Ik vertrouw me vriend niet

28-05-2015 11:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik vertrouw mijn vriend niet helemaal en ik heb geen idee waarom, ik weet ook niet of het terecht is, maar het knaagt aan me. Ik zal je een paar dingen noemen die ik zelf dan raar vindt. Dan zei die dat die hierheen zou komen maar uiteindelijk kiest die ervoor om alleen thuis te blijven en dan uiteindelijk gaat die bbqen met een vriend (althans dat is wat die mij verteld) en dan 4 uur niet meer on is terwijl die thuis zit en dan wanneer die on is op whatsapp gelijk dik een halfuur , zodra ik online komt gaat die off, dan zeg ik wat en ontvangt die gelijk niks meer. En dat gebeurt wel vaker. Ook dat die online is en gewoon weleens niet op me reageerd en off gaat of leest en weggaat. Elke avond als die gaat slapen ontvangt die geen berichtjes en dan reageert die de volgende ochtend dat die ineens in slaap is gevallen, terwijl die paar minuten geleden nog had gereageerd en daarna niks meer ontving, terwijl die gewoon wifi thuis heb. De volgende ochtend doet die soms ook extreem lief. zodra die bij mij is is die alleen op zn mobiel als ik er niet ben en als ik kom stopt die gelijk en als die thuis is is die bijna alleen maar online op whatsapp te vinden of hij zegt uren niks tegen mij. In het begin van de relatie opende hij zijn whatsapp en stonden 2 meiden die zeiden wat tegen hem van "heb ik iets verkeerds gezegd" en de ander zei "hey you" hij heeft ze verwijderd zonder te lezen of op te reageren. ik vroeg ernaar en hij zei dat ze vervelend deden en geen behoefte aan ze heb. Hij heeft ook contact met zn ex waar die 2 jaar een relatie mee heb gehad 6 jaar geleden. maar toch knaagt er wat aan me. zulke dingen heeft die heel vaak, hij zegt wel altijd dat die betrouwbaar is en dat ik hem kan vertrouwen, maar het blijft aan me knagen...



Jullie mening?



groetjes,



Miranda
anoniem_234269 wijzigde dit bericht op 28-05-2015 11:41
Reden: moest nog wat bij..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
& ik vertrouw mensen die 'me vriend' zeggen niet.



Ontopic:

Je neemt Whatsapp te serieus meid.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, meestal voel ik mij een ouwe lul, maar je OP heeft er voor gezorgd dat ik vandaag denk: "Wat ben ik blij dat ik oud ben en gewoon nog met mensen praat en bel."
heb je soms alleen een wifi relatie met hem? man van vlees en bloed is lekkerder hoor. zoek er eentje uit die bij je langs komt.
quote:nomi87 schreef op 28 mei 2015 @ 12:00:

Als je gevoel zegt dat er iets niet klopt dan klopt dat meestal wel.
Alle reacties Link kopieren
'me' vriend de gemiddelde TO'er wordt steeds jonger hier ook volgens mij
Onleesbaar deze OP.
Dat is dus de grote valkuil van Whatsapp !

Je bent online dus je moet antwoorden.

Ik ben iemand die meestal wel meteen antwoord geeft, vooral als het om belangrijke onderwerpen gaat, maar er zijn ook genoeg mensen (en ik denk voornamelijk mannen) die niet zo Whatsapp gericht zijn.

Ze lezen hun berichtje en nemen het voor kennisgeving aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Viber nemen, nooit problemen mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:smurfin123 schreef op 28 mei 2015 @ 12:41:

maar er zijn ook genoeg mensen (en ik denk voornamelijk mannen) die niet zo Whatsapp gericht zijn..



Dit komt nu pas in je op?

Er zijn mensen die dingen te doen hebben, die flauw digitaal kletsen om helemaal niets gewoon niet een hoge prioriteit geven.

Heb je geen hobby's? Geen ambities? Studie, baan?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Heel normaal pubergedrag.



Mijn kinderen zijn ook de halve dag online, maar zodra ik onine kom gaan zij een paar uur offline!
Leuk whatssap.... Steeds weer die controle die je wilt niet goed voor je of vraag het hem op de man af wat er is of laat het is een beetje los en ga wat doen met je leven dan de hele tijd afvragen wat je vriend doet.....
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 28 mei 2015 @ 11:56:

Die is gek. Die ander trouwens ook.Whahaha
Dear God give us Freddie Mercury back and we'll give you Justin Bieber
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst je school afmaken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je die niet vertrouwd maak je het uit,
quote:handigmetgeld schreef op 28 mei 2015 @ 11:42:

ik denk dat die ik weet ook niet waarom maar ik denk dat het raar is en dat je veel focust op whatsapp en zijn telefoon maar dat die wel logisch is want dat het raar is en een beetje chaotich en niet echt te volgen maar misschien kun je het er beter met die over hebben dat werkt handiger dan op een forum weet je.







Ik zou het uitmaken, is die nou helemaal van het paard gevallen dat die steeds van de Wapp weggaat als jij er wel bent ik zou het niet pikken in elk geval en dat zou ik jou ook aanraden want die is blijkbaar gewoon niet zo gek op jou succes ermee
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 28 mei 2015 @ 11:56:

Die is gek. Die ander trouwens ook.Whahaha
anoniem_231561 wijzigde dit bericht op 28-05-2015 13:13
Reden: tekst was niet zichtbaar
% gewijzigd
Dear God give us Freddie Mercury back and we'll give you Justin Bieber
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk kan hij toch niks doen om jouw achterdocht weg te nemen. Je lijkt wel geobsedeerd door zijn WhatsApp gedrag dus je zoekt naar bewijzen die niet echt bewijzen zijn. Als je het er met hem over hebt, hou het dan alsjeblieft bij jezelf.



Je kan trouwens die "laatst gezien om..." functie uitzetten, geeft je misschien wat rust.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Die heet 'ie? (aparte naam wel)

Die lijkt me gewoon niet zo'n leuke jongen.

Is ook nog een optie he.
Alle reacties Link kopieren
Misschien begrijpt die je berichtjes niet.
Duitsers duzen en siezen, de nieuwe generatie Nederlanders gaat diezen?



Verder eens met zo ongeveer iedereen: stop met wa checken en ga een echt gesprek aan. En hou idd de optie open dat deze jongen gewoon niet zo leuk is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god,wat doet de jeugd van tegenwoordig tijdens de Nederlandse les?

WhatsAppen?
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Die?????? Wie??????????



Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands!!!
Alle reacties Link kopieren
Uit welk land kom je?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
cammewattes?
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
alsjepostbenjeookonlineendanishetwelzoprettigalsjeookafentoeeensreageertopwatandereledenzeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven