Man in schuldsanering

21-10-2014 00:26 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
OP weg, dus mijn rreactie ook
Het grootste probleem lijkt me de harddrugsverslaving, het overgrote deel valt weer terug. De cijfers kan ik niet vinden maar ik meen ooit gehoord te hebben 80%.
@lilalinda: ook dat faillissement komt door overconsumptie: er ging meer geld uit dan dat er binnen kwam.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet aan beginnen. Een man die én een drugsverleden/heden heeft en er financieel een potje van heeft gemaakt, nee dat is voor mij geen relatiemateriaal.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik wil verder niet ingaan op vragen van jullie ivm herkenning. Maar super bedankt allemaal.
En ja hoor de OP is weer weg..

Herkenning mijn reet..
Alle reacties Link kopieren
Herkenning? Zo bijzonder specifiek is je situatie ook niet hoor. Maar goed, heb mijn zeer herkenbare reactie ook weggehaald, al spijt dat ik gereageerd heb eigenlijk...



Edit: even geloept en je doet dit gewoon bij al je topics! Kan daar geen ban op komen? Drie keer OP verwijderen is een ban?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Topic openen de reacties afwachten en dan nergens op willen reageren en de OP wissen i.v.m. zogenaamde herkenbaarheid daar moet eigenlijk een permaban op staan.
O ze doet het dus bij al haar topics..

Heel simpel topics van deze to niet meer op reageren.!
quote:diamond-gloss schreef op 21 oktober 2014 @ 12:21:

O ze doet het dus bij al haar topics..

Heel simpel topics van deze to niet meer op reageren.!



Fijn is dat .

Anoniempje, jij gaat onder de negeer.
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn ervaring is dat ze voornamelijk issues hebben waardoor ze verslaafd raken, deze issues willen ze wegstoppen dmv drugs. Als ze eenmaal verslaafd zijn moeten ze afkicken (terugvalkans is groot, levenslang aanwezig) en die afkickkliniek types halen bij een weekend bezoek gewoon de schade in. Sommige nemen mee naar de kliniek om daar te verkopen om aan extra geld te komen vanwege de beperkte mogelijkheden door de schuldsanering. Ik ken er vrij veel, van die types, geen van alle zijn ze opgeknapt. Ik zie terugval na terugval na terugval.



Als je daar je hele leven zin in hebt, plus altijd rekening houden met waarschijnlijk een vent die wel eens kan uitbarsten in onredelijke woede, enz. Succes. Je moet dan sowieso wel heel erg sterk en stabiel in je eigen schoenen staan. Overigens raakt zelfs de meest stabiele persoon nog beinvloed door zo'n lapzwans.



Advies: denk aan jezelf.
quote:slensor schreef op 21 oktober 2014 @ 00:33:

Jij bent zijn 877e, ideaal toch.



Wat ik zou doen? Niet trouwen in gemeenschap van goederen.



Sorry.



Wat zou ik doen? Als man? Doorgaan, geweldig zo'n partner met geld. Als je dan toch in de schuldsanering zit...



Lijkt me een fantastische vent, zelf afgekickt. Zelf hulp gezocht, kom daar eens om. De meeste mannen vragen niet eens de weg.



Dit is er een met ruggegraat en het klikt ook nog eens.



Ooit het Staatsloterijgevoel gehad? Wat een vaag gelul dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven