Ik ben bang help mij pt. 2

16-01-2017 01:35 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,



Ik wilde jullie graag bedanken omdat jullie mij hebben geholpen. Ik ben weggegaan bij mijn man hij weet op dit moment niet waar ik ben. Mijn zus heeft mij opgehaald ik ben nu bij haar en niemand kan mij vinden hier. Ik ben zo blij toen ik mijn zus zag alle pijn en verdriet kwam eruit eindelijk zag ik iemand die ik vertrouw en mij kan helpen. Morgen ga ik helaas terug naar Nederland om aangifte te doen tegen mijn man en moet ik naar de Blijfgroep. Ik kijk hier echt tegenop omdat ik echt bij mijn zus wil blijven met haar kinderen het voelt vertrouwd hier en zij begrijpt mij. We hebben goed gepraat en zij heeff mij echt duidelijk gemaakt dat ik niet terug moet gaan naar mijn man. Ik vind het zo moeilijk en ik besef nu pas hoe zwaar dit gaat worden voor mij en mijn kind. Ik hou echt van mijn man en zou graag willen dat hij verandert maar ik zie geen verandering. Hij slaat mij al 4 jaar ik ben er gewend aangeraakt en denk/dacht dat het normaal is dat je man je slaat. Ik vind het dus heel moeilijk om bij hem weg te gaan. Maar sinds ik zwanger ben lijkt het alsof ik wakker word en echt zie dat hij niet om mij geeft en al helemaal niet om de baby anders zou hij Zijn zwangere vrouw niet slaan. Ik hoop dat ik hier uitkom en dat ik over paar maanden met een gerust hart met mijn baby eens een avond zonder geweld lekker kan slapen.



Ik vind het echt zo lief dat jullie mij berichten hebben gestuurd zonder jullie en moondancer had ik dit NOOIT gedurfd maar alleen gedroomd ik ben jullie echt dankbaar dank jullie wel.



Kus Jada
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan, TO. Heel veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Jada



Wat een moedige beslissing!



Je hoeft je zeker niet te schamen of het gevoel te hebben dat je gefaald hebt. Als er iemand is die zich moet schamen en gefaald heeft, is het je man. Ik wens je heel veel geluk toe en een voorspoedige rest van de zwangerschap en bevalling en een wolk van een baby. En ik hoop dat je familie dit ook inziet zodat je een band met hen kunt blijven houden.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve jada, wat onwijs knap dat je deze stap hebt gezet!! Ik wens je veel succes en kracht toe de komende tijd .
.
Alle reacties Link kopieren
Respect, Jada! Veel sterkte de komende tijd. Het gaat elke dag een stukje makkelijker worden vanaf nu, vooral als je dat besef gaat krijgen hoe veel beter jij (jullie) af zijn zonder die constante spanning en stress, dat je gewoon weer lekker jezelf kunt zijn.



Tot die tijd zul je hem gek genoeg soms echt enorm missen. Dat is echt een stukje rouw en hang naar het bekende. Geloof me, over een jaar zou je niet meer weten wat je daar aan zou missen.
Alle reacties Link kopieren
Net het hele verhaal gelezen. Wat verschrikkelijk. Ben blij dat je nu veilig bent. Veel sterkte.
kennis is knowledge
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je weg bent gegaan! Hoop dat het goed gaat met je!
Alle reacties Link kopieren
Bij sommige dingen denk je applaus applaus, ..en bij sommige dingen, ga je huilen.

.

Ik geloof zo te lezen, dat jij beide gevoelens zou moeten hebben.

.

Maar als je straks je kindje vasthoud...

Dan zul jij altijd weten, dat je goed deed.

.

Blijf kracht houden, dan kom je er vanzelf.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Jada, wat ontzettend goed dat je de stap genomen hebt! Op naar een fijner leven. Het zal heus niet makkelijk zijn in eerste instantie, maar je weet waar je het voor doet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven