dat ik iets op het forum heb gepost, maar ik wilde toch even reageren. Ik vind het fijn om te zien hoe iedereen in dit forum elkaar probeert te steunen in zo'n rot periode.



@Teddy, ik raad je aan om echt het contact te verbreken. Hoe moeilijk dat ook is. Het gaat geheel tegen je gevoel in, maar realiseer dat het contact je alleen maar terugtrekt naar het verleden terwijl je juist op de toekomst moet richten. Mijn relatie is anderhalve maand geleden verbroken en in het begin wilde ik zo graag vasthouden aan hetgeen wat ik kende, wat ik had. Maar ik merkte aan mezelf dat ik er echt aan onder doorging en dat merk ik nu ook aan jou. De gedachtes die je hebt, de manier hoe je dingen aanpakt en het contact dat je telkens op zoekt. Wat mij heel erg heeft geholpen is om de dingen te relativeren. Probeer zijn blowgedrag te zien als een reden waarom het vroeg of laat toch niet zou hebben gewerkt. Het helpt om jezelf telkens te laten beseffen dat de relatie, hoe die was, niet zou werken op lange duur. Je bent een vrouw met zoveel liefde, maar geef die liefde aan iemand die het wel waard is. Iedereen verwerkt zijn verdriet op zijn/haar eigen manier. Mijn ex heeft ervoor gekozen om na twee weken al met een ander het bed in te duiken, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat hij nu 100% voor mij wilt gaan. Of dat zo is, zie ik de komende weken wel. Maar je weet niet waar alles voor dient. Het enige wat je kan doen is het accepteren, jezelf weer herpakken en je richten op de toekomst. Ik merk dat ik een heel ander meisje ben geworden nadat ik mijn ex heb kunnen loslaten. Dat is ook waar jij naartoe moet streven. Wordt weer gelukkig met jezelf. Voor de relatie heb je ook een leven gehad zonder hem en dat kan je nu ook weer!
Alle reacties Link kopieren
@loec zijn jullie dan weer samen?
Alle reacties Link kopieren
@Missmadame. Nee, we zijn niet samen. We hebben er allebei bewust voor gekozen om het rustig op te bouwen. Hij wilt laten zien dat hij echt voor me wilt gaan en dat hij veranderd is. We willen niet te snel een relatie krijgen, omdat we bang zijn om weer in het oude patroon te vallen. Dat willen we dit keer doorbreken. Als dat niet lukt, dan hebben we iig alles gedaan wat we eraan konden doen. Maar we moesten elkaar hiervoor wel eerst loslaten en onze eigen leven weer oppakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven