Hoe vraag ik haar uit

13-06-2015 12:33 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 6 maanden te hebben geappt en door dat ik bang was dit contact kwijt te raken hebben we eigenlijk nooit iets samen gedaan buiten het app contact.



Nu is het gesprek (zo'n 3-4 weken) er niet meer en begin ik in te zien dat ik aardig dom bezig ben geweest.

Er is wel een paar keer bijna geweest dat we elkaar zagen enzo , maar door omstandigheden isd it niet gebeurd

Ik wil haar dus vragen om iets leuks samen te gaan doen, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken.



Zelf zat ik te denken aan iets van : hey, zullen we is wat samen doen bijv baker bart , ijsje eten etc

Als ik dat zal zeggen, pak ik het dan wel goed aan ?
Alle reacties Link kopieren
quote:maar dan ook niets met jou te maken, maar ik denk dat vrouwen zo gaan doen..wannneer ze je niet leuk genoeg vinden, snap je waar ik heen wil?

Ik snap je punt, haar laten gaan. Maar vrouwen gaan dus met hoofdletters typen als ze je niet leuk vinden, want ik zie eigenlijk niet in waarom ze gewoon niet zegt dat ze niet meer wil praten. Kan toch gewoon heel simpel met iets als dit: heb leuke gesprekken met je gehad, maar ik heb eigenlijk geen zin meer om met je te appen.



Ik geef toe dat ik zal vragen waarom ze geen zin meer heeft, maar dan had ze als nog kunnen zeggen : ik vind het niet meer leuk genoeg.



Ze heeft als is gezegd dat ze niks meer tegen mij wou zeggen, en toen zei ik: "Oke, das je eigenkeuze. Snap niet waarom, maar als jij je er goed bij voelt moet je dat doen." en toen had ze die week last van "internet problemen" en kwam ze 5 dagen later weer met "hey hoe gaat het?" en toen raakte we weer aan de praat.



quote:Ik zal hier wel te oud voor zijn denk ik, want ik zou echt niet weten wat er nou zo verkeerd was aan je vraag. Ik lees alleen belangstelling.

haha , dacht ik ook.



quote:graag hier, want dan kan ik ook meegenieten.

Hey kuiken, wat zeg je ervan om samen een ijsje te eten zaterdagmiddag





quote:Beetje onzeker maar dat vind ik dan wel weer aandoenlijk.Die onzekerheid komt juist van haar, ik wil het niet nog erger maken dan dat het nu is.
Alle reacties Link kopieren
hahaha geweldig oranjebox!!

.

heerlijk.

.

En ja, ik ben het helemaal met je eens, gezien doelend even op je tekst, maar echt leuk dat je kuiken vraagt.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Leuk Oranjebox! Spreken we af bij dat leuke Italiaanse ijssallonnetje op de hoek, die naast de bloemenzaak, tegenover de HEMA.

Je herkent me aan m'n kekke gele verenjas
Alle reacties Link kopieren
Tijd/...even de tijd he?, anders lopen jullie elkaar mis.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Oh ja, tijdstip.... ehm.....uurtje of 3?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juni 2015 @ 15:19:

Ze ging een weekend weg, en dat weekend was ook een toernooi van haar sport.

Dus ze zei dat ze weg was een weekend, en ik vroeg toen of ze na dat toernooi van haar sport toewas.

Waarop ze reageerde : "IK BEN EEN WEEKEND WEG , HOE KAN IK DAAR DAN ZIJN"



Huh?!

Ik zal hier wel te oud voor zijn denk ik, want ik zou echt niet weten wat er nou zo verkeerd was aan je vraag. Ik lees alleen belangstelling.



En verder (alweer ) eens met To-Maatje ( ), en helaas voor jou ook met Elle.



Oh....en deze ouwe taart vind je een leuke vent



Ja hij lijkt een lieverd he. Ik zal deze topic aan mijn zusje (ook 17) doorsturen, die zit altijd te klagen dat alle jongens zulke gevoelloze horken zijn. Leert ze ook weer dat sommige jongens echt wel lieverds zijn en sommige meiden echt niet zo tof.



Als ik zo lees hoe zij op jou reageert TO lijkt ze echt niet tof. Ik bedoel dat ze je niet leuk vindt kan, maar ze mag wel gewoon normaal met andere mensen (en hun gevoelens) omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa! Lekker ijsje eten met Kuiken!!!!



Pictures or it never happened.
Alle reacties Link kopieren
* trekt pruillip *

Ik wil ook een ijsje eten met mijn Sis!
quote:vivapimpelmees schreef op 18 juni 2015 @ 17:19:

* trekt pruillip *

Ik wil ook een ijsje eten met mijn Sis!



Jij mag ook mee hoor Sis

Doe ik speciaal voor jou mijn hippe blauwe-met-vlindertjes-hoofdbandje om
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juni 2015 @ 17:58:

[...]





Jij mag ook mee hoor Sis

Doe ik speciaal voor jou mijn hippe blauwe-met-vlindertjes-hoofdbandje om
Alle reacties Link kopieren
quote:to_maatje schreef op 18 juni 2015 @ 16:58:

[...]





Ja hij lijkt een lieverd he. Ik zal deze topic aan mijn zusje (ook 17) doorsturen, die zit altijd te klagen dat alle jongens zulke gevoelloze horken zijn. Leert ze ook weer dat sommige jongens echt wel lieverds zijn en sommige meiden echt niet zo tof.



Als ik zo lees hoe zij op jou reageert TO lijkt ze echt niet tof. Ik bedoel dat ze je niet leuk vindt kan, maar ze mag wel gewoon normaal met andere mensen (en hun gevoelens) omgaan.



Ach ja, heb een levensles geleerd ,maar ben ook snel geneigd om als ik haar tegen kom : hey , hoe gaat het. te zeggen das gewoon algemene interesse die ik heb... Misschien heb ik wel te veel interesse en is ze daarom zo gaan doen.





quote:Leuk Oranjebox! Spreken we af bij dat leuke Italiaanse ijssallonnetje op de hoek, die naast de bloemenzaak, tegenover de HEMA.

Je herkent me aan m'n kekke gele verenjasWe kunnen ook samen je kluts gaan zoeken kan pimpelmees gelijk mee zoeken
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjebox schreef op 18 juni 2015 @ 22:18:

[...]





Ach ja, heb een levensles geleerd ,maar ben ook snel geneigd om als ik haar tegen kom : hey , hoe gaat het. te zeggen das gewoon algemene interesse die ik heb... Misschien heb ik wel te veel interesse en is ze daarom zo gaan doen.





[...]





We kunnen ook samen je kluts gaan zoeken kan pimpelmees gelijk mee zoeken



Ik geloof eigenlijk niet in teveel interesse, als ik iemand leuk vind, vind ik het juist geweldig als die interesse in mij toont.

Nouja, behalve dan diegene die na twee dagen besloten had dat ie met mij wilde trouwen en twee kinderen wilde en dat ik dus maar naar Hongarije moest verhuizen want hij vond het moeilijk om nieuwe talen te leren en ik woonde nu toch ook niet in mijn thuisland dus dat kon toch prima? Die had ook veel interesse maar ik ga er maar voor het gemak van uit dat je niet uh...gestoord bent



Ik denk gewoon dat er vanuit haar kant de klik niet was, niet meer niet minder, maar dat ze dat niet normaal onder woorden kan brengen.

En dan bedoel ik niet alleen dat ze niet reageert, maar ook dat ze zo lullig deed voorheen, want aan wat ik hier lees, deed ze echt gewoon naar tegen je en heb je dat niet verdiend.



Enne...ik wil ook mee hoor! Ook al ben ik dan geen vogel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Die had ook veel interesse maar ik ga er maar voor het gemak van uit dat je niet uh...gestoord bent

Haha, nee ik ben niet gestoord. Tenzij veel interesse tonen je gestoord maakt. En dan niet van dat ik wil trouwen enzo.



quote:Enne...ik wil ook mee hoor! Ook al ben ik dan geen vogel!

Groepsuitje , allemaal de kluts zoeken van kuiken



Het enige waar ik nog mee zit is hoe ik moet reageren als ik haar tegenkom.

Ik ben een vrij aardig persoon, dus ik zal van mezelf zeggen : "hey, hoe gaat het?" , maar dat is misschien niet het handigste.
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjebox schreef op 19 juni 2015 @ 13:12:

[...]



Haha, nee ik ben niet gestoord. Tenzij veel interesse tonen je gestoord maakt. En dan niet van dat ik wil trouwen enzo.





[...]



Groepsuitje , allemaal de kluts zoeken van kuiken



Het enige waar ik nog mee zit is hoe ik moet reageren als ik haar tegenkom.

Ik ben een vrij aardig persoon, dus ik zal van mezelf zeggen : "hey, hoe gaat het?" , maar dat is misschien niet het handigste.



Hehe nee veel interesse hebben in iemand is niet gestoord zijn Ik heb ook veel interesse als ik iemand leuk vind, zou toch raar zijn als dat niet zo was. Zoiets als: "ik vind je leuk, maar wil helemaal NIETS van je weten."



Niet te lang over nadenken, als je haar tegen komt zou ik proberen haar te negeren of het kort te houden, maar als je toch vraagt hoe het gaat dan is dat zo. De wereld vergaat daar echt niet van hoor. Dan heb je gevraagd hoe het gaat en dan zegt zij 'goed' en vraagt jou hetzelfde en dan zeg jij 'goed' en daarna gaan jullie weer beide jullie gang. Niks mis mee toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:en vraagt jou hetzelfde

Ik denk niet eens dat ze mij iets gaat vragen haha, maar ja ik zal het proberen



Iedereenbedankt voor de hulp!
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat ik hierdoor( doordat ik niet meer met haar praat) de dingen die ik eerst wel leuk vind om te doen, nu minder leuk vind om te doen ?



edit: Heb op internet gevonden dat dit erbij hoort, en dat je naar een tijdje dingen vanzelf weer leuk zal vinden.



Nogmaals iedereen dank die me geholpen heeft!
anoniem_237251 wijzigde dit bericht op 24-06-2015 22:27
Reden: edit:
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven