Mijn man wil/gaat op reis met mn beste vriendin

17-04-2017 19:03 455 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn man en ik zijn 1 jaar getrouwd, 5 jaar samen. Hij fietst enorm veel en gaat van tijd tot tijd met enkele vrienden op fietstripjes van 3 tot 10 dagen. Dat is nu eenmaal iets wat hij super graag doet. Reizen is onze gezamelijke hobby en samen hebben we wel al een deel van de wereld gezien. Nu wil mn beste vriendin, die hij ook zeer goed kent, graag eens iets zot doen, en een fietsreis maken, met hem. 2 weken naar Afrika is het plan. Ik mag mee, maar door mijn job is het niet mogelijk om daarvoor te beginnen trainen.

Man en vriendin gaan dus samen weg, 2 weken op fietsvakantie met de rugzak door Afrika. Het idee maakt me ondertussen letterlijk ziek. Ik wil helemaal niet de boeman zijn en zeggen dat ze niet mogen dus ik slik mn woorden in. Laat ik ze vertrekken? Hij is met zn vrienden al een 25-tal dagen weg, dat er nog bij? Ik ben er echt ziek van.
GlitterWitch schreef:
15-09-2017 03:57
Ik lees hier een heleboel reacties dat mensen hun man zo erg vertrouwen dat ze die wel 2 weken naar afrika laten gaan met hun beste vriendin.

Dat is allemaal erg nobel en ja natuurlijk wat is een relatie zonder vertrouwen.

Een man is geen vrouw. Een gezonde man heeft een biologisch instinct.
Kennen jullie het programma Temptation Island? Hoeveel stellen gaan daar vol vertrouwen heen?
"Nee mijn man gaat echt niet vreemd hoor."

Zodra een man met zijn pik gaat denken in zo'n setting heb je gewoon kans dat er geneukt word.

Daarbij zou ik ondanks mijn man wel te vertrouwen met mijn beste vriendin, dit extreem disrespectvol vinden naar mijn huwelijk en mijn beste vriendin word mijn beste vijand. Wat denkt ze wel niet. Zoek je eigen vent.
Buiten die 25 dagen om. Zoiets moet je niet willen en niet opzoeken. Thank God dat mijn man mij eerste plaats zet, boven zijn vrienden.

Als mijn man met mijn beste vriendin naar Afrika wilt, pak ik gelijk al zijn spullen in en mag ie mooi in Afrika blijven. Is toch van de zotte. Dan had je niet moeten trouwen.
Eens.
GlitterWitch schreef:
15-09-2017 03:57
Ik lees hier een heleboel reacties dat mensen hun man zo erg vertrouwen dat ze die wel 2 weken naar afrika laten gaan met hun beste vriendin.

Dat is allemaal erg nobel en ja natuurlijk wat is een relatie zonder vertrouwen.

Een man is geen vrouw. Een gezonde man heeft een biologisch instinct.
Kennen jullie het programma Temptation Island? Hoeveel stellen gaan daar vol vertrouwen heen?
"Nee mijn man gaat echt niet vreemd hoor."

Zodra een man met zijn pik gaat denken in zo'n setting heb je gewoon kans dat er geneukt word.

Daarbij zou ik ondanks mijn man wel te vertrouwen met mijn beste vriendin, dit extreem disrespectvol vinden naar mijn huwelijk en mijn beste vriendin word mijn beste vijand. Wat denkt ze wel niet. Zoek je eigen vent.
Buiten die 25 dagen om. Zoiets moet je niet willen en niet opzoeken. Thank God dat mijn man mij eerste plaats zet, boven zijn vrienden.

Als mijn man met mijn beste vriendin naar Afrika wilt, pak ik gelijk al zijn spullen in en mag ie mooi in Afrika blijven. Is toch van de zotte. Dan had je niet moeten trouwen.

Dan had hij niet met JOU moeten trouwen. Wat voor jou/jullie geldt hoeft niet voor iedereen zo te zijn he?

Maar goed, heel naar voor TO, dat wel.
Nou ja, dat is shit dus. Had je toch mooi gelijk. Ze voelden zich duidelijk al tot elkaar aangetrokken, daar kwamen die enthousiaste vakantieplannen ook vandaan (zonder jou).

Laat je nu niet piepelen door een man die zielig doet. Hij heeft je niet alleen bedrogen, hij heeft ook maandenlang kleinzerig gedaan over een reis die hij van jou niet mocht maken. Niet eens omdat jij dacht dat hij je zou bedriegen (want dat dacht je eerst niet eens) maar omdat hij (en zij) niet hun best deden om jou bij die plannen te betrekken.

Zij waren dol op elkaar en jij was het derde wiel aan de wagen binnen jouw eigen huwelijk. Persoonlijk zou ik hier geen relatietherapie aan wagen. Laat het hem maar zelf uitzoeken met zijn kleutergedrag.

Even heel cynisch: als jullie nu uit elkaar gaan, zijn die twee binnen een paar maanden bij elkaar. En is zijn depressie en onrust *poef* verdwenen. Hij voelt zich nu ongelukkig omdat hij haar wil. Alleen heeft hij geen zin in een scheiding en het gedoe dat erbij hoort.
Ik las dot topic destijds en was er al bang voor.
Klote voor je, TO, dat het idd foute boel bleek te zijn. Maar dat was het natuurlijk al toen hij opperde om met jouw beste vriendin op vakantie te gaan ipv met jou of met zijn eigen vrienden.
Bah, wat een smerig verraad van die 2. Wat zul jij je klote voelen zeg. Sterkte! En hopelijk is hij gauw opgehoepeld uit je leven (of blijf je bij hem? Ook in dat geval: sterkte!)
Godzijdank dat jullie (nog) geen kinderen hebben samen. Wat dat betreft: you dodged a bullet. Tenminste, als je ervoor kiest uit deze relatie te stappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven