Ik vertrouw me vriend niet

28-05-2015 11:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik vertrouw mijn vriend niet helemaal en ik heb geen idee waarom, ik weet ook niet of het terecht is, maar het knaagt aan me. Ik zal je een paar dingen noemen die ik zelf dan raar vindt. Dan zei die dat die hierheen zou komen maar uiteindelijk kiest die ervoor om alleen thuis te blijven en dan uiteindelijk gaat die bbqen met een vriend (althans dat is wat die mij verteld) en dan 4 uur niet meer on is terwijl die thuis zit en dan wanneer die on is op whatsapp gelijk dik een halfuur , zodra ik online komt gaat die off, dan zeg ik wat en ontvangt die gelijk niks meer. En dat gebeurt wel vaker. Ook dat die online is en gewoon weleens niet op me reageerd en off gaat of leest en weggaat. Elke avond als die gaat slapen ontvangt die geen berichtjes en dan reageert die de volgende ochtend dat die ineens in slaap is gevallen, terwijl die paar minuten geleden nog had gereageerd en daarna niks meer ontving, terwijl die gewoon wifi thuis heb. De volgende ochtend doet die soms ook extreem lief. zodra die bij mij is is die alleen op zn mobiel als ik er niet ben en als ik kom stopt die gelijk en als die thuis is is die bijna alleen maar online op whatsapp te vinden of hij zegt uren niks tegen mij. In het begin van de relatie opende hij zijn whatsapp en stonden 2 meiden die zeiden wat tegen hem van "heb ik iets verkeerds gezegd" en de ander zei "hey you" hij heeft ze verwijderd zonder te lezen of op te reageren. ik vroeg ernaar en hij zei dat ze vervelend deden en geen behoefte aan ze heb. Hij heeft ook contact met zn ex waar die 2 jaar een relatie mee heb gehad 6 jaar geleden. maar toch knaagt er wat aan me. zulke dingen heeft die heel vaak, hij zegt wel altijd dat die betrouwbaar is en dat ik hem kan vertrouwen, maar het blijft aan me knagen...



Jullie mening?



groetjes,



Miranda
anoniem_234269 wijzigde dit bericht op 28-05-2015 11:41
Reden: moest nog wat bij..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je maakt mijn dag!

Ik loop weer zingend door de casa!!!



Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Fijn poes!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Miranda trouwens wel heel Nederlands klinken, niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 28 mei 2015 @ 20:35:

Ik vind Miranda trouwens wel heel Nederlands klinken, niet?

Belgie kan ook nog

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, ik ben spaans..
quote:onnohoestsiroop schreef op 28 mei 2015 @ 11:44:

Ik zou het uitmaken. Via whatsapp. Gewoon je status veranderen, hotzee.



Haha! Ik moest even lachen!



Internet/Whatsapp maakt meer kapot dan je lief is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven