Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
hier gaat het niet zo goed... meer downs dan ups helaas...

ex is op stap geweest en heeft toen vanaf dan iemand toegevoegd op facebook, zegt dat er niks is..maarja dat geloof ik volgens hem toch allemaal niet...



ik paar keer weer zwak geweest en laten weten hoeveel ik van hem hou, en graag terug wil enz... maar dat negeert die allemaal..



haal hoop uit dingen die er niet zijn, nu zei die ook, ja leek me leuk die foto's openbaar te maken, wij zijn geen vrienden meer op facebook en normaal is het voor alleen vrienden te zien, vraag ik me weer af.. doetie dat dan voor mij?



ik baal ervan dat ik nog zo met hem bezig ben, ik kan gewoon maar niet loslaten... en ook al denk ik soms dat het slijt..dan kan het idee van zo ander (sorry voor de taal) wijf, me weer helemaal gek maken...





enchanted, hoop echt dat je flink aan het genieten bent!! al leuke mannen tegengekomen?

dat van die tweet laat meer van hem zien dan van jou, hij kan het niet hebben dat je doorgaat met je leven... is het een idee om hem te blokkeren overal?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem al op alles geblokkeerd. Ik kreeg dit als screenshot van een vriendin die het heel bizar vond dat ie dat allemaal zo ineens zei en dat ie zo rude was.

En ondanks dat ik het dan niet wil, kwetst het mij toch vreselijk.

Na 7.5 jaar heb ik wel iets meer respect verdiend. Zeker omdat hij degene is die mij dumpte.



Mijn ex heeft ook zijn FB openbaar gezet een paar maanden na onze break up. Vond ik ook vreemd maar hij doet maar.



Ik baal er gewoon vreselijk van dat ik 4 maanden verder ben en dat zijn woorden nog zo'n grote impact kunnen hebben op mij.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg van een vriend een screenshot dat ie vandaag om 2 uur s'nachts jullie tijd had getweet: "Hoi alles goed daar down under?"



Het zit me echt allemaal niet lekker.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
@enchatedjewell Dat het zijn profiel op openbaar zet geeft mij het idee dat hij wil dat jij het ziet. Dat past ook wel in het plaatje, aangezien hij ook nog je tweets leest enzo. In elk geval laat je hem niet volledig koud (zeg je dat zo?), dat is duidelijk. Ik zou dat zoveel mogelijk negeren, dat is blijkbaar zijn proces. Zie het als een schouderklopje voor jezelf dat hij blijkbaar toch nog wat voor je voelt, ook al is het niet voldoende, als hij toch een relatie met je wil dan weet hij je te vinden. Maar ik zou er niet op hopen, hoe moeilijk dat ook is. Lekker verdergaan met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het idee dat hij zoiets heeft van "Kijk hoe leuk mijn leven nu is. Kijk dan. Kijk dan."

Maar dat hij om 2 uur s'nachts over mij moet tweeten zegt wel dat ie nog bezig is met mij. Ik hoef geen relatie meer met hem en daar hoop ik dus ook niet op. Het irriteert mij gewoon.

Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, en soms nog steeds, dus dit is gewoon weer extra kwetsend.

Ik ga hem verder geen aandacht geven dus ik ben blij dat ik het hier kwijt kan, want het blijft pijnlijk dit.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
@jewell balen! Hoe is het verder in Australie? Geniet je wel een beetje?



Met mij gaat het goed of weer een stuk beter Leuke dingen doen helpt enorm......Beetje daten, veel feestjes etc.



Wie geeft mij even een schop onder mijn kont? Ik heb een hele gave week weg gezien met kerst (surfen en yoga in Marokko), maar durf niet zo goed alleen te boeken, terwijl ik toch 30 ben en al veel gereisd heb. (wordt ook nog op het vliegveld opgehaald). Heel betaalbaar en lijkt mij echt gaaf.
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
@jewell balen! Hoe is het verder in Australie? Geniet je wel een beetje?



Met mij gaat het goed of weer een stuk beter Leuke dingen doen helpt enorm......Beetje daten, veel feestjes etc.



Wie geeft mij even een schop onder mijn kont? Ik heb een hele gave week weg gezien met kerst (surfen en yoga in Marokko), maar durf niet zo goed alleen te boeken, terwijl ik toch 30 ben en al veel gereisd heb. (wordt ook nog op het vliegveld opgehaald). Heel betaalbaar en lijkt mij echt gaaf.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar.

Een vriendin had er wat van gezegd tegen hem en dus ging ie het expres doen om mij te fucken.

Hoe kun je na 4 maanden nog zo bewust bezig zijn met mij pijn doen?

Wat heb ik in godsnaam gedaan dat je dat nog moet doen.



Australië is leuk trouwens, maar soms voel ik me wel alleen.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn eerste relatie uitging (van een jaar) was ik een paar weken echt heeeeel verdrietig. Ik zag alles super zwaar in en het leek allemaal zo moeilijk. Maar een paar maanden later had ik alweer een nieuwe vriend en miste ik de vorige écht niet meer. Kon me niet meer indenken dat ik hem überhaupt ooit een kans had gegeven Ik hoop dat het bij jou ook zo zal gaan. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
De 16e heb ik iets gepost dat er iemand bij me zou langskomen waarvan ik dacht "het word niks"



Hij is gelijk de eerste nacht blijven slapen oeps . Hij zou naar huis gaan maar we hadden echt een klik en het was zo gezellig! Hij zei kon ik maar blijven... Ik zei dat mag wel, maar jij moet morgenochtend werken. Hij zei dan zet ik optijd m'n wekker en ga ik eerst langs mijn huis, dat heb ik voor je over.



Inmiddels heeft hij al 4 nachten bij me geslapen en het voelt best goed! Toch ben ik best onzeker.. We zien wel hoe het gaat lopen!! Maar alsnog ben ik super blij dat ik iemand om me heen heb en waar ik kriebels bij voel. Mag ook wel weer na bijna 8 maanden toch?!
Alle reacties Link kopieren
Teddy, goed om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Teddy, goed om te lezen. Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Dat is het belangrijkste van alles.

Ik ben hier al een tijdje niet geweest. Flink turbulente tijden doorgemaakt in allerlei opzichten.

De therapie heeft me veel inzicht in mezelf gegeven, in de relatie die we hadden, in mijn ex en hoe ik er nou echt over denk.

Ik heb dat dus eindelijk voor mezelf kunnen afsluiten. Erg fijn.

Wat minder fijn was, was dat toen ex dat merkte hij me ineens terug wilde.

Ik heb voet bij stuk gehouden. Uiteraard was hij al direct daarna terug bij zijn "vriendin".

Zo diep zat zijn liefde voor mij dus ;) Sneu (of dom?) ook dat zij er steeds intrapt. Dan weer aan dan weer uit dan weer aan dan weer uit. Je moet er maar zin in hebben.



Zelf ben ik nog niet toe aan een andere relatie. Daarvoor heeft mijn vertrouwen een te grote deuk opgelopen.

Ook ben ik (nog) niet toe om met een ander mijn kinderen en gezin te moeten "delen".
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al womansintuition, je bent vast aan jezelf aan het werken.

Goed om te horen dat je toch inzichten hebt gekregen. Het komt ook wel, al kan het soms lang lijken die weg...



Liefs en sterkte nog, ook voor de anderen. x
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:womansintuition schreef op 02 september 2016 @ 16:10:

Teddy, goed om te lezen. Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Dat is het belangrijkste van alles.

Ik ben hier al een tijdje niet geweest. Flink turbulente tijden doorgemaakt in allerlei opzichten.

De therapie heeft me veel inzicht in mezelf gegeven, in de relatie die we hadden, in mijn ex en hoe ik er nou echt over denk.

Ik heb dat dus eindelijk voor mezelf kunnen afsluiten. Erg fijn.

Wat minder fijn was, was dat toen ex dat merkte hij me ineens terug wilde.

Ik heb voet bij stuk gehouden. Uiteraard was hij al direct daarna terug bij zijn "vriendin".

Zo diep zat zijn liefde voor mij dus ;) Sneu (of dom?) ook dat zij er steeds intrapt. Dan weer aan dan weer uit dan weer aan dan weer uit. Je moet er maar zin in hebben.



Zelf ben ik nog niet toe aan een andere relatie. Daarvoor heeft mijn vertrouwen een te grote deuk opgelopen.

Ook ben ik (nog) niet toe om met een ander mijn kinderen en gezin te moeten "delen".Wat knap dat jij iig wel voor jezelf kiest meid! Je mag echt trots op jezelf zijn. Hoe voel jij je verder? Gaat het al iets beter met je?
Alle reacties Link kopieren
quote:womansintuition schreef op 02 september 2016 @ 16:10:

Teddy, goed om te lezen. Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Dat is het belangrijkste van alles.

Ik ben hier al een tijdje niet geweest. Flink turbulente tijden doorgemaakt in allerlei opzichten.

De therapie heeft me veel inzicht in mezelf gegeven, in de relatie die we hadden, in mijn ex en hoe ik er nou echt over denk.

Ik heb dat dus eindelijk voor mezelf kunnen afsluiten. Erg fijn.

Wat minder fijn was, was dat toen ex dat merkte hij me ineens terug wilde.

Ik heb voet bij stuk gehouden. Uiteraard was hij al direct daarna terug bij zijn "vriendin".

Zo diep zat zijn liefde voor mij dus ;) Sneu (of dom?) ook dat zij er steeds intrapt. Dan weer aan dan weer uit dan weer aan dan weer uit. Je moet er maar zin in hebben.



Zelf ben ik nog niet toe aan een andere relatie. Daarvoor heeft mijn vertrouwen een te grote deuk opgelopen.

Ook ben ik (nog) niet toe om met een ander mijn kinderen en gezin te moeten "delen".dubbele post.
Alle reacties Link kopieren
Morgen komt mijn scharrel langs en hij wil iets van 3 of 4 nachten blijven slapen. Het probleem is mijn ouders weten niks van hem af en heb dit liever ook niet...



Ik eet normaal dagelijks bij m'n ouders omdat ik alleen ook maar zo alleen vond. Soms als ik weg ben dan eet ik daar niet, maar 3 of 4 dagen zeggen dat ik niet kom eten hebben ze vast door.



Wat kan ik doen?

Geen idee wat ik moet zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me een stuk beter. Er blijven moeilijke dagen tussen zitten, maar ik hoop dat dat met verloop van tijd beter wordt.



Teddy wat betreft je scharrel. Ik zou denk ik stoppen met elke dag eten bij je ouders.

Dat bedoel ik niet vervelend of kleinerend, maar je bent volwassen en je bent nu eenmaal op dit moment nog even alleen. Alleen eten hoort daar ook bij.

Af en toe bij je ouders eten is natuurlijk hartstikke gezellig, maar toch. Je bent volwassen en ik weet dat je het kan, even doorbijten!

Je kan het dan op die manier ook naar je ouders brengen, zonder je scharrel ter sprake te moeten brengen. Ik kan me voorstellen dat je daar niet persee op zit te wachten haha.

Veel plezier de komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Womansintuition ik ben echt onwijs trots op je. Je ex wilde je terug en je hebt het niet gedaan en voor jezelf en je eigen geluk gekozen. Ik ben echt onder de indruk.

Ik snap dat het moeilijk blijft, maar ik wil even zeggen dat je echt al van onwijs ver bent gekomen.

Super knap van je.



Teddy, ik zou het niet doen maar dat is meer omdat ik geen zin zou hebben in een nieuwe scharrel zo lang om mij heen. Pas als het echt serieus is mag ie langer blijven haha.

Verder eens met Womansintuition. Beetje afbouwen bij je ouders is gezond. Ik snap dat eten in je eentje niet zo gezellig is, maar probeer om er juist van te genieten. Ik geniet echt als ik iets lekkers heb gemaakt voor mezelf en ik ondertussen mijn lievelingsserie kijk en de poes achter me ligt te knorren.

Little things in life ;)
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Oeps
anoniem_149920 wijzigde dit bericht op 03-09-2016 18:29
Reden: 2x is teveel
% gewijzigd
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Thanks enchanted! Geloof me, het was moeilijk. Maar ik sta er wel achter.

Ik hoop dat hij gelukkig wordt met zijn vriendin (die hij nu maar weer terug heeft genomen).

Ik vind het meest belangrijk dat ik niet een ander nodig heb om gelukkig te zijn. Dus dat is waar ik nu verder aan ga werken.



Verder idd eens met wat enchanted zegt, teddy, ik zou zoveel dagen een scharrel om me heen hebben ook lastig vinden haha, maar je moet echt doen waar jij je goed bij voelt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat nooit echt gelukkig worden met zijn vriendin. Ze zal nooit goed genoeg zijn. Ze zullen het heus leuk hebben, maar ze is heel erg tweede keuze.

Maar goed dat weet ze vast zelf ook wel en ze doet het zelf.

Best zielig eigenlijk.





Mijn ex heeft getweet "Willing to reach her, no idea how."

Ik denk dat het over mij gaat.

Ik heb hem mijn nieuwe nummer niet gegeven, maar als ie mij echt wilt bereiken zijn daar meerdere manieren voor hoor.

God, wat zou ik het fijn vinden als dit soort dingen me niet meer boeiden, maar helaas doet dat het nog wel.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ze weet inderdaad wel dat ze 2e keuze is. Het is al vaker uit geweest. Maar waarom zou ik teruggaan naar iemand die mij aan de kant heeft geschoven en zo gemakkelijk naar een ander ging?

Mij boeit het helaas ook nog allemaal. Ik had ook gewild dat dat niet zo was.

Maar ik ben in ieder geval al een stuk verder.

Volhouden zo.



Er zijn voor hem idd meerdere wegen naar Rome, stel hij wil je echt bereiken.

Probeer er niet teveel waarde aan te hechten. In het slechtste geval gaat het misschien niet eens over jou (vast wel, maar je weet het niet).

Als hij echt wil, weet hij je te bereiken vroeg of laat.

Het komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het onwijs knap dat jij in dit alles je eigenwaarde hebt behouden!



Ik had zelf ook al bedacht dat het eventueel over een Tinder date kon gaan die hem geblokt had of iets dergelijks.

Je weet het niet, zou zomaar kunnen.

Ben er toch vrijwel zeker van dat het wel over mij gaat. En ik vind het moeilijk om er niet op in te gaan.

Bang dat ik later denk "Oh had ik maar...."

Maar weet je, hij heeft mij gedumpt. Mocht ie mij echt zo graag willen bereiken zijn daar genoeg opties voor.

Ik ga het niet voor hem doen zo simpel is het.
She needed a hero. So that's what she became.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven