Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook happy single Beetje aan het daten (maar man wat kom je soms rare types tegen..) en gewoon lekker druk met alles! Ex en ik kunnen goed door 1 deur en als we elkaar tegenkomen met uitgaan dan kletsen we gewoon even bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook single, niet echt happy, maar dat ligt vooral aan mijzelf.

Mijn ex is nog steeds van het tweeten over mij en aandacht zoeken (zijn leven is zó leuk nu)

Ik trek het mij nog steeds aan en ik heb soms nog slechte momenten.



Gelukkig heb ik meer goede momenten.

Ik ben nu 8 maanden single en ik heb onlangs een jongen ontmoet die ik misschien wel leuk vind.

Maar we houden het sowieso casual aangezien ik nog maar 5 maanden hier in Australië zit.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 24 december 2016 @ 07:13:

Lieve dames,



Ik ben erg nieuwsgierig hoe het met jullie is. Hebben jullie inmiddels een nieuwe relatie, zijn jullie over je ex heen of happy single en geniet je er nu enorm van?



Ik ben na bijna een jaar nog steeds vrijgezel. Ik denk soms nog steeds aan hem maar minder als eerst gelukkig! Hij heeft al een huis gekocht met zijn nieuwe vriendin (erg snel!). Wel ben ik wat aan het daten maar of dat iets word weet ik nog niet.



Wauw Teddy heeft hij een huis gekocht met zijn vriendin?!

Hoe snel is dat gegaan dan...

Hoe vond jij dat toen je erachter kwam?

Baal je nog wel eens dat hij met jou geen huisje/boompje/beestje wilde en nu ineens wel... of ben je blij dat het echt definitief voorbij is?
Alle reacties Link kopieren
Ohohoh mannen!!!



Ik had dus een scharrel, eerst was het voor gezelligheid dus gewoon filmpje kijken en kletsen. Maar ik kreeg gevoelens na 4 keer afspreken dus heb dit eerlijk aangegeven. Zijn antwoord was: is niet erg toch? Geef het de tijd en we zien wel waar het schip strand.



Nou een week daarna appt hij me ineens midden in de nacht na een avondje zuipen met vrienden of die nog bij me mag komen en dat we wel samen kunnen slapen. Er is die nacht heerlijk geknuffeld en gezoend, daar bleef het bij en ik was verkocht!!! Weer een week later volgden er weer 2 leuke nachten samen en omdat het zo goed voelde hadden we dus ook seks.



Maar toen.... hij was ineens niet meer zo spraakzaam en heb vanavond met hem hierover gepraat face to face. Hij vertelde me dat ie me wel echt leuk vind en me echt een leuke meid vind, maar dat hij nog niet toe is aan iets vast want hij is pas 4maandjes vrijgezel na een relatie van 5 jaar. Ik zei prima, dan doen we het weer zoals eerst "gewoon gezellig" maar we gaan niet meer samen slapen! Het leek hem een goed idee. Hij zei nog ik wou het de tijd geven maar begrijp dat jij duidelijkheid wil. Morgen komtie bij me eten want dit hadden we al afgesproken en laten we gewoon doorgaan.



Nu heb ik wel gemerkt dat ie echt ineens constant op whatsapp zit. Het geeft mij een raar gevoel dat ik denk; er is zeker een ander die leuker is? Eerder was die niet zoveel online en anders appte hij met mij.



Ik vind het jammer. Hij was zo leuk! En ik ben bang dat vriendschap ook lastig word als ik al gevoelens heb ontwikkeld wat ik nu opzij probeer te zetten.



Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Tedddy, als hij midden in de nacht belt is het gewoon een booty call, niks meer, niks minder.

Dat hij pas 4 maanden vrijgezel is na een relatie van 5 jaar is een smoes, als jij je echt leuk vindt doet hij wel moeite voor je.



Sorry even de harde waarheid hierboven.



Verbreek het contact met deze man, heb verdriet en op naar de volgende. Dat is het enige advies wat ik kan geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 05 januari 2017 @ 04:48:

Tedddy, als hij midden in de nacht belt is het gewoon een booty call, niks meer, niks minder.

Dat hij pas 4 maanden vrijgezel is na een relatie van 5 jaar is een smoes, als jij je echt leuk vindt doet hij wel moeite voor je.



Sorry even de harde waarheid hierboven.



Verbreek het contact met deze man, heb verdriet en op naar de volgende. Dat is het enige advies wat ik kan geven.Denk je? De eerste nacht hebben we geen seks gehad, of het gaat puur om wat aandacht of om me later toch zo ver te krijgen omdat hij wel wist dat ik gevoelens kreeg. Daarvoor hadden we gewoon gezellig afgesproken en dat was ook super. Ik snap soms niks van mannen... en idd als ik echt zo leuk ben dan maken die 4 maanden niet uit lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Teddy, maar als een kerel mij 's nachts belt neem ik niet op. En bel ik hem 's ochtends heel vroeg om hem te irriteren. Maar goed ik ben nogal rechtlijnig, soms te.



Ik ben nu nog net geen half jaar vrijgezel, en mijn huidige vriend/date ook zoiets. Voor ons geen reden om niet serieus met elkaar te zijn (nu al ongeveer 2,5 maand) en we komen beiden uit relaties van 4 -6 jaar. Inmiddels geen vrijgezel meer.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt t uit met welke intenties hij bij je kwam slapen?

Hij geeft aan dat er geen relatie in zit en dat t "gewoon gezellig is".

Dat trek je blijkbaar slecht.



Al dat overgeanalyseer zorgt er voor dat je over je grenzen gaat, hem nog tig kansen geeft en niet naar jouw gevoel luistert.



Kap t af en ga verder. Op korte termijn pijnlijk, op lange termijn met de meest voordelen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Petite_max schreef op 05 januari 2017 @ 08:08:

Wat maakt t uit met welke intenties hij bij je kwam slapen?

Hij geeft aan dat er geen relatie in zit en dat t "gewoon gezellig is".

Dat trek je blijkbaar slecht.



Al dat overgeanalyseer zorgt er voor dat je over je grenzen gaat, hem nog tig kansen geeft en niet naar jouw gevoel luistert.



Kap t af en ga verder. Op korte termijn pijnlijk, op lange termijn met de meest voordelen!Nouja hij zegt nu niet, maar dat ie het tijd wil geven en ik heb geen zin om te wachten op iets wat miss niet komen gaat. Maar we hebben iig een klik dat we het gezellig hebben en daar laten we het maar bij. Vanavond dus alleen gezellig samen eten, lijkt me eerst wel wat ongemakkelijk omdat er al dingen gebeurd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Teddy wat wil jij op dit moment?



Iemand voor de leuk of wil je weer een serieuze relatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 05 januari 2017 @ 09:48:

Teddy wat wil jij op dit moment?



Iemand voor de leuk of wil je weer een serieuze relatie?

Ik wil iets serieus voor een relatie. Hij is net weg en we hebben normaal samen gegeten en film gekeken. Bah wat voelt dit ineens vervelend... ik vernam de afstand en dat het nu vriendschappelijk moet!



Het is zo vervelend om gevoelens voor iemand te krijgen en dat er meer gebeurd is en ik het heb afgekapt omdat ik voor mn gevoel wil waken als hij geen relatie wil.
Alle reacties Link kopieren
Als jongens je s' nachts contacteren met de vraag of ze "nog langs mogen komen" dan willen ze inderdaad gewoon sex. Ik betrap mezelf er ook op dat ik dat soort vage berichtjes soms stuur als ik dronken ben (gelukkig kom ik altijd weer op tijd bij zinnen). Als een man je leuk vindt dan maakt hij tijd voor je en dan wil hij bij je zijn (en niet het risico lopen dat je verder kijkt en dat hij je verliest).



Ontdoe je van deze persoon. Na sex kan je geen normale vrienden meer zijn en je pijnigt jezelf alleen maar meer door dit in stand te houden.





Ik ben nog steeds happy single! Ben steeds gelukkiger met het alleen zijn. Ik ga weer wat meer uit, heb contact met mannen, maar ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin om te daten. Ik vind het prima zoals het nu gaat en heb het gewoon gezellig met vriendinnen!
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben vast gelijk dames. Ben er in getrapt! Donderdag kwam hij nog gezellig bij me eten en film kijken en daarna was het stil op de app. Kwam zaterdag eind vd middag langs zn huis want ik moest op boodschap en dacht dan kan ik ff gluren... zag ik daar een auto staan en een meid staan in zijn woonkamer!!!



Hij heeft het toegegeven en ze is blijven slapen. Hij zei; maar wij zijn toch gewoon vrienden? Ik zei stik toch vent.. 6 dagen geleden lag je nog met mij in je bed! Hij vond niet dat ie fout zat... achja!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mannen zo zat... ben alweer een jaar vrijgezel! Was alles maar anders...
Alle reacties Link kopieren
He bah Teddy. Wat een hork.

Gelukkig heb je het met eigen ogen gezien en realiseer je je dat ie toch niet de prins op het witte paard is.

Maar het is mooi wel even kut.

Knuffel van mij.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Jammer teddy! Maar goed dat je het zelf al had afgekapt, jullie hadden niet dezelfde intenties. Next!



En het is toch helemaal niet erg om een jaar vrijgezel te zijn, een relatie is ook niet altijd rozengeur en manenschijn. Die man komt echt wel, je bent nog jong!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo de neiging om het allemaal aan zn nieuwe scharrel te vertellen dat ie 6 dagen ervoor nog met mij samen in zijn bed lag. Maar volgens mij verlaag ik mezelf dan... Ik gun hem nu echt geen geluk meer! Een soort van wraakgevoelens...
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 10 januari 2017 @ 23:55:

Ik heb zo de neiging om het allemaal aan zn nieuwe scharrel te vertellen dat ie 6 dagen ervoor nog met mij samen in zijn bed lag. Maar volgens mij verlaag ik mezelf dan... Ik gun hem nu echt geen geluk meer! Een soort van wraakgevoelens...



Maak je om hem totaal niet druk meer. Boeit niet meer toch? Geen boeiend type.

Geen contact meer en precies wat hierboven wordt gezegd, next!



X
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ach Teddy!



Jammer genoeg ook hier ervaring met zo'n kerels.



Ik ben intussen ook nog altijd vrijgezel. Heb vorige week een paar heeeeeerlijke dates gehad met iemand. Maar die wil het nu plots wat rustiger aanpakken. Vreemd vind ik het.

Neen eigenlijk: tranen met tuiten heb ik al gehuild. Ik ben zo bang dat dit weer op niets uitdraait. Waardoor ik alles overanalyseer. Ik onthou alleen maar de slechte dingen, terwijl hij ook wel al gezegd heeft dat hij dit echt wil doen lukken (zeggen vs. doen natuurlijk). Ik stuur geen berichtjes, wacht tot hij eerst stuurt. Maar pfffffff. Eigenlijk ben ik het nu alweer zat... Ik ben hier precies niet voor gemaakt. het maakt mij zo onzeker!
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal !



Ik wil graag even iets kwijt ,

In 2014 ontmoette ik een jongen die me in eerste instantie in mijn ogen een beetje een mietje leek maar er was iets krachtigs in zn ogen wat mij toch aantrok,

Heb het een tijdje gerekt om precies te zijn 6 maanden en uiteindelijk toch afgesproken , en ik heb nog nooit zoiets intens en passievol meegemaakt !

Maar het lijkt wel of wij door middel van seks contact maken met elkaar , verder is er ook gewoon niks . we zijn beide erg gesloten personen die veel hebben meegemaakt.

Daarnaast heeft hij een vriendin en hadden we beide in het hoofd dat het niet meer dan dit zou worden ,

Hij is af en toe hier en anders is het buitenland en we hebben weinig contact



Alleen hij kan me op de een of andere manier niet helemaal laten gaan , Hij zei ook dat hij wou dat het ik meteen seks met hem had gehad op het moment dat we elkaar onmoette dan hadden we elkaar nooit meer gezien ....

en ik heb precies hetzelfde ik ben erg onafhankelijk en ben gewend aan het feit dat mensen zomaar uit je leven kunnen lopen , alleen bij hem lukt het me niet ,

hij zegt dat hij me mist en met me wil trouwen een kindje wil maken ...

en iedereen in mijn omgeving zegt dat het allemaal poppenkast spel is en het alleen maar gericht is op seks ! alleen waarom voelt het dan allemaal zo echt!?

Ik probeer door te gaan en het los te laten , maar ondanks dat ik door ga met mijn eigen leven , denk ik elke dag aan hem en wil niet eens meer met andere daten ! ik hoop dat er iemand is die ook in zo een soort situatie heeft gezeten en mij wat advies of tips kan geven...
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft mij via insta een berichtje gestuurd dat het hem wel leuk leek als we zo nu en dan kunnen appen.

Want ooit gaan we elkaar weer zien en zo en hij wilt dat we dan normaal met elkaar kunnen omgaan.



Ik heb dit nu al 3 dagen laten zitten, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik zit er echt mee.

2 weken voor dat berichtje vroeg ie ook al mijn nummer aan mijn beste vriendin (niet gegeven).

Je zou denken dat het duidelijk is toch?

Waarom dan al die moeite?
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
@jewell, geen idee. Ik ga vanavond met ex eten. Komende tijd hebben nogal wat verjaardagen waar we elkaar tegen komen, dus wel handig om elkaar dan gezien te hebben. Wil hij je terug?
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ik weet het niet.

Ik ben altijd duidelijk geweest in dat ik geen contact wil als het alleen vriendschap betreft.

Het is alles of niets.

Toch was het berichtje erg casual. Er bleek niet echt uit of het om vriendschappelijk contact gaat of dat hij mij terug wilt.

En mocht hij mij terug willen, dan weet ik ook 100% zeker dat hij extreem voorzichtig te werk gaat.



Het meest opvallende wat er hier aan vooraf gebeurd is, is dat hij een week geleden een songtekst van een nummer postte dat echt precies over onze relatie had kunnen gaan (Het nummer is van Example - Anything)

Door die songtekst denk ik dat hij inderdaad mij mist.

Maar goed ik ben dus echt een heel zwartwit persoon en ik zit er niet op te wachten om gezellig vriendjes te zijn met hem.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Okee, dan zou ik het lekker afhouden. Het scheelt bij mij dat ik ook wel benieuwd ben hoe het met ex gaat en dat mijn leven nu weer op orde is. Ik wil mijn ex niet meer terug en heb een leuke, beginnen relatie met een andere man.



Gewoon doen wat goed voor jou voelt en dat heel duidelijk naar hem communiceren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven