Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 24 april 2017 @ 22:28:

[...]





Zeker een 2e kans! 6 uur is lang hoor.



En alles door elkaar

Ik ben trots op je Ik heb de smaak te pakken! We mixen alles door elkaar, wie weet wat voor leuks eruit komt... hahahaha!
noppes
Man wat gaat het snel hier en wat een hoop nieuwe namen ineens. Ik kan het even niet meer bijhouden geloof ik.



Roberto, ik zou daar dus niet aan beginnen. Vrouwen krijgen toch vaak gevoelens voor iemand, ook al beweren ze van niet. Je hebt inderdaad toch genoeg seks, waarom dan aan zoiets beginnen?



Lovestar, ben benieuwd of je je dates tegenkomt op koningsdag



Jullie vinden dat ik ontspannen klink en zo voel ik me ook. En ik zit me nu af te vragen waar dat aan ligt. Misschien komt het wel door het feit dat ik bij mijn date helemaal mezelf kan zijn. Dat ik in alle rust kan kijken waar het heengaat omdat hij me die tijd en rust gunt. Dat hij al heeft aangegeven het serieus met me voor te hebben, maar het ook begrijpt dat ik het rustig aan wil doen. Misschien komt het wel doordat hij zo´n warm en lief mens is. Ik hoef me niet in te houden omdat het hem zou kunnen benauwen.

Het voelt allemaal zo anders als met mijn ex. Ik weet dat ik niet moet vergelijken, maar met ex was het zo intens dat ik het niet kan laten. Dit voelt overigens ook erg intens, maar wel anders. Alsof er nu al meer basis is voor een fijne relatie ofzo, ik weet niet zo goed hoe ik dat moet verwoorden. Een soort wederzijds vertrouwen en een elkaar lief vinden zonder daarvoor iets terug te verlangen.



Hij is ook gewoon lekker ongecompliceerd en ik vind dat heerlijk. Al die moeilijke mannen van de laatste tijd, letterlijk doodmoe werd ik ervan. Ik denk dat ik me aan de zijde van zo´n ongecompliceerde man ook rustiger voel. Op de een of andere manier wakkeren moeilijke mannen iets in me aan waardoor ik zelf de dingen ook heftiger ga ervaren. Klinkt vaag, ik weet het. Het is een wisselwerking denk ik.
Mooi GB, geniet.
Ik geniet er met volle teugen van! En ik ben tegelijkertijd ook erg benieuwd waar dit heengaat.
Alle reacties Link kopieren
Eva, die man speelt hide & seek. Vraag is natuurlijk of hij het bewust doet of onbewust (geen interesse).

Op mijn werk maakte een klant een nogal seksistische opmerking (als in = vrouwen zijn minder dan mannen), met het argument "als je niet uitdaagt, krijg je ook geen reactie".



Max, er is toch zo'n liedje: she's got one to make her happy, one to make her sad, one to give her a good love that she never had. Lijkt erop dat je de ideale combinatie hebt gevonden: drie mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 24 april 2017 @ 21:32:

Er is toch echt iets mis met mij, ik krijg het weer gelijk benauwd van mailen en chatten. Ga er maar vanaf, dit wordt niks

Er is niks mis met je.

Ook ik voel me een beetje stuk, maar ik vind niet dat ik daardoor de hoop moet opgeven. Ja, ik doe het super in mijn eentje al heel veel jaar. Maar ik gun mezelf meer dan dat.

Dat je het benauwd krijgt betekent misschien alleen dat de manier van communiceren gewoon niet bij je past.

Geef de liefde niet op alsjeblieft. Dating sites kun je prima zonder
Alle reacties Link kopieren
quote:RoseMexicali schreef op 24 april 2017 @ 23:04:



Max, er is toch zo'n liedje: she's got one to make her happy, one to make her sad, one to give her a good love that she never had. Lijkt erop dat je de ideale combinatie hebt gevonden: drie mannen.Nou inderdaad, perfect zo, Verschillende soorten voor verschillende doelen...ik ben blij!
noppes
Alle reacties Link kopieren
Nog een nieuw account! Voor een nieuwe topic,en een nieuwe bladzijde, met een zon die deze zomer vast heel hard gaat schijnen.



Jullie gaan echt te hard dames en heren! 12 pagina's, in net iets meer dan twee dagen. Elke keer dat ik kijk zijn er weer minsten twee pagina's bijgekomen. Krijg niet eens de tijd om iets bij te dragen. Wil ook graag op mensen reageren. Denk dat ik lovestar's tactiek ook eens een keer ga toepassen.. Niet nu. Want eigenlijk moet ik allang in bed liggen,.



Maar... Vanaf vanmidag leuke date gehad omvergeblazen door iemand die heel erg en open en direct is. Ik mag dat wel.

Had eigenlijk niet zoveel zin, wilde lekker op de bank opkrullen. Maar nu zit ik vol energie en heb ik eigenlijk geen zin om te gaan slapen.

Even alle indrukken van de date verwerken.



Geen idee of dit iets kan gaan worden. Ik vind dit type man altijd machtig interessant, maar die intensiteit en energiekheid maakt mij altijd een beetje bang of ik dat wel bij kan gaan houden. Tegelijkertijd merk ik dat nu ik beter in mijn vel zit, daar meer voor open sta.



Uitgesproken dat voor nog een date gaan, dus hopelijk komt die er ook. Vind dit wel interessant om te onderzoeken.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet alleen dat ik vrees het niet bij te kunnen houden,. Maar ook een beetje bang om in die draaikolk meegesleurd te worden. En dat een eigen stukje intensiteit. Dat ik uit alle macht binnen de door mij geplaatste grenzen probeer te houden, wordt bevrijd, en dat stukje macht en controle daarover niet zo maar weer terug te krijgen is.



Ik ben er in ieder geval ondersteboven van. En nu dus niet wegvluchten, maar eens kijken wat er gebeurt.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Dalf

Wat een leuke post om te lezen, sensationeel zeker!



Ik ben denk ik wat ouder dan jij, maar herken het fenomeen dat iemand leuk vinden, laat staan meer kriebels/verliefdheid. Gaat niet meer zo makkelijk. Komt denk ik door ervaring in daten, mannen en ook levenservaring. Je bent niet meer zo snel onder indruk van iemand.

No worries, ik trek verbazingwekkend vaak autisten aan



En veel kikkers zoenen......Daar lijkt het wel op Dalf

En ik vind je niet saai..... Ik vind mensen die 1001 dingen vermoeiend Als de foto mwah is, dan gaan die toch vaak naar links. Past niet goed bij mij. Maar goed, als het uiterlijk wel aanspreekt, gaan ze tegenwoordig naar rechts....Onder de mom van minder kritisch. Je weet maar nooit



Op elk potje past een dekseltje, jij vindt je prins wel
quote:Eva- schreef op 24 april 2017 @ 22:32:

Net terug van mijn date. Leuke, knappe, goed ruikende man. Was best gezellig alleen voel ik de klik niet. Hij denk ik ook niet. Ik laat het initiatief bij hem, mocht hij nog op date willen ben ik daar best voor in. Maar zo niet, vind ik het niet erg.



Morgen zou ik een date hebben met de Tinder man die ik steeds weer terug vond op Tinder. Steeds weer een match en verder kletsen. Hij reageerde nooit snel, soms zo vier dagen niet. Maar nu helemaal niet meer. Suf!

Stel dan niks voor. Was erg benieuwd naar hem.Hmm, jammer dat het contact maar mwah mwah is. Vind ik meestal niet een goed teken.....Maar goed, eerst maar op date!
Klinkt goed Gb! Al een stuk veelbelovender en 'normaal'.
quote:SummerIsNear schreef op 24 april 2017 @ 23:54:

Nog een nieuw account! Voor een nieuwe topic,en een nieuwe bladzijde, met een zon die deze zomer vast heel hard gaat schijnen.



Jullie gaan echt te hard dames en heren! 12 pagina's, in net iets meer dan twee dagen. Elke keer dat ik kijk zijn er weer minsten twee pagina's bijgekomen. Krijg niet eens de tijd om iets bij te dragen. Wil ook graag op mensen reageren. Denk dat ik lovestar's tactiek ook eens een keer ga toepassen.. Niet nu. Want eigenlijk moet ik allang in bed liggen,.



Maar... Leuke date gehad omvergeblazen door iemand die heel erg en open en direct is. Ik mag dat wel.

Had eigenlijk niet zoveel zin, wilde lekker op de bank opkrullen. Maar nu zit ik vol energie en heb ik eigenlijk geen zin om te gaan slapen.

Even alle indrukken van de date verwerken.



Geen idee of dit iets kan gaan worden. Ik vind dit type man altijd machtig interessant, maar die intensiteit en energiekheid maakt mij altijd een beetje bang of ik dat wel bij kan gaan houden. Tegelijkertijd merk ik dat nu ik beter in mijn vel zit, daar meer voor open sta.



Uitgesproken dat voor nog een date gaan, dus hopelijk komt die er ook. Vind dit wel interessant om te onderzoeken.



Ik denk te weten wie je bent! Als je tenminste een verwante nick gekozen heb (hoef je niet te zeggen hoor, merk het vanzelf in de posts)



Ik ben al veel minder aan het reageren op anderen, al lijkt dat misschien niet zie Denk dat er veel gebeurd en misschien wat meer schrijvers zijn of wat actiever. Maar zo lang draai ik ook niet mee om hier wat zinnigs over te zeggen....



Wat leuk van je date! Zo hoort het ook, nagenietend En ga het gewoon zien, je hoeft nog niks, alleen maar plezier hebben

Beetje controleverlies kan ook goed voor je zijn. Zeg eens vaker ja
Oh joepie! Op mijn werk is een reorganisatie aan de gang. Heb hier kort wat over verteld. Zonet mail gelezen dat ik nog een jaar mag blijven!

Daarna hopelijk een vast contract binnen slepen. Geweldig wakker worden
Alle reacties Link kopieren
Het is hier gebruikelijk om elke week een andere nickname te kiezen begrijp ik?



En gefeliciteerd Eva, wat fijn
Rich as a jew, hung like a moose...
quote:Eva- schreef op 25 april 2017 @ 07:45:

Oh joepie! Op mijn werk is een reorganisatie aan de gang. Heb hier kort wat over verteld. Zonet mail gelezen dat ik nog een jaar mag blijven!

Daarna hopelijk een vast contract binnen slepen. Geweldig wakker worden Super!!!!!
Weet jij al meer GB?
Nee dat duurt nog wel even helaas. Ik probeer er niet teveel aan te denken
Nee niet doen inderdaad. Bij ons was het vanaf september en ik ben er zo min mogelijk mee bezig geweest. Al bleef het af en toe knagen.

Hopelijk voor jou net zulk goed nieuws!
quote:Eva- schreef op 25 april 2017 @ 07:45:

Oh joepie! Op mijn werk is een reorganisatie aan de gang. Heb hier kort wat over verteld. Zonet mail gelezen dat ik nog een jaar mag blijven!

Daarna hopelijk een vast contract binnen slepen. Geweldig wakker worden Wat een goed nieuws! Ik ben blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Eva!
Last die van je schouders is gevallen, blij voor jou Eva!
Lief, dank jullie wel
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Eva, gefeliciteerd!



Het is zeker lekker druk hier. De lente hangt in de lucht



Deze week even weinig focus op daten, maar lekker op de kinderen die vakantie hebben. Even alles van de laatste dagen loslaten en straks met goede moed weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Eva. Wat zal dat een rust geven innerlijk. Ben onwijs blij voor je
Wees meester en vormgever van jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven