Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat ben ik stom. toch nog een smsje gestuurd naar een date met wie ik al had afgesproken niet meer verder te daten...

ben bang ik gewoon echt `n domme beslissing heb gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Domme beslissing als in afgesproken niet verder te gaan of als in toch sms sturen?
Alle reacties Link kopieren
Dagje verder. Ik ben er wel uit. Ik vind mn allereerste tinder date gewoon te leuk om te laten lopen. Dan maar een beetje te snel... Uiteindelijk zal het toch ook latten worden gezien onze co-ouderschappen en het feit dat ie 30 km verderop woont. Dus serviezen uitzoeken zit er iig niet in! lol! Nu maar hopen dat het wederzijds is... Maandag zie ik m weer!



Wish me luck!
Leuk om de verhalen te lezen hier. Ik had zelf heel snel succes met internetdaten, op zaterdag aangemeld, heel veel berichten over en weer en telefoonnummers uitgewisseld. De donderdag daarna onze eerste date en nu twee maanden een relatie samen

Succes met daten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Terug bij af. Hij vond mij helemaal geweldig, zou graag willen maar hij was heel eerlijk. Zn hart was nog niet vrij na de klap van het beeindigen van de vorige relatie. Ik wil alles of niets. In ieder geval qua intentie dus heb het afgekapt. Nu vind ik m eigenlijk nog leuker: ook nog eerlijk over zn gevoel. Jammer alleen dat dat gevoel dus niet voor mij erin zat :(
Ik sluit mij aan bij Pozza. Goede post!



@ imogen, jammer dat hij het niet voelde. Hij is in ieder geval eerlijk.



@ morgana, fijn dat het gelukt is.



@ qian, hoe is het afgelopen met het SMS-je?



Ik heb binnenkort mijn eerste okc-date! Kijken of het percentage-systeem ergens op slaat.
Hallo dater's,

Hier mijn succes verhaal, hopelijk een hart onder de riem voor degenen die denken de ware nooit meer tegen te komen en al helemaal niet via dating sites. Na 4 jaar alleen te zijn gebleven na een hele verdrietige scheiding vond ik het toch wel weer eens tijd worden om te daten. Ik heb me ingeschreven bij de eerste de beste site die ik vond, Badoo. Na 2 weken links en rechts wat gebept te hebben kreeg ik een berichtje van R. Om een lang verhaal kort te maken; zijn profiel trok me eigenlijk niet aan, hij was ook nog eens 10 jaar jonger dan ik en zijn eerste zinnen met regelmatig hihi erin al helemaal niet



Toch gaf ik het om wat voor reden dan ook een kans, en dat was maar goed ook!. Binnen 3 dagen van intensief contact waren we echt hoteldebotel van elkaar, het waren 2 zielen die elkaar raakten. We moesten elkaar gewoon zien alhoewel ik toch onzeker was over een ontmoeting irl, bang dat het sprookje daar zou eindigen omdat de chemie zou ontbreken oid. R was er van overtuigd dat dat onmogelijk was (al zou ik maar 1 been hebben gehad en meer van dat soort super lieve uitspraken, hij was gek op mij PUNT ik dacht er ook zo over maar toch, jullie snappen me vast wel)



Ik zou vrijdag na zijn werk komen, hij kwam me van het station afhalen. Mocht het toch tegen alle verwachtingen in niet klikken dan zou hij me naar huis brengen vanuit Limburg naar Brabant. Klikte het wel dan zou ik ivm de afstand een nachtje blijven slapen.

Dat ene nachtje werd 1 week en we waren beiden in tranen toen ik 1 week terug moest. In die ene week heeft hij me gelijk aan iedereen voorgesteld, zijn (superlieve!!) moeder en aan zijn (supertoffe!) vrienden. Alles voelde zo vertrouwd voor ons, alsof we al jaren bij elkaar waren.



De keer daarna ben ik 2 weken gebleven. Hij naar zijn werk en ik hier lekker thuis wat aanmodderen, voor de dieren zorgen en de omgeving verkennen. In die eerste week was ik jarig, ik werd super verwend met parfum, bodylotion, douchegel en een prachtige bos rode rozen. Van zijn moeder kreeg ik een kaartje opgestuurd en een kadobon van de kruidvat, echt superlief allemaal!



En nu, we zijn onafscheidelijk en houden echt van elkaar. Het zal niet lang duren denk ik of hij vraagt of ik bij hem wil komen wonen. Dat is weer een ander verhaal, mss voor later. Dus dames, houdt moed, als ik de liefde heb kunnen vinden met mijn achtergrond en mijn situatie van nu dan kunnen jullie het zeker! Enne, schrijf niet te snel mannen af op uiterlijk of (eerste) communicatie, geef het een kans! Succes allemaal, ik gun jullie veel liefde en geluk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat Lexa 3 dagen gratis geprobeerd, maar vond het nog wel wat om een foto erop te zetten, toch gedaan en wel veel bezoeken gehad, maar ik weet het niet de kans lijkt me met een dergelijk iets zo klein, ben er nog niet uit maar moet nu gaan betalen dus twijfel twijfel voorlopig nog.
Live like it's your last day.
Mag ik ook meeschrijven? Ik heb gisteren mijn allereerste internetdate ooit gehad. Was supergezellig, hele avond zitten kletsen en lachen. Goeie klik, maar verder eigenlijk geen lichamelijke aantrekkingskracht, van mijn kant niet in ieder geval. Ik vind het hele leuke gast om vrienden mee te worden, maar meer niet. Hoe zeg ik dit? We hebben elkaar niet meer gesproken/geappt sinds gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Hoe hebben jullie de keus gemaakt, via welke site jullie gingen internet daten?

Ik wil het toch ook gaan proberen. Kan er alleen niet uit komen via welke site ik het zal gaan doen. Heb zelf een gezondheid problemen en vind het daarom ook moeilijk om een keus te maken.

Welke site raden jullie aan en welke helemaal niet?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Even kort voorstellen. Law, 41jr., single, kerel, nieuw hier!



Het is leuk om als kerel eens te lezen over hoe vrouwen nu aankijken tegen datingsites en vooral de kerels die erop rondspoken.



Ik heb de afgelopen tijd nogal eens wat rondgestruind op sites als OKC, POF, Paiq, maar telkens met dezelfde resultaten, nl. veel moeite van mijn kant om persoonlijke berichten te sturen (niet te kort, niet te lang, geintje erin), maar zelden antwoord. Je ziet uiteraard wel dat het bericht gelezen en je profiel bekeken is (dat net als mijn berichten redelijk bondig maar duidelijk is), maar daar blijft het bij.



Ik heb zelf het idee dat een hoop datingsites overbevolkt worden door mannen, waarvan nogal wat met minder fraaie bedoelingen, en veel minder vrouwen die dan vervolgens ook ongeveer ondergesneeuwd worden (waardoor mijn goedbedoelde berichtje verzuipt in de ruis) en daar gaat het mis...



Trek ik me er veel van aan? Nee, dat niet. Maar licht frustrerend is het soms wel, al was het maar omdat ik echt weer klaar ben voor een relatie (2+ jaren na mijn echtscheiding), geen vlotte babbel heb en public en ik door mijn werk eigenlijk alleen maar toe kom aan het dagelijkse rondje hardlopen en dus weinig sociale activiteiten.



Ik ben benieuwd. Wat zijn jullie ervaringen, zo vlak na het inschrijven, of verder in het proces? Wat is een absolute turn-off (behalve smerige berichten), wat vangt juist de aandacht?



Bedankt alvast :-)



groeten,



L.
If you can't do it right, it's not worth doing
Alle reacties Link kopieren
Ik was een tijdje wat stil op dating vlak. 1e date leuk, maar bleek een player zonder geduld, date 2 en 3 allebei heel lief, maar te stil, kwam weinig uit. Nu ben ik aan het mailen met 3 mannen en één heb ik van de week voor het eerst ontmoet. Dat klikte echt ontzettend goed! Had ik eigenlijk niet verwacht, want zijn foto sprak me niet gelijk aan maar in het echt bleek hij veel knapper dan op de foto, dat kan dus ook nog!



Op wat dingen die hiervoor gezegd waren: daten gaat wat mij betreft ook wat te snel soms, als je de derde date nog niet gezoend hebt (of meer) dan is dat raar? Maar je kent elkaar nog amper! Ik weet het nooit gelijk de eerste date of het wat kan worden, maar als het niets is weet ik dat wel meteen.



Een vraag: ik heb nu dus een hele toffe jongen ontmoet en hij vind mij ook leuk, maar ik heb ook nog contact met twee anderen via de mail en één daarvan zie ik volgende week ook. Maar nu weet ik niet goed wat ik moet doen, ze toch ontmoeten/ermee erder mailen of me richten op deze jongen waarmee het echt goed klikt? Ik wil hem heeel graag weer zien en daardoor voelt het raar om nog met de andere jongens bezig te zijn, maar aan de andere kant ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe zij in het echt zijn. Lastig!
Alle reacties Link kopieren
Hi Katy,



Als jij denkt of voelt dat je nu de focus op die jongen moet leggen moet je dat ook gewoon doen. Hoe meer variabelen, hoe meer verwarring!



Succes!



L.
If you can't do it right, it's not worth doing
Alle reacties Link kopieren
Hi Law,



klopt idd, ik heb net 3 dagen lexa geprobeerd en seriously: ik ben gebombardeerd. 120 emails over bezoeken, flirts en berichten. Ik weet gewoon niet meer wat ik terug moet schrijven. En nu ben ik na de 3 dagen dus kan ik geeneens meer terug schrijven (ook de berichtjes niet lezen). Kan dus goed dat meer dames dat hebben en die schrijven dus niet terug.



Ik merk wel dat ik via tinder eigenlijk veel makkelijker aan contacten kom. Die internet date is zoveel info, en je krijgt zoveel berichten. Ook van mensen die je niet interessant vindt. Bij Tinder heb je iemand dan iig al geliked...



Probleem alleen is dat de mannen op tinder niet vaak serieus een relatie willen, dus dan draait het uit op sex. Hoe dan ook, ik heb wel veel leuke contacten opgedaan, er ook echt leuke dates/dagen aan overgehouden. Sommigen echt puur voor de fun (dag zeilen of zo).



Hoe dan ook, in een reactie moet altijd iets zitten waaruit blijkt dat je mn profiel hebt gelezen, liefst iets grappigs, en iets kwetsbaars. Geen klaagzang natuurlijk.



Maar als je nou eenmaal een man bent met overgewicht, raar haar of heel veel tattoos dan is de vijver waarin je vist wel erg klein, hoe leuk je openingszin ook is. Lullig maar waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:imogen75 schreef op 16 augustus 2014 @ 23:55:

Hi Law,

...



Hi Imogen,



Ach weet je, mijn profiel bevatte toch enkel foto's van mijn gezicht en zekers, altijd een kleine hint naar het profiel van de dame (ik doe niet aan copy/paste of standaard berichten) en dan toch, niks... Ik overdrijf niet als ik zeg op de 50 berichten misschien 1x antwoord te krijgen en dat contact bloedt dan ook binnen no time dood.



Ik denk zelf dat online daten de beruchte vleeskeuring en oppervlakkigheid alleen maar in de hand werkt en dat apps als Tinder in dat opzicht een massaslachting zijn, het is gewoon té makkelijk iemand weg te swipen op basis van het smoeltje, vindt je niet?



Neemt niet weg dat het wél kan werken. Ik heb een paar dates gehad via sites, waarvan 2 serieuzer leken, anderen niet meer dan een onenighter (waar ik trouwens helemaal niet van hou!).



Hm ja, ik heb wel iets overgewicht, maar ben daar eigenlijk maar 1x op afgeserveerd. Voor de rest heel normaal, geen tattoos of andere lichaamsverminkingen. Normale kaaklijn, geen dikke auto of salaris, zou dat het zijn?



groeten,



L.
If you can't do it right, it's not worth doing
Alle reacties Link kopieren
Hi mag ik nog aansluiten in dit topic?



Ik heb me 2 dagen geleden aangemeld op lexa en weet eigenlijk niet waar te beginnen. Krijg veel flirts, hoe moet je daarop reageren? Ik bedoel wat heb je eraan?



Krijg ook veel berichten maar ik weet gewoon niet waar te beginnen. Veel berichten met hoi hoe gaat het? Als ik erop reageer willen ze eigenlijk meteen je nummer ofzo en dat gaat me te snel. Diverse seksvoorstellen? Mannen die niet kunnen spellen nooit geweten dat ik daar over viel maar de berichten "ik zou leuk vinden jou leren kennen" doen het m niet voor mij.



Wat ik van mezelf merk dat ik in het dagelijks leven niet zo bezig en met uiterlijk, heb dan ook nooit echt relaties met superknappe mannen.. Maar als je moet uitgaan van een foto word het toch een heel ander verhaal dan doet uiterlijk er toch ineens meer toe. Herkennen jullie dit?



Maar goed gisteren mijn eerste bericht verzonden naar een volgens mij leuke man en zowaar reactie gehad! En nog normaal ook! Weet alleen niet of het vervolg ook bij mij weg moet komen of dat ik nu moet wachten of hij contact zoekt?
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat lexa. Wat je zegt mamapino, je krijgt zoveel vage berichten... Flirts van mannen uit Italie.. WTF???



En nu heb ik een heel aantal berichten en flirts, maar ik kan ze niet zien en dus ook niet op reageren omdat ik voorbij die 3 dagen ben. Dan krijg je dus dat mannen geen reactie krijgen. Want ik ben er ook nog niet achter gekomen hoe mijn profiel te verwijderen (nog niet hard gezocht, ik geef toe), dus het zal wel vol zitten met vrouw profielen die niets meer kunnen maar die net als ik er nog niet uit zijn of ze willen betalen voor een site met zoveel onzin
Alle reacties Link kopieren
En nog voor Law, je hebt gelijk het is ook niet fair. Ook ik kijk veel meer naar uiterlijk op die foto's. En serveer kerels om een taalvaut af.. ;) Gewoon omdat het kan. Omdat het moet om te kunnen schiften. Maar de kans dat je op die manier een ware tegenkomt is dus klein. Ik denk dat ik maar gewoon alleen blijf. Misschien kom ik hem gewoon wel een keer tegen..
Alle reacties Link kopieren
@Imogen Ik heb nu dus wel betaald omdat ze die actie hebben 3 maanden voor 38 euro... Dat vind ik goed te doen en zo heb ik wel de tijd om echt te kijken of het wat is. Nu is het misschien ook zo dat wanneer er een nieuw profiel is mannen massaal gaan kijken. ik hoop dat dat straks wat af neemt, ik bedoel de stroom moet uit eindelijk af nemen toch :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer.



Ik had vorige week denk ik even een chagrijnig momentje.



Pozza: ik had natuurlijk geen verwachtingen als: ik stuur een paar berichten en dan kan ik mijn trouwjurk uit gaan zoeken. ( Even bij wijze van spreken), Maar ik ben wel echt op zoek naar iets serieus. Zoiets als Tinder spreekt me dan ook niet echt aan. Zoals Law schreef: teveel vleeskeuring, te oppervlakkig.

Ik ben ook niet uit ( in principe) op een one night stand. Ik ben op zoek naar iets serieus, al snap ik dat je elkaar eerst moet leren kennen en dat het ook eerst tien of twintig keer niks kan zijn voor je "Beet" hebt. Ik heb wel het gevoel dat mensen mij beter eerst in RL kunnen leren kennen. Ik heb nu eenmaal criteria, zoals Imogen schreef, waar je snel(ler) op afgeserveerd wordt. En vergeet niet: bij mij kwam het niet eens tot een date. Het bleef voornamelijk eenrichtingsverkeer, of het was na één of twee berichten klaar. Als dat zich steeds blijft herhalen, wordt het snel saai.



Maar goed, ik ben naar een andere ( dure!) site gegaan. ( Dat ie duur was, daar kwam ik te laat achter...). E-darling. Aan de ene kant vind ik het echt veel te veel geld, aan de andere kant hoop ik wel dat ik wat serieuzere datingspartners tref.



Lexa is dan wel ( tijdelijk) gratis en goedkoper, dat je overspoeld wordt met berichten en voornamelijk mannen die uit zijn op seks, dat spreekt me ook niet aan. Dus ja. Ik ga me nu wel op meerdere contacten richten. Dit klinkt heel Hollands, maar voor het bedrag wat ik heb betaald moet ik die site ook volledig benutten. :P
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu af van lexa, heb de opschortknop gevonden! Dus geen mails meer pfew! Raak ik vandaag aan de praat met iemand van tinder, echt superleuke chat. Morgen lunchen, dus ik ga het gewoon weer proberen!
Alle reacties Link kopieren
@Re-ske: ik zit ook naar diverse (duurdere) sites te kijken, maar ben er nog niet uit. Het voelt ook eigenlijk allemaal een beetje geforceerd aan, waarom kan ik Julia Roberts niet gewoon om de hoek tegen het lijf lopen



@Imogen: ik had laatst een Tinder match die me leuk leek, kreeg ook antwoord en dan ineens...radiostilte. Grrrr, onwillekeurig trek ik het me toch weer teveel aan. Andere dating app (Willow), leuk gesprek, foto's komen tevoorschijn, en het is klaar. Gelukkig was ze wel heel eerlijk. Jammer, want een erg plezante verschijning! Die spelvauten heb je trouwens gelijk in ; zijn bij mij instant turn-offs! Beetje grijze massa kan geen kwaad.



Ik denk dat ik te kritisch ben... 37 graden en een hartslag zijn tenslotte strenge criteria ˆ_ˆ
anoniem_205776 wijzigde dit bericht op 18-08-2014 07:58
Reden: spelvauten :-P
% gewijzigd
If you can't do it right, it's not worth doing
Alle reacties Link kopieren
Tja met jouw criteria zou ik al afvallen! Lol



En die radiostiltes heb ik ook hoor, ik zit zelf ook niet altijd op tinder, kijk na een paar dagen en zie dat ik berichtjes heb. Antwoord dan dagen later!



Dating site is ook geforceerd. Maar het werkt uiteindleijk wel. Ken al zoveel voorbeelden! Kwestie van lange adem. Daar heb ik nu geen geduld voor. Dus ik ga weer minderen. Lunch net was leuk maar niet meer dan dat. Ontzettend lekker ding maar niet helemaal dezelfde golflengte. Ga nog wel keertje met m stappen. Wel een leuke gozer.
Alle reacties Link kopieren
Reske laat je weten hoe Edarling bevalt?
Alle reacties Link kopieren


Kom even gedag zeggen. Moet toegeven, niks met daten meer gedaan. Kreeg vorige maand wel een reeks reacties, maar had bij niemand ècht zin om te reageren. Oja eentje, maar die zei dat ie het internetdaten zat was en zn account ging opheffen, maar gaf nog wel zn telefoonnummer...



M`n verlangen naar een relatie is er nog wel. Druk geweest, en heb inmiddels ook alleen maar `n inactieve account. Door dit topic weer even bij te lezen wel even ingelogd (e-matching) en iets gewijzigd (misschien dat ik dan niet direct onderaan de zoeklijsten kom) en toch wel wat leuke profielen bekeken (dat kunnen ze dan zien).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven